Modernizacija Slovenskih Železnic
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Potem pomeni da bo na železniškem križu najbolj ozko grlo ŽP Zidani most..... Kaj pa je z progo Celje - Velenje , vsem je znano da pritiskata Rudnik Velenje, TEŠ in Heinsens Gorenje da se obnovi proga , večja prepustnost, večja tonaža, elektrifikacija in povezava z Avstrijo.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Je v fazi projektiranja. Da pritiska rudnik? Kaj pa bi imel rudnik od nje? Šaleška energetika, kot je trenutno, je na robu zloma, ker bi morala rudnik-TEŠ delati na polno, da so fiksni stroški čim nižji, pa tega ni niti pod razno. Uvoz premoga se tako ali tako zaključi septembra, potem vprašanje kaj in kako. Vsekakor zlatih časov TEŠ-a je nepreklicno konec, bo samo še obrobna elektrarna. Kaj bo vse to nadomestilo je veliko vprašanje. Ostalo si pa zamešal z 3RO.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1838
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Vsekakor pa je potrebna nova žel povezava Ljubljana - Celje ob avtocesti ali skozi Tuhinjsko dolino, ki bo zelo pohitrila vožnjo med Mariborom in Ljubljano, ter razbremenila obstoječo železnico ob Savi. Verjetno bi prišla prav tudi vlakom do Zagreba.
preglednik
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Pogled na zemljevid pokaže neljubo dejstvo, da bi tvoja trasa preko Celja bila precej daljša od sedanje, ne glede na to kje bi se odločili za odcep v Zagreb. Potemtakem bi lahko prišla prav za promet pšroti Zagrebu tudi Dolenjska železnia ali celo Belokranjska.... Po obeh se da priti v Zagreb.Vsekakor pa je potrebna nova žel povezava Ljubljana - Celje ob avtocesti ali skozi Tuhinjsko dolino, ki bo zelo pohitrila vožnjo med Mariborom in Ljubljano, ter razbremenila obstoječo železnico ob Savi. Verjetno bi prišla prav tudi vlakom do Zagreba.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Takšna proga bi za Zagreb bila uporabna kvečjemu zato, ker bi razbremenila progo zidani most-Ljubljana, noben vlak to nebo šel Sevnica-Celje-Ljubljana, niti časovno ne bi nič kaj pridobil ker na relaciji ZM-Celje vlak zgubi 20min. O kakšni novi železnici Celje-Zagreb pa lahko kar sanjaš.preglednik napisal/-a: ↑26.05.2023, 9:02 Vsekakor pa je potrebna nova žel povezava Ljubljana - Celje ob avtocesti ali skozi Tuhinjsko dolino, ki bo zelo pohitrila vožnjo med Mariborom in Ljubljano, ter razbremenila obstoječo železnico ob Savi. Verjetno bi prišla prav tudi vlakom do Zagreba.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1838
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Sem mislil samo kot obvoz v izrednih razmerah, ki pa ne bi povročil zamud zaradi prihranka na novi progi Ljubljana - Celje.
preglednik
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Hvala za odgovor samo zanimalo me je ker imam kar nekaj prijateljev , ki delajo na kontejnerskem terminalu Gorenja... Ja kaj pa Gorenje mislim kotajci?Re 4/4 napisal/-a: ↑26.05.2023, 7:46 Je v fazi projektiranja. Da pritiska rudnik? Kaj pa bi imel rudnik od nje? Šaleška energetika, kot je trenutno, je na robu zloma, ker bi morala rudnik-TEŠ delati na polno, da so fiksni stroški čim nižji, pa tega ni niti pod razno. Uvoz premoga se tako ali tako zaključi septembra, potem vprašanje kaj in kako. Vsekakor zlatih časov TEŠ-a je nepreklicno konec, bo samo še obrobna elektrarna. Kaj bo vse to nadomestilo je veliko vprašanje. Ostalo si pa zamešal z 3RO.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Gorenje bo vozilo dalje, kot je do sedaj. Železnica in cesta. Do remonta prvega odseka pa bo minilo še nekaj let, kje je šele končni datum, ko bodo nadgradili teh 37 km celotne proge + postaje.
-
- Začetnik
- Prispevkov: 3
- Pridružen: 12.11.2022, 20:00
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Quote od Re 4/4
Problem so tovorni vagoni ki imajo skoraj vsi omejitev 100 ali 120km/h. V Nemčiji pa imajo tudi hitre vlake okoli 180km/h z dvema Vectronoma na nekaj (8) potniških vagonov (nevem točno).Razen izjem, se vse veliko države nekako izogibajo tovornim vlakov na progah za visoke hitrosti. Pa to štejemo hitrosti vsaj 250 km/h, tistih 230 km/h je bolj avstrijski prestiž, ki ne prinese ničemur in je samo prestiž. Nekatere države celo Siemensovim rezkalnim strojem, ki se imenujejo Vectroni omejujejo hitrosti na skromih 120 km/h.