postaja Jesenice

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Nejc

postaja Jesenice

OdgovorNapisal/-a Nejc » 01.03.2007, 21:19

Živijo!

Naj mi nekdo pojasni, najbolj se zanesem na tebe, Milči, kako je nareta Jeseniška postaja, da po njej vozijo tako SŽ, kot OBB vozila? Ni mi jasno, kako je s temi sistemi napetosti, da mora interoperabilna lokomotiva, pri uvozu v postajo spustiti OT 3kV ter dvigniti OT 15kV. Zakaj to ne velja za Siemense, no, pardon, sej ne more, ker so enosistemski.

Skratka, kako je s tem, kje se vozi ter kdo kam vozi po postaji?

Hvala za odgovore!
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a milchy » 01.03.2007, 21:47

postaja Jesenice ima 5 različnih področij razdelitve napajanja, tiri 1,2 in 3 so eno področje, tiri 4, 5, 6, 7 in 11 so drugo področje, tir 12 je v tretjem področju, tira 13 in 14 sta četrto, medtem, ko so tiri 15, 16 in 17 napajani s 3 kV; tir 21/22 nima napajalnega voda;
vse električne lokomotive morajo spustiti OT pri vstopu na postajo (oz. tir), slovenske večsistemske se potem iz severne strani (to je smer proti Avstriji) same premaknejo na južni del postaje, slovenske enositemske se prestavijo na južni del s premikalko (SŽ 642 ali 643) ali z električno lokomotivo ÖBB, enako velja za vse avstrijske lokomotive, ki ne nadaljujejo vožnje naprej proti Ljubljani (praktično se lahko prestavijo, teoretično pa se ne smejo) , prestavijo se z dizlom ali eno od električnih lokomotiv SŽ ...

še pri napajanju .... vozni vod ni samo prekinjen, ampak je med izolacijama približno po 5 m (na oko) mrtvega voda - brez napetosti .....

upam, da nisem napisal s preveč napakami in da me bo kdo bolj strokoven še dopolnil ....
M.

Slika

Slika
Uporabniški avatar
hulk
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 599
Pridružen: 23.09.2005, 9:30
Kraj: Gorenjska

OdgovorNapisal/-a hulk » 02.03.2007, 9:58

Milchy malo bi te popravil pri mrtvem vodu. Zgleda, da si ocenjeval po fotografijah tam pa paralaksa opravi svoje. :wink: Mrtvega voda je več kot 5 m. Po moji oceni (od oka) 15 m. Bom danes preveril na terenu.
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a milchy » 02.03.2007, 11:50

hulk ... pazi, če boš z metrom skakal kje okol dratov,..... sej veš, v dežju rado prebija ... ;)
Uporabniški avatar
hulk
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 599
Pridružen: 23.09.2005, 9:30
Kraj: Gorenjska

OdgovorNapisal/-a hulk » 02.03.2007, 13:41

milchy napisal/-a:hulk ... pazi, če boš z metrom skakal kje okol dratov,..... sej veš, v dežju rado prebija ... ;)


Joj, hvala za opozorilo. :shock: Jaz sem pa že alu lestev dal na prtljažnik avta, da bi res natančno izmeril. :hang
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a milchy » 02.03.2007, 13:46

pa sej bi tut to šlo ..... če bi bil dost hitr .....
Uporabniški avatar
dax
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 285
Pridružen: 02.01.2007, 10:45
Kraj: sLOVEnija

OdgovorNapisal/-a dax » 02.03.2007, 13:52

kot se jaz spomnim, mora bit mrtvi vod dolg
vsaj tolko kot lokomotiva,zaradi prenosa napetosti če
maš dvignjena oba odjemnika toka
seize the day
Uporabniški avatar
Mojster_Strojevodja
Direktor
Direktor
Prispevkov: 1937
Pridružen: 09.08.2005, 19:43
Kraj: Bled
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Mojster_Strojevodja » 02.03.2007, 14:41

dakodax napisal/-a:kot se jaz spomnim, mora bit mrtvi vod dolg
vsaj tolko kot lokomotiva,zaradi prenosa napetosti če
maš dvignjena oba odjemnika toka


Tako informacijo mam tudi jaz v glavi.

Sem pa malo mojo literaturo pogledal in Priročnik za varnostne ukrepe pri električnem toku na voznem omrežju enosmernega sistema 3kV (227B), še iz dobrih starih časov kot vsi ostali pravi na 73 in 74 strani takole.

Prehod je izveden s pomočjo dveh ločilnih izolatorjev, med katerima je del voznega voda, ki se ne napaja iz nobenega sistema. Takšen del voznega voda se imenuje varovalni vod. Le-ta je lahko nevtralen ali ozemljen. Na postaji Dobova so vsi varovalni vodi ozemljeni, medtem ko so na Jesenicah nevtralni.

Pa ne zdej takoj vpiti da ni to tako, hudiča bukla je iz leta 1979.
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a milchy » 02.03.2007, 14:57

ok, evo sm naredu napako in bi moral napisat minimalno 25 m .... a bo tko u redu ?

@hulk ? as že pomeru :?: al si posvetu ? ( :idea: )
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3403
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

OdgovorNapisal/-a Regan 664 » 03.03.2007, 10:28

Milan, da ne odpiram nove teme bi te povprašal o ŽP postaji Hrušica.
Koliko je oddaljena od Jesenic? Kakšen je pomen te postaje?
Ali se proga tam konča? Ima veliko tirov? Kakšno je poslopje?

Je bila postaja na progi Jes-Kranjsa Gora??

Hvala za odgovore.
Uporabniški avatar
N€jc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 554
Pridružen: 14.10.2006, 18:00
Kraj: Gorenjska
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a N€jc » 03.03.2007, 11:02

Če malo pobrskaš po galeriji, je tam tud slika te postaje. Tiri pred samo postajo so sicer še postavljeni, vendar odrezani od obstoječe proge do Jesenic, tako da nimajo povezave. Oddaljenost pa tam nekje 5 kilometrov :-k . ja to je bila postaja na trasi nekdanje planiške proge...
No nej me Milan še popravi, vrjetno ve kej več :D...
Kdor nikdar ne začne, ne more nikdar končati.
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a milchy » 03.03.2007, 11:26

N€jc saj si vse napisal ....

iščem več podatkov o planiški progi ..... pa potem več o tej progi
Uporabniški avatar
N€jc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 554
Pridružen: 14.10.2006, 18:00
Kraj: Gorenjska
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a N€jc » 03.03.2007, 11:54

Evo še link od slike, da neboš iskov http://www.vlaki.info/galerija/displayi ... 31&pos=121

hja pomena prov velikega poslopje nima, propada, se vidi da je od železnice ... ima pa mislim da 3 ali 4 tire.
Kdor nikdar ne začne, ne more nikdar končati.
Uporabniški avatar
rock_rail
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 54
Pridružen: 18.05.2006, 18:31

OdgovorNapisal/-a rock_rail » 07.03.2007, 17:59

Tisto sem slikal lani. :D Iz same fotografije je razvidno pa tudi sam se tako spomnim, ko sem bil tam, da je imela ta postaja le 2 tira. Razen če so bili še kakšni slepi tiri in so jih že demontirali.

Sem pa na internetu že pred časom našel še 2 zanimivi fotografiji zapuščene postaje v Hrušici pri Jesenicah.

Slika

Slika
Uporabniški avatar
rock_rail
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 54
Pridružen: 18.05.2006, 18:31

OdgovorNapisal/-a rock_rail » 07.03.2007, 18:02

milchy napisal/-a:N€jc saj si vse napisal ....

iščem več podatkov o planiški progi ..... pa potem več o tej progi


Če bo kdo našel kakšne "nove" podatke o planiški progi, lahko piše v tole temo:
http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.p ... 0&start=30

Fajn je, če so stvari na enem mestu. :wink:

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 17 gostov