Ljubitelj napisal/-a:Odgovor Dolfetu,
To, da je bila pred 30 leti hitrost skozi Z. Most okrog 70-75 km/h, razen v odklon proti R.Toplicam, kjer je bilo mislim da 40 km/h je sigurno res. Sem se takrat vozil vsak teden, ker sem imel zastonj karto. Pa še malo po vezah sem se kdaj peljal pri strojevodji. Še danes, ko se peljem bolj poredko, vem za vsak odsek, kolikšna je progovna hitrost, tako da se mi zdi da poznam vsako drevo ob progi. Še enkrat bom povedal, da so hitrost znižali po iztirjenju Pohorca na mostu. Da bi pa vozili 20 km/h je pa dobra šala. Tedaj skorajda ni bilo izrednih omejitev, saj se je pospešeno izvajal remont in elektrifikacija proti Mb. Je pa res da so take hitrosti sedaj v Mb. Takrat so tudi po Lj. postaji vozili 50. Se spomnim, ko je premikalka 732(?) enega neprevidneža tik pred menoj skoraj zbila, je bila kar hitra. Revež se je vrgel na trebuh na peron pred mene.
LP
Ljubitelj
Ljubitelj, v vse tole boš težko koga prepričal, predvsem pa ne strojevodje, prometnike in še koga. Enostavno ne potegne. Poleg tega so takrat bile kretnice drugačne - slabše, kot pa v sedanjem času in zanesljivo niso bile sposobne tolikšne hitrosti pri odklonski vožnji.
V tvojem času je prišlo do nenavadnega primera. Pohorc 502 je imel iz Brezovice redno uvoz v premo. Eno voznoredno obdobje so pozabili vpisati znižano hitrost uvoza vlaka v voznoredno knjižico, v postajo Ljubljana,. Nato se je našel strojevodja, ki je striktno po predpisih pripeljal z 70 km/h na peronski tir 7. Nastala je panika in cel hudič. Seveda strojevodji niso mogli nič, ker se je ravnal le po veljavnih predpisih. Že naslednji dan je bil z brzojavko narejen popravek.
Sicer se pa tu občasno oglasita tudi @Florjan in Tone @s52r, ki bi iz prve roke znala povedati še kaj več. Njun spomin seže še kakšno desetletje globlje v preteklost.
Torej, počakajva na njun komentar.
lp