ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
"Kaj pa podvoz?" Me sprašujete.
Prav z velikim veseljem bi vam rad pokazal napredek.
Pa so ga ustavile "P R I O R I T E T E" (če se izrazim politično koretktno ) Sedaj se vsi igrajo v luknji pod Stenom. Ta in okolica pa sameva.
PODNAPISI POLJANSKA OBVOZNICA za katero je zadnji čas da se zgradi, ker jo čakajo že več kot 40 let!
Ta konec "asfalta" Škofja Loka resnično potrebuje.
Potem naprej.
Jernej
Prav z velikim veseljem bi vam rad pokazal napredek.
Pa so ga ustavile "P R I O R I T E T E" (če se izrazim politično koretktno ) Sedaj se vsi igrajo v luknji pod Stenom. Ta in okolica pa sameva.
PODNAPISI POLJANSKA OBVOZNICA za katero je zadnji čas da se zgradi, ker jo čakajo že več kot 40 let!
Ta konec "asfalta" Škofja Loka resnično potrebuje.
Potem naprej.
Jernej
Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
Še ena slika podvoza.
S prspektive strojevodja.
Hvala
Jernej
S prspektive strojevodja.
Hvala
Jernej
Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
Ob ogledu terena ("mojega rajona" ) pa sem opazil "blatne toplice".
Še od blizu.
O vzrokih in načinu popravila pa več v tej temi.
Lokacija: Nivojsko križanje na Trati, smer Ljubljana.
Jernej
Še od blizu.
O vzrokih in načinu popravila pa več v tej temi.
Lokacija: Nivojsko križanje na Trati, smer Ljubljana.
Jernej
Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
Hej Bart, zakon fotke!
Jaz tam nisem hodil že celo večnost.
Jaz tam nisem hodil že celo večnost.
- Mojster_Strojevodja
- Direktor
- Prispevkov: 1960
- Pridružen: 09.08.2005, 19:43
- Kraj: Bled
- Kontakt:
Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
Važn, da se pobira PARKIRNINA, še tistih pet mandelcov k prestopi iz avta na vlak, se bo raj pelal do LJ, ker bo celodnevna parkirnina draži k tistih par ekstra deci bencina.
Tipično balkansko.
Svet se bi podru, da bi bil z vozovnico parking brezplačen.
Tipično balkansko.
Svet se bi podru, da bi bil z vozovnico parking brezplačen.
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
PODVOZ OBRATUJE!
Hvala Bogu! Vsaj za navadne smrtnike, če že zares ni predan v uporabo "pločevini".
Vabim Vas, da se z menoj zapeljete... (Jakost zvočnikov pa rajši ZManjšajte, ker sem pretiraval. )
Iz smeri Trata čez most v krožišču desno (proti LJ ) skozi podvoz.
Vsaj čez progo ne "srfamo".
Jernej
Hvala Bogu! Vsaj za navadne smrtnike, če že zares ni predan v uporabo "pločevini".
Vabim Vas, da se z menoj zapeljete... (Jakost zvočnikov pa rajši ZManjšajte, ker sem pretiraval. )
Iz smeri Trata čez most v krožišču desno (proti LJ ) skozi podvoz.
Vsaj čez progo ne "srfamo".
Jernej
Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
hehe Sam res nisem verjel da boš skoz prišel. Torej, podhod deluje.
Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
Bravo Jernej, za tale video. Morda se bo pa kdaj le premaknilo kaj na bolje. Dolgo je že tega, ko smo počasi cijazili vlake čez privizorijbart napisal/-a:PODVOZ OBRATUJE!
Vabim Vas, da se z menoj zapeljete... (Jakost zvočnikov pa rajši ZManjšajte, ker sem pretiraval. )
Jernej
MMG, Ampak res, šele na sredini filma sem opazil, da ne ružijo lagerji na železnih kolesih.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
To, da nisem še nič pisal o projektirani železnici iz Škofje Loke do Železnikov vem, ne vem pa, ali sem slučajno že dodal načrt iz leta 1903 za odcep te proge na postaji Škofja Loka
povečava, da bo ohka bart preštel tire
povečava, da bo ohka bart preštel tire
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
ŽelezoCestnik najlepša hvala za prispevek.
Tudi sam sem že večkrat naglas dejal: "Tu na tem mestu bi bil začetek krožne železniške proge Škofja Loka - Železniki - Žiri - Idrija - Logatec, itn!" No danes sem izrečeno zapisal.
(sanje )
Res sem že kar nekaj slišal o progi po Selški dolini, ki bi povezala Železnike z "velemestom" Škofjo Loko.
Veselim se nove teme! Z veseljem jo bom prebiral.
Sem bil pa danes na terenu in pripravljam osvežitev stanja.
Bom pa kar tule napisal, da ne boste čakali.
"Povezovalna cesta bo zgrajena šele v letu 2013!" (najboljši scenarij)
Dokazi sledijo.
Bart
Tudi sam sem že večkrat naglas dejal: "Tu na tem mestu bi bil začetek krožne železniške proge Škofja Loka - Železniki - Žiri - Idrija - Logatec, itn!" No danes sem izrečeno zapisal.
(sanje )
Res sem že kar nekaj slišal o progi po Selški dolini, ki bi povezala Železnike z "velemestom" Škofjo Loko.
Veselim se nove teme! Z veseljem jo bom prebiral.
Sem bil pa danes na terenu in pripravljam osvežitev stanja.
Bom pa kar tule napisal, da ne boste čakali.
"Povezovalna cesta bo zgrajena šele v letu 2013!" (najboljši scenarij)
Dokazi sledijo.
Bart
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
Ali si že prebral od Jožeta Jenka:
http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:D ... ageSize=50
http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:D ... ageSize=50
..in Judite Šega:
http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:D ... ageSize=50
http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:D ... ageSize=50
http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:D ... ageSize=50
..in Judite Šega:
http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:D ... ageSize=50
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
Pozdravljeni!
Sledi obljubljen pregled stanja in dokaz.
Stanje z zraka, bolj kot zanimivost. (vir: zemljevid najdi pika si )
Pa si oglejmo situacijo z vrha.
Zgolj predvidevam. Manjka cca. 368m povezovalne ceste.
Sprehodimo se od glavne ceste Škofja Loka (desno) - Ljubljana (levo). Začetek pred vasjo Godešič, kjer bo stalo krožišče.
Premik proti podvozu, za hrbtom pogled na glavno cesto.
Obrat za180° ter nadaljevanje proti cilju na sredini slike (svetleča ograja).
Proti cilju čez polovico.
Naj vas spomnim, napisal sem in bom dokazal.
Izsek pogovora iz LOŠKEGA UTRIPA Januar 2012
Naslov: Pričetek gradnje južne ceste v industrijski coni še letos?
Sprašuje: Klavdija Škrbo Karabegović
Odgovarja: župan mag. Miha Ješe
Kdaj bo posijala luč oz. cesta na koncu podvoza?
Vsaj v uporabi je, pa čeprav neuradni.
Jernej
Sledi obljubljen pregled stanja in dokaz.
Stanje z zraka, bolj kot zanimivost. (vir: zemljevid najdi pika si )
Pa si oglejmo situacijo z vrha.
Zgolj predvidevam. Manjka cca. 368m povezovalne ceste.
Sprehodimo se od glavne ceste Škofja Loka (desno) - Ljubljana (levo). Začetek pred vasjo Godešič, kjer bo stalo krožišče.
Premik proti podvozu, za hrbtom pogled na glavno cesto.
Obrat za180° ter nadaljevanje proti cilju na sredini slike (svetleča ograja).
Proti cilju čez polovico.
Naj vas spomnim, napisal sem in bom dokazal.
Pa še dokaz!bart napisal/-a: "Povezovalna cesta bo zgrajena šele v letu 2013!" (najboljši scenarij)
Bart
Izsek pogovora iz LOŠKEGA UTRIPA Januar 2012
Naslov: Pričetek gradnje južne ceste v industrijski coni še letos?
Sprašuje: Klavdija Škrbo Karabegović
Odgovarja: župan mag. Miha Ješe
Kdaj bo posijala luč oz. cesta na koncu podvoza?
Vsaj v uporabi je, pa čeprav neuradni.
Jernej
Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
In kaj je tu največja ovira ?odkup zemljišč ?