ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9346
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Načrt iz leta 1887 je načrt manjše predelave, ki je najbrž označena z barvami...

@bart, kaj če bi pogledal malo v diplomsko nalogo Marjane Slovnik z naslovom: Arhitektura Gorenjske železnice in potencial opuščene Planiške proge. Naloga je na ogled na Fakulteti za arhitekturo v Ljubljani, venda je pripisano: omejen dostop. Verjetno moraš dobiti dovoljenje avtorice, kar pa verjetno ne bo problem, ker je v službi v sistemu SŽ, pa še iz tvojga konca...morda ti pokaže svoj izvod...
Morda je kaj uporabnega o postajah, pa boš lahko poročal kaj je v nalogi...
Pa še nam boš naredil uslugo (stalno pomanjkanje časa... :wink: )
No, za :berr se bi ga še našlo :lol:
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Uporabniški avatar
bart
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1287
Pridružen: 07.03.2007, 19:50

Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.

Odgovor Napisal/-a bart »

Vzeto na znanje.

Vse se, da z lepo besedo.

Jernej :wink:
Uporabniški avatar
bart
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1287
Pridružen: 07.03.2007, 19:50

Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.

Odgovor Napisal/-a bart »

Pozdravljeni!

Sledi pregled in situacija nivojskih prehodov Godešič 1, 2 in 3.
Prehodi so označeni iz smeri Ljubljana proti Jesenicam.

Pa začnimo s prehodom Godešič ena. Posnetek narejen s pomočjo geopedie prikazuje prometno ureditev pred posegom. Levo vas Godešič.
Slika
Takšna je bila ureditev iz vasi Godešič. Tu kmetje dostopajo do njiv in gozdnih površin.
Slika
Prehod bo ostal. Opremili ga bodo z zapornicami. =D> =D> =D> Cestišče pa so spremenili v dvopasovno. Tistih nekaj metrov. =D>
Slika
Dela so v polnem teku. Praktično je vse pripravljeno.
Slika
Znakov z utripajočimi lučmi so postavili dovolj. Vsaj za normalne voznike. Boste videli v nadaljevanju.
Slika
Železniška proga je na tem delu zaradi ovinka malo nagnjena. Na sliki zgoraj je dobro vidna razlika višin levega in desnega cestišča. Omejitev je 20k/h. Iz vasi obvezno. :!: Kar pa se tiče uvoza v vas bo pa marsikatero vozilo, zaradi podcenjevanja voznika, "rahlo" poletelo. Omejitev je na mestu! in je vredna upoštevanja.

Prehod Godešič dve. Nekdaj je izgledal tako. (Geopedia)
Slika
Nivojski prehod je ukinjen! Če kdo slučajno še ne ve.
Slika
Prevoz preprečujeta dva velika kupa zemlje. Vsa infrastruktura pa je še vedno na svojem mestu. Samo znak je že klonil pod človeško objestnostjo.
Slika
Grmadi zemlje sta dovolj veliki!? Preprečita prevoz osebnemu vozilu. "Vsevedni" traktorist pa...
Slika
Mimo prvega in čez progo. [-X #-o [-X #-o Dobro poglejte sledi pnevmatik traktorja in prikolice.
Na drugi strani pa, ker se drugače ne da, čez drugega.
Slika
Traktorske sledi so levo, sledijo sledi prikolice. Razliko v višini pa je naredila nosilna konstrukcija prikolice.

Sedaj veste zakaj pišem: "za normalne". Dokler se bo to dogajalo, bo še pokalo. Bog se jih usmili. Vse zaradi parih metrov in objestnosti.
Mogoče pa trenira za Rally Dakar 2010. Press #-o

Sledi še Godešič tri. Ta je ukinjen. Tako pa je izgledal včasih. (Geopedia)
Slika
Pa še moj, sedaj že arhivski posnetek.
Slika
Ukinjen. Nič bat. Ta se spremeni v dvopasovni podvoz, ki bo služil industrijski coni in vasici Trata. Nekoč pa še povezavi na hitro cesto Škofja Loka Kranj.
Slika
Vsi elementi prehoda so bili izgrajeni, skopan je bil graben, nasuti grmadi ter postavljene table.

Jernej
Uporabniški avatar
bart
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1287
Pridružen: 07.03.2007, 19:50

Re: ŽP Š�fja Loka pred, med in po obnovi.

Odgovor Napisal/-a bart »

Dela na območju ŽP Škofja Loka.
Slika
Vzdrževanje kretnice številka štiri.

Jernej
Uporabniški avatar
bart
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1287
Pridružen: 07.03.2007, 19:50

Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.

Odgovor Napisal/-a bart »

Zapornice postavljene. NP Godešič ena obratuje.
Približuje se uporabnik. :lol: =D> :D
Slika
Z M A G A :!: :?: :wink:
Slika
Srečno vsem uporabnikom.

Jernej
Uporabniški avatar
grikos
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 401
Pridružen: 22.06.2007, 16:45

Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.

Odgovor Napisal/-a grikos »

Slika

Svetlobni signal sredi hodnika za pešce... #-o
Uporabniški avatar
Cepi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 847
Pridružen: 14.12.2007, 18:34
Kraj: Izlake

Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.

Odgovor Napisal/-a Cepi »

grikos napisal/-a:http://www.shrani.si/f/3q/he/3QTMNizN/f ... b-4766.jpg

Svetlobni signal sredi hodnika za pešce... #-o
Se vidi, da ne nadzornega niti projektanta ni bili tu blizu oz. nista šla peš nekaj metrov.

Zakaj za take neumnosti ne bi kdo od zgoraj omenjenih odgovarjal?
Uporabniški avatar
SZ ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 436
Pridružen: 26.01.2007, 11:33
Kraj: Nova Štifta

Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.

Odgovor Napisal/-a SZ ljubitelj »

Cepi napisal/-a: Se vidi, da ne nadzornega niti projektanta ni bili tu blizu oz. nista šla peš nekaj metrov.

Zakaj za take neumnosti ne bi kdo od zgoraj omenjenih odgovarjal?

Pa še prometni znak so dali napačen:
ta pomeni: prehod ceste čez železniško progo brez zapornic ali polzapornic

#-o #-o #-o ](*,) ](*,) ](*,)
Lep pozdrav vsem

Tadej
Uporabniški avatar
Marlo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 177
Pridružen: 24.01.2009, 11:44

Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.

Odgovor Napisal/-a Marlo »

grikos napisal/-a:Svetlobni signal sredi hodnika za pešce... #-o
Na prehodu ni hodnika za pešce, ker ga tudi na cesti ni. Na eni od prvih slik se vidi, da je cesta do prehoda široka svoje 3 m. Projekt se je delal z gradbenim dovoljenjem (dasiravno se ga je na koncu zaradi zamujanja papirjev izvajalo kot VDJK) in pravilnik (o nivojskih prehodih) zahteva pri rekonstrukcijah širino vozišča vsaj 6 m.
Na drugi strani prehoda se začne makadam.
Uporabniški avatar
grikos
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 401
Pridružen: 22.06.2007, 16:45

Re: ŽP Š�fja Loka pred, med in po obnovi.

Odgovor Napisal/-a grikos »

Marlo napisal/-a:
grikos napisal/-a:Svetlobni signal sredi hodnika za pešce... #-o>/quote]

Na prehodu ni hodnika za peš�, ker ga tudi na cesti ni. Na eni od prvih slik se vidi, da je cesta do prehoda ši�ka svoje 3 m. Projekt se je delal z gradbenim dovoljenjem (dasiravno se ga je na koncu zaradi zamujanja papirjev izvajalo kot VDJK) in pravilnik (o nivojskih prehodih) zahteva pri rekonstrukcijah šir�o vozišča �� 6 m.
Na drugi strani prehoda se začne ma�dam.e/quote]
Aha, razumem... ampak sedaj me daje vtis, da je nekdo imel bogato zalogo gum... :lol:
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11514
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.

Odgovor Napisal/-a cokla »

Marlo napisal/-a:[
Na drugi strani prehoda se začne makadam.
Nisem čisto 100 % , ampak se mi zdi , da cesta na drugi strani zavije v levo in je asfaltirana. Makadamski je le priključek. :-k
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
bart
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1287
Pridružen: 07.03.2007, 19:50

Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.

Odgovor Napisal/-a bart »

Prvič: Najpomembnejše je, da je nivojski prehod urejen.
To je najpomembnejše.
Drugič: V originalu je to samo makadamska cesta, ki vodi do obdelovalnih površin. Res je iz vasi in pa do proge asfaltirana.
Tretjič: Cesta za prehodom se razdeli: Najprej na levo, sedaj na novo rekonstruirano makadamsko cesto, ki bo, po moje, dobila asfaltno prevleko. Nato takoj zatem, na desno, makadamska kolovozna pot, proti polju. Nadaljuje naravnost in se spet deli v obliki črke Y na levo in desno v gozd.
Slika
Levo spodaj vas in cesta iz vasi, ki vodi desno zgoraj v gozd. Vidna oba odcepa levi in desni. (staro stanje)
Četrtič: Ko in kdaj se bo vas Godešič razširila preko železniške proge, takrat bodo pa že morali urejati pločnike in podvoze. Za enkrat pa se prehod uporablja za dostopanje na kmetijska in gozdna zemljišča. Po novem ga bomo uporabljali tudi rekreativci, kolesarji, tekači in sprehajalci.

Glavno je, da prehod je. Tisti zvonci in luči za normalne uporabnike popolnoma zadostujejo. Hvala.
Nisem nič hud. Samo boljše na "po". Pa, da dela, kot pa nič.

Jernej
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11514
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.

Odgovor Napisal/-a cokla »

bart napisal/-a: Glavno je, da prehod je. Tisti zvonci in luči za normalne uporabnike popolnoma zadostujejo. Hvala.
Nisem nič hud. Samo boljše na "po". Pa, da dela, kot pa nič.

Jernej
S strinjam.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
Marlo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 177
Pridružen: 24.01.2009, 11:44

Re: ŽP Š�fja Loka pred, med in po obnovi.

Odgovor Napisal/-a Marlo »

grikos napisal/-a:Aha, razumem... ampak sedaj me daje vtis, da je nekdo imel bogato zalogo gum... :lol:
Jah, prehod mora biti na vsako stran 0,5 m širši od ceste in če so robni montažni elementi po 1,2 m, se zmeraj ne izide.

Seveda bodo nekateri rekli "Ja, un prehod t'm in t'm pa ni tok š'rok!". Razlog je v tem, da so imeli upravljavci cest navado, da so cesto rekonstruirali (beri: širili) v več fazah: prva faza do železniškega prehoda, druga faza od železniškega prehoda, na potrebno razširitev prehoda so pa 'pozabili'.
Uporabniški avatar
bart
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1287
Pridružen: 07.03.2007, 19:50

Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.

Odgovor Napisal/-a bart »

Tako, pa dela!
Slika
Pogled proti vasici.

Pa še popravek: Cesta se proti gozdu razcepi na tri kolovoze. Ne na dva, kot sem zapisal v postu više. :oops:

Jernej
Odgovori