ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
Bravo za tole super foto predstavitev
MMG preberi si zadnji prispevek na linku, ki so ga uzakonili "ta zeleni".
MMG preberi si zadnji prispevek na linku, ki so ga uzakonili "ta zeleni".
Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
Kam si se pa zgubu, ko so provizorij not dajal?
Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
Dobr si tole posliku..čeprav sm tud sam vse vidu v živo sam sm biu brez fotiča .
Drgač sm pa vidu enga majstra k je hodu okol z dvema foto-aparatoma..sigurn si biu ti ta mojster
Drgač sm pa vidu enga majstra k je hodu okol z dvema foto-aparatoma..sigurn si biu ti ta mojster
Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
Hvala za pohvale.
Pa nadaljujmo!
Najprej z ureditvijo bivšega prehoda Godešič 3. Takšen jarek so skopali, ter malo nasuli.
Za "bageriste" mala malica. Dokaz par postov nazaj.
Provizorij. Stanje v tednu po postavitvi. Pogled pod "kiklco".
A pa tole zdrži? Saj poznate tisto o:"A je kej trden most..." Test. 541-004 z mednarodnim.
Drži. Saj nisem dvomil v projektanta inžinirje ali pa ekipo. Ali pa? Še en test. Kar dve 541.
Pogled od spodaj.
Niti ne škripa tako hudo. Počasna vožnja 20km/h.
Pa še od včeraj.
Postavljen še drugi kontejner in armaturna mreža za opažni zid.
Utrditev brežine in priprava stene za vrtanje sidr. (smer Ljublajna)
Druga stran. Križci bodočih vrtin za sidra. Predvidevam da bodo dolžine od 10 do 15 metrov. (smer Jesenice)
Vrtalni stroj.
Za konec pa še lokalni potniški simmens.
ŠALA Za tiste s terencem je odkopano že toliko materiala, da podvoz že lahko uporabljate. ŠALA
Nadaljevanje sledi.
S terena za forum
Jernej
Pa nadaljujmo!
Najprej z ureditvijo bivšega prehoda Godešič 3. Takšen jarek so skopali, ter malo nasuli.
Za "bageriste" mala malica. Dokaz par postov nazaj.
Provizorij. Stanje v tednu po postavitvi. Pogled pod "kiklco".
A pa tole zdrži? Saj poznate tisto o:"A je kej trden most..." Test. 541-004 z mednarodnim.
Drži. Saj nisem dvomil v projektanta inžinirje ali pa ekipo. Ali pa? Še en test. Kar dve 541.
Pogled od spodaj.
Niti ne škripa tako hudo. Počasna vožnja 20km/h.
Pa še od včeraj.
Postavljen še drugi kontejner in armaturna mreža za opažni zid.
Utrditev brežine in priprava stene za vrtanje sidr. (smer Ljublajna)
Druga stran. Križci bodočih vrtin za sidra. Predvidevam da bodo dolžine od 10 do 15 metrov. (smer Jesenice)
Vrtalni stroj.
Za konec pa še lokalni potniški simmens.
ŠALA Za tiste s terencem je odkopano že toliko materiala, da podvoz že lahko uporabljate. ŠALA
Nadaljevanje sledi.
S terena za forum
Jernej
Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
Terenci , vse pohvale...
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
Pozdravljeni!
Stanje danes 17.8.2009
Nova pridobitev. Saj je obstajala že prej, samo, da je sedaj bolj mogočna.
gradbišče mora biti ograjeno. Pardon, zavarovano.
Kaj bi tarnal, če pa se da slikat. Tole je bilo narejeno danes.
Zgoraj: frišno ometano, spodaj pa sveže odkopano. Priprava za sidrno steno.
Pa še, provizorij v funkciji. Pošljite nabiralnega z Džuro na čelu!
Stavim, da gredo do Kopra, pa na ladjo. Do tam pa z Brižitko.
To je vse za danes. Pa srečno!
Jernej
Stanje danes 17.8.2009
Nova pridobitev. Saj je obstajala že prej, samo, da je sedaj bolj mogočna.
gradbišče mora biti ograjeno. Pardon, zavarovano.
Kaj bi tarnal, če pa se da slikat. Tole je bilo narejeno danes.
Zgoraj: frišno ometano, spodaj pa sveže odkopano. Priprava za sidrno steno.
Pa še, provizorij v funkciji. Pošljite nabiralnega z Džuro na čelu!
Stavim, da gredo do Kopra, pa na ladjo. Do tam pa z Brižitko.
To je vse za danes. Pa srečno!
Jernej
Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
Pozdravljeni!
Nabralo se je nekaj slikovnega gradiva in tehničnih podatkov.
Pa začnimo.
V nedeljo sem ugotovil, da sta siderni steni končani. V obeh stenah je vseha skupaj cca 70 sider razporejenih v štirih vrstah.
Globine sidr: Zgornja prva cca 6m, druga cca 10m, tretja cca 11m in četrta spodnja vrsta cca 12m.
Pripravljena in utrjena so bila tudi tla. V ponedeljek, so mi povedali, da so morali odstraniti dodatno zemljino, kot je bilo v prvotnem načrtu. Tako so porabili nekaj več polnila.
Pesek so prirdno zbili in zvaljali, zato sledi...
V ponedeljek sem po službi zavil in ... Pripravljen je bil podložni beton.
Danes (26.8.09) pa so delavci pridno sestavljali armaturo.
Osemdeset centimetrov betona bo na koncu prekril asfalt.
Saj pišem, da so pridni.
Pa še pogled z vrha. Smer LJ - JE proti ŽP Škofja Loka.
Za konec pa še "cukerček". No zame je bila to nagrada.
Videl, pa še ujel sem jo. 541-101
JJJJJJJJEEEEEEEEEEEEEE
Z našega konca za forum
Jernej
Nabralo se je nekaj slikovnega gradiva in tehničnih podatkov.
Pa začnimo.
V nedeljo sem ugotovil, da sta siderni steni končani. V obeh stenah je vseha skupaj cca 70 sider razporejenih v štirih vrstah.
Globine sidr: Zgornja prva cca 6m, druga cca 10m, tretja cca 11m in četrta spodnja vrsta cca 12m.
Pripravljena in utrjena so bila tudi tla. V ponedeljek, so mi povedali, da so morali odstraniti dodatno zemljino, kot je bilo v prvotnem načrtu. Tako so porabili nekaj več polnila.
Pesek so prirdno zbili in zvaljali, zato sledi...
V ponedeljek sem po službi zavil in ... Pripravljen je bil podložni beton.
Danes (26.8.09) pa so delavci pridno sestavljali armaturo.
Osemdeset centimetrov betona bo na koncu prekril asfalt.
Saj pišem, da so pridni.
Pa še pogled z vrha. Smer LJ - JE proti ŽP Škofja Loka.
Za konec pa še "cukerček". No zame je bila to nagrada.
Videl, pa še ujel sem jo. 541-101
JJJJJJJJEEEEEEEEEEEEEE
Z našega konca za forum
Jernej
Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
hej
kakšna bo pa višina med cesto in mostom ker to zgleda kar ogromno. Sem mislil, da bojo nardil tak mini mostek s 3 metri višine, ampak to je pa gromozansko, še posebej ker ne vem če je to kaka cesta državnega pomena npr. če primerjaš nadvoze na avtocesti in tole.
kakšna bo pa višina med cesto in mostom ker to zgleda kar ogromno. Sem mislil, da bojo nardil tak mini mostek s 3 metri višine, ampak to je pa gromozansko, še posebej ker ne vem če je to kaka cesta državnega pomena npr. če primerjaš nadvoze na avtocesti in tole.
Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
Višji od štirih metrov. Takšna je višina tovornega vozila s prikolico.
Gradijo pa dvopasovnega z ločenim pločnikom.
Jernej
Gradijo pa dvopasovnega z ločenim pločnikom.
Jernej
Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
Kolikor je meni znano morajo biti novi podvozi ali nadvozi visoki vsaj 4,5 m zaradi tovornjakov. Na avtocestah so pa višji zaradi možnosti vožnje izrednega tovora, ki je skupne višine več kot 4,5 m.
Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
Jernej, ta zadna fotka je pa fenomenalna!
- primožflori
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1071
- Pridružen: 31.05.2007, 18:44
- Kraj: Bohinjska proga
Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
Jernej,kaj naj rečem odlične,odlične slike si naštimal.