ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
Moje mnenje je, da je edino pravilno, da vgrajujemo lesena okna, predvsem v starejše objekte, ki če že niso zaščiteni, so pa vsaj del naše stavbne dediščine. Bi pa pohvalil, da so okna pravilno vgradili na zunanji rob, da ne bo nobenih težav z izolacijo špalet v naslednji akciji, ko se bodo lotili izolacije fasade. Žal tega večina Slovencev še ne obvlada in ima zato velike probleme (sistem sam znam zgraditi hišo, hlače pa ne znam zašiti in jih pošljem šivilji - primerjajte vrednost in vam bo jasen nesmisel)
Se oproščam za gradbeni offtopic.
Drugače pa tudi z moje strani pohvala za tako dobro dokumentiranje!
Se oproščam za gradbeni offtopic.
Drugače pa tudi z moje strani pohvala za tako dobro dokumentiranje!
Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
Pozdravljeni!
Hvala za vse pohvale in oglede. Čez 30TISOČ! Hvala!
Pogled na nova okna in vrata ŽP Šk. L. Sam sem mnenja, da so dobro izbrali. Zakaj? Ko jih bo sonce "obšlesalo" bo bela barva malo posivila, rjava pa potemnila in bodo enaka originalu. Vzdrževanje pa je tema o kateri raje ne bi.
Drugače pa se postaja ureja po dolgem in počez. Nov tolčenec so dosuli na kar nekaj mestih.
Tir št.3. Priprave na zimo?
Obvozni oz. glavni tir.
Kaj pa streha? Takole je čakala na čas brez padavin.
Potem so pa mojstri krovci v suhem dnevu dobro zastavili.
Ne. Nisem ga "pofotošopal" sem samo počakal, da je vzel v roke strešnik.
Jernej
Hvala za vse pohvale in oglede. Čez 30TISOČ! Hvala!
Pogled na nova okna in vrata ŽP Šk. L. Sam sem mnenja, da so dobro izbrali. Zakaj? Ko jih bo sonce "obšlesalo" bo bela barva malo posivila, rjava pa potemnila in bodo enaka originalu. Vzdrževanje pa je tema o kateri raje ne bi.
Drugače pa se postaja ureja po dolgem in počez. Nov tolčenec so dosuli na kar nekaj mestih.
Tir št.3. Priprave na zimo?
Obvozni oz. glavni tir.
Kaj pa streha? Takole je čakala na čas brez padavin.
Potem so pa mojstri krovci v suhem dnevu dobro zastavili.
Ne. Nisem ga "pofotošopal" sem samo počakal, da je vzel v roke strešnik.
Jernej
Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
Ko sem dogaja (beri: dela) se dela na veliko.
Takole sem v soboto komaj vrjel, da so oranžne oznake meso postale.
Med prvim in drugim tirom polagajo korita za razvod električnega ogrevanja kretnic.
Od skladišča z rampe pred Jelovico pa do mesta vgradnje takole z "bobcatom".
Potem pa na kiblo "bagerčka".
Takole se kanal prilagaja, v smeri proti Jesenicam, kjer so s polaganjem tudi začeli.
Še kabli in pokrov pa bo delo končano!
Tako hiro pa to ne gre. Potem, ko bodo končali s polaganjem korit sledi kopanje pod tiri.
Primer iz ŽP Medvode.
Hvala vsem za razumevanje in dejstvo, da vam hočeš nočeš gledam pod prste.
Jernej
P.S. Ha, ha, ha. Šele danes sem opazil, da sem se ujel v sliko.
Takole sem v soboto komaj vrjel, da so oranžne oznake meso postale.
Med prvim in drugim tirom polagajo korita za razvod električnega ogrevanja kretnic.
Od skladišča z rampe pred Jelovico pa do mesta vgradnje takole z "bobcatom".
Potem pa na kiblo "bagerčka".
Takole se kanal prilagaja, v smeri proti Jesenicam, kjer so s polaganjem tudi začeli.
Še kabli in pokrov pa bo delo končano!
Tako hiro pa to ne gre. Potem, ko bodo končali s polaganjem korit sledi kopanje pod tiri.
Primer iz ŽP Medvode.
Hvala vsem za razumevanje in dejstvo, da vam hočeš nočeš gledam pod prste.
Jernej
P.S. Ha, ha, ha. Šele danes sem opazil, da sem se ujel v sliko.
Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
Pa še tole.
Nakladalna rampa in Trata danes.
V novemberski številki LOŠKEGA UTRIPA, v članku "Železni niti pred izidom" na strani 36 avtorice Nine Drol, pa je bila objavljena tale fotografija.
Lokacija je znana. Kidričeva cesta. Obe hiši na desni še stojita. Dimnik v ozadju je od Jelovice. Hiša na levi pa je bila pred leti podrta in je na njenem mestu zrasla nova, malo višja, širša in malo daljša.
V članku sem prebral: "Rok Pintar opisuje delo svojega očeta Janka. ... Sestri Darinka in Tatjana sta prepisali življenjepis FRANCA HEINRIHARJA (1862-1951) iz Selc."
Delavnica F. Heinrihar je hiša na levi. Časovni okvir imamo. Nekje med letoma 1862-1951 oz. plus minus.
Več pa, ko bom tudi sam vedel več (točno leto).
Jernej
Nakladalna rampa in Trata danes.
V novemberski številki LOŠKEGA UTRIPA, v članku "Železni niti pred izidom" na strani 36 avtorice Nine Drol, pa je bila objavljena tale fotografija.
Lokacija je znana. Kidričeva cesta. Obe hiši na desni še stojita. Dimnik v ozadju je od Jelovice. Hiša na levi pa je bila pred leti podrta in je na njenem mestu zrasla nova, malo višja, širša in malo daljša.
V članku sem prebral: "Rok Pintar opisuje delo svojega očeta Janka. ... Sestri Darinka in Tatjana sta prepisali življenjepis FRANCA HEINRIHARJA (1862-1951) iz Selc."
Delavnica F. Heinrihar je hiša na levi. Časovni okvir imamo. Nekje med letoma 1862-1951 oz. plus minus.
Več pa, ko bom tudi sam vedel več (točno leto).
Jernej
Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
Pozdravljeni!
Dela na strehi. Pločevina okoli dimnika.
Tudi nadstrešek dobiva novo kritino. (opomba: Krovce in potnike sem "zapiksal".)
Kar pa se tiče fasade. Leseni del dobiva novi oplesk.
Stene pa se pripravljajo za nanos barve.
Vsepovsod je polno poravnanih in zakitanih površin.
Poglejmo še na drugo stran. S Kidričeve ceste se lepo vidi, zaključna dela, nov oplesk na lesenem opažu in pokitane dele.
Jernej
Dela na strehi. Pločevina okoli dimnika.
Tudi nadstrešek dobiva novo kritino. (opomba: Krovce in potnike sem "zapiksal".)
Kar pa se tiče fasade. Leseni del dobiva novi oplesk.
Stene pa se pripravljajo za nanos barve.
Vsepovsod je polno poravnanih in zakitanih površin.
Poglejmo še na drugo stran. S Kidričeve ceste se lepo vidi, zaključna dela, nov oplesk na lesenem opažu in pokitane dele.
Jernej
Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
Še to!
Ob ogledu postaje sem opazil, da so delavci, z glavnim električnim kanalom že povezali korita. Na sliki se lepo vidi prekop pod prvim tirom in beton na mestu kjer je bil prej asfalt.
Na drugem kpncu postaje, smer proti Kranju so pravkar povezali dva jaška s prekopom pod tirom štiri.
Na sliki je jašek med tiroma štiri in pet.
Pa poglejmo kako izgleda jašek, preden ga pokrije pokrov. Na sliki je jašek med tiroma tri in štiri.
Pogled v jašek.
Napredovanje proti zadnji kretnici.
Tako pa je urejena povezava med jaškom in koriti.
Jernej
P.S. Tole je moja 999ta objava.
Ob ogledu postaje sem opazil, da so delavci, z glavnim električnim kanalom že povezali korita. Na sliki se lepo vidi prekop pod prvim tirom in beton na mestu kjer je bil prej asfalt.
Na drugem kpncu postaje, smer proti Kranju so pravkar povezali dva jaška s prekopom pod tirom štiri.
Na sliki je jašek med tiroma štiri in pet.
Pa poglejmo kako izgleda jašek, preden ga pokrije pokrov. Na sliki je jašek med tiroma tri in štiri.
Pogled v jašek.
Napredovanje proti zadnji kretnici.
Tako pa je urejena povezava med jaškom in koriti.
Jernej
P.S. Tole je moja 999ta objava.
Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
Pozdravljeni!
Na našem koncu se stvari premikajo. Bom zapisal, da se urejajo nujne stvari.
Po postaji je "harala" podbijalka.
Najbolj so se posvetili tiru št.3. (Smer proti lj tir 3. levo).
Polagajo se korita. Na sliki sta jaška, ki predstavljata povezavo pod drugim tirom.
Zgoraj sta bila še brez pokrovov.
Pogled v sveže "zapucan" jašek, ki je začetek povezave pod tretjim tirom.
Premik naprej proti zahodu postaje ali v smeri Jesenice oz. kretnici št. 14. Smer je bila zakoličena.
(Slikano proti postaji.)
Pozneje korita postavljena. Kaj še manjka?
Pravilno! Končan razvodni jašek.
Bodite pozorni na oranžno rebrasto cev. Končna povezava z električnim gretjem.
Jasno, da niso pozabili pokriti vseh postajnih kretnic.
Tako končali smo na zahodnem delu postaje.
Še bo.
Jernej
Na našem koncu se stvari premikajo. Bom zapisal, da se urejajo nujne stvari.
Po postaji je "harala" podbijalka.
Najbolj so se posvetili tiru št.3. (Smer proti lj tir 3. levo).
Polagajo se korita. Na sliki sta jaška, ki predstavljata povezavo pod drugim tirom.
Zgoraj sta bila še brez pokrovov.
Pogled v sveže "zapucan" jašek, ki je začetek povezave pod tretjim tirom.
Premik naprej proti zahodu postaje ali v smeri Jesenice oz. kretnici št. 14. Smer je bila zakoličena.
(Slikano proti postaji.)
Pozneje korita postavljena. Kaj še manjka?
Pravilno! Končan razvodni jašek.
Bodite pozorni na oranžno rebrasto cev. Končna povezava z električnim gretjem.
Jasno, da niso pozabili pokriti vseh postajnih kretnic.
Tako končali smo na zahodnem delu postaje.
Še bo.
Jernej
Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
Nadaljujmo!
Obdelava povezav jaška. Levo temelj razdelilne omarice.
Na podložni beton sta delavca opasala rebrasto cev in dala strojniku komando za beton.
Strojnik je beton nasul tako kot bi z žličko nesel sladkor v kavico.
Delavca pa sta samo še enakomerno poravnala in "zapucala" zaključke.
Sledi premik proti Ljubljani oz. kretnici št.1. Izkop za jašek.
Pred nivojskim cestnim prehodom Trata izvajajo izkop pod glavnim tirom.
Vsi vlaki so peljali čez postajo, ker je bil glavni tir zaprt. Iz Ljubljane je vlak preko tira tri prepeljal postajo. Medtem, ko je iz smeri Jesenic vlak čakal na drugem tiru (Delavce sem "zapiksal").
Pogled izkopa pod glavnim tirom. Strojnik dela med pragovoma. Delavca mu seveda pomagata z lopatami.
Delavca mu seveda pomagata z lopatami. (Ne morem iz svoje kože, da ne bi... )
Takole pa izgleda končni električni razvod...
oz. povezave do uporovnih kablov v profilu ob ojstricah (grelnem telesu).
Če bo delalo vse tako kot mora, bodo vzdrževalci lažje dihali.
Jernej
Obdelava povezav jaška. Levo temelj razdelilne omarice.
Na podložni beton sta delavca opasala rebrasto cev in dala strojniku komando za beton.
Strojnik je beton nasul tako kot bi z žličko nesel sladkor v kavico.
Delavca pa sta samo še enakomerno poravnala in "zapucala" zaključke.
Sledi premik proti Ljubljani oz. kretnici št.1. Izkop za jašek.
Pred nivojskim cestnim prehodom Trata izvajajo izkop pod glavnim tirom.
Vsi vlaki so peljali čez postajo, ker je bil glavni tir zaprt. Iz Ljubljane je vlak preko tira tri prepeljal postajo. Medtem, ko je iz smeri Jesenic vlak čakal na drugem tiru (Delavce sem "zapiksal").
Pogled izkopa pod glavnim tirom. Strojnik dela med pragovoma. Delavca mu seveda pomagata z lopatami.
Delavca mu seveda pomagata z lopatami. (Ne morem iz svoje kože, da ne bi... )
Takole pa izgleda končni električni razvod...
oz. povezave do uporovnih kablov v profilu ob ojstricah (grelnem telesu).
Če bo delalo vse tako kot mora, bodo vzdrževalci lažje dihali.
Jernej
Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
Kaj pa postajna zgradba?
Vas zanima? Razganja od radovednosti?
"Mogoče bo pa roza. Samo roza ne!" Sem ves čas naglas preganjal strahove.
Les je dobil temno rjav oplesk.
Postaja pa je ostala siva.
Šalo na stran.
Sam sem bil prav dobre volje!
Prav lepo rumena je.
Rumena ni roza in ne siva.
Za odgovorne, ki so sprejeli to odločitev.
Priznam, da sem kar vriskal od veselja, ko sem videl prve rumene stene.
Pod nadstreškom je sedaj toliko svetlobe.
Jernej
Vas zanima? Razganja od radovednosti?
"Mogoče bo pa roza. Samo roza ne!" Sem ves čas naglas preganjal strahove.
Les je dobil temno rjav oplesk.
Postaja pa je ostala siva.
Šalo na stran.
Sam sem bil prav dobre volje!
Prav lepo rumena je.
Rumena ni roza in ne siva.
Za odgovorne, ki so sprejeli to odločitev.
Priznam, da sem kar vriskal od veselja, ko sem videl prve rumene stene.
Pod nadstreškom je sedaj toliko svetlobe.
Jernej
Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
Na ŽP Škofja Loka je bilo zadnja leta sicer kar nekaj sprememb, tudi postajno poslopje so polepšali ...
Ena kar velika motnja pa ostaja leta in leta nespremenjena, počasna vožnja na izvozu postaje ŠL v smeri proti Kranju in sicer okolica kretnice med "obvoznim" tirom in izhodnim tirom iz postaje (sedaj je tam tudi stolp).
Prav "zanimivo" je, da tam že leta in leta ne morejo urediti popravila tega dela proge. Menjava se samo znak omejitve (20 km/h, 30 km/h, celo 50 km/h, ponovni padec na 20 km/h, ...). Seveda (tudi) to vodi v vsakodnevne zamude vlakov.
A kdo ve, kakšen problem je na tistem koščku proge (ca. 50m) in zakaj se tega ne da urediti?
Ena kar velika motnja pa ostaja leta in leta nespremenjena, počasna vožnja na izvozu postaje ŠL v smeri proti Kranju in sicer okolica kretnice med "obvoznim" tirom in izhodnim tirom iz postaje (sedaj je tam tudi stolp).
Prav "zanimivo" je, da tam že leta in leta ne morejo urediti popravila tega dela proge. Menjava se samo znak omejitve (20 km/h, 30 km/h, celo 50 km/h, ponovni padec na 20 km/h, ...). Seveda (tudi) to vodi v vsakodnevne zamude vlakov.
A kdo ve, kakšen problem je na tistem koščku proge (ca. 50m) in zakaj se tega ne da urediti?
Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
Najbrž je isti problem kot povsod na železnicah, pomanjkanje denarja, interesa, pa tudi pameti!
- Mojster_Strojevodja
- Direktor
- Prispevkov: 1960
- Pridružen: 09.08.2005, 19:43
- Kraj: Bled
- Kontakt:
Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
Ne vem kako se štejejo ta leta in leta, ampak na dotičnem mestu ni bilo počasne vožnje vsaj kakšnih 365 dni in še kakšnega zravn pred do dotično. Občasnih zaradi kakšne počene tirnic na tiru 6 ne štejem v to.barko1 napisal/-a:Na ŽP Škofja Loka je bilo zadnja leta sicer kar nekaj sprememb, tudi postajno poslopje so polepšali ...
Ena kar velika motnja pa ostaja leta in leta nespremenjena, počasna vožnja na izvozu postaje ŠL v smeri proti Kranju in sicer okolica kretnice med "obvoznim" tirom in izhodnim tirom iz postaje (sedaj je tam tudi stolp).
Prav "zanimivo" je, da tam že leta in leta ne morejo urediti popravila tega dela proge. Menjava se samo znak omejitve (20 km/h, 30 km/h, celo 50 km/h, ponovni padec na 20 km/h, ...). Seveda (tudi) to vodi v vsakodnevne zamude vlakov.
A kdo ve, kakšen problem je na tistem koščku proge (ca. 50m) in zakaj se tega ne da urediti?
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
Ne bo držalo. V kratkem pošljem sliko z z nakom za omejitev.
Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
Počasna vožnja je na kretnici št.15 sedaj kakšen dober mesec. Če pa v Škofji Loki tako merite leta in leta pa ti kar prilepi sliko.
Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
Točno tako. Trenutno traja počasna vožnja skozi omenjeno kretnico (stric Google je potrdil, da je res označena s 15) res približno en mesec. Danes zjutraj sem bil zelo pozoren in je trenutna omejitev 30 km/h, pet metrov za tem znakom pa je že zelena tabla. Slikanje in dokazovanje torej ni potrebno; ali pač.
Dejstvo je, da se po tej progi že ca. 20 let vozim 2-krat dnevno. Med vožnjo sem praviloma pozoren "na vsako spremembo", zato mi lahko verjamete "na besedo", da so se počasne vožnje točno na tem mestu v zadnjih mesecih (letih?) že nekajkrat ponovile. Skratka, to je dejstvo in se ga da tudi preveriti.
Dejstvo je, da se po tej progi že ca. 20 let vozim 2-krat dnevno. Med vožnjo sem praviloma pozoren "na vsako spremembo", zato mi lahko verjamete "na besedo", da so se počasne vožnje točno na tem mestu v zadnjih mesecih (letih?) že nekajkrat ponovile. Skratka, to je dejstvo in se ga da tudi preveriti.