ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
Pa poglejmo kako napredujejo zemljska dela na južni dovozni cesti v industrijsko cono Trata.
Sledi nekaj pozno popoldanskih posnetkov z različnih dni.
"Vedno" slikam z istega mesta in enakim kotom.
No, dolgočasno ne seme biti. Šofer je na začetku tovornjak obrnil zgoraj v krožišču in vzratno zapeljal skozi podvoz, sedaj pa tu obrne z lahkoto.
Bagri postajajo bagrčki.
Zanimivo v ponedeljek je cesta še bila, včeraj pa se Nejc in Andraž ne bi mogla več pripeljat na travnik.
Jernej
Sledi nekaj pozno popoldanskih posnetkov z različnih dni.
"Vedno" slikam z istega mesta in enakim kotom.
No, dolgočasno ne seme biti. Šofer je na začetku tovornjak obrnil zgoraj v krožišču in vzratno zapeljal skozi podvoz, sedaj pa tu obrne z lahkoto.
Bagri postajajo bagrčki.
Zanimivo v ponedeljek je cesta še bila, včeraj pa se Nejc in Andraž ne bi mogla več pripeljat na travnik.
Jernej
Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
Še zanimivost.
Kmalu se bo zgodil še en "preteklik".
Izginil bo (no, najprej se bo zožal) direktni pogled čez polje.
Ja kmalu bom lahko rekel: "Včasih se je s tega mesta (podvoz IC Trata oz. bivši Npr. Godešic 3) videlo vse do bivše postaje Žabnica in še malo dlje."
S polja si s pogledom proti Godešiču videl vlak in obratno s pogledom na polje proti Žabnici.
Dejstvo, da se vlak sliši in vidi z druge strani polja, amaterskemu fotografu pomaga.
Preprosto imaš več časa.
Jernej
Kmalu se bo zgodil še en "preteklik".
Izginil bo (no, najprej se bo zožal) direktni pogled čez polje.
Ja kmalu bom lahko rekel: "Včasih se je s tega mesta (podvoz IC Trata oz. bivši Npr. Godešic 3) videlo vse do bivše postaje Žabnica in še malo dlje."
S polja si s pogledom proti Godešiču videl vlak in obratno s pogledom na polje proti Žabnici.
Dejstvo, da se vlak sliši in vidi z druge strani polja, amaterskemu fotografu pomaga.
Preprosto imaš več časa.
Jernej
Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
Pozdravljeni!
Ker si varno in poceni lahko privoščim, naslednji dve sliki. (Glede na perspektivo. )
Pripelje prazen.
Odpelje poln. (Uporabna detalja za modelarje. )
Obračališče.
Ker je voznik tako hotel.
Tako, izpolnil sem "glasbeno" željo. (Včasih sem jo dobesedno res lahko.)
Počasi, se že izrisuje ovinek v levo.
Pa še zanimivost. Nova kretnica, ki čaka na vgraditev, je dobila pogon.
To pa je uvod že v naslednji post.
Jernej
Ker si varno in poceni lahko privoščim, naslednji dve sliki. (Glede na perspektivo. )
Pripelje prazen.
Odpelje poln. (Uporabna detalja za modelarje. )
Obračališče.
Ker je voznik tako hotel.
Tako, izpolnil sem "glasbeno" željo. (Včasih sem jo dobesedno res lahko.)
Počasi, se že izrisuje ovinek v levo.
Pa še zanimivost. Nova kretnica, ki čaka na vgraditev, je dobila pogon.
To pa je uvod že v naslednji post.
Jernej
Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
Prepričan sem, da si bodo odgovorni, v mislih imam vzdrževalce, oddahnili, ko bo kretnica št. 1. končno zamenjana.
Ta konec tedna (26. in 27. april), bo kaj za videti. Priprave so v polnem teku.
Poleg menjave kretnice, bodo uredili tudi nivojski prehod. Blatne toplice, dotrajani gumi elementi. Se šušlja, da je tik pred zaprtjem.
Omejitev za vlake pa je enaka kot v vasi. To pa je solidarnost. (Vem slaba šala.)
Za zaporo, v času del, da ne bo pomote je vse pripravljeno.
Danes so pripeljali še gradbeno mehanizacijo. Ob progi...
in na postaji.
Zasedeni so: prvi, peti in pa industrijski tir pred Knaufom.
Akcija bo!
Jernej
Ta konec tedna (26. in 27. april), bo kaj za videti. Priprave so v polnem teku.
Poleg menjave kretnice, bodo uredili tudi nivojski prehod. Blatne toplice, dotrajani gumi elementi. Se šušlja, da je tik pred zaprtjem.
Omejitev za vlake pa je enaka kot v vasi. To pa je solidarnost. (Vem slaba šala.)
Za zaporo, v času del, da ne bo pomote je vse pripravljeno.
Danes so pripeljali še gradbeno mehanizacijo. Ob progi...
in na postaji.
Zasedeni so: prvi, peti in pa industrijski tir pred Knaufom.
Akcija bo!
Jernej
Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
Pozdravljeni!
Akcija je bila oziroma je še. Poleg menjave kretnice in urejanja nivojskega prehoda so v soboto strojno menjali tudi pragove "v višini" vasi Žabnica.
Proč s starim. Seveda je vijake odstranila že prva ekipa.
Operater ga s strojem prime in potegne izpod tirov.
Tako, pa je star in za to progo odslužen parag zunaj.
Na njegovo mesto potisnejo vovega.
Tako se vzorec ponavlja, za strojema pa ročno vstavljajo vijake (vse kar je potrebno in spada zraven) pred strojnim vijačenjem.
Ekipa "švelen šravbarjev". (Za prikaz je slika dobra, drugače je pa žal zmazek. Se zgodi )
Jernej
Še bo. 26524
Akcija je bila oziroma je še. Poleg menjave kretnice in urejanja nivojskega prehoda so v soboto strojno menjali tudi pragove "v višini" vasi Žabnica.
Proč s starim. Seveda je vijake odstranila že prva ekipa.
Operater ga s strojem prime in potegne izpod tirov.
Tako, pa je star in za to progo odslužen parag zunaj.
Na njegovo mesto potisnejo vovega.
Tako se vzorec ponavlja, za strojema pa ročno vstavljajo vijake (vse kar je potrebno in spada zraven) pred strojnim vijačenjem.
Ekipa "švelen šravbarjev". (Za prikaz je slika dobra, drugače je pa žal zmazek. Se zgodi )
Jernej
Še bo. 26524
Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
Pa Nadaljujmo s soboto!
Kje pa je kretnica!?
Razrezana je že ležala na postaji. Bila je v tako slabem stanju, da je dobra samo še za staro železo.
Zakaj? Dobro si poglejte, mesto kjer je stala.
Pa še od blizu.
Z bagrom so že odstranjevali podlago zemlje, pardon tolčenca.
Na Loški strani ni nič zaostajal.
Lepo vidna globina odstranjenega materiala in pa vedno prisotna kontrola med izvajanjem del.
Koliko? Pazili so na naklon podlege, ki se lepo vidi, na katero bodo položili podlago iz filca.
Utrjevanje podlage, potem polaganje filca in pa zasipanje.
Kompaktiranje, ravnanje in zasipanje.
Upam, da je blatnim toplicam odklenkalo.
Jernej
Še bo!
Kje pa je kretnica!?
Razrezana je že ležala na postaji. Bila je v tako slabem stanju, da je dobra samo še za staro železo.
Zakaj? Dobro si poglejte, mesto kjer je stala.
Pa še od blizu.
Z bagrom so že odstranjevali podlago zemlje, pardon tolčenca.
Na Loški strani ni nič zaostajal.
Lepo vidna globina odstranjenega materiala in pa vedno prisotna kontrola med izvajanjem del.
Koliko? Pazili so na naklon podlege, ki se lepo vidi, na katero bodo položili podlago iz filca.
Utrjevanje podlage, potem polaganje filca in pa zasipanje.
Kompaktiranje, ravnanje in zasipanje.
Upam, da je blatnim toplicam odklenkalo.
Jernej
Še bo!
Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
Lepo poročilo.
Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
Pa nadaljujmo!
V soboto so urejali tudi nivojski prehod Trata (CPR12 KM585.526)
Pravo aprilsko vreme.
Nastale luže so so najboljši dokaz kako obrabljeni so gumi elementi.
Odstranjeni vezni členi. Prvi korak pri demontaži.
Pomoč dvigala z drezine...
Je gumi element (laično poimenovanje, seveda ) dobro priraščen oziroma, zagozden.
Pod njim pa...
Najboljši proti napad.
Še bo.
Jernej
V soboto so urejali tudi nivojski prehod Trata (CPR12 KM585.526)
Pravo aprilsko vreme.
Nastale luže so so najboljši dokaz kako obrabljeni so gumi elementi.
Odstranjeni vezni členi. Prvi korak pri demontaži.
Pomoč dvigala z drezine...
Je gumi element (laično poimenovanje, seveda ) dobro priraščen oziroma, zagozden.
Pod njim pa...
Najboljši proti napad.
Še bo.
Jernej
Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
Pa nimajo sreče s tem prehodom. Pred tremi leti, ko so ga urejali je tudi lilo kot iz škafa.
Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
Lilo je lilo, pa še kako.
Pa nadaljujmo!
Podlaga za kretnico je skoraj 100% pripravljena.
Pazi cev!
Še malo nasut, poravnat...
in utrdit.
Pa spet pomerit. "U NULO!"
Vse je pripravljeno, samo dvigala še ni.
Prvi del.
Pomembno je dobro zastavit. Gliha se na roko.
Mera za začetek kretnice.
IMAM! (Vse po načrtu.)
Deset slik na post.
Jernej
Še bo.
Pa nadaljujmo!
Podlaga za kretnico je skoraj 100% pripravljena.
Pazi cev!
Še malo nasut, poravnat...
in utrdit.
Pa spet pomerit. "U NULO!"
Vse je pripravljeno, samo dvigala še ni.
Prvi del.
Pomembno je dobro zastavit. Gliha se na roko.
Mera za začetek kretnice.
IMAM! (Vse po načrtu.)
Deset slik na post.
Jernej
Še bo.
Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
Ker so ravno uigrani jih samo glejmo.
Prihaja del s pogonom in ojstrico.
Naj še napišem, da smo dobili čisto nov pogon. Čist nov. Zakaj?
Če bi Kretnico urejali lani, bi dobila samo obnovljenega.
Spenja se spredaj, gliha zadaj. Vse do milimetra natančno.
Medtem, ko so "dvigalarji" nalagali srce, so električarji z razvodno dozo na omrežje zvezali hidravlični pogon kretnice.
Srce kretnice (vlito v enem kosu) nekaj trenutkov po končni postavitvi.
Predzadnji večji del, ki ga je bilo v odklonu zaradi prilagoditve drugi kretnici malo odrezat.
Položili so ga na mero, označili presežek in ga odrezali.
Nato se ga je postavilo, malo je nagajal zato so ga z zobniško razpiralko premaknili. Pomaga tudi moja malenkost.
In vprašanje: "MAŠ?" Odgovor: "IMAM!"
Še zadnji konec preme. Na mero je bil že odrezan zato je na mero "padu skor k ata na mamo."
Kaj bi šele naredili, če bile finance za kaj novega. Bom rajš nehal tipkat, če ne me bo še glava bolela.
Kapo dol!
S terena za Vlaki.info
Jernej
Mogoče bo še.
Prihaja del s pogonom in ojstrico.
Naj še napišem, da smo dobili čisto nov pogon. Čist nov. Zakaj?
Če bi Kretnico urejali lani, bi dobila samo obnovljenega.
Spenja se spredaj, gliha zadaj. Vse do milimetra natančno.
Medtem, ko so "dvigalarji" nalagali srce, so električarji z razvodno dozo na omrežje zvezali hidravlični pogon kretnice.
Srce kretnice (vlito v enem kosu) nekaj trenutkov po končni postavitvi.
Predzadnji večji del, ki ga je bilo v odklonu zaradi prilagoditve drugi kretnici malo odrezat.
Položili so ga na mero, označili presežek in ga odrezali.
Nato se ga je postavilo, malo je nagajal zato so ga z zobniško razpiralko premaknili. Pomaga tudi moja malenkost.
In vprašanje: "MAŠ?" Odgovor: "IMAM!"
Še zadnji konec preme. Na mero je bil že odrezan zato je na mero "padu skor k ata na mamo."
Kaj bi šele naredili, če bile finance za kaj novega. Bom rajš nehal tipkat, če ne me bo še glava bolela.
Kapo dol!
S terena za Vlaki.info
Jernej
Mogoče bo še.
Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
Dobro poročilo in lepe slike.
Ali gumi elementi zdržijo samo tri leta ali so takrat dali rabljene?dingo napisal/-a:Pa nimajo sreče s tem prehodom. Pred tremi leti, ko so ga urejali je tudi lilo kot iz škafa.
Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
Hvala.fiat310 napisal/-a:Dobro poročilo in lepe slike.
Odgovor: Vasj poskus.fiat310 napisal/-a:Ali gumi elementi zdržijo samo tri leta ali so takrat dali rabljene?
Na tejle sliki se vidi, da so nekateri elementi označeni s številkami.
Dejstvo je, da so se najboljše ohranjeni ponovno vgradili v prehhod, na mesta, ki niso tako obremenjena med uporabo. Ostali pa so šli ... Tako nekako kot je s pragovi iz glavnih prog.
Drugače pa je nivojski prehod dobil talne označbe.
Jernej
Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
Živijo!
Škofja Loka in železniška postaja je dobila nekaj novih tabel.
Ta je zrasla na krožišču Stari Dvor.
Pa še od daleč.
Ob nakladalni rampi na tiru 5 pa sem opazil to.
Opozorilo je na mestu. Nikoli ne veš kako stabilno so naloženi hlodi na rampi. Pa še pravno so se zavarovali.
Pa še pogled na kretnico št.1.
Tele table z omejitvijo 30Km/h pa kar vztrajajo.
Pa še novica:
Iz LOŠKEGA UTRIPA junij 2014 v članku Ureditev varnega prometa
lahko preberete:
"Slovenske železnice so uredile prehod na Trati, nadaljevali pa bodo z ureditvijo železniške postaje, na kateri nameravajo zamenjati streho in okna."
Kdaj? O tem pa nič ne piše.
Jernej
Škofja Loka in železniška postaja je dobila nekaj novih tabel.
Ta je zrasla na krožišču Stari Dvor.
Pa še od daleč.
Ob nakladalni rampi na tiru 5 pa sem opazil to.
Opozorilo je na mestu. Nikoli ne veš kako stabilno so naloženi hlodi na rampi. Pa še pravno so se zavarovali.
Pa še pogled na kretnico št.1.
Tele table z omejitvijo 30Km/h pa kar vztrajajo.
Pa še novica:
Iz LOŠKEGA UTRIPA junij 2014 v članku Ureditev varnega prometa
lahko preberete:
"Slovenske železnice so uredile prehod na Trati, nadaljevali pa bodo z ureditvijo železniške postaje, na kateri nameravajo zamenjati streho in okna."
Kdaj? O tem pa nič ne piše.
Jernej
Zadnjič spremenil bart, dne 04.06.2014, 16:10, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
Tako pa so delali pretekle dni.
Izkopali so vsek, za odvajanje meteorne vode.
Sprehod proti glavni cesti. Pogled proti podvozu.
Delajo tudi na začetku zato so obe mesti povezali z...
... provizorično makadamsko cesto, ki poteka po robu trase. Pogled nazaj proti isti smereki.
Pogled posekanega in za delo pripravljenega brega ob glavni cesti Šk.L. - Jeperca.
Isto mesto. Pripravljajo prostor za eno polovico krožišča (Tak je načrt.).
Še pogled z travnika ob glavni cesti Šk.L. - Jeperca kjer bo del krožišča.
Ko so odstranili vso vrhnjo plast zemljine so začeli z štemanjem.
Živela štemarijada.
To je bil kratek povzetek.
Jernej
Izkopali so vsek, za odvajanje meteorne vode.
Sprehod proti glavni cesti. Pogled proti podvozu.
Delajo tudi na začetku zato so obe mesti povezali z...
... provizorično makadamsko cesto, ki poteka po robu trase. Pogled nazaj proti isti smereki.
Pogled posekanega in za delo pripravljenega brega ob glavni cesti Šk.L. - Jeperca.
Isto mesto. Pripravljajo prostor za eno polovico krožišča (Tak je načrt.).
Še pogled z travnika ob glavni cesti Šk.L. - Jeperca kjer bo del krožišča.
Ko so odstranili vso vrhnjo plast zemljine so začeli z štemanjem.
Živela štemarijada.
To je bil kratek povzetek.
Jernej