ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
Objavljeno: 18.04.2007, 22:43
Pozdravljeni, nahajate se na 1027m visokem Lubniku. V daljavi se "jasno" vidi objekt, kateremu je namenjena pozornost v tej temi.
Škofjeloška postaja pred, med in po obnovi.
Železniška postaja Škofja Loka ali v času nastanka znana kot Bischoflak.
Pozdrav potnikom, ki se pripeljejo s smeri Ljubljana. Takšno je stanje v aprilu 2007.
Tako sivo in "zaspano" pa deluje glavno pročelje postajnega poslopja. Glavna vrata so že dolgo zaklenjena.
Poslopje blagovnega skladišča je bilo pred leti lepo obnovljeno. Stoji ločeno od ŽP Šk. Loka. V prvem planu kontrola profila, ki stoji na neelektrificiranem prvem tiru (desno spodaj).
Smer Ljubljana. Od leve proti desni pa si sledijo prvi, drugi, tretji, "obvozni" in industrijski tiri.
Levo na oz. v asfaltu so še vidni ostanki industrijskega tira, ki je bil namenjen znanemu podjetju, lesnopredelovalne industrije, Jelovica. Prav lepo se še vidi kje je bila kretnica.
Tri pa vas vodijo proti Kranju in naprej proti Jesenicam.
Peron med tiroma tri in štiri, predmet prenove.
Provizoričen peron, takoimenovani "mednarodni" (press) je prav tako predmet modernizacije.
Takole pa so v oktobru leta 2006 odstranjevali spodnji ustroj proge na industrijskem tiru, ki vodi do Terma Škofja Loka.
Zamenjali so tir med obema kretnicama. So zelo pridni, se bo svet ves izoliral. (press)
Trasa skoraj prazna in pripravljena.
"Odsluženi?"
Industrijski tir. Desno na glavno progo. Levo proti mešalnici in skladišču krmil.
Tu pa se zgodba (beri: post) konča.
P.S. Industrijski tir je bil dokončan še isti teden.
Slike prispeval: Jernej B.
Nadaljevanje sledi...
Bart
Škofjeloška postaja pred, med in po obnovi.
Železniška postaja Škofja Loka ali v času nastanka znana kot Bischoflak.
Pozdrav potnikom, ki se pripeljejo s smeri Ljubljana. Takšno je stanje v aprilu 2007.
Tako sivo in "zaspano" pa deluje glavno pročelje postajnega poslopja. Glavna vrata so že dolgo zaklenjena.
Poslopje blagovnega skladišča je bilo pred leti lepo obnovljeno. Stoji ločeno od ŽP Šk. Loka. V prvem planu kontrola profila, ki stoji na neelektrificiranem prvem tiru (desno spodaj).
Smer Ljubljana. Od leve proti desni pa si sledijo prvi, drugi, tretji, "obvozni" in industrijski tiri.
Levo na oz. v asfaltu so še vidni ostanki industrijskega tira, ki je bil namenjen znanemu podjetju, lesnopredelovalne industrije, Jelovica. Prav lepo se še vidi kje je bila kretnica.
Tri pa vas vodijo proti Kranju in naprej proti Jesenicam.
Peron med tiroma tri in štiri, predmet prenove.
Provizoričen peron, takoimenovani "mednarodni" (press) je prav tako predmet modernizacije.
Takole pa so v oktobru leta 2006 odstranjevali spodnji ustroj proge na industrijskem tiru, ki vodi do Terma Škofja Loka.
Zamenjali so tir med obema kretnicama. So zelo pridni, se bo svet ves izoliral. (press)
Trasa skoraj prazna in pripravljena.
"Odsluženi?"
Industrijski tir. Desno na glavno progo. Levo proti mešalnici in skladišču krmil.
Tu pa se zgodba (beri: post) konča.
P.S. Industrijski tir je bil dokončan še isti teden.
Slike prispeval: Jernej B.
Nadaljevanje sledi...
Bart