Torej v letu 2006 se zaključuje ena izmed investicij v JŽI, to je remont in delna rekonstrukcija postaj Kresnice, Sava, Trbovlje, Ponikva, Hoče in Maribor Tezno ter odprte proge Hoče - MB Tezno - Maribor in Poljčane - Križni Vrh (do predsignala za p. Poljčane). Tezno - MB in Trbovlje bi naj dokončali do 8.3.2006.
Kako pa naprej? Zasledil sem, da bi naj končno sanirali razmajan podporni steber mosta čez Dravo v Mariboru. Ali mogoče kdo ve, katerih odsekov in postaj se bodo še usmilili letos? Kandidatov je precej, denarja pa na žalost verjetno manj.
Pa še - ali je v načrtu, da bi se kaj premaknilo v smeri daljinskega vodenja prometa med LJ in Sežano in Ormožem in Hodošem? Ker kolikor sem bral razne članke, je največji problem v tem, da še niti ni določenih standardov, ki bi jim elektronske varnostne naprave morale zadostiti.
Remonti in rekonstrukcije prog
- gomulka014
- Strojevodja I
- Prispevkov: 454
- Pridružen: 18.11.2005, 13:24
- Kraj: Ljubljana
- Mojster_Strojevodja
- Direktor
- Prispevkov: 1960
- Pridružen: 09.08.2005, 19:43
- Kraj: Bled
- Kontakt:
Jah sramota, da je na postaji Ljubljana na večini tirov hitrost 15 km/h.
Sam verjetno to še ni najhuje, saj tam nej nebi vozili ravno 100 in več km/h.
Kaj pa to da je po iztirjenju med Radovljico in Lescami še vedno počasna vožnja 50 km/h, pa je že dve leti od samega iztirjenja.
Na primorsko stran isto cel osek med postajo Gornje Ležeče in postajališčem Košane 50 km/h.
Sam verjetno to še ni najhuje, saj tam nej nebi vozili ravno 100 in več km/h.
Kaj pa to da je po iztirjenju med Radovljico in Lescami še vedno počasna vožnja 50 km/h, pa je že dve leti od samega iztirjenja.
Na primorsko stran isto cel osek med postajo Gornje Ležeče in postajališčem Košane 50 km/h.
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Na postaji Ljubljana je voznoredna hitrost 30 km/h, sedaj je zmanjšana na 15 km/h, naslednji ukrep je pa verjetno tako zapora tira.
Kar omenja Mojster_Strojevodja je res sramota in verjetno dva najbolj potrebna odseka za remont. Med Košano in G. Ležečami je proga ob dežju povsem blatna. Edini ukrep, ki se je zgodil, je ta, da imajo vlaki med Pivko in Divačo v voznem redu 2005/2006 za 1 minuto daljši vozni čas.
Precej poškodovana po poplavah je pa tudi proga proti Dobovi.
Počasna vožnja 50 km/h je npr. tudi na celotni postaji Pragersko, tir 3 v Sl. Bistrici po iztirjenju še tudi ni saniran (počasna vožnja 50 km/h), postaja Maribor 20 km/h ... Recimo čez kretnice pri tovorni postaji Celje Čret (ob ENP), ki kljub remontu proge niso bile zamenjane, je počasna vožnja 50 km/h že vse odkar je začel vozit Pendolino ... No kot sem rekel, kandidatov je precej.
Kar omenja Mojster_Strojevodja je res sramota in verjetno dva najbolj potrebna odseka za remont. Med Košano in G. Ležečami je proga ob dežju povsem blatna. Edini ukrep, ki se je zgodil, je ta, da imajo vlaki med Pivko in Divačo v voznem redu 2005/2006 za 1 minuto daljši vozni čas.
Precej poškodovana po poplavah je pa tudi proga proti Dobovi.
Počasna vožnja 50 km/h je npr. tudi na celotni postaji Pragersko, tir 3 v Sl. Bistrici po iztirjenju še tudi ni saniran (počasna vožnja 50 km/h), postaja Maribor 20 km/h ... Recimo čez kretnice pri tovorni postaji Celje Čret (ob ENP), ki kljub remontu proge niso bile zamenjane, je počasna vožnja 50 km/h že vse odkar je začel vozit Pendolino ... No kot sem rekel, kandidatov je precej.
Kot sem danes opazil, so na relaciji Hoče - Maribor, kjer se je remont končal, začeli spreminjati hitrostne table, ki pa še ne veljajo, in sicer bo do konca postajališča Mb Tezno v smeri Maribor (do nadvoza čez Ptujsko cesto) hitrost 160/140/120, od tam do mostu čez Dravo pa 100/100/100. Torej če ne bi bilo odločbe PIRS o V max 120 km/h bi Pendolino od Pragerskega do konca Tezna lahko vozil 160, Siemens pa 140.