Stran 2 od 5

Objavljeno: 22.11.2005, 15:21
Napisal/-a gomulka014
Progar napisal/-a:Zaradi kronične prenapolnjenosti nekaterih vlakov naj bi z novim voznim redom, pa že tudi prej, tudi na gorenjski progi spet vozilo več gomulk.



Pa bodo gomulke vozile tudi še proti Sežani, Kopru in Ilirski Bistrici (Šapjanam)?

InterCity 154/155

Objavljeno: 22.11.2005, 17:49
Napisal/-a IC-Pohorje503
Novo InterCity 154/155 Maribor-Graz in maribor


IC 154

Maribor 14.14
Graz 15.??

IC 155

Graz 15.45?
Maribor 16.47 ima zveza za "ICS 21" do Ljubljane!

LP #17 :>

Objavljeno: 22.11.2005, 17:50
Napisal/-a Matej
Z ukinitvijo Soče bodo tako tudi na Dolenjskom, žal, dokončno nehali voziti fiati. Se še spomnite nekaj let nazaj, ko so vozili še stari fiati, na Dolenjsko in tudi po Kamniški progi...
Moje mnenje pa je, da bi med Novo Gorico in Ljubljano morali vpeljati mogoče IC ali vsaj RG vlak s klasično sestavo, tako kot vozijo v LJ vlaki iz ostalih regij Slovenije. ("Mura", "Ptuj", "Koper"...)
Glede gomulk pa mislim, da so se SŽ prehitro "zaletele" v razrez in prodajo, zdaj pa pišejo po časopisih, da ne morejo dajati dodatnih vlakov in dodatnih garnitur v sestavah vlakov, ker pač garnitur nimajo. In če tega ne bodo v krajšem času rešili, potem tudi potnikov več ne bodo imeli.

Objavljeno: 22.11.2005, 18:56
Napisal/-a gomulka014
Matej napisal/-a:Z ukinitvijo Soče bodo tako tudi na Dolenjskom, žal, dokončno nehali voziti fiati. Se še spomnite nekaj let nazaj, ko so vozili še stari fiati, na Dolenjsko in tudi po Kamniški progi...
Moje mnenje pa je, da bi med Novo Gorico in Ljubljano morali vpeljati mogoče IC ali vsaj RG vlak s klasično sestavo, tako kot vozijo v LJ vlaki iz ostalih regij Slovenije. ("Mura", "Ptuj", "Koper"...)
Glede gomulk pa mislim, da so se SŽ prehitro "zaletele" v razrez in prodajo, zdaj pa pišejo po časopisih, da ne morejo dajati dodatnih vlakov in dodatnih garnitur v sestavah vlakov, ker pač garnitur nimajo. In če tega ne bodo v krajšem času rešili, potem tudi potnikov več ne bodo imeli.


Ja ja, dobri stari časi... zadnjič sem se s faitom 000 po Dolenjskem peljal 24. 6. 1997, iz Ivančne Gorice v Ljubljano...lepo je bilo :)

Se strinjam, ukinitev Soče je čisto nazadovanje SŽ, saj se mi zdi, da povprečnemu potniku zelo veliko pomeni, da mu ni potrebno prestopati. Še posebej tujim turistom, ki se jim, razumljivo, ne sanja, kje so npr. Jesenice.
V novem voznem redu naj bi celo edini RG vlak za Dolenjsko začel ustavljati skoraj povsod... zakaj že? Mislim, da Dolenjska nujno rabi en vlak, ki bi se ustavljal res le v VEČJIH krajih, in tudi v tem primeru bi bila klasična garnitura zelo ustrezna. Lahko bi mu dali tudi ime, npr. Regionalni vlak Krka 8)

To z gomulkami je pa čisto res in kar je najslabše, kasacij še ni konec... čez dva, tri mesece bo za vedno nehala voziti še 311-014 in ni težko uganiti, da tudi njo čaka razrez... :(

Objavljeno: 22.11.2005, 19:28
Napisal/-a Matej
Če ustavlja na skoraj vsaki postaji, potem je brez veze, da sploh ima oznako RG. In glede na zelo dolg potovalni čas res nujno rabi Dolenjska vsaj en "hitri" vlak.
To pomeni, da bo nehala voziti zadnja 311-000? Ostanejo samo še 200.
Ne vem kam to pelje, vse se prodaja, razreže ali pa predela.

Objavljeno: 22.11.2005, 22:27
Napisal/-a 541
Kar se klasike tiče, edine primerne D - lokomotive za njihovo vleko so Regani (664). Ti imajo osno obremenitev ~19 t/os, tako da naprej od Črnomlja ne smejo voziti. Dovoljena osna obremenitev med Črnomljem in Metliko je namreč 16 t/os, vgrajene so pa (vsaj pred enim letom so še bile) tirnice iz leta 1913 - klasično spojeni tiri (nekje sem zasledil ime južna 11 - torej 11 kg/m', za primerjavo na glavnih progah se sedaj vgrajujejo tirnice UIC 60 (~60 kg/m'). Pa tudi proti Kočevju so še vgrajene te tirnice ... :?

In če pogledamo malo z ekonomske plati, je verjetno vseeno ceneje vozit DMV, kot pa klasiko. Nenazadnje imajo Regani dvojno zasedbo, lokomotiva predstavlja dodatno maso čez 100 ton, poraba goriva je večja... Kaki zelenci bi bli kar OK po mojem ...

Pa še glede Gomulke 014 - danes sem jo videl v LJ - v precej slabem stanju je ta garnitura :cry:

Objavljeno: 22.11.2005, 23:45
Napisal/-a gomulka014
541 napisal/-a:Pa še glede Gomulke 014 - danes sem jo videl v LJ - v precej slabem stanju je ta garnitura :cry:


Res je, gomulka 311-014 je v ubupnem stanju, komaj se skupaj drži, na nekaterih mestih ima kar luknje...
Vzrok za to je pa njena zadnja revizija, ki je bila narejena leta 2000, in sicer do skrajnosti na hitro in površno, saj so bili takrat prepričani, da bo vozila le še nekaj mesecev, morda leto, do prihoda zadostnega števila simensov. Ker pa je 30 simensov vse prej kot dovolj, ni bilo nobenega razloga, da bi jo odstavili, in tako vozi še danes, čeprav je od njene zadnje "poštene" revizije minilo že več kot 10 let :o
Ne bo pa več dolgo, največ do 4. februarja 2006. Kdor se še želi peljati s 311-000, naj kar pohiti :roll:

Objavljeno: 23.11.2005, 9:18
Napisal/-a Progar
Tole sicer ni povezano z novim voznim redom, pa gre vseeno za zanimivo novo povezavo: 3. decembra začne med Ljubljano in BTC-jem voziti potniški vlak - trikrat na dan v vsaki smeri.
Še ena zanimiva možnost za družinsko pot na sobotni izlet torej. :wink:

Objavljeno: 23.11.2005, 12:28
Napisal/-a ursika
o tem se je govorilo ze ob odprtju Atlantisa... je le prislo do realizacije...

se bodo morali vozniki z avtomobili navaditi na cakanje pri spuscenih zapornicah... :lol:

ze kaj veste, kdaj bo vozil? in za koliko denarja? baje bodo vstopnice v Atlantis cenejse za obiskovalce, ki bodo predlozili vozovnico z vlaka...

311

Objavljeno: 23.11.2005, 16:18
Napisal/-a IC-Pohorje503
Matej napisal/-a:Če ustavlja na skoraj vsaki postaji, potem je brez veze, da sploh ima oznako RG. In glede na zelo dolg potovalni čas res nujno rabi Dolenjska vsaj en "hitri" vlak.
To pomeni, da bo nehala voziti zadnja 311-000? Ostanejo samo še 200.
Ne vem kam to pelje, vse se prodaja, razreže ali pa predela.



311 je ne rabil da boljši prodaja in ostali je 5x nagibno vlak za RG 1615 in Ljubljana-Koper,Sežana je dobro, pa dolenjsko ne ne,samo Desiro 312! :>

LP

Objavljeno: 23.11.2005, 16:25
Napisal/-a Matej
Se popolnoma strinjam, da bi bili zelenci veliko cenejša variatna, ampak kaj hočemo, če so pa "pametne glave" odločile, da se novomeški zelenci predelajo v navadne garniture. Čeprav je motornik isti, pa so bili sedeže - za daljše potovanje - veliko udobnejši.

Vlak LJ - BTC bodo vozili z 713-715?
In zakaj ni to že kje bolj javno propagirano?

Objavljeno: 23.11.2005, 20:13
Napisal/-a gomulka014
Imate prav, zelenc bi bil res ustreznejši! Tudi tisti trije 711, ki v Mostah nezadržno propadajo (005/006, 009/010 in 016/017), bi verjetno prav prišli ...

V zadnjih tednih naj bi se enkrat celo zgodilo, da eden izmed taktnih vlakov za Kranj sploh ni peljal, saj preprosto ni bilo garniture. No comment... :x

Objavljeno: 23.11.2005, 20:21
Napisal/-a 541
Saj ravno 711ke sem imel v mislih. Z zelencem v sestavi 713/715 se pravzaprav sploh nisem nikoli peljal. :oops: V Maribor so vozile predvsem garniture 711, zato so to zame edini pravi zelenci. :wink:

Koliko garnitur 711 še pravzaprav sploh vozi? :roll:

Objavljeno: 23.11.2005, 21:02
Napisal/-a gapi_1
Mislim, da vozi še 5 garnitur, od tega je ena (019/020) trenutno na reviziji v Mostah.

Da res primankuje elektromotornikov sem včeraj občutil tudi na lastni koži, ko je vlak št.2221 namesto siemensa vozil zeleni vlak (711-013/014), kar se že nekaj časa ni zgodilo. Nad udobjem ni bilo pripomb. :wink:

Objavljeno: 23.11.2005, 21:09
Napisal/-a 541
Znimivo, med MB in Poljčanami ter MB in Šentiljem oziroma Špiljami pa namesto Fiata že kake 3 tedne vozi dvočlenski Deziro... Seveda zaradi pomanjkanja Fiatov.