Remont Pivka-Gornje Ležeče

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Re: Remont Pivka-Gornje Ležeče

Odgovor Napisal/-a 541 »

igor72 napisal/-a: Dejte ljudje malo z glavo pomislit; kje je lažje in varneje zlest na desiroja; v Košani ali v Verdu recimo???
Vsak tisti, ki zna razumno odgovorit na to vprašanje, bije kanček upanja za obstoj tega planeta....
Ja na Verdu, logično, zato pa tam lahko ustavljajo Desiroji, v Košani pa ne. :mrgreen:
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Remont Pivka-Gornje Ležeče

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

to pa vse zato ker gre na revizijah projektov vse cez. nastanejo pa problemi ko je vse narejeno.
boste vidli kaj se bo dogajalo na postojnski postaji...
Ne vidim, kaj ima revizija projekta opraviti s težavo. Postaje so menda lahko v lokih, toda pravilnik pravi rahlo dvoumno:
17. člen

(izvedba nadvišanja)
(1) Nadvišanje tira se ne izvede:
v krivinah glavnih prevoznih tirov postaj, na katerih se ustavljajo vsi vlaki,
na stranskih postajnih tirih in, praviloma, na industrijskih tirih,
na kretnicah, razen na krivinskih kretnicah, ki so vgrajene v krivine z nadvišanji.
(2) Polovično nadvišanje, ki pa ne sme biti manjše od minimalnega nadvišanja, se izvede v krivinah na glavnih prevoznih tirih, kjer ne ustavljajo vlaki.
(1) torej, če se ustavljajo vsi vlaki se nadvišanje glavnih prevoznih tirov ne izvede
(2) kjer se ne ustavljao vlaki se izvede samo polovično nadvišanje glavnih prevoznih tirov. Na kateri postaji se pa vlaki sploh ne ustavljajo?

Tipično imajo prevozni tiri v loku izvedeno neko nadvišanje (ker ne hodim z metrom naokrog verjamem, da je polovično) na postajah kot so npr. Kresnice, verjetno tudi Košana. Vozna sredstva pa morajo omogočiti normalno obratovanje v vseh sprejemljivih pogojih. Če pa hočeš postaviti pogoj, da postaja ne sme biti v loku, pa lahko odpišemo dobršen del postaj in postajališč, če pa ne sme biti nadvišanja bodo vozili pa bolj po polžje.
Torej, če se pa konstruktor vlaka odloči za vrata v sredini, potem mora pomisliti tudi na luknjo med peronom in vagonom v ovinku. Bilo je že povedano, kako so to rešili menda v Avstriji.
Ima pa Igor 72 kar prav, o tem kaj je varneje. Toda pomislite, kako se je nekoč plezalo na gomulke, recimo pred 35 leti na Rakeku, sem mojo nosečo ženo komaj spravil NA vlak.

LPL
Odgovori