Tuneli so stari (od casa Marije Terezije)in so ze od prejsnjih remontov dosti uniceni. V casu padavin je bremenitev na obok tunela enostavno prevelika. Tehnologija gradnje avstrijskih panelov pa je zahtevala da se spodnji del oboka (temelj) se dodatno pofreza, zaradi GC profila. Pred tem je bila tudi medosna razdalja na tem obmocju 3500, sedaj pa 3600. To je enako kot ce staro mamo peljes na lepotno operacijopreglednik napisal/-a:Kje je pravzaprav štos vseh teh nenehnih remontov na tem odseku. Zahtevnost terena ali šlamparija?
Remont Pivka-Gornje Ležeče
Re: Remont Pivka-Gornje Ležeče
- raziskovalec
- Strojevodja I
- Prispevkov: 345
- Pridružen: 03.10.2012, 15:56
- Kraj: včasih na dolejnski, včasih na kraški progi
Re: Remont Pivka-Gornje Ležeče
Marija Terezija je umrla leta 1780, torej 77 let pred izgradnjo te proge. Verjetno si mislil Franca Jožefa.
Lep pozdrav, raziskovalec.
Luč na koncu tunela ni nujno rešitev, lahko je vlak
Luč na koncu tunela ni nujno rešitev, lahko je vlak
Re: Remont Pivka-Gornje Ležeče
no ja, moja napaka . mas prav. v vsakem primeru pa so tuneli stari in ze pred zadnjim remontom, precej zdelani.
Re: Remont Pivka-Gornje Ležeče
Se bom kar tu vrinil.
Se pričakuje kaj povečanega prometa na progi Pivka-Reka po 1.7.. Kakšno je stanje te proge? Imajo Hrvati zadostno prepustnost svoje proge Reka-Karlovec?
Se pričakuje kaj povečanega prometa na progi Pivka-Reka po 1.7.. Kakšno je stanje te proge? Imajo Hrvati zadostno prepustnost svoje proge Reka-Karlovec?
Re: Remont Pivka-Gornje Ležeče
http://www.rtvslo.si/lokalne-novice/nov ... rna/372511
Te Slovenske železnice so taka velika tragedija, da glava peče .
Te Slovenske železnice so taka velika tragedija, da glava peče .
Re: Remont Pivka-Gornje Ležeče
Na Južnem Tirolskem so težavo rešili - ne s težkimi milijoni, pač pa - z lesenimi "lajštami"!LukaSLO napisal/-a:http://www.rtvslo.si/lokalne-novice/nov ... rna/372511
Te Slovenske železnice so taka velika tragedija, da glava peče .
Tako počasi se prebujamo ...
Re: Remont Pivka-Gornje Ležeče
V prispevku se tudi vidi, da je postaja že precej uničena. Pografitirana in z razbitim steklom.
Re: Remont Pivka-Gornje Ležeče
Rešitev ni tako enostavna kot se zdi. Kot je meni znano je postaja v krivini na enotirni progi. Ker tirno vozilo v zavoju potrebuje več prostora na notranji in zunanji strani je potreben odmik postaje od tirov. Zato ni možna nobena montažna varianta, saj bi posegala v svetli profil proge.
Rešitev bi bila le kakšna predelava Desiro-jev.
Rešitev bi bila le kakšna predelava Desiro-jev.
Re: Remont Pivka-Gornje Ležeče
Ah dej no....ne moreš samo opozorilo na tla napisat; veš koliko ljudi se v Košani obrne...ne gre tako enostavno kot v Londonumuravidék napisal/-a:rešitev
https://www.youtube.com/watch?v=PDGlECVOGE8
https://www.youtube.com/watch?v=40HqTIC9Vyg
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Remont Pivka-Gornje Ležeče
igor72 napisal/-a:Ah dej no....ne moreš samo opozorilo na tla napisat; veš koliko ljudi se v Košani obrne...ne gre tako enostavno kot v Londonumuravidék napisal/-a:rešitev
https://www.youtube.com/watch?v=PDGlECVOGE8
https://www.youtube.com/watch?v=40HqTIC9Vyg
Mislim, da bo potrebna študija....
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Remont Pivka-Gornje Ležeče
Očitno ima tale inšpektor zelo kratek korak. Če pride k nam na Bohinjko, se lahko kar poslovimo od potniškega prometa, saj bi se pri plezanju na fičota gotovo polomil ...
Tako počasi se prebujamo ...
Re: Remont Pivka-Gornje Ležeče
Včeraj zvečer sem gledal Slaka na pop tv in če prav razumem prispevek novinarke in je ta prikazan natančno, je problem desiro (samo srednji vagon?!) in peron proti Lj, ki je preveč oddaljen - pol metra, namesto dopustnih 30 cm in ni problem višina, kot sem mislil.LukaSLO napisal/-a:http://www.rtvslo.si/lokalne-novice/nov ... rna/372511
Te Slovenske železnice so taka velika tragedija, da glava peče .
Zdaj se sanja celo o nadomestnih kombijih za v Pivko...
Ali ni možno preprosto prepovedati uporabo teh vrat samo za to postajo?!
Ali pa ena moja "gozdarska": da se izdela lesena ali kakšna druga plošča, z gumo podložena na obeh straneh, da ne drsi, ki jo na "luknjo" položi sprevodnik ali kakšen "liftboy"- "vratar".
Do nakupa novih, odrešujočih voznih sredstev, kot pravi direktor Potniškega p..
Samo moje skromno razmišljanje...
Zaljubljen v modelno (Märklin Digital H0) in pravo železnico
Re: Remont Pivka-Gornje Ležeče
Bolano, zelo bolano in prav v stilu SŽ, Slovenije, EU in ostale nove demokratične družbe...
Zato ker je potrebno dvigniti nogo malenkost več, kot je izračunano evropsko povprečje na povprečno velikost in težo po dolžini stopala povprečnega centralnovodenega bitja, zaprejo CELO postajo????
Pospešeno delajo iz nas fizičnomentalne invalide...in to jim celo uspeva, največkrat še z našo podporo, s tako imenovanimi civilnimi iniciativami, ki so praviloma vrh same "inteligence".
Dejte ljudje malo z glavo pomislit; kje je lažje in varneje zlest na desiroja; v Košani ali v Verdu recimo???
Vsak tisti, ki zna razumno odgovorit na to vprašanje, bije kanček upanja za obstoj tega planeta....
Zato ker je potrebno dvigniti nogo malenkost več, kot je izračunano evropsko povprečje na povprečno velikost in težo po dolžini stopala povprečnega centralnovodenega bitja, zaprejo CELO postajo????
Pospešeno delajo iz nas fizičnomentalne invalide...in to jim celo uspeva, največkrat še z našo podporo, s tako imenovanimi civilnimi iniciativami, ki so praviloma vrh same "inteligence".
Dejte ljudje malo z glavo pomislit; kje je lažje in varneje zlest na desiroja; v Košani ali v Verdu recimo???
Vsak tisti, ki zna razumno odgovorit na to vprašanje, bije kanček upanja za obstoj tega planeta....
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Remont Pivka-Gornje Ležeče
to pa vse zato ker gre na revizijah projektov vse cez. nastanejo pa problemi ko je vse narejeno.
boste vidli kaj se bo dogajalo na postojnski postaji...
srecno kekec
boste vidli kaj se bo dogajalo na postojnski postaji...
srecno kekec