150 let Južne Železnice je pred vrati
150 let Južne Železnice je pred vrati
Konec julija bo minilo 150 let od dograditve Južne Železnice, ki je povezala Dunaj in Trst, ouiroma njenega zadnjega odseka - med Ljubljana in Trstom.
PROGRAM Prireditev 27.julij.2007
15:00-15:30 Priložnostna slovenost v Ljubljani
16:50-17:20 Priložnostna slovenost v Divači
18:00-19:00 Osrednja slovenost v Sežani
Ljubljana-Sežana je bo vlak za ICS!
Lp
PROGRAM Prireditev 27.julij.2007
15:00-15:30 Priložnostna slovenost v Ljubljani
16:50-17:20 Priložnostna slovenost v Divači
18:00-19:00 Osrednja slovenost v Sežani
Ljubljana-Sežana je bo vlak za ICS!
Lp
Re: 150 let Južne Železnice je pred vrati
ICS bo predvidoma peljal do Divače, naprej pa muzejc, pa pozabu si napisat, da je to samo za povabljene goste .....IC-Pohorje503 napisal/-a:Konec julija bo minilo 150 let od dograditve Južne Železnice, ki je povezala Dunaj in Trst, ouiroma njenega zadnjega odseka - med Ljubljana in Trstom.
PROGRAM Prireditev 27.julij.2007
15:00-15:30 Priložnostna slovenost v Ljubljani
16:50-17:20 Priložnostna slovenost v Divači
18:00-19:00 Osrednja slovenost v Sežani
Ljubljana-Sežana je bo vlak za ICS!
Lp
oj
Milchy a greva midva v Divačo z muzejcam pa pol do Sežane z njimi in nato domov z muzejcam al pa s kopalnim s Kopra, pa jest bi šu z uniformo da jih mal presenetim sej ne bova med povabljenimi bodi prepričan da na take POZABIJO
pred upokojitvijo sem bil zaposlen na muzejskem vlaku SZ kot referent za muzejske vlake
http://groups.msn.com/muzejskivlaki
http://groups.msn.com/muzejskivlaki
oj
vlak je še na Jesenicah, ne vem kdaj ga bojo prepeljal v Divačo se morm še mal pozanimat pa kera lok ga bo vozila, mislm da nej bi bla prestava v petek ponoč k je najmanj prometa na tko ZASEDEN PROGI kot je Bohinjsko-Goriška HAHAHAHA
pred upokojitvijo sem bil zaposlen na muzejskem vlaku SZ kot referent za muzejske vlake
http://groups.msn.com/muzejskivlaki
http://groups.msn.com/muzejskivlaki
Re: 150 let Južne Železnice je pred vrati
ja,točen. oprostite ker sem pozabim!milchy napisal/-a:ICS bo predvidoma peljal do Divače, naprej pa muzejc, pa pozabu si napisat, da je to samo za povabljene goste .....IC-Pohorje503 napisal/-a:Konec julija bo minilo 150 let od dograditve Južne Železnice, ki je povezala Dunaj in Trst, ouiroma njenega zadnjega odseka - med Ljubljana in Trstom.
PROGRAM Prireditev 27.julij.2007
15:00-15:30 Priložnostna slovenost v Ljubljani
16:50-17:20 Priložnostna slovenost v Divači
18:00-19:00 Osrednja slovenost v Sežani
Ljubljana-Sežana je bo vlak za ICS!
Lp
lp
Re: 150 let Južne Železnice je pred vrati
Milan, bojim se da bo Mirotova obveljala. Glede na to kako nas vreme trenutno bogato obdarja z "prijaznimi" poletnimi temperaturami, se zna zgoditi, da zaradi požarne nevarnosti z parno vleko ne bo nič.milchy napisal/-a:
ICS bo predvidoma peljal do Divače, naprej pa muzejc, pa pozabu si napisat, da je to samo za povabljene goste .....
Upam, da se ne ponovi zgodba iz proslavljanja stote obletnice Bohinske proge (Regan, od ozadaj pa muzejski vagoni). Verjetno se še spomniš razočaranja številnih ljubiteljev, ko so zagledali dokaj nenavadno kompozicijo.
Tine
Re: 150 let Južne Železnice je pred vrati
točen !Tine Jarm napisal/-a:Milan, bojim se da bo Mirotova obveljala. Glede na to kako nas vreme trenutno bogato obdarja z "prijaznimi" poletnimi temperaturami, se zna zgoditi, da zaradi požarne nevarnosti z parno vleko ne bo nič.milchy napisal/-a:
ICS bo predvidoma peljal do Divače, naprej pa muzejc, pa pozabu si napisat, da je to samo za povabljene goste .....
Upam, da se ne ponovi zgodba iz proslavljanja stote obletnice Bohinske proge (Regan, od ozadaj pa muzejski vagoni). Verjetno se še spomniš razočaranja številnih ljubiteljev, ko so zagledali dokaj nenavadno kompozicijo.
lp
Vir: http://www.delo.si
Stran: http://www.delo.si/index.php?sv_path=41,35,228773
Slovenski del južne železnice po 150 letih potrebuje nov razvoj
Osrednja slovesnost se je odvila v Sežani
Sežana - Pred natanko 150 leti je zaživel še zadnji odsek južne železnice, ki je prek Ljubljane povezala Dunaj in tržaško pristanišče ter v kraje ob progi prinesla razvoj. Slovenski železniški sistem danes ponovno potrebuje preobrat in razvoj, zato je posodobitev železniške infrastrukture država uvrstila med prednostne projekte, je na današnji slovesnosti v Sežani, kjer so Slovenske železnice (SŽ) pripravile osrednjo slovesnost ob visokem jubileju, poudaril minister za promet Janez Božič.
Na sežansko železniško postajo se je Božič skupaj z drugimi gosti, med katerimi so bili tako predstavniki gospodarstva kot politike, po zadnjem odseku južne železnice pripeljal v modernem vlaku ICS. Sprva predvideni muzejski vlak v Divači, kjer je tudi bila krajša slovesnost, zaradi velike požarne ogroženosti na Krasu namreč ni smel na tire.
Odprta vrata na zahod in k razvoju
Kot slavnostni govornik je prometni minister opozoril, da so se slovenski prestolnici pred 150 leti z železniško povezavo do Trsta odprta vrata na zahod in k razvoju. Enako bo tudi devet milijard evrov vredna modernizacij celotne javne železniške infrastrukture do leta 2023, ki predvideva posodobitev in razvoj slovenskega železniškega križa, petega in desetega koridorja, po Božičevih besedah prinesla nov zagon slovenskemu gospodarstvu.
Med projekti na pred 150 in več leti zgrajeni železnici je omenil izgradnjo nove železniške povezave Koper - Divača in Divača - Trst, modernizacijo, ki predvideva tudi ukinjanje križanj cest in železniških tirov ter nadgradnjo in elektrifikacijo obstoječih prog med Italijo, Slovenijo in Madžarsko.
SŽ so usmerjene v razvoj, k čemur bo pripomogla
tudi prenova železniške infrastrukture, je poudaril generalni direktor SŽ Peter Puhan in napovedal posodobitev voznega parka in poslovanja s čimer bodo še konkurenčnejši. Tudi sežanski podžupan Božo Marinac je napovedal vlaganja, in sicer v območje sežanske železniške postaje, po njegovih besedah ene največjih v Sloveniji in zadnje pred državno mejo z Italijo.
"Simbolna trojnost" - povezani Koroška, Ljubljana in Primorska
Sicer je slovesnost minila v znamenju "simbolne trojnosti", kot je dokončanja južne železnice pred 150 leti povezalo Koroško, Ljubljano in Primorsko. Tako so bile v osredju modra, rdeča in bela barva, ki so zaznamovale tudi nastope godbe SŽ ter predstavnikov slovenske zabavne glasbe.
Leta 1857 zgrajena železniška povezava med Ljubljano in Trstom predstavlja zadnji odsek južne železnice. Ta je Dunaj in Ljubljano povezala že osem let prej, na svojem vrhuncu pa je imela kar 3133 kilometrov prog, kar je za 100 kilometrov več prog, ko jih imamo danes v Sloveniji. "Če primerjamo današnje stanje, se izkaže, da od 1229 kilometrov prog celih 646 kilometrov, torej 53 odstotkov izvira iz južne železnice," ugotavlja ravnatelj Železniškega muzeja Mladen Bogič.
Graditelji povezave med Ljubljano in Trstom so se sicer srečali s številnimi, na videz nepremostljivimi težavami. Tako so po Bogičevih besedah med drugim za prečenje Ljubljanskega barja so nasuli 690.000 kubičnih metrov materiala, pri Postojni zgradili številne zaščitne zidove proti burji in snežnim zametom ter v Trstu za postajo iztrgali del zemljišča morju, tako da so nasuli 554.000 kubičnih metrov materiala.
Stran: http://www.delo.si/index.php?sv_path=41,35,228773
Slovenski del južne železnice po 150 letih potrebuje nov razvoj
Osrednja slovesnost se je odvila v Sežani
Sežana - Pred natanko 150 leti je zaživel še zadnji odsek južne železnice, ki je prek Ljubljane povezala Dunaj in tržaško pristanišče ter v kraje ob progi prinesla razvoj. Slovenski železniški sistem danes ponovno potrebuje preobrat in razvoj, zato je posodobitev železniške infrastrukture država uvrstila med prednostne projekte, je na današnji slovesnosti v Sežani, kjer so Slovenske železnice (SŽ) pripravile osrednjo slovesnost ob visokem jubileju, poudaril minister za promet Janez Božič.
Na sežansko železniško postajo se je Božič skupaj z drugimi gosti, med katerimi so bili tako predstavniki gospodarstva kot politike, po zadnjem odseku južne železnice pripeljal v modernem vlaku ICS. Sprva predvideni muzejski vlak v Divači, kjer je tudi bila krajša slovesnost, zaradi velike požarne ogroženosti na Krasu namreč ni smel na tire.
Odprta vrata na zahod in k razvoju
Kot slavnostni govornik je prometni minister opozoril, da so se slovenski prestolnici pred 150 leti z železniško povezavo do Trsta odprta vrata na zahod in k razvoju. Enako bo tudi devet milijard evrov vredna modernizacij celotne javne železniške infrastrukture do leta 2023, ki predvideva posodobitev in razvoj slovenskega železniškega križa, petega in desetega koridorja, po Božičevih besedah prinesla nov zagon slovenskemu gospodarstvu.
Med projekti na pred 150 in več leti zgrajeni železnici je omenil izgradnjo nove železniške povezave Koper - Divača in Divača - Trst, modernizacijo, ki predvideva tudi ukinjanje križanj cest in železniških tirov ter nadgradnjo in elektrifikacijo obstoječih prog med Italijo, Slovenijo in Madžarsko.
SŽ so usmerjene v razvoj, k čemur bo pripomogla
tudi prenova železniške infrastrukture, je poudaril generalni direktor SŽ Peter Puhan in napovedal posodobitev voznega parka in poslovanja s čimer bodo še konkurenčnejši. Tudi sežanski podžupan Božo Marinac je napovedal vlaganja, in sicer v območje sežanske železniške postaje, po njegovih besedah ene največjih v Sloveniji in zadnje pred državno mejo z Italijo.
"Simbolna trojnost" - povezani Koroška, Ljubljana in Primorska
Sicer je slovesnost minila v znamenju "simbolne trojnosti", kot je dokončanja južne železnice pred 150 leti povezalo Koroško, Ljubljano in Primorsko. Tako so bile v osredju modra, rdeča in bela barva, ki so zaznamovale tudi nastope godbe SŽ ter predstavnikov slovenske zabavne glasbe.
Leta 1857 zgrajena železniška povezava med Ljubljano in Trstom predstavlja zadnji odsek južne železnice. Ta je Dunaj in Ljubljano povezala že osem let prej, na svojem vrhuncu pa je imela kar 3133 kilometrov prog, kar je za 100 kilometrov več prog, ko jih imamo danes v Sloveniji. "Če primerjamo današnje stanje, se izkaže, da od 1229 kilometrov prog celih 646 kilometrov, torej 53 odstotkov izvira iz južne železnice," ugotavlja ravnatelj Železniškega muzeja Mladen Bogič.
Graditelji povezave med Ljubljano in Trstom so se sicer srečali s številnimi, na videz nepremostljivimi težavami. Tako so po Bogičevih besedah med drugim za prečenje Ljubljanskega barja so nasuli 690.000 kubičnih metrov materiala, pri Postojni zgradili številne zaščitne zidove proti burji in snežnim zametom ter v Trstu za postajo iztrgali del zemljišča morju, tako da so nasuli 554.000 kubičnih metrov materiala.
Mogoče bo to nekoliko potolažilo jezo potnikov, ker je tisti petek le ICS 11ka vozil v sestavi SŽ310, ostalo pa Siemensi, Casanova in 26ka pa v sestavi klasike z zamudo v Mariboru čez 45 minut ... Ja eden ICS je pa zaradi naleta na človeka spet "defekten".
Pa še o novinarjih oziroma kaj se zgodi, če članke pišeš iz udobnega fotelja: http://www.vecer.si/vecer2007b/default. ... 2805231208
Pa še o novinarjih oziroma kaj se zgodi, če članke pišeš iz udobnega fotelja: http://www.vecer.si/vecer2007b/default. ... 2805231208
se ustavil v Divači, kjer so gostje vožnjo do Sežane nadaljevali z muzejskim vlakom