Prodaja Slovenskih železnic tujcem
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
Pozdrav
Seveda so v nemškem jeziku, saj je v času ranjke Avstrije in K.u.K monarhije uradni jezik bil pač Nemščina. Gradili so pa zadeve ne samo naši dedje, temveč delavci vseh narodnosti, ki jih je bilo najti v takratni državi, pa še kateri zraven (npr. Francozi)
Pa tudi prvi glavni projektant prog skozi naše kraje, Karl Gheha (zaradi dosežkov pri gradnji prog Karl Ritter Von Gheha) je bil zanimiva pojava. Rojen je bil v Benetkah (le-te so tedaj spadale k Avstriji) staršem albanskega porekla. Študij (doktorat iz matematike pri 17-tih letih!!) in prve gradbene iskušnje je nabiral v Italiji. Izdal je tudi nekaj knjig o železnicah, ki jih je objavil istočasno v Nemškem, Italijanskem in Francoskem jeziku....
LP
Jože
Seveda so v nemškem jeziku, saj je v času ranjke Avstrije in K.u.K monarhije uradni jezik bil pač Nemščina. Gradili so pa zadeve ne samo naši dedje, temveč delavci vseh narodnosti, ki jih je bilo najti v takratni državi, pa še kateri zraven (npr. Francozi)
Pa tudi prvi glavni projektant prog skozi naše kraje, Karl Gheha (zaradi dosežkov pri gradnji prog Karl Ritter Von Gheha) je bil zanimiva pojava. Rojen je bil v Benetkah (le-te so tedaj spadale k Avstriji) staršem albanskega porekla. Študij (doktorat iz matematike pri 17-tih letih!!) in prve gradbene iskušnje je nabiral v Italiji. Izdal je tudi nekaj knjig o železnicah, ki jih je objavil istočasno v Nemškem, Italijanskem in Francoskem jeziku....
LP
Jože
- OrientExpress
- Strojevodja I
- Prispevkov: 453
- Pridružen: 03.06.2006, 12:46
Se strinjam - prej sem jih podcenjeval, sem se spomnil še na Banko Koper in na njihovo mare nostro + Italia irredenta ... skratka - Italijani še vedno sanjajo o svoji izgubljeni Istri in Dalmaciji, ki smo jim jo pokradli grdi, komunistčni Slovani, in če ju že ne morejo dobiti politično, pa poskušajo vsaj finančno - kdor pa kapitalsko obvladuje neko regijo, pa lahko vpliva tudi na narodnostno sestavo - Slovenci pa žal v tem oziru nismo tako trdoživi kot Židi.Barbarpapa1 napisal/-a:Pozdrav
Če ste gledali del Prodijevega govora, je jasno povedal, kaj si Italjani želijo. Združitev tržaškega in koperskega pristarnišča. Ni pa povedal, pod katero taktirko (in verjetno tudi ni treba povedati)....Ja, za Italijane je samostojna koperska luka konkurenca. Koperska luka v rokah DB-ja, še posebej z železniško mrežo v ozadju je pa ne samo konkurenca, je neposredna grožnja Trstu. (A si predstavljate, če DB dobi v roke Koper in Rijeko (tudi ta išče strateškega partnerja), kaj to pomeni za Trst?).
Torej, mnenja sem, da Italjane zanima predvsem in samo Koperska luka. Če dobijo to, bo najkrajša železniška povezava Koper - Trst postavljena v rekordnem času. Za naše železnice in promet po njih pa Italijane boli razmoževalni organ.
Skratka, Italijanom v tem oziru sploh ne zaupam....
LP
Jože
Ena nepopravljiva napaka je že bila storjena z Banko Koper, ki so jo Italijanom genialno prodali liberalci, obalni SD je pa "modro" molčal - Jurija človek še razume, če je Italijan, ampak ostale silne protifašiste in borce .... najbrž niso bili tiho "zastonj".
Upam, da zdajšnja vlada ne bo ponovila kake take neumnosti.
Po nji peljal te ženico
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
- OrientExpress
- Strojevodja I
- Prispevkov: 453
- Pridružen: 03.06.2006, 12:46
sicer načeloma nisem pristaš prodaj osnovne infrastrukture tujcem, sam kaj ko ni videt bolj pametne možnosti - Hrvati so tudi privatizirali avtoceste, pa jih vsaj imajo od ene meje do druge in še kar gradijo proti Dubrovniku - če bo pa pri nas spet samo država posodabljala proge, smo pa dobri vsaj za 20 let - in ko bodo te posodobitve dokončane, bodo že zastarele.Dolfe napisal/-a:Optimist. ...... Zakvantala bo tudi ajznpon ........... .............OrientExpress napisal/-a:
...............Upam, da zdajšnja vlada ne bo ponovila kake take neumnosti.
Po drugi strani pa - Hrvati so prodali Telekom Nemcem, pa jih še sedaj glava boli - nas pa rešuje slovenski T2 (če nas že slovenski Telekom ravno ne boža s cenami).
Po nji peljal te ženico
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
- OrientExpress
- Strojevodja I
- Prispevkov: 453
- Pridružen: 03.06.2006, 12:46
Natančno rečeno, je naše železnice gradilo Avstrijsko cesarstvo - od leta 1806 dalje je bilo Avstrijsko cesarstvo politično povsem ločeno od nemških dežel (o Avstro-Ogrski pa se govori od 1867 do 1918). Radnička klasa so bili pa res Slovenci - pa tudi dobavitelji in vozniki gradbenega materiala - furmani so vsaj v času gradnje železnice še lepo živeli, potem jih je pa uničila ...Jembah napisal/-a:Ker so bili inzinirji nihovi pradedje, nasi so bili samo radnićka klasa.
Kar se pa zgodovine tiče - nekoč je bil poklic strojevodje eliten in rezerviran za Nemce, Slovencev niso pustili zraven - zdaj bodo pa očitno Nemci napredovali v lastnike, Slovenci imamo naposled trdno v rokah strojevodska delovna mesta, progo pa nam vzdržujejo "tretji ... treći"
Po nji peljal te ženico
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
Da malce osvežim pozabljeno temo in anketo.
Torej, pomen tujih operaterjev - prevoznikov na SŽ pomeni tudi tákole dogajanje v sosednji Italiji.
Enako se lahko zgodi kjer koli, kjer je več ponudnikov prevoza pa naj si gre za potniški ali tovorni promet. In slovenski potnik temu ne bo ušel.
V španoviji še pes crkne. press
lp
Dolfe
Torej, pomen tujih operaterjev - prevoznikov na SŽ pomeni tudi tákole dogajanje v sosednji Italiji.
Torej, gre za splošno francosko stavko, ki je posredno ustavila TGV vlake tudi v sami Italiji in pustila potnike z dolgim nosom.zbowe napisal/-a:No, ce bi si nekdo iz foruma mislil v kurnik (Francijo) preko Italije, lahko kar izbere drugo pot.
Trenitalia ne nadomesca francoskih vlakov iz Milana in Turina. (na zalost ni niti povezave med Mi in To v urniku ki ga navadno pokriva SNCF).
Enako se lahko zgodi kjer koli, kjer je več ponudnikov prevoza pa naj si gre za potniški ali tovorni promet. In slovenski potnik temu ne bo ušel.
V španoviji še pes crkne. press
lp
Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
....................vse kaže, da se je ROMANO globoko priklonil in zaenkrat premočno vodi..................................................holding napisal/-a:holding napisal/-a:-pet procentov (5%) severnomorskega tovora pomeni trikratno povečanje v severnojadranskih ( Tržič, Trst, Koper, Reka in deloma Benetke) pristaniščih!
-vsekakor kolač, ki vabi.................................
-do njega se osemdeset let takorekoč ni dalo priti, ker je italijansko-srbska naveza potisnila po I.svet. vojni Germane čez Karavanke
Da je ta KOLAČ precej večji, kot sem zgoraj opisal, je dokazal sam veliki g.PRODI, ki je v neizmernem strahu, da ga bodo v celoti pobasali Nemci na brzino prifrčal v Slovenijo ponujat ah in oh in sploh, hvalit, ponujat združevanje pristanišč...................skratka, mora biti zelo zelo gusto!!!
Če ga ne bi je zaje..l Pavarotti, na katerega pogreb je pa le moral, bi prišel že v soboto, 9.9., na dan kapitulacije fašistične Italije, na PRAZNIK priključitve Primorske Sloveniji!!! (Kot da bi Janša šel na Koroško 10. 10., na praznik Haiderjevega Heimatdiensta)
Tako pa je izpusti "Formulo" v Monzi (italijanski premier jo VEDNO obišče) in v nedeljo prišel prosit v Slovenijo. V ponedeljek je namreč DB že začel z dejanskim "V ŽIVO" ogledom prog na SŽ.
Soška fronta je bila, je in bo.................................................
Bomo videli, kdo bo močnejši: ANGELA ali ROMANO !?!?!?
................................o DB-ju ni nobene debate več................................
................kaj pa RCA ..................MAV (Cargo) je že dahnil svoj da.............
- OrientExpress
- Strojevodja I
- Prispevkov: 453
- Pridružen: 03.06.2006, 12:46
Zakaj je potem z DB padlo vse skupaj v vodo? Predraga investicija zanje ali kaj?holding napisal/-a:
....................vse kaže, da se je ROMANO globoko priklonil in zaenkrat premočno vodi..................................................
................................o DB-ju ni nobene debate več................................
................kaj pa RCA ..................MAV (Cargo) je že dahnil svoj da.............
Hm, Italijani, hja ... tir do KP-Trst bo narejen čez noč, prav tako posodobljene proge do Pule, Reke in Divače ... kaj več pa ...
Po nji peljal te ženico
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
- OrientExpress
- Strojevodja I
- Prispevkov: 453
- Pridružen: 03.06.2006, 12:46
Najboljš, da nas kupijo HŽ - njim denarja za investicije v infrastrukturo res ne manjka - še posebej pred volitvamii
No, vsaj barvno shemo naših vlakov bi nam Hrvatje poštimali. Ne pa to zdej - zelenci uničeni, kanarčki so šli po gobe, barvna usklajenost naših vagonov je tko za pop... Pohorc je sploh kr ena pisana mešanca. Sam čakam, kdaj bo še kenedi siv ... Edin el. lokomotive in pendolino pri nas človeka potolažta
No, vsaj barvno shemo naših vlakov bi nam Hrvatje poštimali. Ne pa to zdej - zelenci uničeni, kanarčki so šli po gobe, barvna usklajenost naših vagonov je tko za pop... Pohorc je sploh kr ena pisana mešanca. Sam čakam, kdaj bo še kenedi siv ... Edin el. lokomotive in pendolino pri nas človeka potolažta
Zadnjič spremenil OrientExpress, dne 06.01.2008, 12:43, skupaj popravljeno 1 krat.
Po nji peljal te ženico
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
Fantje,
katerikoli tujec bo že prišel, bo iz potice pobral zgolj rozine. Nihče ne bo prišel reševati "naše" železnice, temveč bo prišel delati biznis. Bore malo denarja, ki se bo ustvaril na železnici bo tudi ostalo tukaj v Sloveniji. Četudi bo šlo za kakšno investicijo, jo bodo realizirala tuja podjetja. Ciklus je jasen: tujec bo lastnik, tuja banka bo financirala posle, ki jih bodo s tujim materialom izvajali tujci. Dolgoročno bodo delavci postali nič drugega kot mezdni najemniki brez kakršnih koli pravic, razen tega, da se bodo smeli klanjati raznim šefom in šefčičem, ki bodo poskušali lesti v rit novopečenim lastnikom.
Že vrsto let sem v poslu, in tuje invisticije poznam iz dveh zornih kotov: "greenfield" investicije, tujec na gmajni zasadi lopato in postavi fabriko. V firmi vladajo zdravi odnosi, delavci so zadovoljni, posel je dolgoročno zastavljen.
Pa še druga plat: tujec pride s sladkimi usti in poceni kupi firmo, v njo nastavi "visoke" (po obnašanju) uslužbence iz ene od bivših držav Varšavskega pakta, ki so seveda pod komando starega kapitalista iz zahodne Evrope, iz firme počasi pobirajo perspektivne programe, razvoj in par ključnih kadrov ter vse skupaj odvlečejo v staro Evropo, podojijo zadnji belič, delavci pa se na koncu zaradi kobajagi nerentabilnega posla znajdejo na cesti. Iz prve roke vem, kakšni so odnosi po firmah, kjer ljudi zmerjajo z "jugoschweine".
In, gospodje, v kateri zgodbi se vidite tisti, ki delate na Železnici?
To, da je potrebno neko firmo, zato, da bi poslovala donosno prodati tujcem, je samo znak nesposobnosti tistih, ki danes to isto firmo vodijo. Generalni direktor je v tej zgodbi še najmanj kriv, saj mislim, da še noben ni oddelal svojega mandata v celoti. Trohnoba se začne že pri ljudeh, ki še vedno mislijo, da smo v dobi samoupravljanja, gromovniških sindikalnih govorov in podobnih anahronizmov. Verjamem, da lahko s primerno zastavljenim sanacijskim programom SŽ dokaj hitro dobijo nov zagon in se pričnejo obnašati tržno. Sicer pa si poglejmo primere uspešne sanacije velikih sistemov, kot so bili npr. Gorenje v času Rigelnika in še bi lahko našteval.
Iz železnice je potrebno v prvi vrsti nagnati politiko ter se posvetiti stroki, temeljito pregledati, kdo kaj dela ter si zastaviti jasno vizijo, kako naprej. V nobenem primeru nisem proti povezovanju s tujimi kompanijami, toda strateški sistem prodati tujcem, to pa je od sile.
Pa lep pozdrav,
Tono
katerikoli tujec bo že prišel, bo iz potice pobral zgolj rozine. Nihče ne bo prišel reševati "naše" železnice, temveč bo prišel delati biznis. Bore malo denarja, ki se bo ustvaril na železnici bo tudi ostalo tukaj v Sloveniji. Četudi bo šlo za kakšno investicijo, jo bodo realizirala tuja podjetja. Ciklus je jasen: tujec bo lastnik, tuja banka bo financirala posle, ki jih bodo s tujim materialom izvajali tujci. Dolgoročno bodo delavci postali nič drugega kot mezdni najemniki brez kakršnih koli pravic, razen tega, da se bodo smeli klanjati raznim šefom in šefčičem, ki bodo poskušali lesti v rit novopečenim lastnikom.
Že vrsto let sem v poslu, in tuje invisticije poznam iz dveh zornih kotov: "greenfield" investicije, tujec na gmajni zasadi lopato in postavi fabriko. V firmi vladajo zdravi odnosi, delavci so zadovoljni, posel je dolgoročno zastavljen.
Pa še druga plat: tujec pride s sladkimi usti in poceni kupi firmo, v njo nastavi "visoke" (po obnašanju) uslužbence iz ene od bivših držav Varšavskega pakta, ki so seveda pod komando starega kapitalista iz zahodne Evrope, iz firme počasi pobirajo perspektivne programe, razvoj in par ključnih kadrov ter vse skupaj odvlečejo v staro Evropo, podojijo zadnji belič, delavci pa se na koncu zaradi kobajagi nerentabilnega posla znajdejo na cesti. Iz prve roke vem, kakšni so odnosi po firmah, kjer ljudi zmerjajo z "jugoschweine".
In, gospodje, v kateri zgodbi se vidite tisti, ki delate na Železnici?
To, da je potrebno neko firmo, zato, da bi poslovala donosno prodati tujcem, je samo znak nesposobnosti tistih, ki danes to isto firmo vodijo. Generalni direktor je v tej zgodbi še najmanj kriv, saj mislim, da še noben ni oddelal svojega mandata v celoti. Trohnoba se začne že pri ljudeh, ki še vedno mislijo, da smo v dobi samoupravljanja, gromovniških sindikalnih govorov in podobnih anahronizmov. Verjamem, da lahko s primerno zastavljenim sanacijskim programom SŽ dokaj hitro dobijo nov zagon in se pričnejo obnašati tržno. Sicer pa si poglejmo primere uspešne sanacije velikih sistemov, kot so bili npr. Gorenje v času Rigelnika in še bi lahko našteval.
Iz železnice je potrebno v prvi vrsti nagnati politiko ter se posvetiti stroki, temeljito pregledati, kdo kaj dela ter si zastaviti jasno vizijo, kako naprej. V nobenem primeru nisem proti povezovanju s tujimi kompanijami, toda strateški sistem prodati tujcem, to pa je od sile.
Pa lep pozdrav,
Tono
Zadnjič spremenil Tono, dne 06.01.2008, 12:24, skupaj popravljeno 2 krat.
He he, tudi pri nas je letos leto volitev. Nč bat. Nafutrali nas bodo z bajnimi obljubami, da bomo lahko naslednja 4 leta komot shajali.OrientExpress napisal/-a:Najboljš da nas kupijo HŽ - njim denarja za investicije v infrastrukturo res ne manjka - še posebej pred volitvami......
lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Tono napisal/-a:Fantje,
katerikoli tujec bo že prišel, bo iz potice pobral zgolj rozine. Nihče ne bo prišel reševati "naše" železnice, temveč bo prišel delati biznis. Bore malo denarja, ki se bo ustvaril na železnici bo tudi ostalo tukaj v Sloveniji. Četudi bo šlo za kakšno investicijo, jo bodo realizirala tuja podjetja. Ciklus je jasen: tujec bo lastnik, tuja banka bo financirala posle, ki jih bodo s tujim materialom izvajali tujci. Dolgoročno bodo delavci postali nič drugega kot mezdni najemniki brez kakršnih koli pravic, razen tega, da se bodo smeli klanjati raznim šefom in šefčičem, ki bodo poskušali lesti v rit novopečenim lastnikom.
Že vrsto let sem v poslu, in tuje invisticije poznam iz dveh zornih kotov: "greenfield" investicije, tujec na gmajni zasadi lopato in postavi fabriko. V firmi vladajo zdravi odnosi, delavci so zadovoljni, posel je dolgoročno zastavljen.
Pa še druga plat: tujec pride s sladkimi usti in poceni kupi firmo, v njo nastavi "visoke" (po obnašanju) uslužbence iz ene od bivših držav Varšavskega pakta, ki so seveda pod komando starega kapitalista iz zahodne Evrope, iz firme počasi pobirajo perspektivne programe, razvoj in par ključnih kadrov ter vse skupaj odvlečejo v staro Evropo, podojijo zadnji belič, delavci pa se na koncu zaradi kobajagi nerentabilnega posla znajdejo na cesti. Iz prve roke vem, kakšni so odnosi po firmah, kjer ljudi zmerjajo z "jugoschweine".
In, gospodje, v kateri zgodbi se vidite tisti, ki delate na Železnici?
To, da je potrebno neko firmo, zato, da bi poslovala donosno prodati tujcem, je samo znak nesposobnosti tistih, ki danes to isto firmo vodijo. Generalni direktor je v tej zgodbi še najmanj kriv, saj mislim, da še noben ni oddelal svojega mandata v celoti. Trohnoba se začne že pri ljudeh, ki še vedno mislijo, da smo v dobi samoupravljanja, gromovniških sindikalnih govorov in podobnih anahronizmov. Verjamem, da lahko s primerno zastavljenim sanacijskim programom SŽ dokaj hitro dobijo nov zagon in se pričnejo obnašati tržno. Sicer pa si poglejmo primere uspešne sanacije velikih sistemov, kot so bili npr. Gorenje v času Rigelnika in še bi lahko našteval.
Iz železnice je potrebno v prvi vrsti nagnati politiko ter se posvetiti stroki, temeljito pregledati, kdo kaj dela ter si zastaviti jasno vizijo, kako naprej. V nobenem primeru nisem proti povezovanju s tujimi kompanijami, toda strateški sistem prodati tujcem, to pa je od sile.
Pa lep pozdrav,
Tono
Hvala Bogu, pa le nisem sam s svojim zaplankanim socialističnim mišlenjem, kot mi ga večina (tukaj) pripisuje ....
lp
Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Ja, Dolfe,
sva že dva. Sam nisem bil nikoli oportunist ter se nisem bil pripravljen pustiti zajebavati za par tolarjev večjo plačo, ki bi mi jo bil tujec pripravljen milostno odmeriti za mojo popolno in predvsem slepo poslušnost po njegovi meri. S svojim podjetjem danes veliko poslujem s tujci, od stare Evrope, pa do balkanskih dežel. Povsod imam dobre uspehe, tako pri dobaviteljih, kakor pri kupcih. Poznan sem kot trd pogajalec, dober plačnik ter neusmiljeni inkasant. In firma je kljub temu v celoti slovenska. V vsakem primeru so dobre in plodne povezave s tujimi partnerji dobrodošle, le s Huni sem zaključil za vse večne čase.
Zdaj pa, udarite po reakciji in zastareli socialistični miselnosti kolikor vas je volja. Se slišimo, ko bo ajzenpan prodan.
Lp,
Tono
sva že dva. Sam nisem bil nikoli oportunist ter se nisem bil pripravljen pustiti zajebavati za par tolarjev večjo plačo, ki bi mi jo bil tujec pripravljen milostno odmeriti za mojo popolno in predvsem slepo poslušnost po njegovi meri. S svojim podjetjem danes veliko poslujem s tujci, od stare Evrope, pa do balkanskih dežel. Povsod imam dobre uspehe, tako pri dobaviteljih, kakor pri kupcih. Poznan sem kot trd pogajalec, dober plačnik ter neusmiljeni inkasant. In firma je kljub temu v celoti slovenska. V vsakem primeru so dobre in plodne povezave s tujimi partnerji dobrodošle, le s Huni sem zaključil za vse večne čase.
Zdaj pa, udarite po reakciji in zastareli socialistični miselnosti kolikor vas je volja. Se slišimo, ko bo ajzenpan prodan.
Lp,
Tono