Se strinnjam, prva slika izgleda, kot bi prišel nekam v Nemčijo.grega napisal/-a:Prava znanstvena fantastika je za pogledat tole progo, seveda za naše razmere, vse čisto novo.
Remont Dolga gora
Preden sem se spomnil, da mi je omenjal, da je sedaj na Ponikvi je bilo že prepozno. Pa kaj je celoten odsek od Ponikve do Poljčan enotiren...Dolfe napisal/-a:Prometnik, sedaj ko ni uporabne kretniške povezave, nima v Dolgi Gori kaj iskat. Tam je le odjavnik.
MMG, če Marko tam luta, potem gre zagotovo za kaj resnega.
Saj je na oni sliki vidna kretniška povezava levega in desnega tira. Se pravi, če je kretnica v obratovanju - prehod iz enotirne v dvotirno - bi moral biti prometnik...
Zelo rad imam les in lesene objekte. Ampak, na železnico to ne paše. Vsaj po mojem osebnem mnenju ne.grikos napisal/-a:
Zadeva se popularno imenuje "štajerska nadstrešnica", avtorjem se menda obeta več arhitekturnih nagrad kot jih imata sir Norman Foster in Zaha Hadid skupaj...
Zame je daleč najlepše postajališče Povir. Med Divačo in Sežano.
MMG, bom malce pobrskal, če je kje kakšna slika.
Evo, nekaj sem jih izbrskal.
1.
Staro postajališče Povir.
4.
Postajališče Povir.
5.
Povir.
Vse je skladno z okoljem. Od kamna pa do svetilk javne razsvetljave. ..... Ki pa nikoli, oz. malokdaj gori.
Zadnjič spremenil Dolfe, dne 27.08.2008, 20:33, skupaj popravljeno 1 krat.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Še nekaj slik iz postajališča Povir:
http://www.vlaki.com/Slovenia/vgallery. ... ionID=f286
http://www.vlaki.com/Slovenia/vgallery. ... ionID=f286
Bi bila znanstvena fantastika, res, samo vozno mrežo poglej, pa boš kar na realnih tleh.grega napisal/-a:Prava znanstvena fantastika je za pogledat tole progo, seveda za naše razmere, vse čisto novo.
Ti pa res ne moreš pozabit prometnic. Sem bil nedolgo nazaj na tvojem koncu, ko samo o nekih prometnicah govoriš po vseh postajah, pa povsod sami prometniki, edino v Kopru na potniški ne moreš več videti prometnika, ker so same prometnice. Zato je verjetno Dolfe tako žalosten, ko mora s Pohorcem v Sežano prometnika gledat namesto prometnico v Koper. Bila je pa ful luškana sprevodnica.Regan 664 napisal/-a:Saj ta Dolga Gora niti ni tako zabačena.... se kar dogaja, pa nove tirnice.... samo še ena prometnioca manjka, pa ste zmagali...
Preko te »kretniške zveze«, glede na to, da so kretnice na levem in desnem tiru obrnjene kontra, bi lahko vlak samo skočil, pa še to s spuščenim tokovnim odjemnikom, ker bodo droti potegnjeni verjetno komaj jutri ponoči ali pa še kasneje. Tako bosta obe kretniški zvezi do 1. septembra do 5.00 neuporabni, 1.9. bo pa usposobljena kretniška zveza iz levega na desni tir, tako da se ob začetku tedna zapora skrajša na desni tir Ponikva – Dolga Gora in bo trajala do .... če se prav spomnim četrtka popoldan. Zapore Ponikva – Poljčane so planirane tako, da so vedno le ob vikendih (od petka popoldan do ponedeljka zjutraj) oziroma ponoči, ker čez teden oziroma čez dan se ne bi izšlo.Regan 664 napisal/-a: Pa kaj je celoten odsek od Ponikve do Poljčan enotiren...
Saj je na oni sliki vidna kretniška povezava levega in desnega tira. Se pravi, če je kretnica v obratovanju - prehod iz enotirne v dvotirno - bi moral biti prometnik...
Prav imaš, čimprej ven z lesenimi pragi.Dolfe napisal/-a: Zelo rad imam les in lesene objekte. Ampak, na železnico to ne paše. Vsaj po mojem osebnem mnenju ne.