Remont Dolga gora
No upam da sedaj @Regan664 vidi, da čez te "kretniške zveze" ni priporočljivo voziti. Kretniški pogoni so pa bojda Alcatelovi in sicer neprerezljive izvedbe.
Žalostno pa je, da bodo peron očitno uredili le do polovice. Ter zamenjali tirnice in tolčenec kakšnih 50 metrov čez NPr, tampon pa uredili le par metrov preko nivojskega prehoda, ker očitno ni denarja za tistih nekaj kamionov šodra. Ko se bo pa remont nadaljeval, se bo pa par let stari tolčenec odepljal na deponijo ...
MMG, a so zvišali hitrost na 50 km/h ali ne?
Žalostno pa je, da bodo peron očitno uredili le do polovice. Ter zamenjali tirnice in tolčenec kakšnih 50 metrov čez NPr, tampon pa uredili le par metrov preko nivojskega prehoda, ker očitno ni denarja za tistih nekaj kamionov šodra. Ko se bo pa remont nadaljeval, se bo pa par let stari tolčenec odepljal na deponijo ...
MMG, a so zvišali hitrost na 50 km/h ali ne?
Zanimivo
Hitrost lahkih vlakov je nižja od hitrosti klasike: 85/65/70.
Tako piše na hitrostni tabli v D. G. (uporabil sem @Dolfetovo fotko).
Lp Mirko
Hitrost lahkih vlakov je nižja od hitrosti klasike: 85/65/70.
Tako piše na hitrostni tabli v D. G. (uporabil sem @Dolfetovo fotko).
Lp Mirko
- Mojster_Strojevodja
- Direktor
- Prispevkov: 1960
- Pridružen: 09.08.2005, 20:43
- Kraj: Bled
- Kontakt:
Zakaj mam jaz v glav da tole ni nekej tko kot bi mogl, se vid da sem preveč na ušesih sedel ko bi mogu pozorno poslušat. Sicer pa kaj čem jaz 'navadn smrtnik' vedt.Dolfe napisal/-a:Prvič slišim za neprezljivo kretnico. To sploh obstaja in kaj to sploh pomeni?
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Kretnico vlak nasilno prestavi, pri tem se pa poškoduje pogon kretnice.Dolfe napisal/-a:Prvič slišim za neprezljivo kretnico. To sploh obstaja in kaj to sploh pomeni?
Konec ambulantnih ključavnic in konec vseh voženj čez poškodovano (prerezano) kretnico do popolne sanacije?
So pa na progi proti Madžarski Siemensovi pogoni, ki bi morali prenesti prerez kretnice, pa ga prav tako ne. Vsaj v praksi se je pokazalo tako, ko so hitro po odprtju proge to "sprobali" na Hodošu.
Do hitrosti 70 km/h mora ostati tako pogon, kot sama kretnica, brez posledic, v primeru prereza.
Tole o prerezljivosti je bilo iz moje strani malce prehitro in slabo definirano. V praksi so kretnice prerezljivega tipa in neprerezljivega.
Med neprerezljive spadajo vse kretnice s ključavnico in pa mehansko blokirane kretnice. V primeru prereza, se kretnica sicer obrne, med tem pa odlomi pritrjeno varovalo - zaklep.
Drugače pa je s kretniškim pogonom. Le ta ima lahko elektromotorni pogon, oz. hidravlični kretniški pogon. Oba pogona pa imata vgrajeno drsno sklopko. Ta sklopka pač varuje celotno napravo pred poškodbo, v primeru prereza. Kakor tudi med samim premikanjem, v primeru da se med ostrico in matično tirnico znajde nek tujek.
Morda še to: Postavljalna sila kretnice je med 4,5 do 5,5 kN. Držalna sila sklopke pa je 7 kN.
Marko pravi, da bodo v Dolgi Gori vgradili Alcatelove kretniške pogone, ki naj ne bi imeli drsne sklopke. Morda je vgrajena kakšna druga varovalka. Ali pa so ti pogoni tako poceni, da je ceneje nabavit novega, kot pa servisiranje poškodovanega.
Tole o prerezljivosti je bilo iz moje strani malce prehitro in slabo definirano. V praksi so kretnice prerezljivega tipa in neprerezljivega.
Med neprerezljive spadajo vse kretnice s ključavnico in pa mehansko blokirane kretnice. V primeru prereza, se kretnica sicer obrne, med tem pa odlomi pritrjeno varovalo - zaklep.
Drugače pa je s kretniškim pogonom. Le ta ima lahko elektromotorni pogon, oz. hidravlični kretniški pogon. Oba pogona pa imata vgrajeno drsno sklopko. Ta sklopka pač varuje celotno napravo pred poškodbo, v primeru prereza. Kakor tudi med samim premikanjem, v primeru da se med ostrico in matično tirnico znajde nek tujek.
Morda še to: Postavljalna sila kretnice je med 4,5 do 5,5 kN. Držalna sila sklopke pa je 7 kN.
Marko pravi, da bodo v Dolgi Gori vgradili Alcatelove kretniške pogone, ki naj ne bi imeli drsne sklopke. Morda je vgrajena kakšna druga varovalka. Ali pa so ti pogoni tako poceni, da je ceneje nabavit novega, kot pa servisiranje poškodovanega.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Kremšnita napisal/-a:Pa bo čez te kretnice hitrost v odklon večja kot je bila pri starih (neozirajoči se na stanje)?
Moje mnenje ........ glede na kratke ostrice, bo hitrost v odklonski vožnji najbrž kar ostala enaka. Torej 40 km/h.
Kaj več v tisti "vukojebini" niti ne potrebujemo. press
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Počasna vožnja čez kretnice v premo je ukinjena, ja pa komisija pri prevzemu zahtevala uvedbo počasne vožnje pri vožnji v odklon 30 km/h. A ve kdo zakaj?Dolfe napisal/-a:Kremšnita napisal/-a:Pa bo čez te kretnice hitrost v odklon večja kot je bila pri starih (neozirajoči se na stanje)?
Moje mnenje ........ glede na kratke ostrice, bo hitrost v odklonski vožnji najbrž kar ostala enaka. Torej 40 km/h.
Kretnični signali
Nove kretnice o. Dolga Gora nimajo več kretničnih signalov.
Po Signalnem pravilniku bi le-ti morali biti vgrajeni.
Zanima me, zakaj niso vgradili kretničnih signalov?
Hvala, lep pozdrav Mirko
Po Signalnem pravilniku bi le-ti morali biti vgrajeni.
Zanima me, zakaj niso vgradili kretničnih signalov?
Hvala, lep pozdrav Mirko