Remont Dolga gora

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Nobene. Omeji se le hitrost vožnje vlaka.

Običajno je najprej za nekaj dni največja dovoljena hitrost 30 km/h, nato za nekaj daljše obdobje, 50 km/h. V tem času se vse "usede" na svoje mesto, naredi se sprostitev in prevzem. Če vse "štima", se preda tir v redni promet, s progovno hitrostjo.

MMG, tudi sicer omenjeni tir, kot tudi proga, še lep čas ne bosta maksimalno obremenjena, ker ostaja 20 tonski osni pritisk med Dolgo Goro in Poljčanami. Tega se zelo veseli infrastruktura, saj mejni pritisk hitro pokaže na vse "felerje", ki so narejeni pri remontu.



lp
Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

Danes so hitrost zvišali na 50 km/h. Glede na to, da se je s tem skrajšal čas vožnje vlakov od Dolge Gore do Ponikve iz cca. 14 minut na cca 9 minut, je to kar veliko olajšanje za promet.

MMG, dnevne zapore so predvidene do 5. avgusta, potem pa skoraj dva tedna predaha z zaporami, nato pa takšne in drugačne variante zapor do druge polovice septembra zaradi zamenjave kretnic v Dolgi Gori. :roll:
Signal
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1826
Pridružen: 24.01.2008, 9:37
Kraj: Maribor - levi breg

Odgovor Napisal/-a Signal »

541 napisal/-a:
...
MMG, dnevne zapore so predvidene do 5. avgusta, potem pa skoraj dva tedna predaha z zaporami, nato pa takšne in drugačne variante zapor do druge polovice septembra zaradi zamenjave kretnic v Dolgi Gori. :roll:
Bodo kretnice zamenjane zaradi izrabljenosti ali povišanja hitrosti pri vožnji v odklon?

Lp Mirko
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

V odklon je sedaj 40 km/h, kaj dosti zagotovo ne bodo zvišali hitrosti. Tako da v prvi vrsti zaradi izrabljenosti kretnic, ter tudi zaradi njihove ne preveč posrečene postavitve. Tako je ob zapori levega tira Ponikva - Dolga Gora (in desnega Poljčane - Dolga Gora) do sedaj na peron komaj zapeljal en Siemens, vse ostalo ja pa stalo stran od perona. Po zamenjavi bosta pa kretniški zvezi obrnjeni - torej najprej kretniška zveza iz desnega na levi tir, nato pa iz levega na desnega.

MMG, glede na to, kako vestno so vsak kos kretnice označili, jih bodo še kam vgradili. Mogoče proti Kočevju. :roll:
Signal
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1826
Pridružen: 24.01.2008, 9:37
Kraj: Maribor - levi breg

Odgovor Napisal/-a Signal »

Marko, hvala :D

Morda veš, če je v bližnji prihodnosti predviden podhod, da ne bo treba ustavljati vlakov :?:

Lep pozdrav Mirko
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

Signal napisal/-a:Marko, hvala :D

Morda veš, če je v bližnji prihodnosti predviden podhod, da ne bo treba ustavljati vlakov :?:

Lep pozdrav Mirko
To misliš podhod za potnike? Dvomim, da ga bo Dolga Gora kdaj videla.

Če si imel v mislih to - prepoved sočasnih uvozov v Dolgi Gori (potniški s postankom iz Ponikve in prevoz iz Poljčan) je po mojem skromnem mišljenju neumnost, saj je vmes nivojski prehod z zapornicami, perona sta pa zamaknjena (pa še odjavnik gre k vlaku na peron, ki po potrebi opozori potnike). In to je eden od načinov varovanja potnikov (lahko je še izvennivojski dostop, lahko sta perona na vsaki strani tira z zapornicami na eni strani ter ograjo med tiroma - v Štorah recimo manjka ograja med tiromam pa zato ni dovoljen istočasni postanek potniškega iz Šentjurja in prevoz vlaka iz Celja). Enak primer kot Dolga Gora je postajališče Ostrožno, kjer pa sočasni prevozi postajališča niso prepovedani zaradi vmesnih zapornic. Prepovedan pa je sočasen prevoz, če ima eden vlak postanek in je na NPR napaka ter je potrebno na to posebaj opozoriti strojevodjo. :roll:
Signal
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1826
Pridružen: 24.01.2008, 9:37
Kraj: Maribor - levi breg

Odgovor Napisal/-a Signal »

MMG še "zaporniško" vprašanje.
Kakšen je postopek v primeru popolne okvare zapornic (tudi ročnega pogona), vlak pa je že prepeljal Poljčane oz. Ponikvo?
Se mu lahko odredi sig. znak previdna vožnja?

Lep dan Mirko
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Odgovor Napisal/-a cokla »

Signal napisal/-a:MMG še "zaporniško" vprašanje.
Kakšen je postopek v primeru popolne okvare zapornic (tudi ročnega pogona), vlak pa je že prepeljal Poljčane oz. Ponikvo?
Se mu lahko odredi sig. znak previdna vožnja?

Lep dan Mirko
Če misliš na " rampe " v Dolgi Gori , se mi zdi , da tako ali tako ne " pride " US na prosto in je potreben nalog po RDZ ali telefonu.Takrat se obvesti tudi o okvari zapornic .

Na APB pa se po RDZ obvesti o okvari in pred zapornicami je potrebno ustaviti. Če je RDZ pokvarjen pa se APB postavi v osnovno lego in se potem po telefonu obvešča o nadaljnih postopkih.

MMG-če je kaj netočnosti pa @541 -prosim za popravek.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

Signal napisal/-a:MMG še "zaporniško" vprašanje.
Kakšen je postopek v primeru popolne okvare zapornic (tudi ročnega pogona), vlak pa je že prepeljal Poljčane oz. Ponikvo?
Se mu lahko odredi sig. znak previdna vožnja?

Lep dan Mirko
Če so v okvari zapornice, ki so v odvisnosti s signalom, potem se klic ne sme vključiti, če o okvari na NPr strojevodja ni obveščen. Torej po RDZ oziroma se mora strojevodja po treh minutah javiti na telefon. Čeprav za čas, ko je na Dolgi Gori vlakovni odpravnik in glede na to, da je NPr pred nosom ... če vlaka, ki je že na progi, ne dobiš na RDZ, uporabiš klicni signal, ga 50 metrov pred prehodom ustaviš na ročne signalne znake, mu daš nalog, da boš varoval prehod na kraju samem, se nato postaviš na prehod, mu daš odhod in je to to. :lol: Drugače pa ob okvari zapornic NPr-13 v Dolgi Gori promet varuje odjavnik na kraju samem, torej se vlaki pred NPr ne rabijo ustavljati, ker prehod varuje čuvaj.

Je pa zanimivo pri teh zapornicah, bi jih lahko imel cel dan zaprte, pa pred njimi ne bi bilo neke gneče. V bistvu pred njimi zelo redko stoji kak avtomobil, druga prevozna sredstva se pa sploh ne ustavljajo - če se ustavi, zagotovo ni domačin in je že tako v osnovi sumljiv, kaj dela v tisti "vukojebini". :evil:

In še to - ker je oddajnik za RDZ nad predorom Lipoglav, RDZ deluje tudi v predoru, torej če vlak stoji pred signalom B, RDZ deluje. Kdo bi si mislil ...
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Odgovor Napisal/-a cokla »

delovni vlak v Dolgi Gori
Slika
vrane se za zaporo tira ne zmenijo 8)
Slika
"odgovorni" pa molče priganjajo...Pendolino je za tabo...dejmo , dejmo... :wink:
Slika
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3626
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Le kdo je oni prometnik na zadni sliki.... :roll: :D
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Odgovor Napisal/-a cokla »

Regan 664 napisal/-a:Le kdo je oni prometnik na zadni sliki.... :roll: :D


:-# :-# :pomezik
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

Ta cokla pa tako skriva fotoaparat, da sploh ne opaziš, kdaj te škljocne. :-k

MMG, ostalo so sami štromarji, tako da je bilo glavno vprašanje"ali bo vlekel čez ločilec z vso močjo ali ne." :lol:
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Odgovor Napisal/-a cokla »

541 napisal/-a:
MMG, ostalo so sami štromarji, tako da je bilo glavno vprašanje"ali bo vlekel čez ločilec z vso močjo ali ne." :lol:
Drugič dvignem ob OT. 8)
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

Včeraj je komisija dala "žegen" in se je uvedla voznoredna hitrost.
Odgovori