A je to...http://www.dlib.si/v2/Details.aspx?URN= ... G-VXDVNJOT ...to?Brižitka 363 napisal/-a:Morda že obstaja tema o podpornem zidu med ZM in Rimskimi toplicami?
Proga med Zidanim Mostom in Celjem
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Proga med Zidanim Mostom in Celjem
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Proga med Zidanim Mostom in Celjem
Nekaj se kuha za progo Zidani Most - Celje.
Sem upal, da bo nadgradnja malo hitreje stekla, pa gre očitno za zeeelooooo komplicirano zadevo.
http://www.delo.si/gospodarstvo/okolje/ ... udije.html" onclick="window.open(this.href);return false;Ljubljana – Evropska unija bo z 1,7 milijona evrov iz programa TEN‑T sofinancirala niz namenskih študij, katerih cilj je pripraviti izvedbeni načrt del za nadgradnjo obstoječega 25‑kilometrskega odseka dvotirne proge med Zidanim Mostom in Celje, ki bo s svojo izgradnjo prispeval k uresničitvi železniške prometne osi Lyon-Trst-Divača/Koper-Divača-Ljubljana-Budimpešta-ukrajinska meja (prednostni projekt TEN‑T 6).
Študije so bile izbrane za financiranje v okviru večletnega programa TEN‑T za leto 2012 in bodo uporabljene kot temelj za nadaljnje odločanje, hkrati pa v skladu z veljavno slovensko zakonodajo predstavljajo predpogoj za začetek nadgradnje proge, sporočajo iz Predstavništva Evropske komisije v Sloveniji.
Zmogljivosti prometne osi iz prednostnega programa 6 (PP6) bodo po zaključku del na omenjenem odseku znašale čez 40 milijonov ton železniškega tovora letno. Ta projekt ima zato pomembno vlogo pri zmanjševanju števila tovornjakov, ki prečkajo Alpe. Pomemben je zlasti za okoljsko občutljivo alpsko regijo, kjer je cestni promet izvor občutnih posledic za okolje. Študije bo nadzorovala Izvajalska agencija za inovacije in omrežja (INEA), zaključene pa naj bi bile do avgusta leta 2015, še sporočajo iz EK.
Sem upal, da bo nadgradnja malo hitreje stekla, pa gre očitno za zeeelooooo komplicirano zadevo.
Re: Proga med Zidanim Mostom in Celjem
Same študije brez konca in kraja! Če bi bil papir od študij železo, bi z njim lahko že vse tire na naših progah zamenjali. Naj raje remont obstoječe proge naredijo in nadgradijo končno že tire tudi za vlake z nagibno tehniko, da bo vlakom potovalna hitrost končno začela naraščati namesto padati! Od leta 2000 se stanje le konstantno slabša, pred tem pa tudi ni bilo nič bolje!
Re: Proga med Zidanim Mostom in Celjem
Upam da ne bo dodatnih zapletov in da res začnejo z deli drugo leto
Kje bodo nove priložnosti pri prenovi železniškega omrežja
Še pred poletjem bo objavljen razpis za izvlečni tir, do konca leta pa bodo objavljeni prvi razpisi za nadgradnjo proge Zidani Most-Celje in Poljčane-Slovenska Bistrica......
Vir-http://izvozniki.finance.si/8821972/Kje ... re%C5%BEja
Kje bodo nove priložnosti pri prenovi železniškega omrežja
Še pred poletjem bo objavljen razpis za izvlečni tir, do konca leta pa bodo objavljeni prvi razpisi za nadgradnjo proge Zidani Most-Celje in Poljčane-Slovenska Bistrica......
Vir-http://izvozniki.finance.si/8821972/Kje ... re%C5%BEja
Re: Proga med Zidanim Mostom in Celjem
Obstajajo kakšni načrti o povečanju postaje Zidani Most? Na primorski progi se postaje bohotijo s številom tirov, še Verd ima štiri, Zidani Most premore vsega skupaj tri. Da ne govorim o uporabniški izkušnji. Pombembno križišče, postaja pa obupna.
Re: Proga med Zidanim Mostom in Celjem
Obstajajo načrti za gradnjo povsem nove postaje na novi lokaciji(Suhadol), o kakšni rekonstrukciji obstoječe pa še nisem nikoli nič zasledil.
Re: Proga med Zidanim Mostom in Celjem
A ima kdo kakšen podatek, kakšna bo Vmax po remontu odseka ZM-Celje? Zdaj je tam večinoma omejitev 80 km/h, bo šlo po nadgradnji kaj hitreje?
Re: Proga med Zidanim Mostom in Celjem
Kje si pa to pobral?A ima kdo kakšen podatek, kakšna bo Vmax po remontu odseka ZM-Celje? Zdaj je tam večinoma omejitev 80 km/h, bo šlo po nadgradnji kaj hitreje?
Glede na izkušnje (glej Sl.Bistrica Pragersko) bo hitrost po remontu nižja!
LPL
Re: Proga med Zidanim Mostom in Celjem
Ti remonti se delajo predvsem zato,ker so z sedaj obstoječo progo preveliki stroški vzdrževanja,ne pa zato da bi povečali hitrost,za povečanje hitrosti je potrebno izravnavati ovinke,kar pa potegne za samo veliko dragih stvari.
Re: Proga med Zidanim Mostom in Celjem
Od kod pa ta podatek?Ljubitelj napisal/-a: Glede na izkušnje (glej Sl.Bistrica Pragersko) bo hitrost po remontu nižja!
LPL
Re: Proga med Zidanim Mostom in Celjem
541, podatek je iz teme SB-Pragersko, 9.6.2015
LPL
Vsi pa vemo, da so bile VR hitrosti tudi do 130 km/h za nagibne vlake med Pr in tunelom. Vsi pa tudi vemo, d se VR hitrost med Grobelnim in Dolgo goro ni nič spremenila, kljub remontu, kakor tudi ne med Poljčanami inbivšim tunelom.!OdgovorNapisal/-a 541 » 09.06.2015, 14:38:12
“vselic napisal/-a:
No na slikah se sedaj vidi, da je iz smeri Slo. Bistrica čez tune 90 90 90, potem pa 100 100 100, kar pomeni da so hitrost zmanjšali... HAHA RES idiotsko, da narediš remont, pa vlak vozi počasneje kot prej... In tabla mislim da ni začasna, ker je čisto nova za videt!
Pri vsej pameti, koliko je maksimalna hitrost po nepravem tiru?
LPL
Re: Proga med Zidanim Mostom in Celjem
Vsaj celotno temo preglej naslednjič.
cokla napisal/-a:
Po domače...tir se mora "uležt". Potem se sprosti mehanske napetosti,,,šele potem so podani pogoji za redne hitrosti.
Je pa res, da je to pri nas včasih nerazumljivo dolgo obdobje.
Re: Proga med Zidanim Mostom in Celjem
Najlepša hvala za nasvet, ki se ga drži tudi sam, in pa včasih dobro preberi med vrsticami.Vsaj celotno temo preglej naslednjič.
LPL
Re: Proga med Zidanim Mostom in Celjem
Na sliki, kjer je vidna tabla 100/100/100, je to desni tir proti Pragerskemu. In to je (zaenkrat še) vožnja po nepravem tiru. In po nepravem tiru je maksimalna hitrost 100 km/h, zaradi neprekinjene zapore in vožnje po samo enem tiru je tudi hitrost po nepravem tiru označena (zato nova tabla). Tako da hitrosti po remotu ni nihče "idiotsko znižal", ampak je ostala enaka, kot je bila pred remontom. Spremembe bodo (če bodo) z novim voznim redom. Tudi med Pragerskim in Teznim, če vozi Pendolino po neprevaem tiru, vozi maksimalno 100 km/h. In to je določeno z Zakonom o varnosti v železniškem prometu.Ljubitelj napisal/-a:541, podatek je iz teme SB-Pragersko, 9.6.2015
Vsi pa vemo, da so bile VR hitrosti tudi do 130 km/h za nagibne vlake med Pr in tunelom. Vsi pa tudi vemo, d se VR hitrost med Grobelnim in Dolgo goro ni nič spremenila, kljub remontu, kakor tudi ne med Poljčanami inbivšim tunelom.!OdgovorNapisal/-a 541 » 09.06.2015, 14:38:12
“vselic napisal/-a:
No na slikah se sedaj vidi, da je iz smeri Slo. Bistrica čez tune 90 90 90, potem pa 100 100 100, kar pomeni da so hitrost zmanjšali... HAHA RES idiotsko, da narediš remont, pa vlak vozi počasneje kot prej... In tabla mislim da ni začasna, ker je čisto nova za videt!
Pri vsej pameti, koliko je maksimalna hitrost po nepravem tiru?
LPL
Kar se pa Zidani Most - Celje tiče, med Zidanim Mostom in Laškim je marsikje hitrost 65 km/h. Glede na to da kolikor vem se predvideva opravljanje vzdrževalnih del v javno korsit, to pomeni, da se ne posega v območje izven sedanjih zemljišč JŽI, je dobro vprašanje, koliko se bo lahko zvišala hitrost. Če bo prilezla do 80 km/h na teh delih, kjer je sedaj 65 km/h, bo ogromno. Žal. Naša komisarka pa v Bruslju o standardu za železnice po Evropi 160 km/h. Ampak še vedno pa nihče "idiotsko" ne znižuje hitrosti po remontu, kot je to prosto po @vselic-u!!!
Re: Proga med Zidanim Mostom in Celjem
Ne vem Marko, ne vem...po moje ne znaš brat pravilnika med vrsticami541 napisal/-a:
Na sliki, kjer je vidna tabla 100/100/100, je to desni tir proti Pragerskemu. In to je (zaenkrat še) vožnja po nepravem tiru. In po nepravem tiru je maksimalna hitrost 100 km/h, zaradi neprekinjene zapore in vožnje po samo enem tiru je tudi hitrost po nepravem tiru označena (zato nova tabla). Tako da hitrosti po remotu ni nihče "idiotsko znižal", ampak je ostala enaka, kot je bila pred remontom. Spremembe bodo (če bodo) z novim voznim redom. Tudi med Pragerskim in Teznim, če vozi Pendolino po neprevaem tiru, vozi maksimalno 100 km/h. In to je določeno z Zakonom o varnosti v železniškem prometu.
Kar se pa Zidani Most - Celje tiče, med Zidanim Mostom in Laškim je marsikje hitrost 65 km/h. Glede na to da kolikor vem se predvideva opravljanje vzdrževalnih del v javno korsit, to pomeni, da se ne posega v območje izven sedanjih zemljišč JŽI, je dobro vprašanje, koliko se bo lahko zvišala hitrost. Če bo prilezla do 80 km/h na teh delih, kjer je sedaj 65 km/h, bo ogromno. Žal. Naša komisarka pa v Bruslju o standardu za železnice po Evropi 160 km/h. Ampak še vedno pa nihče "idiotsko" ne znižuje hitrosti po remontu, kot je to prosto po @vselic-u!!!
LEP DAN
Igor
Igor