Proga Grosuplje-Kočevje
Proga Grosuplje-Kočevje
Morda kdo ve, kaj se obeta naši najbolj historični progi?
- gomulka014
- Strojevodja I
- Prispevkov: 454
- Pridružen: 18.11.2005, 13:24
- Kraj: Ljubljana
Nekaj let nazaj, ko sem bil še v gimnaziji, je bil eden mojih sošolcev doma iz Ribnice. Povedal je, da so enkrat v naseljih ob kočevski progi med prebivalci delali anketo, če bi namesto avtobusa uporabljali vlak, v kolikor bi le-ta ponovno začel voziti med Ljubljano in Kočevjem. Seveda so jim povedali tudi okvirno ceno in čas potovanja.
... menda je bilo manj kot 20% takih, ki so rekli, da bi spremenili navade in se pričeli voziti z vlakom ... škoda
... menda je bilo manj kot 20% takih, ki so rekli, da bi spremenili navade in se pričeli voziti z vlakom ... škoda
Morda....
Ja, vendar je prometna gužva v Ljubljani na "naši" strani in mislim, da permanentno dela za nas.....ko se bo promet v Ljubljani (zaradi neskončne modrosti mestnih mater in očetov) dokončno ustavil, , bodo našli gotovo kaj takega, kot je primestni promet....
Vremena Kranjcem bodo se zjasnila-press
Vremena Kranjcem bodo se zjasnila-press
Re: Morda....
A potniške garniture bodo prišle pa iz luftaDirigent napisal/-a:Ja, vendar je prometna gužva v Ljubljani na "naši" strani in mislim, da permanentno dela za nas.....ko se bo promet v Ljubljani (zaradi neskončne modrosti mestnih mater in očetov) dokončno ustavil, , bodo našli gotovo kaj takega, kot je primestni promet....
Vremena Kranjcem bodo se zjasnila-press
Če SŽ ni sposobno priskrbeti zadostno število garnitur za že obstoječe proge, kako bi bilo na novoustanovljenih potniških relacijah.
Bo ''kenedi'' 164 vlekel 10 muzejskih Baat-ov do Kočevja in nazaj, kot je za časa JŽ vozil ''teksas'' z reganom od Ljubljana do Metlike in nazaj?
LP Urban
Re: Morda....
A potniške garniture bodo prišle pa iz lufta
Očitno se obeta nabava novih potniskih garnitur, elektromotornikov in vagonov-mednarodni razpisi v naslednjih letih, najemanje kreditov s porostvom drzave in nakupi...vsaj tako se nekaj govori zadnje case na SZ-ju.
Bo ''kenedi'' 164 vlekel 10 muzejskih Baat-ov do Kočevja in nazaj, kot je za časa JŽ vozil ''teksas'' z reganom od Ljubljana do Metlike in nazaj?
Kot se jaz spomnim je bilo to se tudi v zgodnjih zacetkih SZ-ja, regan je bila bolj redka masina, razen ob petkih, ko so vozili s 4-osniki, drugace pa se spomnim samo spank na tej relaciji....
najprej bo potrebno obnoviti progo, da bo po njej lahko sploh peljal kenedy, 'teksasa' pa tam zagotovo ne bomo videli, saj Baat-ov ni vec, so bili kasirani, samo stanje proge pa res spominjaj na kaksno progo z Divjega Zahoda.
Očitno se obeta nabava novih potniskih garnitur, elektromotornikov in vagonov-mednarodni razpisi v naslednjih letih, najemanje kreditov s porostvom drzave in nakupi...vsaj tako se nekaj govori zadnje case na SZ-ju.
Bo ''kenedi'' 164 vlekel 10 muzejskih Baat-ov do Kočevja in nazaj, kot je za časa JŽ vozil ''teksas'' z reganom od Ljubljana do Metlike in nazaj?
Kot se jaz spomnim je bilo to se tudi v zgodnjih zacetkih SZ-ja, regan je bila bolj redka masina, razen ob petkih, ko so vozili s 4-osniki, drugace pa se spomnim samo spank na tej relaciji....
najprej bo potrebno obnoviti progo, da bo po njej lahko sploh peljal kenedy, 'teksasa' pa tam zagotovo ne bomo videli, saj Baat-ov ni vec, so bili kasirani, samo stanje proge pa res spominjaj na kaksno progo z Divjega Zahoda.
Še citata iz tednika Več:
Navajanje izjave državnega sekretarja na MP Petra Verliča:
"Po 35 letih mirovanja nameravajo celo spraviti v tek promet na propadajoči kočevski železnici."
Pa še navedba o direktorju železnic:
"Direktor SŽ dr. Jože Jurkovič je pred kratkim izdelal študijo obnovljivosti in gospodarnosti kočevske proge glede na obstoječe resurse in optimistično gledanje naprej. Rezultat je bil razmeroma slab. "Gospodarne prihodnosti na tej progi žal ni." Kljub vsemu se dr. Jurkovič kot župan Škofljice, mimo katere polzijo kočevski tiri, zavzema za obnovo."
Tako torej (najbolj) odgovorni. Zdaj lahko samo še čakamo.
Navajanje izjave državnega sekretarja na MP Petra Verliča:
"Po 35 letih mirovanja nameravajo celo spraviti v tek promet na propadajoči kočevski železnici."
Pa še navedba o direktorju železnic:
"Direktor SŽ dr. Jože Jurkovič je pred kratkim izdelal študijo obnovljivosti in gospodarnosti kočevske proge glede na obstoječe resurse in optimistično gledanje naprej. Rezultat je bil razmeroma slab. "Gospodarne prihodnosti na tej progi žal ni." Kljub vsemu se dr. Jurkovič kot župan Škofljice, mimo katere polzijo kočevski tiri, zavzema za obnovo."
Tako torej (najbolj) odgovorni. Zdaj lahko samo še čakamo.
Hmm, pod točko 3):
http://www.azp.si/javni_razpisi.php?jezik=SLO
Priporočam branje od strani 58 naprej.
Na kratko pa: Grosuplje - Ortnek Vmax=60 km/h, Ortnek - Kočevje Vmax je 100 km/h, kategorija proge D4 (premostitveni objekti C4 - torej 20 t/os? ). In pa elektrorelejne varnostne naprave, daljinsko vodenje iz Grosuplja oziroma možnost prenosa v Ljubljano.
Kdaj pa bo kaj od tega vidno na terenu, pa ...
Očitno to ne gre na Bohinjsko progo:
http://www.azp.si/javni_razpisi.php?jezik=SLO
Priporočam branje od strani 58 naprej.
Na kratko pa: Grosuplje - Ortnek Vmax=60 km/h, Ortnek - Kočevje Vmax je 100 km/h, kategorija proge D4 (premostitveni objekti C4 - torej 20 t/os? ). In pa elektrorelejne varnostne naprave, daljinsko vodenje iz Grosuplja oziroma možnost prenosa v Ljubljano.
Kdaj pa bo kaj od tega vidno na terenu, pa ...
Očitno to ne gre na Bohinjsko progo:
Za vgradnjo se praviloma v čim večji meri uporabi obstoječa relejna tehnika izgrajena ob modernizaciji proge Ljubljana – Sežana oziroma proge Ormož – Murska Sobota. Tudi za zavarovanje nivojskih prehodov se v čm večji meri uporabi obstoječe izgrajene naprave.