WORMS napisal/-a:Včeraj (20.04.2008) se je čez most vozilo z 80 km/h in to z dvema 664 in dvema 363, saj so potekale meritve in obremenilne vožnje. Pogrešam pa kakšno sliko na forumu, saj je bilo ob progi ogromno fotografov.
___________________________________
WORMS, na kakšen način pa je bilo možno voziti 80 km/h preko tega mostu. So mar umaknili počasno vožnjo 20 km/h, preko kretnic?
Jembah napisal/-a:Dolfe v premo je 35 . Od konca pocasne voznje pa do mosta pa bi ze moral met 80 not.
Čez celotno kretniško območje je bilo do pred enim tednom 20 km/h. Ne glede na lego kretnic.
Brižita bi v startu dosegla 80 km/h le pod določenim pogojem. Brez releja QF40 in to šele na koncu mostu. Tega pa pri zdravi pameti ne bi dovolil nihče iz vleke.
Dolfe napisal/-a:[
Čez celotno kretniško območje je bilo do pred enim tednom 20 km/h. Ne glede na lego kretnic.
Kolikor je meni znano, pise na obrazcu P-63a, da je pocasna voznja s 20km/h preko vseh kretnic v odklon (pise pa tocno tako: Na postaji Mb na tirih st. 1 do 12 in 33, preko vseh kretnic v odklon, pocasna voznaj 20km/h). Zdaj ze bivsi prometni inspektor g.B* je sam rekel, da je voznja v postajo Mb v premo dovoljena s vozno redno hitrostjo 35km/h. Torej lahko po tiru 2 vlak prevozi postajo s 35km/h.
Zanima me, če je bila sanacija podpornika uspešna.
Kolika bo hitrost čez most, ko bodo sanirane (zamenjane) kretnice v MB?
Pa še to: kje izdelujejo kretnice v SLO?
Morebitnega dviga hitrosti pa po mojem skromnem mnenju ne gre pričakovati pred kompletno rekonstrukcijo postaje. Kdaj pa bo to, pa ve verjetno samo ciganka s kristalno kroglo.
A kdo ve, zakaj v Mariboru ne uporabljajo več kretniške zveze med angležema 113 in 112? Včasih so vsi vlaki iz tira 3 izvažali čez to zvezo, sedaj pa vozijo okrog. No vsaj pogosto je več ne uporabljajo, ker so tiri pošteno rjavi ...
541 napisal/-a:A kdo ve, zakaj v Mariboru ne uporabljajo več kretniške zveze med angležema 113 in 112? Včasih so vsi vlaki iz tira 3 izvažali čez to zvezo, sedaj pa vozijo okrog. No vsaj pogosto je več ne uporabljajo, ker so tiri pošteno rjavi ...
Vozijo čez kret. zvezo 107 - 110 (tirna slika MB). Vzrok je verjetno slabo stanje kretnic.