Most v Mariboru

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

OdgovorNapisal/-a Dolfe » 30.04.2008, 17:18

WORMS napisal/-a:Včeraj (20.04.2008) se je čez most vozilo z 80 km/h in to z dvema 664 in dvema 363, saj so potekale meritve in obremenilne vožnje. Pogrešam pa kakšno sliko na forumu, saj je bilo ob progi ogromno fotografov.

___________________________________
=D> =D> =D> =D> =D>




WORMS, na kakšen način pa je bilo možno voziti 80 km/h preko tega mostu. So mar umaknili počasno vožnjo 20 km/h, preko kretnic?
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
Jembah
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1859
Pridružen: 05.11.2006, 17:38
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a Jembah » 30.04.2008, 17:47

Dolfe v premo je 35 O:) . Od konca pocasne voznje pa do mosta pa bi ze moral met 80 not.
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

OdgovorNapisal/-a Dolfe » 30.04.2008, 18:58

Jembah napisal/-a:Dolfe v premo je 35 O:) . Od konca pocasne voznje pa do mosta pa bi ze moral met 80 not.



Čez celotno kretniško območje je bilo do pred enim tednom 20 km/h. Ne glede na lego kretnic.

Brižita bi v startu dosegla 80 km/h le pod določenim pogojem. Brez releja QF40 in to šele na koncu mostu. Tega pa pri zdravi pameti ne bi dovolil nihče iz vleke.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
Jembah
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1859
Pridružen: 05.11.2006, 17:38
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a Jembah » 30.04.2008, 20:45

Dolfe napisal/-a:[
Čez celotno kretniško območje je bilo do pred enim tednom 20 km/h. Ne glede na lego kretnic.


Kolikor je meni znano, pise na obrazcu P-63a, da je pocasna voznja s 20km/h preko vseh kretnic v odklon :wink: (pise pa tocno tako: Na postaji Mb na tirih st. 1 do 12 in 33, preko vseh kretnic v odklon, pocasna voznaj 20km/h). Zdaj ze bivsi prometni inspektor g.B* je sam rekel, da je voznja v postajo Mb v premo dovoljena s vozno redno hitrostjo 35km/h. Torej lahko po tiru 2 vlak prevozi postajo s 35km/h.
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

OdgovorNapisal/-a Dolfe » 01.05.2008, 1:18

Jembah napisal/-a:
Dolfe napisal/-a:[
Čez celotno kretniško območje je bilo do pred enim tednom 20 km/h. Ne glede na lego kretnic.


Kolikor je meni znano, pise na obrazcu P-63a, da je pocasna voznja s 20km/h preko vseh kretnic v odklon


Tako je pisalo do pred nekaj mesecev nazaj. Beseda "v odklon" je izginila iz teksta.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
Jembah
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1859
Pridružen: 05.11.2006, 17:38
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a Jembah » 01.05.2008, 9:22

Zanimivo :lol:
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

OdgovorNapisal/-a 541 » 01.05.2008, 19:45

Dolfe napisal/-a:Tako je pisalo do pred nekaj mesecev nazaj. Beseda "v odklon" je izginila iz teksta.


************************************
*Potem je besedilo izgledalo 14 dni takole?*
************************************
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

OdgovorNapisal/-a 541 » 07.05.2008, 7:08

Dolfe, samo jaz sem danes to počasno vožnjo še enkrat preveril, pa še vedno piše "odklon".

MMG, glede na stanje kretnic pa verjetno nič ne škodi, če še v premo pelješ 20 km/h. :wink:
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

OdgovorNapisal/-a Dolfe » 07.05.2008, 7:29

Marko, spet piše. Forum dela čudeže. :wink:
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
Jembah
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1859
Pridružen: 05.11.2006, 17:38
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a Jembah » 07.05.2008, 9:59

541 napisal/-a:Dolfe, samo jaz sem danes to počasno vožnjo še enkrat preveril, pa še vedno piše "odklon".

MMG, glede na stanje kretnic pa verjetno nič ne škodi, če še v premo pelješ 20 km/h. :wink:


Tocno tako, boljse manj kot pa prevec.
Uporabniški avatar
Signal
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1759
Pridružen: 24.01.2008, 9:37
Kraj: Maribor - levi breg

OdgovorNapisal/-a Signal » 03.06.2008, 22:46

Zanima me, če je bila sanacija podpornika uspešna.
Kolika bo hitrost čez most, ko bodo sanirane (zamenjane) kretnice v MB?
Pa še to: kje izdelujejo kretnice v SLO?

Hvala,
lp Mirko
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

OdgovorNapisal/-a Dolfe » 04.06.2008, 6:20

Signal napisal/-a:Kolika bo hitrost čez most, ko bodo sanirane (zamenjane) kretnice v MB?
Pa še to: kje izdelujejo kretnice v SLO?

Hvala,
lp Mirko


Kaj več kot dosedanjih 35km/h ne gre pričakovati. Sicer pa je vse pogojeno s tirno situacijo.

Kretnice se nikoli niso izdelovale v Sloveniji. Morda bosta @grikos in @mario povedala kaj več. Zdi pa se mi, da so se nabavljale v Romuniji.


lp
Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
grikos
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 401
Pridružen: 22.06.2007, 16:45

OdgovorNapisal/-a grikos » 05.06.2008, 17:11

Zdi pa se mi, da so se nabavljale v Romuniji.


Voestalpine http://www.voestalpine.com/wwg/de/site/downloads.html
ima v Romuniji tovarno, zato velika večina kretnic in kretniških delov v zadnjem času prihaja od tam.

Morebitnega dviga hitrosti pa po mojem skromnem mnenju ne gre pričakovati pred kompletno rekonstrukcijo postaje. Kdaj pa bo to, pa ve verjetno samo ciganka s kristalno kroglo. :lol:
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

OdgovorNapisal/-a 541 » 05.06.2008, 17:47

A kdo ve, zakaj v Mariboru ne uporabljajo več kretniške zveze med angležema 113 in 112? Včasih so vsi vlaki iz tira 3 izvažali čez to zvezo, sedaj pa vozijo okrog. No vsaj pogosto je več ne uporabljajo, ker so tiri pošteno rjavi ... :roll:
Uporabniški avatar
Signal
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1759
Pridružen: 24.01.2008, 9:37
Kraj: Maribor - levi breg

OdgovorNapisal/-a Signal » 05.06.2008, 20:28

541 napisal/-a:A kdo ve, zakaj v Mariboru ne uporabljajo več kretniške zveze med angležema 113 in 112? Včasih so vsi vlaki iz tira 3 izvažali čez to zvezo, sedaj pa vozijo okrog. No vsaj pogosto je več ne uporabljajo, ker so tiri pošteno rjavi ... :roll:



Vozijo čez kret. zvezo 107 - 110 (tirna slika MB). Vzrok je verjetno slabo stanje kretnic.

Lp Mirko

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov