Ali vozijo po dolenjski progi Reagani (SŽ 664)?
Ali vozijo po dolenjski progi Reagani (SŽ 664)?
Zanima me, ali po dolenjski progi vozijo dizel-električne lokomotive SŽ 664 oz. Reagani? Na tej progi nisem videl še nobene.
- gomulka014
- Strojevodja I
- Prispevkov: 454
- Pridružen: 18.11.2005, 13:24
- Kraj: Ljubljana
Regan se mora uporabljati za vleko potniških vlakov v zimskem času zaradi električnega gretja vagonov, poleti pa pri vagonih, ki imajo klimo. In pa vedno pri vagonih, ki dobivajo elektriko preko lokomotive in ne preko altenatorja. Regan je namreč edina dizelska lokomotiva na SŽ, ki ima možnost električnega napajanja vagonov.
Za priklop napajanja vagonov ima lokomotiva vtičnico in kabl z vtikačem - enako tudi vagon.
Kabl, ki ni v uporabi, pa je priklopljen v "slepo vtičnico":
Za priklop napajanja vagonov ima lokomotiva vtičnico in kabl z vtikačem - enako tudi vagon.
Kabl, ki ni v uporabi, pa je priklopljen v "slepo vtičnico":
REAGAN !!!!
Lep pozdrav vsem, ki tole čitate !!!!
REAGAN ja na dolenjski progi prepeljal že kar precej vlakov,
tako potniških kot tovornih !!!!
Sem namreč upokojeni strojevodja iz Enote Novo mesto in tudi
velik ljubitelj diesel električnih lokomotiv !!!
Vozil je tudi na progi Trebnje na Dol - Sevnica.
Pozdravlja vas Tone - S52R
REAGAN ja na dolenjski progi prepeljal že kar precej vlakov,
tako potniških kot tovornih !!!!
Sem namreč upokojeni strojevodja iz Enote Novo mesto in tudi
velik ljubitelj diesel električnih lokomotiv !!!
Vozil je tudi na progi Trebnje na Dol - Sevnica.
Pozdravlja vas Tone - S52R
Strojevodja za vedno !!!!!
S52R - Tone
S52R - Tone
Kolikor se spomnim je nazadnje SŽ 664 regan ''redno'' vozil na dolenjski progi konec leta 2002 in v začetku leta 2003, ko jim je primanjkovalo SŽ 644 špank. Od tedaj ga nisem več videl.
SŽ 664 in SŽ 661 zaradi prevelikega osnega pritiska smejo le do Črnomlja. Je pa vozil za čase JŽ redno v sestavi vlaka ''teksas'' med Ljubljano in Metliko.
Proga Trebnje-Sevnica ustreza za vse osne pritiske dizel-električnih lokomotiv SŽ, saj je ta proga namenjena obvozu za primer izrednih dogodkov na progi Sevnica-Ljubljana.
Od maja 2005 pa med Ljubljano in Črnomljem vozi SŽ 661-032.
LP Urban
SŽ 664 in SŽ 661 zaradi prevelikega osnega pritiska smejo le do Črnomlja. Je pa vozil za čase JŽ redno v sestavi vlaka ''teksas'' med Ljubljano in Metliko.
Proga Trebnje-Sevnica ustreza za vse osne pritiske dizel-električnih lokomotiv SŽ, saj je ta proga namenjena obvozu za primer izrednih dogodkov na progi Sevnica-Ljubljana.
Od maja 2005 pa med Ljubljano in Črnomljem vozi SŽ 661-032.
LP Urban
Od Črnomlja naprej je sploh kaj tovornega prometa?
Pa tisti, ki ste z Dolenjske - od Črnomlja do Metlike oziroma do državne meje so še vedno tirnice iz leta 1918? Če se ne motim so to kakih 10 metrov dolgi kosi, nato pa spojeni s spojnim materialom?
Sem dodal v galerijo 3 slike tirov na postaji Metlika (bo vidno, ko / če administrator odobri).
Pa tisti, ki ste z Dolenjske - od Črnomlja do Metlike oziroma do državne meje so še vedno tirnice iz leta 1918? Če se ne motim so to kakih 10 metrov dolgi kosi, nato pa spojeni s spojnim materialom?
Sem dodal v galerijo 3 slike tirov na postaji Metlika (bo vidno, ko / če administrator odobri).
Zagotovo so prišli iz Zaloga. Mejni prehod Metlika je odprt le za potniški promet, tako da se preko Metlike ne vračajo niti prazni vagoni (kar bi pri 16 t/os bilo mogoče).Urban napisal/-a:Ja, kar ga je se opravlja s SŽ 644 špankami. Na postaji v Novem mestu so pogosto HŽ ''Eas''-i in HŽ ''Hibbins''-i. Pa sem siguren da niso prišli iz Ljubljane.541 napisal/-a:Od Črnomlja naprej je sploh kaj tovornega prometa?
LP Urban
Nekaj ne razumem: progo dopuščajo osne obremenitve, ne? To razumem! Ne razumem pa, kakšna je razlika med tirnicami ki dopuščajo osno obremenitev 16t/os ali tistimi, ki dopuščajo osno obremenitev 22,5t/os? Morda sem vprašal narobe, in ni problem v tirnicah?
Koliko imajo Slovenska vozila dopustne obremenitve na oseh?
Koliko imajo Slovenska vozila dopustne obremenitve na oseh?
Priznam, prej sem se res zmotil. Postaja Metlika je premajhna za tovorni mejni prehod. Torej je res, da od Črnomlja naprej ni tovornega prometa. Na postaji Gradac-Podzemelj so sicer večja skladišča in silosi, vendar dvomim, da imajo kaj prometa, pa tudi osna obrmenitev je premajhna.541 napisal/-a:Zagotovo so prišli iz Zaloga. Mejni prehod Metlika je odprt le za potniški promet, tako da se preko Metlike ne vračajo niti prazni vagoni (kar bi pri 16 t/os bilo mogoče).
LP Urban