Sklep vlaka
Sklepna signalna ploščica označuje le zaključek vlaka in nič drugega. Če te ploščice ni, je potrebno nemudoma preveriti sestavo vlaka. To je, število in številke vagonov.
Vse to za primer da ni na progi kaj ostalo, navkljub vsem pravilno delujočim varnostnim napravam, ...... itd.
Vse to velja tudi za potniške vlake, v sestavi klasičnih vagonov. Rdeče luči so le dodatek, ki nima bistvenega pomena.
Vse to za primer da ni na progi kaj ostalo, navkljub vsem pravilno delujočim varnostnim napravam, ...... itd.
Vse to velja tudi za potniške vlake, v sestavi klasičnih vagonov. Rdeče luči so le dodatek, ki nima bistvenega pomena.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Meni osebno je sklepna ploščica kot inventar na lokomotivi čisto mimo in ne vidim nobenega smisla v tem. Vsaka lokomotiva in motornik je opremljen s sklepnimi lučmi in to je zame dovolj. Tisti, ki so odgovorni zato, da je vlak sestavljen in označen po predpisih pa naj poskrbijo tudi za sklepne ploščice. Torej vsako postajo je potrebno opremit z sklepno ploščico in ne lokomotivo. Ranžirne, končne, cepne....postaje pa naj jih imajo več in naj tudi sami skrbijo za transport ploščice iz enega konca postaje na drugi.
Res je Hulky, to je podedovano še od starih "sklepov". Kdaj se bo ta predpis spremenil v našo korist, je pa drugo vprašanje. Se mi zdi da bo raje holding tako zrihtal, da bomo sami natikali in pospravljali te rekvizite iz sklepnega vagona.
Vsi gledajo enega, eden dela za vse. press
lp
Dolfe
Vsi gledajo enega, eden dela za vse. press
lp
Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
- zbowe
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1189
- Pridružen: 19.09.2007, 16:14
- Kraj: Na sončni strani Krasa
- Kontakt:
To je res, ampak mislim da v dolocenih pogojih (ne poznam tocko slovenskih predpisov), kot naprimer vozjna na pogled (ne vem ce se ji rece tako) je boljse da vidis vlak malce prej kot v trenutku ko luci lokomotive osvetlijo plosco.541 napisal/-a:Označuje sklepa vlaka in s tem njegovo celovitost. Viden mora biti postajnemu osebju, postaje so pa ponoči osvetljene.
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Da se ne ponavljam, vsakršno zapažanje sklepnega signala pred vozečim vlakom je skrajno nevarno za zdravje. Tako mentalno kot fizično. Zato je povsem brez veze, če se ta signalna ploščica vidi 100 metrov prej.zbowe napisal/-a:
To je res, ampak mislim da v dolocenih pogojih (ne poznam tocko slovenskih predpisov), kot naprimer vozjna na pogled (ne vem ce se ji rece tako) je boljse da vidis vlak malce prej kot v trenutku ko luci lokomotive osvetlijo plosco.
lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Sklepne signalne ploščice so prevlečene z odsevno maso( podobno kot prometni znaki ) in so tudi ob šibki svetlobi precej dobro vidne tudi tudi na večjo razdaljo.So pa tudi v sosednjih žel.upravah vlaki označeni z sklepno sig.ploščico,ki pa je tudi različne oblike (štirioglate in okrogle).Rdeče luči pa so v večini le dodatna označba.Razen v Italiji se mi zdi,od sosednjih uprav.Ljubitelj napisal/-a:Ko se toliko govori o utripajočih sklepnih svetilkah in preprostih odsevnih ploščicah imam eno načelno vprašanje. Ali je za sklepne signale predpisana vidnost, ali je njegova funkcija zgolj označevanje sklepa vlaka. Utripajoče svetilke so namreč vidne na nekaj sto in več metrov, dočim se v ploščico ponoči verjetno prej zaletiš, kot pa jo opaziš, še zlasti ko je umazana.
Pa še to. Vsi potniški vagoni imajo 2 rdeči sklepni luči. Kakšen je razlog, da se na območju SŽ uporabljajo sklepni signali, drugod pa sklepne luči.
Hvala za morebitni odgovor
Ljubitelj
Kolikor je meni poznano:
- Italija: dvakrat rdeče utripajoča sklepna svetilka (ki pa se na meji uprave sname oz. nadene.) enako za potniške - klasika.
- Nemčija: dvakrat pravokotna rdeče bela odsevna ploščica. Potniški vlaki - klasika - dve rdeči mirni luči.
- Avstrija: enkrat okrogla (ali pravokotna) rdeče bela odsevna ploščica. Potniški vlaki - klasika - dve rdeči mirni luči.
- Slovenija: enkrat okrogla rdeče bela odsevna ploščica (ki pa je s posebno odredbo izenačena s pravokotno), enako za potniške - klasika.
Ker pa "laufajo" vlaki vedno bolj "interoperabilno" preko meja uprav, "Nemci" večkrat vlačijo dve pravokotni ("Turk" v Dobovo, "Ljubljana line" v Zalog, pa še kaj bi se našlo). Potniške pa na meji "po domače zrihtajo sprevodniki"
- Italija: dvakrat rdeče utripajoča sklepna svetilka (ki pa se na meji uprave sname oz. nadene.) enako za potniške - klasika.
- Nemčija: dvakrat pravokotna rdeče bela odsevna ploščica. Potniški vlaki - klasika - dve rdeči mirni luči.
- Avstrija: enkrat okrogla (ali pravokotna) rdeče bela odsevna ploščica. Potniški vlaki - klasika - dve rdeči mirni luči.
- Slovenija: enkrat okrogla rdeče bela odsevna ploščica (ki pa je s posebno odredbo izenačena s pravokotno), enako za potniške - klasika.
Ker pa "laufajo" vlaki vedno bolj "interoperabilno" preko meja uprav, "Nemci" večkrat vlačijo dve pravokotni ("Turk" v Dobovo, "Ljubljana line" v Zalog, pa še kaj bi se našlo). Potniške pa na meji "po domače zrihtajo sprevodniki"
Re: Sklep vlaka
Ali se v Sloveniji že lahko uporabljajo standardizirani sklepni signali za interoperabilne vlake ali so v uporabi samo sklepni signali, ki jih določa Signalni pravilnik?