Remont postaja Lesce-Bled (menjava kretnic)

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

No in kako je sedaj s temi kretnicami v Lescah? A so vgrajene?
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4576
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Odgovor Napisal/-a igor72 »

541 napisal/-a:No in kako je sedaj s temi kretnicami v Lescah? A so vgrajene?
Marko ne prehitevaj...imajo še cele TRI ure časa :D
LEP DAN
Igor
Uporabniški avatar
Mojster_Strojevodja
Direktor
Direktor
Prispevkov: 1951
Pridružen: 09.08.2005, 19:43
Kraj: Bled
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Mojster_Strojevodja »

Ob 22h so preverjeno še nekej šfavfal.
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Uporabniški avatar
N€jc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 554
Pridružen: 14.10.2006, 18:00
Kraj: Gorenjska
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a N€jc »

Hmal po 22. uri pa je drezina z en kp prklučki in orodjem dirkala proti Lj. :) .
Kdor nikdar ne začne, ne more nikdar končati.
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

N€jc napisal/-a:Hmal po 22. uri pa je drezina z en kp prklučki in orodjem dirkala proti Lj. :) .
Mogoče so še "leteli" po kak šveler. :tree :noro
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11514
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Odgovor Napisal/-a cokla »

541 napisal/-a:No in kako je sedaj s temi kretnicami v Lescah? A so vgrajene?
Danes sta že vgrajeni-30 km/h
Slika

:santa2 :tree :saluti
IC-Pohorje503

Odgovor Napisal/-a IC-Pohorje503 »

lepo novo kretnice je les, zakaj ne beton?! :? :(

lp
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

@mario - ti je znano, kakšna je razlika v ceni, če je kretnica narejena iz tirnic S-49 ali UIC-60? Ker sedaj opažam, da vse, kar se zamenjava kretnice kot vzdrževanje, se vgrajujejo kar S-49, čeprav so recimo tirnice v nadaljevanju UIC-60 ... In kakšna je razlika v vzdržljivosti teh dveh tipov kretnic?
Uporabniški avatar
mario
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 945
Pridružen: 03.04.2007, 13:13
Kraj: Na pravi strani Alp

Odgovor Napisal/-a mario »

Ja, razlika v ceni je nekje 25 %.
Pravilo naj bi bilo, da če je menjava na glavnih prevoznih tirih na magistralni progi, se vgrajuje UIC-60, stranske proge in stranski tiri na postajah se vgrajuje S-49.
+
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a milchy »

v soboto 03.11. dopoldne ...

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

M.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4560
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Mario:
Pravilo naj bi bilo, da če je menjava na glavnih prevoznih tirih na magistralni progi, se vgrajuje UIC-60, stranske proge in stranski tiri na postajah se vgrajuje S-49.
Ali se to sedaj razume, kot da je proga Lj-Je stranska proga?, ali gre samo za kratkoročno šparanje?. Kako je sploh z mešanjem tipov tirnic. Cestni prehodi z onimi "gumijastimi" elementi so mislim da vsi za UIC 60, kljub S 49 tračnicam. Kakšen ima to vpliv na vižnjo vsled različnih mehanskih lastnosti tirnic? Kakšne tirnice so pa vgradili v Čretu pred kratkim? Tam je vsa proga iz UIC 60 tirnic.

LPL
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Odgovor Napisal/-a holding »

Istočasno je poleg menjave kretnic potekala tudi obnova nivojskega cestnega prehoda. Stanje je bilo že precej kritično (za vse, progo in cesto), saj je bil zadnjič obnovljen (podbit) pred desetimi leti.

Tir (proga) čez prehod je sedaj iz UIC 60, nivo samega prehoda pa je za 12 cm višji, kot pred obnovo. Tako je na cesti manjša "luknja" kot prej, pa tudi proga nima več tako ekstremnega preloma.

"Lufta" za kontakno mrežo (višina žice od tal oz. GRT) je bilo tudi še zadosti, tako da ni bilo težav.
Uporabniški avatar
mario
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 945
Pridružen: 03.04.2007, 13:13
Kraj: Na pravi strani Alp

Odgovor Napisal/-a mario »

Ljubitelj napisal/-a:
Mario:
Pravilo naj bi bilo, da če je menjava na glavnih prevoznih tirih na magistralni progi, se vgrajuje UIC-60, stranske proge in stranski tiri na postajah se vgrajuje S-49.
Ali se to sedaj razume, kot da je proga Lj-Je stranska proga?, ali gre samo za kratkoročno šparanje?. Kako je sploh z mešanjem tipov tirnic. Cestni prehodi z onimi "gumijastimi" elementi so mislim da vsi za UIC 60, kljub S 49 tračnicam. Kakšen ima to vpliv na vižnjo vsled različnih mehanskih lastnosti tirnic? Kakšne tirnice so pa vgradili v Čretu pred kratkim? Tam je vsa proga iz UIC 60 tirnic.

LPL
V Lescah nisem bil zraven, toda mislim da proga S-49, zato so tudi kretnice S-49. To v Lescah je bila sanacija izrednega dogodka, kolikor se jaz spomnim in je en delež plačala zavarovalnica... Tukaj zato nastopi še dodaten faktor...

Čret je iz UIC-60, saj se je ves remont iz Zidanega mosta delal z UIC-60, isto kot bo sedaj tudi ponikva - Dolga gora in nato še do Pragerkega, kar še manjka.

Gumi cestni prehodi so ali za S-49 ali UIC-60, en sistem ne paše na drugega, že zaradi višine....
+
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4560
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Mario:
Gumi cestni prehodi so ali za S-49 ali UIC-60, en sistem ne paše na drugega, že zaradi višine....
Mario, kar nekaj sem jih videl UIC 60 na tirnice S-49, tudi na stranskih progah. Izgleda, kot da bi bili pragovi nižje, ker je jasno zgornji rob tirnice poravnan. Zadnjega sem videl 2 tedna nazaj med Lazami in Jevnico, kjer je pred kratkim iztiril vagon. Zanimivo, kot da bi iztirjen vagon na prehodu (samo malo opraskan) poskočil in totalno razril kar nekaj 100 m (od oka) proge. Vsi pragovi od prehoda zamenjani, prej samo nekateri.

LPL
Uporabniški avatar
mario
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 945
Pridružen: 03.04.2007, 13:13
Kraj: Na pravi strani Alp

Odgovor Napisal/-a mario »

Ljubitelj napisal/-a:
Mario:
Gumi cestni prehodi so ali za S-49 ali UIC-60, en sistem ne paše na drugega, že zaradi višine....
Mario, kar nekaj sem jih videl UIC 60 na tirnice S-49, tudi na stranskih progah. Izgleda, kot da bi bili pragovi nižje, ker je jasno zgornji rob tirnice poravnan. Zadnjega sem videl 2 tedna nazaj med Lazami in Jevnico, kjer je pred kratkim iztiril vagon. Zanimivo, kot da bi iztirjen vagon na prehodu (samo malo opraskan) poskočil in totalno razril kar nekaj 100 m (od oka) proge. Vsi pragovi od prehoda zamenjani, prej samo nekateri.

LPL
Prilepi kakšno slikico, s čela in z vrha, da se vidi vozni rob, toda ne verjamem, da ta zgodba drži vodo :oops:
Če bi bil tir S-49 in prehod UIC-60, bi prehod moral gledati 2 cm nad vrhnjim robom tirnice in bi venec vozil po gumi v žlebu. Če bi bilo obratno, bi bil 2 cm " v luknji "...
Nikoli pa ne veš, poslikaj in nalepi prosim :wink:
Učimo se dokler smo živi :oops:
+
Odgovori