Remont postaja Lesce-Bled (menjava kretnic)
Jej, sicer popolnoma "off!"...... ampak moram.mario napisal/-a:
Prilepi kakšno slikico, s čela in z vrha, da se vidi vozni rob, toda ne verjamem, da ta zgodba drži vodo
Če bi bil tir S-49 in prehod UIC-60, bi prehod moral gledati 2 cm nad vrhnjim robom tirnice in bi venec vozil po gumi v žlebu. Če bi bilo obratno, bi bil 2 cm " v luknji "...
Nikoli pa ne veš, poslikaj in nalepi prosim
Učimo se dokler smo živi
Mario, barvno kartušo imaš prazno. Ni več vijoličnega teksta.
sorry. press
lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Glavna prevozna tira sta UIC60 z elastično pandrol pritrditvijo, zato me še bolj preseneča, da so pred kratkim vse tri na novo vgrajene kretnice S49 s togo K pritrditvijo.mario napisal/-a: Čret je iz UIC-60, saj se je ves remont iz Zidanega mosta delal z UIC-60, isto kot bo sedaj tudi ponikva - Dolga gora in nato še do Pragerkega, kar še manjka.
MMG, od Zidanega Mostu do Celja so kar tirnice S-49, le da je kar nekaj polelastične (SK ) pritrditve. Drugače pa morajo biti (določene) tirnice tam že zelo zjahane, da so danes zjahane tirnice iz Dolge Gore raztovarjali med Celjem in Laškim ter med Laškim in Rimskimi Toplicami. Pa je velenjska proga odpadla - mogoče pa dobi tiste zelo zjahane, ker za stranske proge očitno ne ostane nič uporabnega.
Razen če misliš s tem remontom iz Zm tistih nekaj km levega tira iz Zm proti Rt.
S čim pa, Nejc, če so vam namenjene tirnice "pristale" na drugem koncu? Na tovornem listu je že pisala namembna postaja Žalec, potem si je pa nekdo premislil in je že pisalo Laško. Drugače pa - nič, zamenjali bi le najbolj zvožene tirnice ... enako kot bodo sedaj naredili v okolici Laškega. Mogoče so pa pri vas še bolj izrabljene, kot te pri Laškem, pa dobite tiste.Nejc napisal/-a:Lahko poveš kaj več..? Kaj, oziroma kje bi "se naj" remontiralo na Velenjski progi?541 napisal/-a:....Pa je velenjska proga odpadla - mogoče pa dobi tiste zelo zjahane, ker za stranske proge očitno ne ostane nič uporabnega. ..
Jutrišnja "bera" tirnic je pa po prvotni verziji namenjena nekam proti Stranju/Rogatcu ...
Dolfe - oko sokolovoDolfe napisal/-a: Jej, sicer popolnoma "off!"...... ampak moram.
Mario, barvno kartušo imaš prazno. Ni več vijoličnega teksta.
sorry. press
lp
@541
Ja, tistih nekaj km tira, se že ne spomnim več kdaj se je to delalo
Drugače pa so te odločitve včasih več kot čudne, kapitalni remonti na glavnih prevoznih tirih in kretnicah naj bi bili v UIC-60, vendar se res nikoli ne ve
Strokovnjakov je vedno manj, na odločitev lahko vpliva že skoraj vsakdo, ki ima dve minuti časa, tako da....
Eno je teorija in pa smernice, drugo pa je kaj se dogaja, koliko pa je to smotrno - o tem pa raj ne bi, da ne začne boleti glava.
Pritditev pa je SKL ...
+
Malo bom prekinil vašo debato s ponedeljkovimi slikami, ko so bila dela v polnem zagonu. Preden pa se preveč razveselite vas moram opozoriti, da so narejene s telefonom, pa še sonce je nagajalo s kontra smeri.
Dela na nivojskem prehodu:
Nakladanje odsluženih pragov:
Malo voznega parka:
Tole četico je peljala Đurica:
Vagoni z gramozom:
Pa še EuroDesiro na postaji, žal ves pokracan z grafiti:
Tole je moja malenkost s skoraj enotedensko zamudo.
Dela na nivojskem prehodu:
Nakladanje odsluženih pragov:
Malo voznega parka:
Tole četico je peljala Đurica:
Vagoni z gramozom:
Pa še EuroDesiro na postaji, žal ves pokracan z grafiti:
Tole je moja malenkost s skoraj enotedensko zamudo.
Vlak je vedno hitrejši!
Sem šel slikat od Laz proti Jevnici kjer so kombiniranni sistemi UIC60(prehodi) in tirnice S49. Videl sem jih pa tudi drugod, kjer je sistem S49.Mario:
Gumi cestni prehodi so ali za S-49 ali UIC-60, en sistem ne paše na drugega, že zaradi višine....
Prehod, kjer je pred kratkim prišlo do iztirjenja, sledovi so lepo vidni
Izvedba prehoda med sistemoma
Še ena slika s potolčenimi pragovi. Za prehodom so vsi pragovi zamenjani
Tudi betonski so preživeli, ščitnik z napisom STRAIL pa ne. Pred 2-3 tedni, je še bil pomečkan. Prehod začuda samo ogreben.
LPL
@Ljubitelj
Si me že mal ustrašu, da kaj ne vem in bom zvedel kaj novega... hehe
To ni prehod S-49 v tiru UIC-60 ampak je pač preko cestnega prehoda S-49 in pripadajoči Strail prehod S-49. Zavari se prehodni aluminotermitni zvar iz sistema 49 na 60 in zadeva je rešena. Na prehodih enega sistema tira v drugega se lahko vgradi tudi prehodne tirnice, ki so ( običajno, ni pa nujno ) dolžine 7,20 m.
Prav tako so različne gume, glede na vrsto praga, se pravi za leseni ali betonski in ne gre tlačiti enega v drugo
Obstoja pa ( največ na štajerskem koncu ), da se pri obnovi nivojskih prehodov, ki so še v S-49, obnovi prehod s sistemom tira UIC-60 in gumi novim prehodom, ki bo prišel v bližnji prihodnosti in je nato malo manjši strošek pri remontu, pohvalno.
Gumi prehod enega sistema pa nekako ne gre v sistem tira drugega sistema, to pa še vedno drži
Si me že mal ustrašu, da kaj ne vem in bom zvedel kaj novega... hehe
To ni prehod S-49 v tiru UIC-60 ampak je pač preko cestnega prehoda S-49 in pripadajoči Strail prehod S-49. Zavari se prehodni aluminotermitni zvar iz sistema 49 na 60 in zadeva je rešena. Na prehodih enega sistema tira v drugega se lahko vgradi tudi prehodne tirnice, ki so ( običajno, ni pa nujno ) dolžine 7,20 m.
Prav tako so različne gume, glede na vrsto praga, se pravi za leseni ali betonski in ne gre tlačiti enega v drugo
Obstoja pa ( največ na štajerskem koncu ), da se pri obnovi nivojskih prehodov, ki so še v S-49, obnovi prehod s sistemom tira UIC-60 in gumi novim prehodom, ki bo prišel v bližnji prihodnosti in je nato malo manjši strošek pri remontu, pohvalno.
Gumi prehod enega sistema pa nekako ne gre v sistem tira drugega sistema, to pa še vedno drži
+
mario napisal/-a:V Lescah nisem bil zraven, toda mislim da proga S-49, zato so tudi kretnice S-49. To v Lescah je bila sanacija izrednega dogodka, kolikor se jaz spomnim in je en delež plačala zavarovalnica...Ljubitelj napisal/-a:Mario:
Pravilo naj bi bilo, da če je menjava na glavnih prevoznih tirih na magistralni progi, se vgrajuje UIC-60, stranske proge in stranski tiri na postajah se vgrajuje S-49.
LPL
Gumi cestni prehodi so ali za S-49 ali UIC-60, en sistem ne paše na drugega, že zaradi višine....
- Proga in kretnice v Lescah so S-49.........točno, @mario!
- Sanacija ID, katerega delni plačnik je bila zavarovalnica, je bila lani na odseku Radovljica-Lesce Bled in uvozne kretnice iz smeri Lb.....
- Nivojski prehod v Lescah je izveden na "isto foro", kot dokumentira @ljubitelj (prehod Jevnica) in kasneje komentira @mario
Cestišče je čisto normalne širine. Pred 2 tednoma, ko je bil še kovinski (pomečkan) ščitnik so bile plošče podobno postavljene, glej sled iztirjenega kolesa. Čudno, da niso bile gumi plošče bolj poškodovane. Za prehodom, pa kot rečeno je moralo biti razdejanje. V precejšni dolžini so bili zamenjani vsi pragovi.
LPL