Remont postaja Lesce-Bled (menjava kretnic)

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Bom jutri s kolesom skočil in probal slikati. Mogoče je pa celo na zaloški.

LPL
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

mario napisal/-a:
Prilepi kakšno slikico, s čela in z vrha, da se vidi vozni rob, toda ne verjamem, da ta zgodba drži vodo :oops:
Če bi bil tir S-49 in prehod UIC-60, bi prehod moral gledati 2 cm nad vrhnjim robom tirnice in bi venec vozil po gumi v žlebu. Če bi bilo obratno, bi bil 2 cm " v luknji "...
Nikoli pa ne veš, poslikaj in nalepi prosim :wink:
Učimo se dokler smo živi :oops:
Jej, sicer popolnoma "off!"...... ampak moram. :oops:

Mario, barvno kartušo imaš prazno. Ni več vijoličnega teksta. :hmm

sorry. press


lp
Slika
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

mario napisal/-a: Čret je iz UIC-60, saj se je ves remont iz Zidanega mosta delal z UIC-60, isto kot bo sedaj tudi ponikva - Dolga gora in nato še do Pragerkega, kar še manjka.
Glavna prevozna tira sta UIC60 z elastično pandrol pritrditvijo, zato me še bolj preseneča, da so pred kratkim vse tri na novo vgrajene kretnice S49 s togo K pritrditvijo. :shock:

MMG, od Zidanega Mostu do Celja so kar tirnice S-49, le da je kar nekaj polelastične (SK :?: ) pritrditve. Drugače pa morajo biti (določene) tirnice tam že zelo zjahane, da so danes zjahane tirnice iz Dolge Gore raztovarjali med Celjem in Laškim ter med Laškim in Rimskimi Toplicami. Pa je velenjska proga odpadla - mogoče pa dobi tiste zelo zjahane, ker za stranske proge očitno ne ostane nič uporabnega. :shock:

Razen če misliš s tem remontom iz Zm tistih nekaj km levega tira iz Zm proti Rt. :oops:
Nejc

Odgovor Napisal/-a Nejc »

541 napisal/-a:....Pa je velenjska proga odpadla - mogoče pa dobi tiste zelo zjahane, ker za stranske proge očitno ne ostane nič uporabnega. ..:shock:
Lahko poveš kaj več..? Kaj, oziroma kje bi "se naj" remontiralo na Velenjski progi? :-k
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

Nejc napisal/-a:
541 napisal/-a:....Pa je velenjska proga odpadla - mogoče pa dobi tiste zelo zjahane, ker za stranske proge očitno ne ostane nič uporabnega. ..:shock:
Lahko poveš kaj več..? Kaj, oziroma kje bi "se naj" remontiralo na Velenjski progi? :-k
S čim pa, Nejc, če so vam namenjene tirnice "pristale" na drugem koncu? Na tovornem listu je že pisala namembna postaja Žalec, potem si je pa nekdo premislil in je že pisalo Laško. :lol: Drugače pa - nič, zamenjali bi le najbolj zvožene tirnice ... enako kot bodo sedaj naredili v okolici Laškega. Mogoče so pa pri vas še bolj izrabljene, kot te pri Laškem, pa dobite tiste. :twisted:

Jutrišnja "bera" :tree tirnic je pa po prvotni verziji namenjena nekam proti Stranju/Rogatcu ... :-k
Nejc

Odgovor Napisal/-a Nejc »

541 napisal/-a: S čim pa, Nejc, če so vam namenjene tirnice "pristale" na drugem koncu?
Zato pa sem dal "bi se naj" pod narekovaj! :wink: Sicer pa prvič slišim verzijo, da bi kje na naši progi kaj menjavali.. :oops: Bom v ponedeljek vprašal na postaji, če ve kaj več.. :lol: :saluti
Uporabniški avatar
mario
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 952
Pridružen: 03.04.2007, 13:13
Kraj: Na pravi strani Alp

Odgovor Napisal/-a mario »

Dolfe napisal/-a: Jej, sicer popolnoma "off!"...... ampak moram. :oops:

Mario, barvno kartušo imaš prazno. Ni več vijoličnega teksta. :hmm

sorry. press


lp
Slika
Dolfe - oko sokolovo :wink:

@541
Ja, tistih nekaj km tira, se že ne spomnim več kdaj se je to delalo :oops:
Drugače pa so te odločitve včasih več kot čudne, kapitalni remonti na glavnih prevoznih tirih in kretnicah naj bi bili v UIC-60, vendar se res nikoli ne ve :twisted:
Strokovnjakov je vedno manj, na odločitev lahko vpliva že skoraj vsakdo, ki ima dve minuti časa, tako da....
Eno je teorija in pa smernice, drugo pa je kaj se dogaja, koliko pa je to smotrno - o tem pa raj ne bi, da ne začne boleti glava.
Pritditev pa je SKL ...
+
whistler
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 716
Pridružen: 31.05.2007, 19:19
Kraj: Gorenjska

Odgovor Napisal/-a whistler »

Malo bom prekinil vašo debato s ponedeljkovimi slikami, ko so bila dela v polnem zagonu. Preden pa se preveč razveselite vas moram opozoriti, da so narejene s telefonom, pa še sonce je nagajalo s kontra smeri.
Dela na nivojskem prehodu:
Slika

Slika

Slika

Nakladanje odsluženih pragov:
Slika

Malo voznega parka:
Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Tole četico je peljala Đurica:
Slika

Slika

Vagoni z gramozom:
Slika

Pa še EuroDesiro na postaji, žal ves pokracan z grafiti:
Slika

Slika

Slika

Tole je moja malenkost s skoraj enotedensko zamudo.
Vlak je vedno hitrejši!
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Mario:
Gumi cestni prehodi so ali za S-49 ali UIC-60, en sistem ne paše na drugega, že zaradi višine....
Sem šel slikat od Laz proti Jevnici kjer so kombiniranni sistemi UIC60(prehodi) in tirnice S49. Videl sem jih pa tudi drugod, kjer je sistem S49.
Prehod, kjer je pred kratkim prišlo do iztirjenja, sledovi so lepo vidni
Slika

Izvedba prehoda med sistemoma
Slika

Še ena slika s potolčenimi pragovi. Za prehodom so vsi pragovi zamenjani
Slika
Tudi betonski so preživeli, ščitnik z napisom STRAIL pa ne. Pred 2-3 tedni, je še bil pomečkan. Prehod začuda samo ogreben.
Slika

LPL
Uporabniški avatar
mario
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 952
Pridružen: 03.04.2007, 13:13
Kraj: Na pravi strani Alp

Odgovor Napisal/-a mario »

@Ljubitelj :wink:

Si me že mal ustrašu, da kaj ne vem in bom zvedel kaj novega... hehe
To ni prehod S-49 v tiru UIC-60 ampak je pač preko cestnega prehoda S-49 in pripadajoči Strail prehod S-49. Zavari se prehodni aluminotermitni zvar iz sistema 49 na 60 in zadeva je rešena. Na prehodih enega sistema tira v drugega se lahko vgradi tudi prehodne tirnice, ki so ( običajno, ni pa nujno ) dolžine 7,20 m.

Prav tako so različne gume, glede na vrsto praga, se pravi za leseni ali betonski in ne gre tlačiti enega v drugo :oops:

Obstoja pa ( največ na štajerskem koncu ), da se pri obnovi nivojskih prehodov, ki so še v S-49, obnovi prehod s sistemom tira UIC-60 in gumi novim prehodom, ki bo prišel v bližnji prihodnosti in je nato malo manjši strošek pri remontu, pohvalno.

Gumi prehod enega sistema pa nekako ne gre v sistem tira drugega sistema, to pa še vedno drži :wink:
+
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

Mario, po slikah sodeč bi rekel, da je proga S-49, ob obnovi NPr so pa uporabili čez prehod tirnice UIC60. Seveda na levem tiru, desni tir je cel UIC60.
Uporabniški avatar
mario
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 952
Pridružen: 03.04.2007, 13:13
Kraj: Na pravi strani Alp

Odgovor Napisal/-a mario »

541 napisal/-a:Mario, po slikah sodeč bi rekel, da je proga S-49, ob obnovi NPr so pa uporabili čez prehod tirnice UIC60. Seveda na levem tiru, desni tir je cel UIC60.
Res je !
+
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Odgovor Napisal/-a holding »

mario napisal/-a:
Ljubitelj napisal/-a:
Mario:
Pravilo naj bi bilo, da če je menjava na glavnih prevoznih tirih na magistralni progi, se vgrajuje UIC-60, stranske proge in stranski tiri na postajah se vgrajuje S-49.

LPL
V Lescah nisem bil zraven, toda mislim da proga S-49, zato so tudi kretnice S-49. To v Lescah je bila sanacija izrednega dogodka, kolikor se jaz spomnim in je en delež plačala zavarovalnica...


Gumi cestni prehodi so ali za S-49 ali UIC-60, en sistem ne paše na drugega, že zaradi višine....


- Proga in kretnice v Lescah so S-49.........točno, @mario!

- Sanacija ID, katerega delni plačnik je bila zavarovalnica, je bila lani na odseku Radovljica-Lesce Bled in uvozne kretnice iz smeri Lb.....

- Nivojski prehod v Lescah je izveden na "isto foro", kot dokumentira @ljubitelj (prehod Jevnica) in kasneje komentira @mario
LJ363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1529
Pridružen: 30.07.2007, 17:27

Odgovor Napisal/-a LJ363 »

Ljubitelj napisal/-a:Tudi betonski so preživeli, ščitnik z napisom STRAIL pa ne. Pred 2-3 tedni, je še bil pomečkan. Prehod začuda samo ogreben.
Slika
Vse plošče pa "prestavljene" za približno širino ene (glej rumeno črto, ki označuje rob cestišča). :shock:
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

LJ3636:
Ljubitelj je napisal/a:
Tudi betonski so preživeli, ščitnik z napisom STRAIL pa ne. Pred 2-3 tedni, je še bil pomečkan. Prehod začuda samo ogreben.
Slika


Vse plošče pa "prestavljene" za približno širino ene (glej rumeno črto, ki označuje rob cestišča).
Cestišče je čisto normalne širine. Pred 2 tednoma, ko je bil še kovinski (pomečkan) ščitnik so bile plošče podobno postavljene, glej sled iztirjenega kolesa. Čudno, da niso bile gumi plošče bolj poškodovane. Za prehodom, pa kot rečeno je moralo biti razdejanje. V precejšni dolžini so bili zamenjani vsi pragovi.

LPL
Odgovori