V mislih sem imel brniško progo kot lokalno. Visoke hitrosti zaradi kratkih razdalj ne pridejo do izraza. Na relaciji Lj -Jesenice bi pri 250km/h vlak vozil četrt ure do Beljaka pa 25 min. Pri 160 km/h bi iste razdalje premagal v 25 oz. 40 min. Razlike potovalnih časov niso velike, bojim se da bi se stroški ne teh relacijah nesorazmerno povečali. Pred kratkim smo brali, da tudi Avstrijci na relaciji Beljak - Salzburg še ne bodo kmalu gradili proge za visoke hitrosti.Ne razumem, zakaj se že v začetku razmišlja, da bo proga imela omejitev 120 ali 100 km/h.
Nisem apriori proti visokim hitrostim, nočem biti pesimist kot @nurmi, temveč skušam biti realist, zato se mi zaradi kratkih potovalnih razdalj in ogromnih investicijskih vlaganj zdijo hitrosti nad 200 km/h v SLO znanstvena fantastika. Verjamem, da so naša ralnost proge do 160 km/h. Tovorni promet, v katerem se v naših krajih obrača več denarja, pa se najbrž tudi v naslednjih desetletjih ne bo odvijal z 250 km/h.
Zanimiva se mi zdi ideja povezave Domžale - Zalog, ki bi dejansko delovala kot tovorna obvoznica Ljubljane proti Gorenjski in bi se lahko navezovala tudi na obvozno progo Črnuče- Šentvid -Brezovica, ki je bila že obdelana v nekaterih razvojnih načrtih.
Na vseh obvoznih progah vidim tudi možnost primestnega potniškega prometa. Problem pa bi bil umeščanje v prostor, ker pri nas nobeden ne bi želel v svoji bližini imeti avtoceste, železnice, kakršnekoli elektrarne ali daljnovoda ali celo otroškega vrtca.