Zaes-z
Zaes-z
Danes sem v Kopru opazil cisterno zanimive barve.Slišal sem da so včasih take vozile,toda jaz sem jo v zadnjih ~ desetih letih videl prvič.
Torej...kako je s tem?;kje so bile toliko časa?
Torej...kako je s tem?;kje so bile toliko časa?
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Zaes-z
[quote="igor72"]Danes sem v Kopru opazil cisterno zanimive barve.Slišal sem da so včasih take vozile,toda jaz sem jo v zadnjih ~ desetih letih videl prvič.
Torej...kako je s tem?;kje so bile toliko časa?
quote]
Uporabljajo se za prevoz mazuta in le redko zaidejo v Koper.
Glavna proga je Ljubljana (toplarna)-Madžarska-.... Hrvaška.
Branko
Torej...kako je s tem?;kje so bile toliko časa?
quote]
Uporabljajo se za prevoz mazuta in le redko zaidejo v Koper.
Glavna proga je Ljubljana (toplarna)-Madžarska-.... Hrvaška.
Branko
Re: Zaes-z
[quote="Branko"][quote="igor72"]Danes sem v Kopru opazil cisterno zanimive barve.Slišal sem da so včasih take vozile,toda jaz sem jo v zadnjih ~ desetih letih videl prvič.
Torej...kako je s tem?;kje so bile toliko časa?
Igor pozdravljen.
Res je Igor. Včasih so bile vse ''Petrolove'' cisterne rjavo pobarvane in so nosile oni stari Petrolov logotip. Le po tablicah RID za nevarno snov in vsebini tovora so se ločile ter barvi črti na čelu kotla.
quote]
Uporabljajo se za prevoz mazuta in le redko zaidejo v Koper.
Glavna proga je Ljubljana (toplarna)-Madžarska-.... Hrvaška.
To pa ne bo držalo povsem.
Omenjena cisterna je resda rjavo pobarvana in je še pred časom vozila mazut na relaciji Čop-Ljubljana-Šiška via Čakovec, Rafinerija Novi Sad (Pančevo)-Ljubljana-Šiška via Dobova in nekajkrat Trst-Ljubljana-Šiška via Sežana, vendar se del teh cistern sedaj uporablja za prevoz dizelskega goriva (kurilno olje, bencini) (tablica RID z oznako snovi 30/1202 to jasno dokazuje-vanjo pa spada tudi mazut) in so uvrščene v maršrutne vlake na relaciji Koper-Rače oz. Ljubljana-Zalog.
Namesto črne črte na čelu kotla cisterne, ki so jo (imajo) cisterne za prevoz mazuta, je sedaj cisterna označeno z rdečo črto, kar nakazuje, da se v njej prevažajo bencini oz.dizelsko gorivo.
Uporabnik-zakupnik je pač postoril le najnujnejše, pranje kotla in iztekalnih cevi ter preobeležba in drugačni napisi-barva pa je zaenkrat ostala nespremenjena-odvisno pač od dogovora z delavnico in lastnikom vagonov.
Lep pozdrav,
Izidor
Torej...kako je s tem?;kje so bile toliko časa?
Igor pozdravljen.
Res je Igor. Včasih so bile vse ''Petrolove'' cisterne rjavo pobarvane in so nosile oni stari Petrolov logotip. Le po tablicah RID za nevarno snov in vsebini tovora so se ločile ter barvi črti na čelu kotla.
quote]
Uporabljajo se za prevoz mazuta in le redko zaidejo v Koper.
Glavna proga je Ljubljana (toplarna)-Madžarska-.... Hrvaška.
To pa ne bo držalo povsem.
Omenjena cisterna je resda rjavo pobarvana in je še pred časom vozila mazut na relaciji Čop-Ljubljana-Šiška via Čakovec, Rafinerija Novi Sad (Pančevo)-Ljubljana-Šiška via Dobova in nekajkrat Trst-Ljubljana-Šiška via Sežana, vendar se del teh cistern sedaj uporablja za prevoz dizelskega goriva (kurilno olje, bencini) (tablica RID z oznako snovi 30/1202 to jasno dokazuje-vanjo pa spada tudi mazut) in so uvrščene v maršrutne vlake na relaciji Koper-Rače oz. Ljubljana-Zalog.
Namesto črne črte na čelu kotla cisterne, ki so jo (imajo) cisterne za prevoz mazuta, je sedaj cisterna označeno z rdečo črto, kar nakazuje, da se v njej prevažajo bencini oz.dizelsko gorivo.
Uporabnik-zakupnik je pač postoril le najnujnejše, pranje kotla in iztekalnih cevi ter preobeležba in drugačni napisi-barva pa je zaenkrat ostala nespremenjena-odvisno pač od dogovora z delavnico in lastnikom vagonov.
Lep pozdrav,
Izidor
Trenutno se vgrajujejo detektorji na Zas-z in Zaes-z cisterne v lasti SŽ, predivideva pa se vgradnja tudi na vagonske cisterne v lasti Petrola.
Detektorje proizvajalca Knorr vgrajujemo v CD-SŽ Proizvodnja Dobova in so identični tistim na Habbis vagonih. Vse bodoče novogradnje pa naj bi že serijsko bile opremljene s temi detektorji.
Detektorje proizvajalca Knorr vgrajujemo v CD-SŽ Proizvodnja Dobova in so identični tistim na Habbis vagonih. Vse bodoče novogradnje pa naj bi že serijsko bile opremljene s temi detektorji.
Pozdravljen in dobrodošel na forumu, Dobovčan.
Veseli me, da smo pridobili člana, ki bo morda lahko razširil svoje strokovno znanje TVD-ja, še med nas. Seveda, če boš pri volji.
Vsekakor se bo našlo cel kup vprašanj o vagonih in bomo zelo veseli kakšne tvoje pomoči. Za začetek pa bi te prosil, če lahko napišeš kaj več o teh detektorjih.
lp
Dolfe
Veseli me, da smo pridobili člana, ki bo morda lahko razširil svoje strokovno znanje TVD-ja, še med nas. Seveda, če boš pri volji.
Vsekakor se bo našlo cel kup vprašanj o vagonih in bomo zelo veseli kakšne tvoje pomoči. Za začetek pa bi te prosil, če lahko napišeš kaj več o teh detektorjih.
lp
Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Hvala za dobrodošlico!Dolfe napisal/-a:Pozdravljen in dobrodošel na forumu, Dobovčan.
Veseli me, da smo pridobili člana, ki bo morda lahko razširil svoje strokovno znanje TVD-ja, še med nas. Seveda, če boš pri volji.
Vsekakor se bo našlo cel kup vprašanj o vagonih in bomo zelo veseli kakšne tvoje pomoči. Za začetek pa bi te prosil, če lahko napišeš kaj več o teh detektorjih.
lp
Dolfe
Torej, detektor proizvajalca Knorr ima funkcijo izpusta zraka iz glavnega zračnega voda in s tem zaviranje iztirjenega vagona in preostale kompozicije, če pride do iztirjenja. Aktivira se pri vertikalnem pospešku 10 G, tisti "zamašek" pa označi mesto(ko se detektor sproži, čep odleti), kjer se je sprožil. S strani je varovan z na nosilec detektorja privarjenim varovalom iz ploščatega jekla, ki ima izvrtino za opazovanje označilnega čepa, da ne pride pri dejavnostih premikalnega osebja do odstranive le tega zaradi recimo konakta s čelado. Detektor je možno preko pipe na nosilcu detektorja izključiti (pri recimo kakem grobem internem premikanju po delavnici ipd., čeprav na horizontalne pospeške ne bi smel reagirati).
Pri montaži je pomembna še dolžina in presek priključnega voda (min 3/4") zaradi hitrosti reakcije.
Detektorji morajo biti montirani tako, da je možen poseg na detektorju z zunanje strani vagona, na vagonu pa mora biti mesto detektorja označeno z ustrezno oznako. Oznaki nista popolnoma enaki, na eni strani (tam kjer je detektor viden in dosegljiv) ima oznaka črn "zamašek", na kontra strani črtkanega).
Mašinhaus is the best
Re: Zaes-z
Jel ima netko fotografije vživo ove cisterne
(slika s http://www.kzmz.hr/modeli_regija.asp?pa ... eli_regija)
Serija Zaes
35 79 788 0 xxx-x
(slika s http://www.kzmz.hr/modeli_regija.asp?pa ... eli_regija)
Serija Zaes
35 79 788 0 xxx-x
Re: Zaes-z
Nešto se nađe ovde: http://www.vlaki.com/Slovenia/000_rs/vg ... 0&SubID=10
Re: Zaes-z
Istina ima točno ista serija, ali se bitno razlikuje. Ali ja bi trebal baš slike ovog modela koji je Rocu poslužil za izradu istog (naravno ne taj broj nego točno takav tip vagona).mmatja napisal/-a:Nešto se nađe ovde
Re: Zaes-z
Uradna in osnovna verzija je takšna, če ti kaj pomaga. Ni enak tvojemu primerku.
lp
Dolfe
lp
Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!