Železniški most nad reko Pesnico
Železniški most nad reko Pesnico
Most pod katerim teče reka Pesnica in
je del pesniškega nasipa, kjer je prej
stal viadukt, je v izredno slabem stanju.
O tem nazorno kažejo spodnje fotografije.
Zanimivo je, da nihče nič ne ukrene, glede
na velikost razpoke in količino prometa na
tej progi, ki je iz dneva v dan večji. Kako to,
da vzdrževalci prog tega ne opazijo?
Lep pozdrav!
je del pesniškega nasipa, kjer je prej
stal viadukt, je v izredno slabem stanju.
O tem nazorno kažejo spodnje fotografije.
Zanimivo je, da nihče nič ne ukrene, glede
na velikost razpoke in količino prometa na
tej progi, ki je iz dneva v dan večji. Kako to,
da vzdrževalci prog tega ne opazijo?
Lep pozdrav!
Hehehe ivy, če bodo zaprli promet preko tega mostu, bomo vedeli kdo je spodmaknil kamen.
Lepo si to dokumentirala, ni kaj.
Nebodi preveč huda, ker sem temo prestavil v "Slovenske železnice". Menim da tja bolj paše. Tema "Izredni dogodki" je predvidena za bolj direktne izrednosti - nesreče itd.
lp
Mod. Dolfe
Lepo si to dokumentirala, ni kaj.
Nebodi preveč huda, ker sem temo prestavil v "Slovenske železnice". Menim da tja bolj paše. Tema "Izredni dogodki" je predvidena za bolj direktne izrednosti - nesreče itd.
lp
Mod. Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
Pozdrav
Zelo zanimivo. Razpoka je, kolikor lahko vidim iz slik, blizu vrha oboka. So pa oboki takšna zadeva, da v njih (še posebej pa na njihovem vrhu) vladajo tlačne napetosti. Iz tega sklepam, da je prišlo do večjega pomika enega od temeljev, tako velikega, da so se pojavile natezne napetosti in zadeva je popustila. Sicer ni tako nevarno, kot mogoče zgleda, a je po moje sanacija nujna.
Aja, za zaključek. Klasični obočni mostovi se izvajajo brez dilatacijskih špranj, ker jih zaradi enoznačnih (tlačnih) napetosti ne potrebujejo...
LP
Jože
Zelo zanimivo. Razpoka je, kolikor lahko vidim iz slik, blizu vrha oboka. So pa oboki takšna zadeva, da v njih (še posebej pa na njihovem vrhu) vladajo tlačne napetosti. Iz tega sklepam, da je prišlo do večjega pomika enega od temeljev, tako velikega, da so se pojavile natezne napetosti in zadeva je popustila. Sicer ni tako nevarno, kot mogoče zgleda, a je po moje sanacija nujna.
Aja, za zaključek. Klasični obočni mostovi se izvajajo brez dilatacijskih špranj, ker jih zaradi enoznačnih (tlačnih) napetosti ne potrebujejo...
LP
Jože
Iz tega lahko logično sklepamo, da se pri prevozu tovornega vlaka špranja stisne skupaj.Zelo zanimivo. Razpoka je, kolikor lahko vidim iz slik, blizu vrha oboka. So pa oboki takšna zadeva, da v njih (še posebej pa na njihovem vrhu) vladajo tlačne napetosti. Iz tega sklepam, da je prišlo do večjega pomika enega od temeljev, tako velikega, da so se pojavile natezne napetosti in zadeva je popustila.
grikos napisal/-a:Iz tega lahko logično sklepamo, da se pri prevozu tovornega vlaka špranja stisne skupaj.Zelo zanimivo. Razpoka je, kolikor lahko vidim iz slik, blizu vrha oboka. So pa oboki takšna zadeva, da v njih (še posebej pa na njihovem vrhu) vladajo tlačne napetosti. Iz tega sklepam, da je prišlo do večjega pomika enega od temeljev, tako velikega, da so se pojavile natezne napetosti in zadeva je popustila.
ivy napisal/-a:
Lep pozdrav!
..... In tale grafit globoko diha ..... press
lp
Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Vzdrževalci zagotovo dobro vedo za to razpoko kot tudi dobro vedo, da je proga od Maribora do Šentilja na tem nasipu "zelo živa". Morda se še kdo spomni mnogo let nazaj, ko je pod vlakom del proge spodneslo in je potem kar nekaj časa trajalo, da so drsenje zaustavili ter progo sanirali in usposobili za promet.
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
A ni potem bolje, da kar posname , bo še bolj vidnoželezocestnik napisal/-a:Ivy, ali bi lahko naredila nekaj slikic,ko pripelje tovorni vlak...s ceste...da bo varno...Iz tega lahko logično sklepamo, da se pri prevozu tovornega vlaka špranja stisne skupaj. Laughing
Mogoče pa ima gricos prav
Zanimivo bi bilo videti, kako most diha...
Lp
Močno dvomim, da bi se pri vožnji vlaka videla sprememba špranje kar na oko. Če bi se to dogajalo, bi prihajalo do krušenja materijala in bi se most kaj kmalu zrušil sam vase.železocestnik napisal/-a:Ivy, ali bi lahko naredila nekaj slikic,ko pripelje tovorni vlak...s ceste...da bo varno...Iz tega lahko logično sklepamo, da se pri prevozu tovornega vlaka špranja stisne skupaj. Laughing
Mogoče pa ima gricos prav
Zanimivo bi bilo videti, kako most diha...
Lp
Imejte malce več zaupanja v naše inšpektorje in vzdrževalce infrastrukture.
MMG, Po mojih podatkih se vozi preko z 80 km/h - pot. vlaki in 75 km/h tovorni vlaki. Vprašal pa bi, kolikšna je trenutna hitrost vlakov po tem mostu, oz. če je uvedena kakšna počasna vožnja. Če ni, potem je še vse OK.
lp
Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana