Ormož poteka s polno paro. Na 2. tiru je že vgrajen provizorij za gradnjo podhoda, trenutno poteka demontaža tirov, kretnice UIC 60 na betonskih pragih že čakajo na vgradnjo, ta vikend se bo rušilo skladišče.
Tudi na opornih zidovih se že dogajajo aktivnosti...nekaj šarijo tudi po visokotlačni kanalizaciji, ki poteka tam mimo - upam, da ne bojo prebili kake cevi, ker bo potem kar pestro
Je na voljo kaj foto gradiva z gradbišča ? Kakšen pa bo obseg del na postaji v Ormožu? Menjava vseh tirov in kretnic z UIC 60 na betonskih pragovih ?
Je predvidena povečava kapacitete tirov ( št. le teh in uporabna dolžina)?
Ter kakšna naj bi bila končna prevozna hitrost skozi postajo ?
541 zakaj si napisal poleg Ptuj?Na ptuju nebo potekala dobena rekonstukcija!
O ja, pa bo
Ptuj je sedaj v neki vmesni fazi, do sedaj so se le urejali peroni in izvennivojski dostop do njih. Sedaj poteka projekt B - modernizacija SV naprav, glavni del rekonstrukcije pa še sledi...
AnejTS napisal/-a:Število tirov se bo povečalo mislim da še prideta 1 al 2 , tam kjer je zdaj tovorno skladišče.
541 zakaj si napisal poleg Ptuj?Na ptuju nebo potekala dobena rekonstukcija!
Seveda bo. Obnova tirov in zamenjava kretnic (zdaj so še kar stare tirnice in kretnice z lesenimi pragovi) ter podaljšanje tirov proti Moškanjcem. Pa saj ti je že @grikos nekaj napisal.
Deflektor napisal/-a:V Ormožu so se kar konkretno lotili zadeve, skladišča ni več, kolikor sem slišal naj bi se tudi tiri za približno 200 metrov podaljšali proti Središču
Dobro si slišal
V tiru 2 je tudi že provizorij.
Most čez Lešnico se je tudi začel.
Vse gre s polno paro
Kremšnita napisal/-a:tukaj ni toliko važna kvaliteta, kot so važne slike.
Pa gradbincem (mario) drava povzroča kaj težav pri gradnji podhoda in pa nasploh ?
Trenutno povzroča Drava največ problema pri mostu nad Lešnico, če bo zrasla zna biti zelo neugodno.
Pri podhodu v Ormožu je nekaj vode, se bo videlo naprej kako in kaj.