Res je.Odkar so nekateri odšli se stvari u Vodenju odvijajo s svetlobno hitrostjo!!!Nurmi napisal/-a:...Spomini bledijo,veš kje je 15.12.2002 ko smo priklopili Verd.
SIMIS-W
Re: SIMIS-W
Re: SIMIS-W
Ja se pozablja kako smo nekateri prebijali led nove elektronske SV naprave na Slovenskih tleh.
15.12.2002 je bila v moji šihti predana v "poskusno" obratovanje in s tem dejansko v promet,prva Iltis naprava na SŽ.V obratovanje je bila predana pod pritiskom Siemensa in Tegrad-a,čeprav se je dobro vedelo,da niti Frauscher-jevi števci osi,niti 25 izvedenka Siemensevega softverja,ki je prišla z Dunaja ne delujeta brezhibno.Odpirali so se šampanjci,padale velike besede,vse drugo pa je bilo za en kurc.To smo vedeli prometniki,to je vedel Hamdo,to je vedel Novak (danes šef RCA)!
Ampak višja sila in lobiji so naredili svoje.Čez 4 dni je bilo ukinjeno delavno mesto kretnika,ostal je Kotorič (kot postajni delavec).V-11 pa se je neumorno polnil.
Že 21.12.2002 je prišlo do prvega 4 urnega izpada naprave,naslednji je bil 11.01.2003.Vmes pa je bilo še 24 izpadov v trajanju kake ure.(vsakič ambulantne gor-ambulantne dol).
S tem da je treba povedati,da ambulantnih ključavnic ni bilo vstreznih,ampak jih je za naše treninge letanja po postaji posebej priredil in sfriziral kovač SVP Logatec na prošnjo Kranjca,našega šefa.........
Taki so bili ti časi dragi omladinci,še kaj bi se dalo povedati iz dnevnikov Nurmiča.Zdaj ste gospodje v centru.Ambulantne so pa spet moja domena kot strojevodji.Klinc,izgleda da so mi usojene.
V tistih časih na p.Verd ni bil službeni znak prometnika samo "rdeča kapica" ampak smo zadolžili čisto pravo,službeno:
"Karjolo!"
15.12.2002 je bila v moji šihti predana v "poskusno" obratovanje in s tem dejansko v promet,prva Iltis naprava na SŽ.V obratovanje je bila predana pod pritiskom Siemensa in Tegrad-a,čeprav se je dobro vedelo,da niti Frauscher-jevi števci osi,niti 25 izvedenka Siemensevega softverja,ki je prišla z Dunaja ne delujeta brezhibno.Odpirali so se šampanjci,padale velike besede,vse drugo pa je bilo za en kurc.To smo vedeli prometniki,to je vedel Hamdo,to je vedel Novak (danes šef RCA)!
Ampak višja sila in lobiji so naredili svoje.Čez 4 dni je bilo ukinjeno delavno mesto kretnika,ostal je Kotorič (kot postajni delavec).V-11 pa se je neumorno polnil.
Že 21.12.2002 je prišlo do prvega 4 urnega izpada naprave,naslednji je bil 11.01.2003.Vmes pa je bilo še 24 izpadov v trajanju kake ure.(vsakič ambulantne gor-ambulantne dol).
S tem da je treba povedati,da ambulantnih ključavnic ni bilo vstreznih,ampak jih je za naše treninge letanja po postaji posebej priredil in sfriziral kovač SVP Logatec na prošnjo Kranjca,našega šefa.........
Taki so bili ti časi dragi omladinci,še kaj bi se dalo povedati iz dnevnikov Nurmiča.Zdaj ste gospodje v centru.Ambulantne so pa spet moja domena kot strojevodji.Klinc,izgleda da so mi usojene.
V tistih časih na p.Verd ni bil službeni znak prometnika samo "rdeča kapica" ampak smo zadolžili čisto pravo,službeno:
"Karjolo!"
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: SIMIS-W
Dobra stara Livova karjola. Preizkušeno gre v 11‰ verdovski klanec.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: SIMIS-W
Ja če jo gura en "vosu" od prometnika!
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: SIMIS-W
Lahko si srečen, da ima Verd vsega tri tire. Če bi bil eden več, potem bi zadužil tole makino.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: SIMIS-W
Hm, menda se je temu "spredaj kotalo, zadaj budalo" reklo "Japanar"...Dolfe napisal/-a:Lahko si srečen, da ima Verd vsega tri tire. Če bi bil eden več, potem bi zadužil tole makino.
Lep dan
Tomaž
Re: SIMIS-W
Tomy, nekdaj so imeli prometniki z ambulantnimi ključavnicami dejansko kar problem. Posamezna tehta, tako na učk in na pamet, dobrih 10 kil.
Ena sama pa je toliko, kot nič. Zato pa karjola, cvinge not, pa gasa po postaji.
Dandanes je bistveno drugače. Prometnik je postal velik gospod. Dvigne telefon in vse se uredi mimo njega, brez karjole. Ampak to le zato, ker jo tisti, ki morajo namestiti ključavnice, nimajo.
Ena sama pa je toliko, kot nič. Zato pa karjola, cvinge not, pa gasa po postaji.
Dandanes je bistveno drugače. Prometnik je postal velik gospod. Dvigne telefon in vse se uredi mimo njega, brez karjole. Ampak to le zato, ker jo tisti, ki morajo namestiti ključavnice, nimajo.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: SIMIS-W
Kje pa,3-5 kg tehta.Dolfe napisal/-a:Posamezna tehta, tako na učk in na pamet, dobrih 10 kil.
Seveda,zdaj druga (ali pa bivša velika) gospoda ima ambulantne ključavnice pod nosom in ne rabi karjol.Samo dvigne telefon in veselo na deloDolfe napisal/-a:Dandanes je bistveno drugače.
Re: SIMIS-W
So mele pimpeka mojega 3-5kg.Je pa dobro da bivša gospoda namešča ambulantne,ker kolikor sem videl na demonstaciji na eni postaji pred kratkim,jih polovica rdečih kapic,sploh ta frišnih ne zna.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: SIMIS-W
Bivša "gospoda" je ključavnice nameščala še pred SIMS -om...medtem ko je prava gospoda, ki je sedaj gospoda z velikim G, sedela v svoji pisarni....stjepan napisal/-a:Seveda,zdaj druga (ali pa bivša velika) gospoda ima ambulantne ključavnice pod nosom in ne rabi karjol.Samo dvigne telefon in veselo na deloDolfe napisal/-a:Dandanes je bistveno drugače.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: SIMIS-W
Nikoli in tudi zdaj ne,če je postaja zasedena.cokla napisal/-a:Bivša "gospoda" je ključavnice nameščala še pred SIMS -om...medtem ko je prava gospoda, ki je sedaj gospoda z velikim G, sedela v
svoji pisarni....
Re: SIMIS-W
Če....čebula če ne bi imela, čebula bula bi bila....in ti dobro veš o čem govorim.stjepan napisal/-a:če je postaja zasedena.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: SIMIS-W
Bi bila bela in bi volila Janšo!
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!