Mednarodni vlak po obvozni progi
Mednarodni vlak po obvozni progi
Živijo!!
Kot veste so v petek zvečer pričeli z obnovo železniške proge med postajama Podnart in Lesce Bled, in da bodo dela potekala do 17 aprila. V tem času so med tema postajama potniki prepeljani z avtobusom, le mednarodni vlak Lisinski 296/297 ima obvozno progo preko Sežane in Nove Gorice. Mene zanima, kakšen je občutek potnikov, ko vlak nenadoma ne gre po poti, ki je zanj predvidena?? So potniki o spremembi poti obveščeni ali lahko le gledajo, kako potujejo v "napačno" smer?
Pa še to: se vlak od Ljubljane do Jesenic via Sežana in Nova Gorica kje ustavi, razen v Sežani, kjer pride do menjave lokomotiv? To vprašanje je z vidika potnikov. Koliko zamude si vlak nabere po tej obvozni poti? Ne razumem tudi tega, zakaj so samo za Lisinski uvedli obvozno pot, za Miamaro, Agram, Savo, zakaj tem vlakom ni prišlo tega v poštev?
Hvala za odgovore!!
Kot veste so v petek zvečer pričeli z obnovo železniške proge med postajama Podnart in Lesce Bled, in da bodo dela potekala do 17 aprila. V tem času so med tema postajama potniki prepeljani z avtobusom, le mednarodni vlak Lisinski 296/297 ima obvozno progo preko Sežane in Nove Gorice. Mene zanima, kakšen je občutek potnikov, ko vlak nenadoma ne gre po poti, ki je zanj predvidena?? So potniki o spremembi poti obveščeni ali lahko le gledajo, kako potujejo v "napačno" smer?
Pa še to: se vlak od Ljubljane do Jesenic via Sežana in Nova Gorica kje ustavi, razen v Sežani, kjer pride do menjave lokomotiv? To vprašanje je z vidika potnikov. Koliko zamude si vlak nabere po tej obvozni poti? Ne razumem tudi tega, zakaj so samo za Lisinski uvedli obvozno pot, za Miamaro, Agram, Savo, zakaj tem vlakom ni prišlo tega v poštev?
Hvala za odgovore!!
Potniki so o obvozu zagotovo obveščeni, zamude je pa nekaj čez 4 ure. Vlak pa na obvozni progi stoji samo iz prometnih ozirov (torej križanja, zamenjava lokomotive). Bi se bilo zanimivo peljat Jesenice - Ljubljana z direktnim vlakom čez NG. Samo ne vem, kako naj do 5h zjutraj pridem na Jesenice.
Da pa samo ta vlak vozi po obvozni progi, pa tudi meni ni čisto jasno, zakaj so se tako odločili. Mogoče, ker že/še večina potnikov spi ob uri, ko bi morali presedat na avtobus.
Da pa samo ta vlak vozi po obvozni progi, pa tudi meni ni čisto jasno, zakaj so se tako odločili. Mogoče, ker že/še večina potnikov spi ob uri, ko bi morali presedat na avtobus.
- gomulka014
- Strojevodja I
- Prispevkov: 454
- Pridružen: 18.11.2005, 13:24
- Kraj: Ljubljana
Živjo vsem!
Kar nasmejalo se mi je, ko sem videl tole novo temo. Za mano je namreč zelo naporna noč, z vlakoma MV 296/297 Lisinski sem se peljal od Ljubljane do Jesenic in nazaj, po obvozni poti preko Sežane
Doživetij je bilo toliko, da bi dalo napisati kar krajši potopis Naj morda najprej odgovorim na vaša vprašanja ...
Vlak se razen v Sežani ustavi tudi v Novi Gorici. Zakaj točno mi ni uspelo ugotoviti, videl pa sem, da sta se v povratku (proti Sežani) tam zamenjali strojevodji.
Lisinski po mojem vozi po obvozni poti predvsem zaradi spalnika in ležalnikov. Velja pravilo, da naj potniki v teh vagonih nikoli ne bi prestopali, zato vlake, ki imajo v sestavi te vagone, praviloma usmerijo na obvozno pot. Me pa čudi, da niso enako storili z vlakoma 414/415, ki imata prav tako spalnik in ležalnik.
Je pa obvoz vlaka 297 na nek način povsem brezsmiselen. Od Jesenic naprej ima popolnoma enako vozno pot kot vlak 415, ki vozi približno 2 uri za njim. Če bi potnik vlaka 297 na Jesenicah izstopil, počakal na vlak 415, se z avtobusom odpravil do Kranja ter potem pač z vlakom naprej do npr. Zageba, bi tja prišel prej, kot če se z Lisinskim vozi preko Sežane ...
Verjetno gre res predvsem za to, da v času, ko Lisinski vozi po gorenjski progi, večina potnikov trdno spi. Čeprav, resnici na ljubo, ob rohnenju regana, ko se vzpenja po Baški grapi, ali pa v obratni smeri, ko med Branikom in Štanjelom premaguje najstrmejši vzpon na SŽ, marsikdo ne more zatisniti očesa... Meni kot ljubitelju pa je bil to eden največjih užitkov tega nočnega potovanja
V obe smeri nas je vlekel regan 664-105!
541, najlažji način, kako si ob 5h zjutraj na Jesenicah, je kar vlak 296
Če boš pa kljub vsemu prišel na Jesenice kako drugače, naj te pa opozorim, da vlak ne čaka voznorednega odhoda ob 5.31. Mi smo se odpeljali proti Sežani le nekaj minut čez 5h (ne spomnim se točno, vendar predvidevam, da kar ob 5.08, ko ima vlak 297 sicer odhod proti Ljubljani)!
Kolikor sem videl, marsikateri potnik pojma ni imel, kaj se je dogajalo. Verjetno so vedeli, da bo imel vlak 4 ure zamude, se jim pa večinoma niti sanjalo ni, kje dejansko se vozijo. Najbolj zanimivo je bilo videti zaprepaščene obraze, ko je v Sežani spremljevalec ležalnika povedal potnikom, da smo čisto blizu slovensko-italijanske meje
Ravno spalnik in ležalnika so bili tudi eni večjih zanimivosti. Iz čisto preprostega dejstva, saj je zelo malo priložnosti s takim vlakom potovati po soškem koridorju in skozi okno občudovati vagone, ki le redko dopolnjujejo že tako slikovito scenografijo te proge
Skratka, to je zaenkrat to, če se česa spomnim, bom še napisal, če koga kaj zanima, se bom pa z veseljem potrudil in odgovoril
Sicer pa, kdor ima željo po takšnem potovanju, naj se le odpravi za prvomajske praznike, prepričan sem, da mu ne bo žal
Kar nasmejalo se mi je, ko sem videl tole novo temo. Za mano je namreč zelo naporna noč, z vlakoma MV 296/297 Lisinski sem se peljal od Ljubljane do Jesenic in nazaj, po obvozni poti preko Sežane
Doživetij je bilo toliko, da bi dalo napisati kar krajši potopis Naj morda najprej odgovorim na vaša vprašanja ...
Vlak se razen v Sežani ustavi tudi v Novi Gorici. Zakaj točno mi ni uspelo ugotoviti, videl pa sem, da sta se v povratku (proti Sežani) tam zamenjali strojevodji.
Lisinski po mojem vozi po obvozni poti predvsem zaradi spalnika in ležalnikov. Velja pravilo, da naj potniki v teh vagonih nikoli ne bi prestopali, zato vlake, ki imajo v sestavi te vagone, praviloma usmerijo na obvozno pot. Me pa čudi, da niso enako storili z vlakoma 414/415, ki imata prav tako spalnik in ležalnik.
Je pa obvoz vlaka 297 na nek način povsem brezsmiselen. Od Jesenic naprej ima popolnoma enako vozno pot kot vlak 415, ki vozi približno 2 uri za njim. Če bi potnik vlaka 297 na Jesenicah izstopil, počakal na vlak 415, se z avtobusom odpravil do Kranja ter potem pač z vlakom naprej do npr. Zageba, bi tja prišel prej, kot če se z Lisinskim vozi preko Sežane ...
Verjetno gre res predvsem za to, da v času, ko Lisinski vozi po gorenjski progi, večina potnikov trdno spi. Čeprav, resnici na ljubo, ob rohnenju regana, ko se vzpenja po Baški grapi, ali pa v obratni smeri, ko med Branikom in Štanjelom premaguje najstrmejši vzpon na SŽ, marsikdo ne more zatisniti očesa... Meni kot ljubitelju pa je bil to eden največjih užitkov tega nočnega potovanja
V obe smeri nas je vlekel regan 664-105!
541, najlažji način, kako si ob 5h zjutraj na Jesenicah, je kar vlak 296
Če boš pa kljub vsemu prišel na Jesenice kako drugače, naj te pa opozorim, da vlak ne čaka voznorednega odhoda ob 5.31. Mi smo se odpeljali proti Sežani le nekaj minut čez 5h (ne spomnim se točno, vendar predvidevam, da kar ob 5.08, ko ima vlak 297 sicer odhod proti Ljubljani)!
Kolikor sem videl, marsikateri potnik pojma ni imel, kaj se je dogajalo. Verjetno so vedeli, da bo imel vlak 4 ure zamude, se jim pa večinoma niti sanjalo ni, kje dejansko se vozijo. Najbolj zanimivo je bilo videti zaprepaščene obraze, ko je v Sežani spremljevalec ležalnika povedal potnikom, da smo čisto blizu slovensko-italijanske meje
Ravno spalnik in ležalnika so bili tudi eni večjih zanimivosti. Iz čisto preprostega dejstva, saj je zelo malo priložnosti s takim vlakom potovati po soškem koridorju in skozi okno občudovati vagone, ki le redko dopolnjujejo že tako slikovito scenografijo te proge
Skratka, to je zaenkrat to, če se česa spomnim, bom še napisal, če koga kaj zanima, se bom pa z veseljem potrudil in odgovoril
Sicer pa, kdor ima željo po takšnem potovanju, naj se le odpravi za prvomajske praznike, prepričan sem, da mu ne bo žal
Zadnjič spremenil gomulka014, dne 16.04.2006, 17:49, skupaj popravljeno 2 krat.
- gomulka014
- Strojevodja I
- Prispevkov: 454
- Pridružen: 18.11.2005, 13:24
- Kraj: Ljubljana
glede na dolžino potovanja sploh ne bi bilo nič nenavadnega potovati v spalniku Vendar, kot sem že napisal na nekem drugem podforumu, ni ga čez dobri stari Gošin Bl vagon541 napisal/-a:Pa res. Si vzel spalnik od Lj do Jesenic?
Kako je pa z vozovnico - kupiš povratno vozovnico LJ - Jesenice za vlak MV, kot bi peljal po jeseniški progi?
Vozovnico sem imel pa točno tako, kot si napisal. Le kupil sem jo že popoldan, da se sprevodniku ni bilo treba ukvarjati z nenavadnimi relacijami Ja, tudi to je prav posebna "ugodnost" tega potovanja; za ubogih 2000 SIT se voziš celih 10 ur
Ko smo glih pri remontih in obvoznih poteh: kakoje z vlaki ki peljejo do Kranja, naprej z avtobusom do Jesenic, iz Jesenic naprej z vlakom? Gre od Jesenic naprej za isto sestavo vlakov kot prej do Kranja (ne mislim če je isti vlak, ki je pripeljal do Kranja, potem odpeje tudi do Jesenic, ker to ni praktično izvedljivo!!)? Kako je s tem?
- gomulka014
- Strojevodja I
- Prispevkov: 454
- Pridružen: 18.11.2005, 13:24
- Kraj: Ljubljana
Doma imam uradno obvestilo (brzojavko) o zapori gorenjske proge, kjer je zelo natančno opisano ravno to - sestava mednarodnih vlakov v tem času. Če koga zanima, naj mi napiše e-mail pa mu pošljem; ker so te brzojavke interna zadeva železnice, je ne želim objaviti.SŽ 312-001 napisal/-a:Ko smo glih pri remontih in obvoznih poteh: kakoje z vlaki ki peljejo do Kranja, naprej z avtobusom do Jesenic, iz Jesenic naprej z vlakom? Gre od Jesenic naprej za isto sestavo vlakov kot prej do Kranja (ne mislim če je isti vlak, ki je pripeljal do Kranja, potem odpeje tudi do Jesenic, ker to ni praktično izvedljivo!!)? Kako je s tem?
JAFFA - vsi nimamo Nove proge doma, da bi lahko brali kaj in kje se kaj dela. žal ...jaffa napisal/-a:Na istem odseku kot ta vikend.SŽ 312-001 napisal/-a:Kakšen remont sledi v tem terminu?milchy napisal/-a:naslednja zapora je od 27.04. naprej ....
Dela se opravljajo neprekinjeno 24 ur, več pa si o tem lahko prebereš v najnoveši številki revije Nova proga.
M.