Regan 664 napisal/-a:Se opravičujem za zavajanje
Vozna mreža se je obnavljala v dnevnih prekinjenih zaporah do 17. oktobra. Vsaj tako je bilo po planu.
Pri Mali Bukovici so še vedno samo temelji za novo vozno mrežo.Tako, da bodo še zapore.
Danes slikan nov podvoz, ki je...
...na isti višini kot 30m oddaljen potok. Me prav zanima, kako bo to zgledalo ob velikem deževju.
EG 3100 napisal/-a:...na isti višini kot 30m oddaljen potok. Me prav zanima, kako bo to zgledalo ob velikem deževju.
Ne dosti drugače kot na nekaterih drugih podvozih (v Ljubljani Dunajska, Celovška, Drenikova, pa Jevnica, pa ...).
... Pragerska obvoznica, ...
Baje na Pragerskem dobite še 2 cestna podvoza pod progo.
V podobno kategorijo sodi še stavba postavljalnice, ki stoji popolnoma neuporabljena vsaj že 50 let - s polno kletjo talne vode!
LP - Peter
Predno se govori o nesmiselnosti neke tehnične rešitve je dobro poznati projektne podrobnosti. Nedolgo nazaj so se neki vsevedneži usajali nad sposobnostjo nekih strokovnjakov glede ureditve prometa v Lj. vozlišču, pa še objavljenih stvari niso prebrali. Torej zategnit bremzo. Mnogo podvozov v Sloveniji in na svetu je pod nivojem talne vode in v večini ni problemov, razen v pogojih ekstremnih padavin. Važna je ustrezna tehnična rešitev in pika in ne nakladat v tri dni!
Voda je še najmanjši problem ...nivo cestišča se še dvigne nad potokom ... podhod za pešce za cel meter ... ampak vse nas skrbi ker je podvoz malce ., hm, preozek za dva šleperja naenkrat ... kolk denarja tolk muzike...
Zadnjič spremenil napajalc, dne 03.11.2014, 17:57, skupaj popravljeno 1 krat.
Regan 664 napisal/-a:Se opravičujem za zavajanje
Vozna mreža se je obnavljala v dnevnih prekinjenih zaporah do 17. oktobra. Vsaj tako je bilo po planu.
Pri Mali Bukovici so še vedno samo temelji za novo vozno mrežo.Tako, da bodo še zapore.
Danes slikan nov podvoz, ki je...
...na isti višini kot 30m oddaljen potok. Me prav zanima, kako bo to zgledalo ob velikem deževju.
Zapor bo še oggromno ... prve bodo 10,11,12.10.2014 od 07 - 15 ure ..PENP pa mora zalaufat tam nekje Marca 2015 ... vozna mreža bo preurejena na polnokompenzirano z razmerjem 1:5 ... zamenjane vse gnile konzole, ki so na tem odseku...
Pa Ljubitelju dam tokrat prav... tehnične rešitve so včasih tako TEHNIČNE , da jih lajk pač ne zastopi ... morda je tudi širina kasona prava ...pustimo se ( drago ) presenetiti..
Kdo odreja kje se bo gradilo podhode in kje ne? Tukaj ga gradijo za zaselek, na državni cesti pri Polzeli, kjer se dnevno pelje več kot 1000 vozil, pa niti zapornic nimajo. Tukaj se še vsi dobro spomnijo nesreče z avtobusom polnim otrok, par km bolj proti Celju. Verjamem, da to ni edini tak prehod v SLO.
Ne sekiraj se, tale pri Šmarci je ravno tak. Na glavni cesti med Kamnikom in civilizacijo, po progi pa še par parov potniških vlakov dnevno več prometa.
Menda se ne more delati omembe vredne rekonstrukcije proge ne da bi pri tem uredili križanj proge s cestami. Bodisi tako, da se postavi vsaj zapornice, ali pa tako, da se zgradi podvoz ali nadvoz. Žalost je v tem, da se pri nas resnih rekonstrukcij skoraj ne dela, še posebej ne na lokalnih in regionalnih progah (pa ne omenjat tiste humoreske od čudeža na Kočevki).