Dela na koprski progi.
Re: Dela na koprski progi.
No, ste se le zbudili. Glede tega "The big one" požara in poročanja TV medijev - predvsem komerc. (ultra pumpanje in prava mala apokalipsa) zadnje dni, sem počasi že pomislil, da vlada tukaj kakšna mehka blokada- cenzura, češ Železnici še ni nič dokazano, zato bodite tiho...
Sicer pa... res, boljša preventiva bi (je) bistveno cenejša, kot pa zidovi in take jajce...
Sicer pa... res, boljša preventiva bi (je) bistveno cenejša, kot pa zidovi in take jajce...
Zaljubljen v modelno (Märklin Digital H0) in pravo železnico
Re: Dela na koprski progi.
TGV Lyria napisal/-a:
In Živa bi - crknila!
Morda si pozabil, da ima na oseh elektromotorje...
v bistvu jih nima na oseh. Bi bil pa problen z drugimi lokomotivami.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Dela na koprski progi.
Aha, no škoda - torej ideja ne bi delovala.
Lahko pa bi bil na začetku kompozicije vagon z vodnim rezervoarjem, ki bi za sabo zalival okolico proge Če ne bi to preveč zapletlo premikalnih manevrov ali povzročalo težav lokomotivam...
Sicer pa evo ga :
Lahko pa bi bil na začetku kompozicije vagon z vodnim rezervoarjem, ki bi za sabo zalival okolico proge Če ne bi to preveč zapletlo premikalnih manevrov ali povzročalo težav lokomotivam...
Sicer pa evo ga :
Lep pozdrav :)
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
Re: Dela na koprski progi.
Ali je to poletje še predvidena kakšna 48 urna zapora proge kot je bila nazadnje na Veliko noč in še prej pozimi. Če da, bi vsekakor bilo to pametno avgusta ko je promet zaradi dopustov manjši in zaradi bolj suhega vremena (pa tudi za železnice ni fajn če je suho ).
Re: Dela na koprski progi.
Niti Avgust ni več kar je bil.....včeraj,recimo, je bilo planiranih kakšnih 100 vlakov, in v teh razmerah jih niti slučajno ne moremo prepeljatanzovc napisal/-a:Ali je to poletje še predvidena kakšna 48 urna zapora proge kot je bila nazadnje na Veliko noč in še prej pozimi. Če da, bi vsekakor bilo to pametno avgusta ko je promet zaradi dopustov manjši in zaradi bolj suhega vremena (pa tudi za železnice ni fajn če je suho ).
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Dela na koprski progi.
...yes, @igor.....je taku...... plan je posledica skoraj 24 urne nepričakovane zapore zaradi požara - kakih 50 vlakov je čakalo "sa leva i sa desna" - in kakih 50 jih je bilo pa planirano za naslednji dan - in kakih 60 za torek.... (in zaradi kasnejšega prepucavanja in dokazovanja kdo, kje, kaj....itd....bo uveljavljal odškodnine....takšne ali drugačne,.... je bilo toliko vlakov planiranih, čeprav jih ni možno zvozit...).. ...igor72 napisal/-a:Niti Avgust ni več kar je bil.....včeraj,recimo, je bilo planiranih kakšnih 100 vlakov, in v teh razmerah jih niti slučajno ne moremo prepeljatanzovc napisal/-a:Ali je to poletje še predvidena kakšna 48 urna zapora proge kot je bila nazadnje na Veliko noč in še prej pozimi. Če da, bi vsekakor bilo to pametno avgusta ko je promet zaradi dopustov manjši in zaradi bolj suhega vremena (pa tudi za železnice ni fajn če je suho ).
...fizika se pa pač ne da..... .....in spet APP sistem ("Ako Prodže, Prodže") ...pa se sfura, kar se sfura.... ...
..Yes, @anzovc....je taku.....baje je bil interes prevoznikov za ta (avgustovski) čas.......pa ....?,?.....
Re: Dela na koprski progi.
http://www.zurnal24.si/bi-kosili-travo- ... nek-275798
Na prvi pogled nima kakšne zveze z progami, vendar če vemo, da je SŽ ponudil 12 centov za kvadratni meter čiščenja progovnega pasu.......Pa še vrsta posrednikov.....Nič čudnega, da so proge v takšnem stanju kot so.
Na prvi pogled nima kakšne zveze z progami, vendar če vemo, da je SŽ ponudil 12 centov za kvadratni meter čiščenja progovnega pasu.......Pa še vrsta posrednikov.....Nič čudnega, da so proge v takšnem stanju kot so.
Re: Dela na koprski progi.
In tako je padel še zadnji na Koprčanki....cestni prehod namreč
Kakšen kilometer dlje, ga je nadomestil tale:
Kakšen kilometer dlje, ga je nadomestil tale:
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Dela na koprski progi.
Super!
Ali to pomeni kakšno zvišanje hitrosti vožnje ali je to samo doprinos k večji varnosti?
Ali to pomeni kakšno zvišanje hitrosti vožnje ali je to samo doprinos k večji varnosti?
Re: Dela na koprski progi.
Večja varnost.zigc0601 napisal/-a:Super!
Ali to pomeni kakšno zvišanje hitrosti vožnje ali je to samo doprinos k večji varnosti?
Re: Dela na koprski progi.
Ne vem, če je to izvedljivo, a se mi zdi smiselno. Kaj, ko bi recimo v vsako kompozicijo na komcu vpregli eno cisterno z vodo, ki bi imela montirane šobe skozi katere bi levo in desno ob tirih pršila voda. Mislim, da gre za sorazmerno poceni in enostavno rešitev oz. preventivo pred morebitnim požarom zaradi posledic iskrenja med zaviranjem. Ob poletnem času bi bila to povsem koristna stvar, med ostalimi letnimi časi pa menda naj ne bi bilo težav, nimam podatka o tem. Sem pa zadnjič po tv videl možakarja, ki je trdil, da požari naj ne bi bili posledica iskrenja, torej bi se splačalo poizkusiti s takšno cisterno, saj bi sumi ob novih požarih odpadlel, ker razžarjena kovina verjetno ne leti 5 ali več metrov vstran od koles.
Ko sem bil še mladenič se spomnim, da je bilo več požarov zanetenih zaradi isker iz dimnika parnih lokomotiv, danes so seveda drugi časi in druga vozna sredstva, čeprav vagoni ostajajo, kakor tudi zavore, cokle itd, kar lahko pobvzroči iskrenje. Nekaterim zadevam se pač ne da izogniti.
Ko sem bil še mladenič se spomnim, da je bilo več požarov zanetenih zaradi isker iz dimnika parnih lokomotiv, danes so seveda drugi časi in druga vozna sredstva, čeprav vagoni ostajajo, kakor tudi zavore, cokle itd, kar lahko pobvzroči iskrenje. Nekaterim zadevam se pač ne da izogniti.
Simpl je tanartabul.
Re: Dela na koprski progi.
Bolje bi bila cisterna na začetku, kajti laže je požar preprečiti, kakor gasiti, pa magari v začetnem stanju. In kaj misliš, kako velika bi morala biti ta cisterna?
Preprosta ocena pove, da potrebuješ za vlaženje 10 m pasu ob progi (1mm višine vode, približno toliko izpari v vročih dneh na začetku namakanja, 25-30 mm priporočena količina za zalivanje travne ruše) najmanj 10m^3/km proge. Za 40 km kritične proge tako potrebuješ krajši predvlak (8 4-osnih cistern) vode! In to iz dneva v dan skozi vroče in suhe dni..... Torej vidiš, da se vse da, če je pa smotrno je pa drugo vprašanje!
LPL
Preprosta ocena pove, da potrebuješ za vlaženje 10 m pasu ob progi (1mm višine vode, približno toliko izpari v vročih dneh na začetku namakanja, 25-30 mm priporočena količina za zalivanje travne ruše) najmanj 10m^3/km proge. Za 40 km kritične proge tako potrebuješ krajši predvlak (8 4-osnih cistern) vode! In to iz dneva v dan skozi vroče in suhe dni..... Torej vidiš, da se vse da, če je pa smotrno je pa drugo vprašanje!
LPL
Re: Dela na koprski progi.
Vse je odvisno od količine razpreše vode, to drži, a je mogoče vanjo dodajati tudi določena sredstva (zaviralce ognja), ki po izhlapitvi vode še vedno tvorijo zaščito pred vnetjem. Če je potrebnih več cisteren se lahko 1x ali 2x dnevno po progi spusti takšna kompozicija, ki preventivno "pomokri" teren. Samo razmišljam.
Simpl je tanartabul.
Re: Dela na koprski progi.
Zaviralci ognja najbrž niso ravno bio-eko. Iz tega razloga so sedaj proge čedalje bolj zaraščene (uporaba močnih herbicidov ni dovoljena) in do neke mere tudi razlog za pogostejše požare.
Glavni razlog seveda ni (suha) vegetacija na tirni gredi, ampak neočiščen pas ob progi. Kot ilustracija ekološkega problema z uporabo kemije pa zgornje vsekakor dobro služi.
Jaz osebno mislim, da bi bilo dosti smotrneje (in najbrž tudi ceneje) dvakrat letno temeljito očistiti vegetacijo ob progi (tudi s kontroliranim požigom suhe trave). Poleg preventivne funkcije glede požarov bi to močno pomagalo tudi pri preglednosti potnih prehodov (tipično "zavarovanih" samo z Andrejevim križem), tukaj bi ohranjali tudi človeška življenja.
Glavni razlog seveda ni (suha) vegetacija na tirni gredi, ampak neočiščen pas ob progi. Kot ilustracija ekološkega problema z uporabo kemije pa zgornje vsekakor dobro služi.
Jaz osebno mislim, da bi bilo dosti smotrneje (in najbrž tudi ceneje) dvakrat letno temeljito očistiti vegetacijo ob progi (tudi s kontroliranim požigom suhe trave). Poleg preventivne funkcije glede požarov bi to močno pomagalo tudi pri preglednosti potnih prehodov (tipično "zavarovanih" samo z Andrejevim križem), tukaj bi ohranjali tudi človeška življenja.
LP, Metod
Re: Dela na koprski progi.
Ni slaba ideja, sem zasledil, da nekaj podobnega počnejo tudi v Avstraliji in USA.
Simpl je tanartabul.