Dela na koprski progi.

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4636
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Dela na koprski progi.

Odgovor Napisal/-a igor72 »

2. meseca je mimo; počasni še vedno ni videti konca....samo v info!

Sicer pa imamo, kot drugod, tudi na Koprčanki probleme s počenimi tirnicami...vem da se jih v tem mrazu ne da sanirat, vseeno me pa zanima:
V istem času, se je pojavilo več počenih tirnic tudi okrog Logatca, Borovnice, Preserji...kjer je veliko več snega in veliko hladneje. Po izredni zapori, je povsod hitrost čeznje 50km/h, v enem primeru 80km/h, ene so celo v krivini....
na Koprčanki obe na ravnem, pa vseeno srečamo, v obeh primerih, takole tablo:
Slika

Da je vse skupaj še bolj zajebano, traja ta počasna vožnja, namesto običajnih 50m, skoraj en kilometer, saj je nižje, zdaj že trajna počasna 50km/h, zaradi česa več nobeden ne ve; pred več kot letom dni, se je vsulo proti progi (ne na progo) par karjol laporja, katerega so že zdavnaj odstranili....
to je tole na desni:
Slika

In me res zanima, če katera glava ve, kaj počne njegova rit...kdo se bo jutri ali pojutrišnjem sekiral, ko bo ob rosenje obležalo xy vlakov, saj sta obe počasne na najmanj primernih mestih (USB Hrastovlje in USB Črnotiče), komu je mar da Brižite tulijo na uporih z 20 km/h več kot 1,5km, čeprav vemo da je njihova kritična hitrot skoraj 2X VEČJA, da se z vsemi neumnostmi, ki jih sedaj srečamo v teh 46.km , prepustnost proge zmanjšala skoraj za polovico????

...samo vprašam
LEP DAN
Igor
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Dela na koprski progi.

Odgovor Napisal/-a holding »

..te čist' štekam, @igor72.... :thumbupl ...in se popolnoma strinjam s tabo...
.
...če je res taka nuja za tako nizko hitrost, pa definitivno manjka precej ZKP-ja pri tej odločitvi... #-o ..
..npr.: vsaj navzgor - v klan'c - bi bila lahko (oz. bi morala bit') taka počasna min 30 km/h.... :idea: ...saj, če bi že b'lo kaj narobe, se navzgor (25%o) hitreje ustaviš, kot navzdol na teh promilih, torej:gor 30, dol 20 fizika znese cca 1:1.... :thumbupl ..... makine bi pa dosti manj najebale in tudi obležanj bi bilo bistveno manj....in propustnost proge večja...

...ampak, le kako??....to izvest?..saj ne moremo sami spreminjat paragrafe, ki smo jih sami zapisali... #-o ....mat'r, v eno smer 20, kontra pa 30..... [-X ...kje pa si to vidu.. :?: ....boljš da makine pocrkajo....

....jah, tudi na Gorenjki je vsak zlom tirnice 30km/h......do sanacije... #-o ....kak mesec, dva, ali tri....pa četudi je zlom na ravnem odseku z Vmax 100km/h..

pojasnilo:
....ZKP = Zdrava Kmečka Pamet
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Dela na koprski progi.

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Če brižitka pelje polno porcijo z polovico kritične hitrosti v klanec, mar to pomeni, da se polovica njene moči porabi za gretje uporov?
preglednik
038
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 873
Pridružen: 10.03.2009, 20:49

Re: Dela na koprski progi.

Odgovor Napisal/-a 038 »

Vsaka lokomotiva ima doloceno kriticno hitrost pod katero naj ne bi vozila dlje casa, ker pa hitrosti ne smes prekoraciti vozis na uporih, ali pa tudi ne. Sporno pa ni to da energijo unicujes na uporih, temvec dejstvo da unicujes vlecne motorje ker vozis pod kriticno hitrostjo,...strokovno pa ti naj razlozi kdo drug podkovan na tem podrocju.
JUNIOR DM
Začetnik
Začetnik
Prispevkov: 4
Pridružen: 01.03.2017, 18:47
Kraj: Koper

Re: Dela na koprski progi.

Odgovor Napisal/-a JUNIOR DM »

Bravo Igor ,tako se govori !!! =D> =D>

BO TREBA EN DAN VSE USTAVIT KAR JE NA PROGI .... SAMO NI GA JUNAKA KI BO POSTAVIL ZAUSTAVNI LOPAR..[-X [-X PRIŠEL JE ČAS DA SE VLADA ODLOČI ZA DRUGI TIR ALI PA NAJ ZAPREJO CELOTNO PROGO PO SLOVENIJI . :mrgreen:

DOVOLJ JE TEGA SRANJA ..!!!!! :evil:
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Dela na koprski progi.

Odgovor Napisal/-a desiro »

JUNIOR DM napisal/-a:Bravo Igor ,tako se govori !!! =D> =D>

BO TREBA EN DAN VSE USTAVIT KAR JE NA PROGI .... SAMO NI GA JUNAKA KI BO POSTAVIL ZAUSTAVNI LOPAR..[-X [-X PRIŠEL JE ČAS DA SE VLADA ODLOČI ZA DRUGI TIR ALI PA NAJ ZAPREJO CELOTNO PROGO PO SLOVENIJI . :mrgreen:

DOVOLJ JE TEGA SRANJA ..!!!!! :evil:
Ali pa da bi se kdja med zaporo dejansko kaj naredilo, oz bom tako rekel da bi lene birokratske riti dojele da se je nekaj naredilo in podpisale vkinitev počasne vožnje....
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4636
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Dela na koprski progi.

Odgovor Napisal/-a igor72 »

Da ne samo šimfamo....prvi dan primernega vremena (v nedeljo) so obe počeni tirnici, na Koprčanki, sanirali =D> =D>
Da pa je bivše plazišče pod Hrastovljami pozabljeno od boga, potrjuje dejstvo, da so sedaj napisali da je 50km/h vzrok: "Slabo stanje tira" :evil: :evil: :evil:
LEP DAN
Igor
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Dela na koprski progi.

Odgovor Napisal/-a holding »

...očitno se - kljub vsemu - tale forum kar dost bere..... :thumbupl ....
...pred leti so tud' kazala na Us Kp zrihtal na pravilno šele po objavi na tem forumu... =D> ...k'r gasa, @igor72, ni vse v prazno....veliko kamenčkov je potrebnih za sestavo mozaika....

...P.S.:...cca 400-500 ogledov po objavi se v prvih 24 urah običajno zgodi....
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4636
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Dela na koprski progi.

Odgovor Napisal/-a igor72 »

Hahaha, očitno se res bolj splača napisat na forum, kot pa poročilo o nepravilnosti...
Namreč popravljen je tudi vzrok počasne, ki se po novem pravilno glasi :
"Vzrok: zaradi zemeljsk. plazu"

Ne da ne.....Forum ruls.... :thumbupl :thumbupr :mrgreen:
LEP DAN
Igor
Uporabniški avatar
Heisenberg
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 201
Pridružen: 14.07.2014, 3:22
Kraj: Koper

Re: Dela na koprski progi.

Odgovor Napisal/-a Heisenberg »

preglednik napisal/-a:Če brižitka pelje polno porcijo z polovico kritične hitrosti v klanec, mar to pomeni, da se polovica njene moči porabi za gretje uporov?
Zagonske upore na kraljici hladijo štirje ventilatorji s kapaciteto 26m3/sek.Vgrajeni so v spodnjem delu centralnega bloka.
Zrak črpajo skozi stranske žaluzije in skozi mreže,ki so vgrajene na hodniku poleg centralnega bloka in ga potiskajo skozi upore,ter na strehi lokomotive v zunanjost.Ventilatorji so pa itak skozi v obratovanju oziroma takrat ko teče tok v vlečnem tokokrogu čez zagonske upore.Takoj ko je izpeljava končana,ni več padca napetosti na zadnjem uporu in ventilatorji se ustavijo.
Torej intenzivnost hlajenja zagonskih uporov se uravnava glede na padec napetosti na zadnjem uporu,ki je večji,čim večji tok teče skozi upore.Upori pa itak imajo PTK - pozitivni temperaturni koeficient.To pomeni na kratko,bolj ko se segrevajo,jim raste upornost in s tem pri istem toku tudi napetost ker velja U=I*R.
Višja ko je napetost,bolj se bo ventilator hitro vrtel in bolj se bodo upori hladili.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job.
Dejan
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4113
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Dela na koprski progi.

Odgovor Napisal/-a mkx »

@Heisenberg: lep opis tega dela Brižite za nas, ki njenega ustroja ne poznamo tako podrobno.

Kaj pa odgovor na vprašanje @preglednika? Kolikšen del električne moči se troši na uporih pri vožnji s polno močjo pri polovici kritične hitrosti? Torej kolikšen tok teče preko OT in kolikšen je padec napetosti na uporih?
LP, Metod
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Dela na koprski progi.

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Danes ni noben problem meriti porabo el. energije lokomotive pri enih in drugih pogojih in jih digitalno prenašati na katerikoli pomnilniški medij ali pa kar brezžično sporočati stanje na pametni telefon direktorja. Katerigakoli.
Problem je samo v tem, ali se razlika med različnima porabama komu zaračuna ali ne. Enostavno.
Če bi kdo dobil račun za elektriko za čas, ko delavcev ni na gradbišču, bi jutri prenehale počasne vožnje v času, ko ni delavcev na gradbišču ali drugih nelogičnih počasnih voženj.
Dnevno bi imeli sestanke pri šefu...

Seveda pa se je potrebno zavedati, da je potrebno poskrbeti za varnost delavcev na gradbišču in potnikov.

pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4636
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Dela na koprski progi.

Odgovor Napisal/-a igor72 »

železocestnik napisal/-a: Če bi kdo dobil račun za elektriko za čas, ko delavcev ni na gradbišču, bi jutri prenehale počasne vožnje v času, ko ni delavcev na gradbišču ali drugih nelogičnih počasnih voženj.
Dnevno bi imeli sestanke pri šefu...
ALELUJA....
Žal je na SŽ čas popolnoma nepomemben, šoldi za take idiotske poteze tudi niso problem....zato imamo že 4.Mesec počasno vožnjo, kjer so se dela že zdaaaaavnaj končala, oziroma bi se lahko :evil:
LEP DAN
Igor
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Dela na koprski progi.

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Ja, ALELUJA...

Nekatera podjetja v Sloveniji so že zdavnaj zakorakala v kapitalizem in uspešno konkurirajo tujini...
...nekateri še vztrajajo po starem :pope
Jih je kar nekaj, ki se ne znajdejo, država jim pa tudi ne zna pomagati. Še sami sebi ne zna :roll:

pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Dela na koprski progi.

Odgovor Napisal/-a desiro »

igor72 napisal/-a:
železocestnik napisal/-a: Če bi kdo dobil račun za elektriko za čas, ko delavcev ni na gradbišču, bi jutri prenehale počasne vožnje v času, ko ni delavcev na gradbišču ali drugih nelogičnih počasnih voženj.
Dnevno bi imeli sestanke pri šefu...
ALELUJA....
Žal je na SŽ čas popolnoma nepomemben, šoldi za take idiotske poteze tudi niso problem....zato imamo že 4.Mesec počasno vožnjo, kjer so se dela že zdaaaaavnaj končala, oziroma bi se lahko :evil:

Čas je nepomemben vse do trenutka dokler strojno osebje ne potrebuje postanka zaradi pregleda vozila, odmora zaradi neprekinjene vožnje ali pa kakšne druge fiziološke ali pa človeške potrebe omenjene tudi v kakšnem zakonu ki ureja delovna razmerja.
Takrat je čas še kako pomemben, vse je treba storiti takoj, pa tudi če se bo potem na naslednji postaji zaradi nesposobnosti koga drugega čakalo 3 h praktično sredi gozda. #-o :roll:
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Odgovori