Dela na koprski progi.
Re: Dela na koprski progi.
Lepe slike, nekako pašejo v ta Božični čas
- Heisenberg
- Strojevodja I
- Prispevkov: 201
- Pridružen: 14.07.2014, 3:22
- Kraj: Koper
Re: Dela na koprski progi.
hvala "anzovc" ..Res pašejo ja na praznike.. neprecenljive fotografije vsaj zame..anzovc napisal/-a:Lepe slike, nekako pašejo v ta Božični čas
Lep dan,Dejan
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job.
Dejan
Dejan
Re: Dela na koprski progi.
Kakšnega pol leta potem pa še kako leto 50 in bo proga zrela za nov remontHeisenberg napisal/-a:
30km/h do nadaljnega...
http://shrani.si/f/1T/mZ/4Ypt9hXS/26062 ... 544765.jpg
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
- Heisenberg
- Strojevodja I
- Prispevkov: 201
- Pridružen: 14.07.2014, 3:22
- Kraj: Koper
Re: Dela na koprski progi.
Zakaj tako misliš "desiro" ???desiro napisal/-a: Kakšnega pol leta potem pa še kako leto 50 in bo proga zrela za nov remont
Lep dan,Dejan
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job.
Dejan
Dejan
Re: Dela na koprski progi.
Ker se v Slovenji vse počne na tak način... Misliš da bi v Avstriji srali 1 mesec pred zaporo po progi z pripravljalnimi deli, ter prosili prevoznike za okno med vlaki za redno vzdrževanje in nujne zapore....Heisenberg napisal/-a:Zakaj tako misliš "desiro" ???desiro napisal/-a: Kakšnega pol leta potem pa še kako leto 50 in bo proga zrela za nov remont
Lep dan,Dejan
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
- Heisenberg
- Strojevodja I
- Prispevkov: 201
- Pridružen: 14.07.2014, 3:22
- Kraj: Koper
Re: Dela na koprski progi.
Človek božji,pa nemoreš ti primerjat progo v Avstriji in progo na Koprčanki...desiro napisal/-a: Ker se v Slovenji vse počne na tak način... Misliš da bi v Avstriji srali 1 mesec pred zaporo po progi z pripravljalnimi deli, ter prosili prevoznike za okno med vlaki za redno vzdrževanje in nujne zapore....
Lep dan,Dejan
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job.
Dejan
Dejan
Re: Dela na koprski progi.
In zakaj ne moreš primerjati proge v Avstriji s progo v Sloveniji? Štreka je štreka, vgrajene bi naj imela enake elemente in ustrezala bi naj enakim predpisom. Pristop k vzdrževanju je pa zelo različen, čemu? Pa ni tu samo Avstrija in ostale zahodne države, še na Hrvaškem se proge obnavlja na povsem drugačen način. Če pač ŽGP ne zna, ali ne more narediti koraka v smeri hitrejšega vzdrževanja, pa naj prevzame posle remontov sposobnejša firma. Sicer pa je slišati, da je ŽGP posel precej upadel........Človek božji,pa nemoreš ti primerjat progo v Avstriji in progo na Koprčanki..
LPL
Re: Dela na koprski progi.
V Avstriji skoraj vse proge za tovorni promet ustrezajo pravilu n-1=1. Tudi Arlberška in Turska. Koprska je pač enotirno slepo črevo luke. Avstrijci so nekaj mesecev nazaj rekli. Totalsperre Semmering 11.9.-1.10. 180 vlakov obvoz. Proračun 29 milijonov, skupaj 10 kilometrov sanacije tirov, kretnic, predorov, viaduktov. Da je Koprčanka toliko dni zaprta? Ne bo šlo.Ljubitelj napisal/-a:In zakaj ne moreš primerjati proge v Avstriji s progo v Sloveniji? Štreka je štreka, vgrajene bi naj imela enake elemente in ustrezala bi naj enakim predpisom. Pristop k vzdrževanju je pa zelo različen, čemu?Človek božji,pa nemoreš ti primerjat progo v Avstriji in progo na Koprčanki..
MMG Brenner do 5.1. zaprt zaradi nesreče od prejšnjega tedna.
Zadnjič spremenil Re 4/4, dne 29.12.2017, 17:43, skupaj popravljeno 2 krat.
Re: Dela na koprski progi.
Heisenberg napisal/-a:Človek božji,pa nemoreš ti primerjat progo v Avstriji in progo na Koprčanki...desiro napisal/-a: Ker se v Slovenji vse počne na tak način... Misliš da bi v Avstriji srali 1 mesec pred zaporo po progi z pripravljalnimi deli, ter prosili prevoznike za okno med vlaki za redno vzdrževanje in nujne zapore....
Lep dan,Dejan
Seveda se lahko primerja, po progi vozijo enake lokomotive, avstrijci imajo ponekod enake naklone, signalnovarnostne naprave delujejo na podobnih sistemih, le vzdrževanje kot je že omenil šepa.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Dela na koprski progi.
Pri nas pa se vozi zaradi remonta 8km bolj ali manj nezahtevne proge približno 6 mesecev po enem tiru. Bi pa prišla resna firma in bi bila stvar končana mnogo hitreje, saj AHM 800 R dela remont s hitrostjo do 80 m/h.V Avstriji skoraj vse proge za tovorni promet ustrezajo pravilu n-1=1. Tudi Arlberška in Turska. Koprska je pač enotirno slepo črevo luke. Avstrijci so nekaj mesecev nazaj rekli. Totalsperre Semmering 11.9.-1.10. 180 vlakov obvoz. Proračun 29 milijonov, skupaj 10 kilometrov sanacije tirov, kretnic, predorov, viaduktov.
In ko se omenja zapora Koprčanke, za remont vseh 49 km bi bilo potrebnihv optimalnem primeru in v ciklih po 1 km komaj 49 poldnevnih zapor, pa so menda cikli malo daljši, 1,2 km. To je vsa razlika, pa ne v progi temveč v miselnosti odgovornih, ki jih zapor ne motijo poreveč!
LPL
Re: Dela na koprski progi.
...no, no, no,.... ...ne sam' kritizirat......
... božično - novoletne zapore so najprimernejši čas za zaporo:...tričetrt Evrope zaključi leto 23. decembra....... ....in začne naslednje leto 7. januarja.....
....Koperbahn je pač enotirni štuc in obvoza ni.... ....
...to so doumeli tudi "lastniki" Luke in prestavili izredno skupščino LK iz začetka decembra v ta čas...... ....najbrž edina skupščina delničarjev v "katoliškem" delu sveta v tem času.... ....pa še eventuelni spontani štrajk se ne bo nič poznal....
... božično - novoletne zapore so najprimernejši čas za zaporo:...tričetrt Evrope zaključi leto 23. decembra....... ....in začne naslednje leto 7. januarja.....
....Koperbahn je pač enotirni štuc in obvoza ni.... ....
...to so doumeli tudi "lastniki" Luke in prestavili izredno skupščino LK iz začetka decembra v ta čas...... ....najbrž edina skupščina delničarjev v "katoliškem" delu sveta v tem času.... ....pa še eventuelni spontani štrajk se ne bo nič poznal....
Re: Dela na koprski progi.
Saj bo bolje ko bo drugi tir, jaz samo upam da ne bodo isto minuto ko bodo odprli drugi tir starega vrgli vn xD
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Dela na koprski progi.
@Ljubitelj
https://scontent.fsea1-1.fna.fbcdn.net/ ... e=5AF5D9D9
Slika iz Brennerja, kjer je tovorni vlak s tandemom, brez zavor, drvel v dolino proti Innsbruku s 126! km/h, s prežganimi zavonimi diski na lokomotivi. Vzeli so si 14 dni za komplet remont. Nobenega dirjanja.
https://scontent.fsea1-1.fna.fbcdn.net/ ... e=5AF5D9D9
Slika iz Brennerja, kjer je tovorni vlak s tandemom, brez zavor, drvel v dolino proti Innsbruku s 126! km/h, s prežganimi zavonimi diski na lokomotivi. Vzeli so si 14 dni za komplet remont. Nobenega dirjanja.
- Heisenberg
- Strojevodja I
- Prispevkov: 201
- Pridružen: 14.07.2014, 3:22
- Kraj: Koper
Re: Dela na koprski progi.
Jst pa ti neznava kako vzdrževanje imajo oni dol... ..Ne smemo nekaj nakladat "desiro" če nisva ne jst ne ti prepričana o njihovem vzdrževanju železniskih prog.desiro napisal/-a: Seveda se lahko primerja, po progi vozijo enake lokomotive, avstrijci imajo ponekod enake naklone, signalnovarnostne naprave delujejo na podobnih sistemih, le vzdrževanje kot je že omenil šepa.
Meni je ful glupo pisat neke nepreverjene informacije in izmišljat toplo vodo.
Omenjajo se neke resne firme,daleč od tega obstojajo boljše firme in veliko boljši stroji ampak postavil bom vprašanje bi si upali isti moži pridet na to isto Koprčanko pa si pogledat malo teren..najlažje je bit glasen tam nekje za monitorjem in pisat tle obstoja to,obstoja to....dejmo bit resni
Drugega tira nebo fantje.. Obnovil se bo obstoječi tir in vozi miško..
Lep dan,Dejan
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job.
Dejan
Dejan
Re: Dela na koprski progi.
Pozdravljeni vsi skupaj
Malo si berem od nekaterih odgovore.. pa mi je zelo zelo slabo
Kar se tiče Kopračanke ,sumiram da nekateri sploh nevejo kje se nahaja PROGA ,v kakem je stanju na splošno oz. zgornji pa spodnji ustroj ,celo še da jo komentira z bedarijami...
Odsek proge Prešnica-Koper 062 ni nagib nivelete 1‰, ampak 25‰... tako da ne primerjat AUS ...
Če kdo ve kaka je koprčanka to so : 1.STROJEVODJE 1-kateri fantje vozijo po progi pa vidijo stanje proge ...
2.VZDRŽEVALCI PROGE OBJEKTOV IN OSTALIH NAPRAV , delavci LV SGD KOPER -trudijo se v najboljših močeh ,kar se da naredit za progo da je prosta pa vozna...
REMONT bo narejen cca. 2km , moramo bit veseli da delajo vsaj delni remont .... KER ČE NEBO OBNOVO BO KOPRČANKA EN DAN ZAVEDNO ZAPRTA..
LP
Malo si berem od nekaterih odgovore.. pa mi je zelo zelo slabo
Kar se tiče Kopračanke ,sumiram da nekateri sploh nevejo kje se nahaja PROGA ,v kakem je stanju na splošno oz. zgornji pa spodnji ustroj ,celo še da jo komentira z bedarijami...
Odsek proge Prešnica-Koper 062 ni nagib nivelete 1‰, ampak 25‰... tako da ne primerjat AUS ...
Če kdo ve kaka je koprčanka to so : 1.STROJEVODJE 1-kateri fantje vozijo po progi pa vidijo stanje proge ...
2.VZDRŽEVALCI PROGE OBJEKTOV IN OSTALIH NAPRAV , delavci LV SGD KOPER -trudijo se v najboljših močeh ,kar se da naredit za progo da je prosta pa vozna...
REMONT bo narejen cca. 2km , moramo bit veseli da delajo vsaj delni remont .... KER ČE NEBO OBNOVO BO KOPRČANKA EN DAN ZAVEDNO ZAPRTA..
LP