Dela na koprski progi.

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3625
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Dela na koprski progi.

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Alo, danes smo leta 2017 in ne 2008. Pa ne vem a si pozabil, da se je v 2008 začela kriza, ki je trajala 3 leta.
No glede na promet danes, pa je tako, kot da krize sploh bilo ni.
Pa v povprečju je na Jeseniški (LJ-KR) okoli 40 tovornih in lok vlakov/dan in ne sanjaj o 26 vlakih/dan. Ta študija, do katere si dal link mi je malo sumljiva, je iz leta 2016, podatki o prometu pa samo do 2009....
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Dela na koprski progi.

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Ta študija, do katere si dal link mi je malo sumljiva, je iz leta 2016, podatki o prometu pa samo do 2009....
Meni je marsikaj sumljivo, sem gledal tudi eno študijo za LJ-DI-SE iz lanskega leta in tudi ni bilo podatkov po letu 2009. Kot da nekdo nekaj prikriva, vsekakor če bi izvajalci projekta razpolagali z aktualnimi podatki bi jih upoštevali. Kot rečeno, število vlakov v voznem redu pa ne pove kaj dosti. Verjetno je še dandanes v Kočevje narisan vozni red s 4 vlaki dnevno, kakor nekoč, ko je bila proga že kar nekaj časa zaprta, o čemer je bilo govora na tem forumu.
Pa v povprečju je na Jeseniški (LJ-KR) okoli 40 tovornih in lok vlakov/dan in ne sanjaj o 26 vlakih/dan.
Ko pa govoriš o povprečnem številu (40 dnevno) tovornih in lokalnih vlakov med LJ in KR bi pa pripomnil samo to, da nisem nikjer omenjal odseka LJ-KR ampak KR-JE (kritičen odsek, 14 min za Pod-Lesce) in tam je bilo po omenjenih podatkih najvišje število 26 tovornih vlakov povprečno na dan leta 2008. Res pa je med Lj-Lj-Šiška prometa precej več. Po navedenih virih je bilo največji dnevni povprečni promet 36 tovornih vlakov in 63 potniških. Toda ta odsek ni kritičen, APB, OP.

LPL
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Dela na koprski progi.

Odgovor Napisal/-a holding »

...takole nekako je zadnjih nekaj mesecev.... :arrow: ...Koperbahn 70 - 85 /dan....Pivka - Lj 90 - 110.....Kj -Js 40 - 50 tovornih/dan...
...določene zapore, daljši prazniki ipd. zmanjšajo promet mal pod te cifre.......običajni tedni in vikendi pa so v teh okvirih.... :mrgreen: ...

....in....odkod neki začudenje...... :shock: ...zakaj zamude....zakaj se baše.....

...P.S.:...rednih potniških po - pe Kj-Js je zdaj 38......
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Dela na koprski progi.

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Pri vsem tem poudarjanju koliko se zadnje čase vozi me moti samo nekaj. Leta 2007 so SŽ prepljale 19,2 M ton, leta 2008 19,0 M ton, leta 2012 samo 16,2 M ton, leta 2015 pa je promet narastel na 18,6 Mton. No 10% je še tujih prevoznikov in v lanskem letu nekaj procentov več, javno dostopnih številk namreč še ni. Vlakov pa vedno več......, pa še vedno težji so. Za potniški promet se pa ve, da pada po letu 2013. Nekaj ne štima, eno so občutki, eno je promet v konicah, važen je pa celoletni rezultat. In ta ne govori v prid izjemno povečanemu prometu, vsaj ne SŽ.

LPL
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Dela na koprski progi.

Odgovor Napisal/-a holding »

...ej, ko je "piskr poln", je poln, se ne da več žokat in ti vsaka kapljica moči naokrog in dela škodo..... :shock: ...ane?....a lahko še nekaj litrov not požokaš.??...
...tudi leta 2008, sploh jeseni, je bilo že kr mal "kritisch"... :) ...pol se je pa podrl za nekaj let...
..sedaj pa tudi ob nedeljah dosega prevoz čez 25 mil brtkm,(l 2008 cca 13, 2009 cca 9)..... pon 27 mil, tor-sob pa cca 30 mil dnevno..... :roll: ...odvisno kje in kako močno se zabaše....sobote so najmočnejše....cca 32 mil....ker pač ni tolk potniških...
..tri dni zapovrstjo pa čez 30 NE GRE.....pa ne zato, ker nebi bilo vlakov....NE GRE!!!....puhn..!!!..
...pa zakaj neki imamo študije o prepustnosti.. :?: :?: ....prog in postaj... :?: ...
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Dela na koprski progi.

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Holding jaz verjamem, da so problemi s prepustnostjo, toda po uradnih podatkih se obsega prevozov v letu 2007 in letu 2016 bistveno ne razlikujeta in še vedno večino tovora generira LKp, sedaj celo večji del kot pred 10 leti. Pa se leta 2007 ni toliko jamralo..... In čez Jesenice ni videti pretiranega prometa, se spomnim v 80-tih so vlaki na gorenjski progi lepo vozili v snopih. Danes tega že dolgoooo nisem videl. Res pa je danes precej več potniških. Jih bo potrebno pač ukinit kot vKoper.

LPL
zelencek
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 513
Pridružen: 22.09.2011, 20:16

Re: Dela na koprski progi.

Odgovor Napisal/-a zelencek »

Ljubitelj napisal/-a:Holding jaz verjamem, da so problemi s prepustnostjo, toda po uradnih podatkih se obsega prevozov v letu 2007 in letu 2016 bistveno ne razlikujeta in še vedno večino tovora generira LKp, sedaj celo večji del kot pred 10 leti. Pa se leta 2007 ni toliko jamralo..... In čez Jesenice ni videti pretiranega prometa, se spomnim v 80-tih so vlaki na gorenjski progi lepo vozili v snopih. Danes tega že dolgoooo nisem videl. Res pa je danes precej več potniških. Jih bo potrebno pač ukinit kot vKoper.

LPL
Potniških med Ljubljano in Jesenicami se pač ne bo ukinjalo. Mislim, ker to je čisti absurd! Poleg linije Ljubljana-Zidani most je tukaj vlak najbolj konkurenčen avtu in je zasedenost je tudi temu primerna. Saj vem, tovorni promet = dobiček.

Potniški promet = preprečevanje eksternih stroškov, prometnih nesreč, zagotavljanje mobilnosti prebivalstvu...
Sploh na gorenjskem kraku je vlak celo hitrejši od avta.

Ah, brezveze, ker vem da govorim v prazno... Denar je naša največja vrednota, kaj ne?
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2561
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Dela na koprski progi.

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Noben ne bo ukinjal potniškega prometa na gorenjski progi. Ukinjanje na koprski ni nič drugega kot priročen instrument za izsiljevanje drugega tira. Politična bitka.
Pa saj se vsaj IC vlaki vrnejo za poletje tudi v Koper.
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3625
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Dela na koprski progi.

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Jeseniška proga je z vidika potniškega prometa druga najmočnejša proga pri nas, takoj za Zasavjem ZM-LJ.
S tega vidika je ukinjanje potniških vlakov za moje pojme nesprejemljivo! Zakaj bi naše ljudi tlačili na buse in po zabasanih cestah?? Kar naj si Avstrijci in drugi poiščejo obvozne poti za svoj tovorni promet.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Dela na koprski progi.

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Tisto z ukinjanjem potniškega prometa je potrebno prebrati z kančkom sarkazma. Vsekakor bo pa napočil čas, da se dogradi kakšno izogibališče med Podnartom in Jesenicami, kjer je čas vožnje tovornega vlaka menda 14 minut, vsaj na podlagi omenjenega projekta. Definitivno pa je potrebna akcija za gradnjo 2. tira proti Kranju. Ampak to so stvari, ki ne sodijo v topiko del na koprski progi.

LPL
Uporabniški avatar
Solčavec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 265
Pridružen: 07.04.2016, 8:16

Re: Dela na koprski progi.

Odgovor Napisal/-a Solčavec »

Vgradnja detektorja vročih osi, detektorja ploščatih koles in tirne tehtnice na odseku železniške proge Divača - Koper

http://portal.drsc.si/dcjn/narocila/243 ... ocilo.html
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Dela na koprski progi.

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Zanimivo, sem bil prepričan, da kaj takega obstaja že na vseh krakih JŽI v RS. Pri specifikacijah pa gledajo daleko naprej, detektor vročih osi mora delovati med 0 in 300 km/h :D . Pa je v Sloveniji ni proge, kjer je voznoredna hitrost lokomotivskih vlakov večja kot 120 km/h.

LPL
SIMY
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 948
Pridružen: 20.02.2006, 20:29
Kraj: Štajerska

Re: Dela na koprski progi.

Odgovor Napisal/-a SIMY »

Črnokalci hočejo odškodnine

Civilna iniciativa Črni Kal, ki se zavzema za gradnjo dvotirne proge Koper-Divača, je na srečanju z državnim sekretarjem na ministrstvu za infrastrukturo Juretom Lebnom opozorila na škodljiv vpliv obstoječe železniške proge na Kraškem robu. Med drugim zahtevajo, naj Slovenske železnice takoj poskrbijo za protipožarno in protihrupno zaščito med Prešnico in Dekani, zaščiti naj se vodni vir in omeji hitrost vlakov na 50 kilometrov na uro. Zahtevajo tudi odškodnino za uničena zemljišča, vsakemu prebivalcu osmih vasi ob progi pa naj prevoznik izplača 1 cent na vsako prevoženo tono blaga. Pričakujejo tudi pomoč gasilskim društvom.


zanimive želje :)


http://www.primorske.si/Novice/Slovenij ... timi-vrati
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Dela na koprski progi.

Odgovor Napisal/-a preglednik »

No malo pač pretiravajo. Po celem svetu vozijo vlaki, da o kamionih in avtomobilih niti ne govorimo. Zakaj naj bi bila ravno koprska proga nekaj tako groznega.
preglednik
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Dela na koprski progi.

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Zahtevajo tudi odškodnino za uničena zemljišča, vsakemu prebivalcu osmih vasi ob progi pa naj prevoznik izplača 1 cent na vsako prevoženo tono blaga. Pričakujejo tudi pomoč gasilskim društvom.
Se tako preselim v tiste vasi, recimo Zanigrad, ki nima prebivalcev, če se to uresniči. Bova z ženo letno vlekla 24.000€ pri današnjem obsegu prometa. Moram priznat, da takšno idejo pozdravljam, seveda pa me bolj spominja na kakšne Butalce.
Sicer bi pa potemtakem moral vsak Slovenec, ki živi ob železnici prejemal 0,01€ od vsake tone, ki se pelje mimo, bodisi na cesti, bodisi na železnici...., pa ne samo od tone tovora, tudi od vsakega osebnega avtomobila, da bo pravično! Saj ne bo potrebno nikomer več hoditi v službo, poiskati pravo lokacijo, kupiti čepke za ušesa in se bo lepo živelo! Naj žive Butale iz pod peči.

LPL
Odgovori