Dela na koprski progi.
Re: Dela na koprski progi.
...že skoraj 700 ogledov zadnjega posta........ .....pa še nobenega komentarja...... ....
...očitno zgoraj navedena pozitivna dejstva niso dovolj privlačna za debato.... ....
...očitno zgoraj navedena pozitivna dejstva niso dovolj privlačna za debato.... ....
Re: Dela na koprski progi.
Sem razmišljal o tem, ali je bila letos poleti sploh kakšna resna suša? Kakšnih razglasov o veliki požarni ogroženost naravnega okolja se ne spomnim (kar pa ne pomeni, da jih ni bilo ).
Vsekakor pa me veseli informacija, da detektor vročih osi uspešno opravlja svoje delo
Vsekakor pa me veseli informacija, da detektor vročih osi uspešno opravlja svoje delo
LP, Metod
Re: Dela na koprski progi.
... ....no, pa se le vrti....
Re: Dela na koprski progi.
Prvih nekaj metrov novega tira, od 870m remonta, pod Hrastovljami.
Re: Dela na koprski progi.
...to ni provokacija.... ...to je POHVALA.... ...mkx napisal/-a:Provokatorholding napisal/-a:... ....no, pa se le vrti....
..P.:S:
...jest sem pač nar'jen t'ko, da sem vesel, če od koga kaj novega izvem, ,....sploh če to podpre z razlago, debato in dokazi.... ...,ker s tem bogatim moje znanje, ker pač nihče nikoli vsega ne ve....
....prav tako sem vesel, če nekdo šteka ali vsaj hoče štekat, kaj mu razlagam,... ....ker mu ne razlagam zato, da bi se s tem bahal oz, "duval".... ...ampak, da bi se tudi on kaj novega naučil...
...v dejanskem življenju pa je žal tako, da večina ljudi raje zganja fovšijo, namesto da bi se kaj naučila... ....(kot npr. @ljubitelj.)...
Re: Dela na koprski progi.
Saj niti ni mogel biti...holding napisal/-a: ....je bil letos sploh kak požar ob Koperbanu...... ....večji prav gotovo ne....
V začetku meseca julija je bil v obratovanje predan detektorjev vročih osi, ploščatih koles in tirna tehnica na odseku Rodik–Hrpelje Kozina. Pridobljeni podatki iz vgrajenega sistema detektorjev se uporabljajo za izvajanje potrebnih ukrepov za preprečevanje škode na železniški infrastrukturi, ob enem pa se zvišuje tudi požarna varnost ob progi.
Od začetka obratovanja dne 2.7.2018 do danes (20.7) so bili zaznani štirje alarmi, vsi zaradi pritrjenih zavor in posledično pregretih koles, trije so bili zaznani pri vlakih, ki so vozili iz Kopra, eden pa pri vlaku proti Kopru. Na podlagi alarma se s strani upravljavca nemudoma pristopi k kontroli identificirane napake ter se izvedejo predpisani ukrepi glede na napako, ki je identificirana
Re: Dela na koprski progi.
Zanimivo, o tem sem pisal malo bolj zgoraj, natančneje 16.9.2018Saj niti ni mogel biti...
V začetku meseca julija je bil v obratovanje predan detektorjev vročih osi, ploščatih koles in tirna tehnica na odseku Rodik–Hrpelje Kozina. Pridobljeni podatki iz vgrajenega sistema detektorjev se uporabljajo za izvajanje potrebnih ukrepov za preprečevanje škode na železniški infrastrukturi, ob enem pa se zvišuje tudi požarna varnost ob progi.
Od začetka obratovanja dne 2.7.2018 do danes (20.7) so bili zaznani štirje alarmi, vsi zaradi pritrjenih zavor in posledično pregretih koles, trije so bili zaznani pri vlakih, ki so vozili iz Kopra, eden pa pri vlaku proti Kopru. Na podlagi alarma se s strani upravljavca nemudoma pristopi k kontroli identificirane napake ter se izvedejo predpisani ukrepi glede na napako, ki je identificirana
,In kakšni so rezultati vgradnje detektorjev vročih osi? Več kot mesec je mimo pa nobene javne informacije iz slovenskih železniških logov. Če kaj vem na osnovi notranjih informacij iz Iskratela, odkrije števec vsak teden eno vroče mesto na kolesih zaradi blokiranih zavor..... Sicer pa o tem poroajo tudi mednarodni činitelji.
pa nobenega odziva. Od kod si pa to pobral, jaz vem za podobno storijo iz notranjih informacij neke firme.
Re: Dela na koprski progi.
Iskal sem neko tretjo stvar (vgradnja 20 mazalnih naprav, kateri razpis se je zaključil pred kratim), pa človek naleti na uradno novico:Ljubitelj napisal/-a:
pa nobenega odziva. Od kod si pa to pobral, jaz vem za podobno storijo iz notranjih informacij neke firme.
http://www.di.gov.si/si/medijsko_sredisce/novica/5939/
Monitoring po 20.7. pa ni več javen za nas navadne smrtnike.
Re: Dela na koprski progi.
...veseli me, da "drži vodo"... ...
...moj post iz 16.09....holding napisal/-a:...očitno protipožarni ukrepi na Koperbanu (zaščitne ograje, betonski "prelivi", detektorji "vroče osi"....) dajejo odlične rezultate.... ....
Re: Dela na koprski progi.
...poleg tega, kar je zapisano v linku, ki ga je podal @Re 4/4.......je pomebno, da poleg alarma ta naprava - kolikor je meni poznano - točno določi na kateri - po aritmetičnem zaporedju - osi je zaznana nepravilnost.......in na tej osnovi (poleg ostalega) določiš kateremu (po aritmetičnem zaporedju osi v sestavi vlaka) vagonu pripada in (kasneje) lahko iz banke podatkov razbereš kje, kdaj in kako je bil opravljen zavorni preizkus..... ...in, ali se mogoče pri tem vagonu taka napaka pojavlja tudi drugod (npr. po Avstriji, kjer je takih kontrolnih točk kar precej) itd., itd....in o tem obvestiš lastnika vagona...
...kolikor poznam zadevo, le ta kontrolira - poleg temperature na kolesih - tudi osni pritisk in "ploščata mesta" na kolesih.... ...in rezultate takoj javlja progovnemu prometniku kot "rumeni" ali "rdeči" alarm......on pa na podlagi tega določi (na osnovi navodil) nadaljni potek in o tem čimprej obvesti strojevodjo dotičnega vlaka....(in po potrebi še koga)....z namenom podrobnega pregleda vagona in odprave napake...
... rezultat - na osnovi vseh teh podatkov - je, da bo sčasoma - teh napak vse manj in manj.....
...kolikor poznam zadevo, le ta kontrolira - poleg temperature na kolesih - tudi osni pritisk in "ploščata mesta" na kolesih.... ...in rezultate takoj javlja progovnemu prometniku kot "rumeni" ali "rdeči" alarm......on pa na podlagi tega določi (na osnovi navodil) nadaljni potek in o tem čimprej obvesti strojevodjo dotičnega vlaka....(in po potrebi še koga)....z namenom podrobnega pregleda vagona in odprave napake...
... rezultat - na osnovi vseh teh podatkov - je, da bo sčasoma - teh napak vse manj in manj.....
Re: Dela na koprski progi.
Efekta pa na koncu ni...malo "brcnejo" spodaj, pa jovo na novo vozi dalje. Na zahodu so pogruntal, da je "efektivna" prenova starega vagona s katerim podaljšaš življensko dobo, lahko tudi dražja, kot kupiti čisto novega*. Pa stane nov vagon 10 do 15.000 € naprej, tisti za vožnjo "kolobarjev". Potem pa cena raste skupaj z dolžino vagona.holding napisal/-a:.in o tem obvestiš lastnika vagona...
* https://de.wikipedia.org/wiki/Komposit-Bremssohle . Menda je že 70 %privatnih vagonov v Nemčiji bistveno tišljih. Do leta 2020 pa 100 %.
Re: Dela na koprski progi.
Zdravo!
Kakšno pa je pri zaviranju s kompozitnimi zavornjaki pregrevanja bandaž ob dolgotrajnem zaviranju (n.pr. v Koper) v primerjavi z litoželeznimi? Toplotna prevodnost kompozitnih materialov je običajno kar nekaj nižja od kovinskih.
LP - Peter
Kakšno pa je pri zaviranju s kompozitnimi zavornjaki pregrevanja bandaž ob dolgotrajnem zaviranju (n.pr. v Koper) v primerjavi z litoželeznimi? Toplotna prevodnost kompozitnih materialov je običajno kar nekaj nižja od kovinskih.
LP - Peter
Re: Dela na koprski progi.
Kar se na hitro najde, potem problemov ne bi smelo biti.Peter 5 napisal/-a:Zdravo!
Kakšno pa je pri zaviranju s kompozitnimi zavornjaki pregrevanja bandaž ob dolgotrajnem zaviranju (n.pr. v Koper) v primerjavi z litoželeznimi? Toplotna prevodnost kompozitnih materialov je običajno kar nekaj nižja od kovinskih.
LP - Peter
https://www.academia.si/novice/zamenjav ... nem-vlaku/Spoznali smo prednosti kompozitnih zavornjakov, kot so zmanjšanje stroška zamenjave zavornjakov, zmanjšanje hrupa in preprečitev možnosti za požare v naravi.
Re: Dela na koprski progi.
Pozdravljen, Re 4/4,
in hvala za odgovor!
LP - Peter
in hvala za odgovor!
LP - Peter