Dela na koprski progi.

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: Dela na koprski progi.

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

Igor, a hočeš rečt, da so se spravili na masovno čiščenje pasa ob progi?
Goran
Ri Majstor
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 131
Pridružen: 26.01.2016, 22:50
Kraj: Rijeka

Re: Dela na koprski progi.

Odgovor Napisal/-a Ri Majstor »

Samo nek daju licencu THM-u! :mrgreen: Njihovi "strojovođe" će obaviti paljenje raslinja uz prugu! ...na veselje cijele vatrogasne zajednice...kako profesionalne, tako i dobrovoljne... Mi na riječkoj pruzi nemamo više raslinja na nasipima i zasjecima između Plasa i Škrljeva.. otkad nam strani operateri "operiraju" =D>
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4637
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Dela na koprski progi.

Odgovor Napisal/-a igor72 »

Gorchi napisal/-a:Igor, a hočeš rečt, da so se spravili na masovno čiščenje pasa ob progi?
Ja Goran, hočem rečt... :)
LEP DAN
Igor
grega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1618
Pridružen: 12.09.2006, 17:29
Kraj: Štajerska
Kontakt:

Re: Dela na koprski progi.

Odgovor Napisal/-a grega »

anzovc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 314
Pridružen: 08.03.2010, 21:26

Re: Dela na koprski progi.

Odgovor Napisal/-a anzovc »

Ali izkušen strojevodja, ki dobro pozna spust proti Kopru s tandemom Živ in zadaj okrog 1400 tonami lahko zavira samo z lokomotivama? Seveda, da ni zaviranja zaradi počasne vožnje ali ustavljanja zaradi srečevanja na izogibališču.

Lp pozdrav
gorican
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 541
Pridružen: 28.02.2013, 19:48

Re: Dela na koprski progi.

Odgovor Napisal/-a gorican »

Železnice protipožarno betonirajo kritične dele proge na kraškem robu

Slovenske železnice so po obsežnih požarih začele s prvimi protipožarnimi ukrepi ob železniški progi Koper - Divača. Pri vasi Podpeč so danes začeli betonirati pas pod in nad progo.

http://www.rtvslo.si/radiokoper/novice/ ... obu/406881
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Dela na koprski progi.

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Ali izkušen strojevodja, ki dobro pozna spust proti Kopru s tandemom Živ in zadaj okrog 1400 tonami lahko zavira samo z lokomotivama? Seveda, da ni zaviranja zaradi počasne vožnje ali ustavljanja zaradi srečevanja na izogibališču.
Ker se izkušeni strojevodje ne javijo bom kot laik povedal:

-navedeni vlak sili v dolino s približno 350 kN (1400.1E3 kg*9.81m/s^2*0.025)
-maksimalno dovoljena zavorna sila tandema/priprege = 240 kN, omejitev odbojniki. Doprega (v tem primeru absolutno pripeta) bi zavirala z 300 kN. V obeh primerih občutno premalo za zaviranje vlaka, ne glede na to, da ima vlak med vožnjo določen upor, ki pa je majhen v primerjavi s silo teže na klancu. Vir: diplomska naloga R. Avguštin ”Zasnova in delovanje večsistemskih lokomotiv”, FE UNI-Lj, https://repozitorij.uni-lj.si/Dokument. ... 9&lang=slv.

LPL
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Dela na koprski progi.

Odgovor Napisal/-a holding »

...RCC (RCA Slo) je v svojih začetkih vozil tudi 1800 - 1900 tonske vlake z doprego iz Villacha v Koper.... :roll: ...in sta dva "sinhronizirana" strojevodja - npr. @1216-001 + še en "mač'k" - z ED "držala" vlak na cca 65 - 70 km/h po klancu navzdol.....
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4637
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Dela na koprski progi.

Odgovor Napisal/-a igor72 »

holding napisal/-a:...RCC (RCA Slo) je v svojih začetkih vozil tudi 1800 - 1900 tonske vlake z doprego iz Villacha v Koper.... :roll: ...in sta dva "sinhronizirana" strojevodja - npr. @1216-001 + še en "mač'k" - z ED "držala" vlak na cca 65 - 70 km/h po klancu navzdol.....
... na SŽ to ni mogoče, ker imajo naše Helge omejeno zavorno silo na 150kN #-o ...in tudi če sta dva supersinhronizirana strojevodji, se pri cca 1400t konča vzdrževanje hitrosti v luknjo, samo z el. zavoro.
LEP DAN
Igor
Uporabniški avatar
RitterVonGhega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1431
Pridružen: 13.09.2012, 14:35
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: Dela na koprski progi.

Odgovor Napisal/-a RitterVonGhega »

Ljubitelj napisal/-a:
Ali izkušen strojevodja, ki dobro pozna spust proti Kopru s tandemom Živ in zadaj okrog 1400 tonami lahko zavira samo z lokomotivama? Seveda, da ni zaviranja zaradi počasne vožnje ali ustavljanja zaradi srečevanja na izogibališču.
Ker se izkušeni strojevodje ne javijo bom kot laik povedal:

-navedeni vlak sili v dolino s približno 350 kN (1400.1E3 kg*9.81m/s^2*0.025)
-maksimalno dovoljena zavorna sila tandema/priprege = 240 kN, omejitev odbojniki. Doprega (v tem primeru absolutno pripeta) bi zavirala z 300 kN. V obeh primerih občutno premalo za zaviranje vlaka, ne glede na to, da ima vlak med vožnjo določen upor, ki pa je majhen v primerjavi s silo teže na klancu. Vir: diplomska naloga R. Avguštin ”Zasnova in delovanje večsistemskih lokomotiv”, FE UNI-Lj, https://repozitorij.uni-lj.si/Dokument. ... 9&lang=slv.

LPL
sem vzemi za pdf je všeč mi je in rabi podatki je full.... najlepši hvala za @ljubitelj ! :thumbupl
Lp,Miro
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Dela na koprski progi.

Odgovor Napisal/-a cokla »

igor72 napisal/-a: ... na SŽ to ni mogoče, ker imajo naše Helge omejeno zavorno silo na 150kN #-o ...in tudi če sta dva supersinhronizirana strojevodji, se pri cca 1400t konča vzdrževanje hitrosti v luknjo, samo z el. zavoro.

In ker nekatere moti hrup ventilatorja zavonih uporov..... :?
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
1216-001
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 699
Pridružen: 28.11.2008, 11:16

Re: Dela na koprski progi.

Odgovor Napisal/-a 1216-001 »

anzovc napisal/-a:Ali izkušen strojevodja, ki dobro pozna spust proti Kopru s tandemom Živ in zadaj okrog 1400 tonami lahko zavira samo z lokomotivama? Seveda, da ni zaviranja zaradi počasne vožnje ali ustavljanja zaradi srečevanja na izogibališču.

Lp pozdrav
S tandemom ne saj pri vožnji v tandemu se zavorna sila razpolovi po 75 kn na elok 150 kn skupno. Ampak vlakovna in doprega pa vsaka posebej pa 150 kn skupno 300 kn pa 1400 - 1500 ton z lahkoto. Kaj več pa je potrebna zelo rahla korekcija z zračno zavoro. Se pa razlikuje vlak od vlaka.Je pa možno softversko povečanje zavorne sile na 240kn po elok, ampak zaenkrat ne v slovenskem meniju.
anzovc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 314
Pridružen: 08.03.2010, 21:26

Re: Dela na koprski progi.

Odgovor Napisal/-a anzovc »

In kaj je vzrok, da je elektrodinamično zaviranje max 150 kN. Nezmožnost omrežja, da sprejme energijo in jo je treba potem spihati ven na zavornih uporih - ugibam?
In kakšna so priporočila strojevodjem? Ali uporabljati maksimalno elektrodinamično zavoro in čim manj klasično s stisnjenim zrakom vagone - ali je to pač prepuščeno prosti presoji strojevodje.
Ker imam občutek, da je od strojevodje zelo odvisno ali bodo vagoni navzdol proti Kopru imeli žareče zavornjake ali ne.
anzovc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 314
Pridružen: 08.03.2010, 21:26

Re: Dela na koprski progi.

Odgovor Napisal/-a anzovc »

Da me ne bo zdaj kdo narobe razumel, ne namigujem, da je zdaj strojevodja kriv za požare ob progi ker ne zna z občutkom zavirati, ker so še drugi dejavniki na katere strojevodja nima vpliva.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Dela na koprski progi.

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

S tandemom ne saj pri vožnji v tandemu se zavorna sila razpolovi po 75 kn na elok 150 kn skupno. Ampak vlakovna in doprega pa vsaka posebej pa 150 kn skupno 300 kn pa 1400 - 1500 ton z lahkoto. Kaj več pa je potrebna zelo rahla korekcija z zračno zavoro. Se pa razlikuje vlak od vlaka.Je pa možno softversko povečanje zavorne sile na 240kn po elok, ampak zaenkrat ne v slovenskem meniju.
Zakaj se naj zavorna sila v tandemu razpolovi na makismalno 150 kN. Če lahko lokomotiva poriva vlake iz 4-osnih vagonov s 240 kN (Vir: Priročnik za strojevodje 2010. https://issuu.com/maticzamuda/docs/prir ... 10_3010201, stran 70, ni razloga, da se ne bi smelo zavirati vlakov s 4-osnimi vagoni z enako silo.

Druga stvar je pa, zakaj se težki tovorni vlaki (541 vleče do Rodika le 1050 ton) peljejo z nepripeto doprego iz Kozine do Rodika namesto da bi pripeta doprega nadaljevala pot z vlakom v Koper in ga zavirala vlak s polno dovoljeno silo 150 kN. Tako bi bilo potrebno samo manjše uravnavanje hitrosti z zračno zavoro. Pri takem režimu vožnje skorajda ne bo smelo prihajati do požarov..... Drug problem pa je, da je večina vlakov Koper bolj ali manj lažjih ali celo praznih zaradi neuravnoteženega preklada v Luki in še nekaj, pri takem režimu bi v glavnem odpadle strojne vožnje v dolino in s tem povezani stroški uporabnine JŽI.

LPL
Odgovori