Dela na koprski progi.
Re: Dela na koprski progi.
Igor, a hočeš rečt, da so se spravili na masovno čiščenje pasa ob progi?
Goran
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 131
- Pridružen: 26.01.2016, 22:50
- Kraj: Rijeka
Re: Dela na koprski progi.
Samo nek daju licencu THM-u! Njihovi "strojovođe" će obaviti paljenje raslinja uz prugu! ...na veselje cijele vatrogasne zajednice...kako profesionalne, tako i dobrovoljne... Mi na riječkoj pruzi nemamo više raslinja na nasipima i zasjecima između Plasa i Škrljeva.. otkad nam strani operateri "operiraju"
Re: Dela na koprski progi.
Ja Goran, hočem rečt...Gorchi napisal/-a:Igor, a hočeš rečt, da so se spravili na masovno čiščenje pasa ob progi?
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Dela na koprski progi.
Ali izkušen strojevodja, ki dobro pozna spust proti Kopru s tandemom Živ in zadaj okrog 1400 tonami lahko zavira samo z lokomotivama? Seveda, da ni zaviranja zaradi počasne vožnje ali ustavljanja zaradi srečevanja na izogibališču.
Lp pozdrav
Lp pozdrav
Re: Dela na koprski progi.
Železnice protipožarno betonirajo kritične dele proge na kraškem robu
Slovenske železnice so po obsežnih požarih začele s prvimi protipožarnimi ukrepi ob železniški progi Koper - Divača. Pri vasi Podpeč so danes začeli betonirati pas pod in nad progo.
http://www.rtvslo.si/radiokoper/novice/ ... obu/406881
Slovenske železnice so po obsežnih požarih začele s prvimi protipožarnimi ukrepi ob železniški progi Koper - Divača. Pri vasi Podpeč so danes začeli betonirati pas pod in nad progo.
http://www.rtvslo.si/radiokoper/novice/ ... obu/406881
Re: Dela na koprski progi.
Ker se izkušeni strojevodje ne javijo bom kot laik povedal:Ali izkušen strojevodja, ki dobro pozna spust proti Kopru s tandemom Živ in zadaj okrog 1400 tonami lahko zavira samo z lokomotivama? Seveda, da ni zaviranja zaradi počasne vožnje ali ustavljanja zaradi srečevanja na izogibališču.
-navedeni vlak sili v dolino s približno 350 kN (1400.1E3 kg*9.81m/s^2*0.025)
-maksimalno dovoljena zavorna sila tandema/priprege = 240 kN, omejitev odbojniki. Doprega (v tem primeru absolutno pripeta) bi zavirala z 300 kN. V obeh primerih občutno premalo za zaviranje vlaka, ne glede na to, da ima vlak med vožnjo določen upor, ki pa je majhen v primerjavi s silo teže na klancu. Vir: diplomska naloga R. Avguštin ”Zasnova in delovanje večsistemskih lokomotiv”, FE UNI-Lj, https://repozitorij.uni-lj.si/Dokument. ... 9&lang=slv.
LPL
Re: Dela na koprski progi.
...RCC (RCA Slo) je v svojih začetkih vozil tudi 1800 - 1900 tonske vlake z doprego iz Villacha v Koper.... ...in sta dva "sinhronizirana" strojevodja - npr. @1216-001 + še en "mač'k" - z ED "držala" vlak na cca 65 - 70 km/h po klancu navzdol.....
Re: Dela na koprski progi.
... na SŽ to ni mogoče, ker imajo naše Helge omejeno zavorno silo na 150kN ...in tudi če sta dva supersinhronizirana strojevodji, se pri cca 1400t konča vzdrževanje hitrosti v luknjo, samo z el. zavoro.holding napisal/-a:...RCC (RCA Slo) je v svojih začetkih vozil tudi 1800 - 1900 tonske vlake z doprego iz Villacha v Koper.... ...in sta dva "sinhronizirana" strojevodja - npr. @1216-001 + še en "mač'k" - z ED "držala" vlak na cca 65 - 70 km/h po klancu navzdol.....
LEP DAN
Igor
Igor
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Dela na koprski progi.
sem vzemi za pdf je všeč mi je in rabi podatki je full.... najlepši hvala za @ljubitelj !Ljubitelj napisal/-a:Ker se izkušeni strojevodje ne javijo bom kot laik povedal:Ali izkušen strojevodja, ki dobro pozna spust proti Kopru s tandemom Živ in zadaj okrog 1400 tonami lahko zavira samo z lokomotivama? Seveda, da ni zaviranja zaradi počasne vožnje ali ustavljanja zaradi srečevanja na izogibališču.
-navedeni vlak sili v dolino s približno 350 kN (1400.1E3 kg*9.81m/s^2*0.025)
-maksimalno dovoljena zavorna sila tandema/priprege = 240 kN, omejitev odbojniki. Doprega (v tem primeru absolutno pripeta) bi zavirala z 300 kN. V obeh primerih občutno premalo za zaviranje vlaka, ne glede na to, da ima vlak med vožnjo določen upor, ki pa je majhen v primerjavi s silo teže na klancu. Vir: diplomska naloga R. Avguštin ”Zasnova in delovanje večsistemskih lokomotiv”, FE UNI-Lj, https://repozitorij.uni-lj.si/Dokument. ... 9&lang=slv.
LPL
Lp,Miro
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: Dela na koprski progi.
igor72 napisal/-a: ... na SŽ to ni mogoče, ker imajo naše Helge omejeno zavorno silo na 150kN ...in tudi če sta dva supersinhronizirana strojevodji, se pri cca 1400t konča vzdrževanje hitrosti v luknjo, samo z el. zavoro.
In ker nekatere moti hrup ventilatorja zavonih uporov.....
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Dela na koprski progi.
S tandemom ne saj pri vožnji v tandemu se zavorna sila razpolovi po 75 kn na elok 150 kn skupno. Ampak vlakovna in doprega pa vsaka posebej pa 150 kn skupno 300 kn pa 1400 - 1500 ton z lahkoto. Kaj več pa je potrebna zelo rahla korekcija z zračno zavoro. Se pa razlikuje vlak od vlaka.Je pa možno softversko povečanje zavorne sile na 240kn po elok, ampak zaenkrat ne v slovenskem meniju.anzovc napisal/-a:Ali izkušen strojevodja, ki dobro pozna spust proti Kopru s tandemom Živ in zadaj okrog 1400 tonami lahko zavira samo z lokomotivama? Seveda, da ni zaviranja zaradi počasne vožnje ali ustavljanja zaradi srečevanja na izogibališču.
Lp pozdrav
Re: Dela na koprski progi.
In kaj je vzrok, da je elektrodinamično zaviranje max 150 kN. Nezmožnost omrežja, da sprejme energijo in jo je treba potem spihati ven na zavornih uporih - ugibam?
In kakšna so priporočila strojevodjem? Ali uporabljati maksimalno elektrodinamično zavoro in čim manj klasično s stisnjenim zrakom vagone - ali je to pač prepuščeno prosti presoji strojevodje.
Ker imam občutek, da je od strojevodje zelo odvisno ali bodo vagoni navzdol proti Kopru imeli žareče zavornjake ali ne.
In kakšna so priporočila strojevodjem? Ali uporabljati maksimalno elektrodinamično zavoro in čim manj klasično s stisnjenim zrakom vagone - ali je to pač prepuščeno prosti presoji strojevodje.
Ker imam občutek, da je od strojevodje zelo odvisno ali bodo vagoni navzdol proti Kopru imeli žareče zavornjake ali ne.
Re: Dela na koprski progi.
Da me ne bo zdaj kdo narobe razumel, ne namigujem, da je zdaj strojevodja kriv za požare ob progi ker ne zna z občutkom zavirati, ker so še drugi dejavniki na katere strojevodja nima vpliva.
Re: Dela na koprski progi.
Zakaj se naj zavorna sila v tandemu razpolovi na makismalno 150 kN. Če lahko lokomotiva poriva vlake iz 4-osnih vagonov s 240 kN (Vir: Priročnik za strojevodje 2010. https://issuu.com/maticzamuda/docs/prir ... 10_3010201, stran 70, ni razloga, da se ne bi smelo zavirati vlakov s 4-osnimi vagoni z enako silo.S tandemom ne saj pri vožnji v tandemu se zavorna sila razpolovi po 75 kn na elok 150 kn skupno. Ampak vlakovna in doprega pa vsaka posebej pa 150 kn skupno 300 kn pa 1400 - 1500 ton z lahkoto. Kaj več pa je potrebna zelo rahla korekcija z zračno zavoro. Se pa razlikuje vlak od vlaka.Je pa možno softversko povečanje zavorne sile na 240kn po elok, ampak zaenkrat ne v slovenskem meniju.
Druga stvar je pa, zakaj se težki tovorni vlaki (541 vleče do Rodika le 1050 ton) peljejo z nepripeto doprego iz Kozine do Rodika namesto da bi pripeta doprega nadaljevala pot z vlakom v Koper in ga zavirala vlak s polno dovoljeno silo 150 kN. Tako bi bilo potrebno samo manjše uravnavanje hitrosti z zračno zavoro. Pri takem režimu vožnje skorajda ne bo smelo prihajati do požarov..... Drug problem pa je, da je večina vlakov Koper bolj ali manj lažjih ali celo praznih zaradi neuravnoteženega preklada v Luki in še nekaj, pri takem režimu bi v glavnem odpadle strojne vožnje v dolino in s tem povezani stroški uporabnine JŽI.
LPL