Dela na koprski progi.

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
anzovc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 314
Pridružen: 08.03.2010, 21:26

Re: Dela na koprski progi.

Odgovor Napisal/-a anzovc »

Lepe slike, nekako pašejo v ta Božični čas =D>
Uporabniški avatar
Heisenberg
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 201
Pridružen: 14.07.2014, 3:22
Kraj: Koper

Re: Dela na koprski progi.

Odgovor Napisal/-a Heisenberg »

anzovc napisal/-a:Lepe slike, nekako pašejo v ta Božični čas =D>
hvala "anzovc" :thumbupr ..Res pašejo ja na praznike.. neprecenljive fotografije vsaj zame.. :thumbupl :santa2 :tree

Lep dan,Dejan
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job.
Dejan
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Dela na koprski progi.

Odgovor Napisal/-a desiro »

Heisenberg napisal/-a:
30km/h do nadaljnega... :!: :wink: :arrow:
http://shrani.si/f/1T/mZ/4Ypt9hXS/26062 ... 544765.jpg
Kakšnega pol leta potem pa še kako leto 50 in bo proga zrela za nov remont #-o :roll: :twisted:
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Uporabniški avatar
Heisenberg
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 201
Pridružen: 14.07.2014, 3:22
Kraj: Koper

Re: Dela na koprski progi.

Odgovor Napisal/-a Heisenberg »

desiro napisal/-a: Kakšnega pol leta potem pa še kako leto 50 in bo proga zrela za nov remont #-o :roll: :twisted:
Zakaj tako misliš "desiro" ??? :shock:

Lep dan,Dejan
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job.
Dejan
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Dela na koprski progi.

Odgovor Napisal/-a desiro »

Heisenberg napisal/-a:
desiro napisal/-a: Kakšnega pol leta potem pa še kako leto 50 in bo proga zrela za nov remont #-o :roll: :twisted:
Zakaj tako misliš "desiro" ??? :shock:

Lep dan,Dejan
Ker se v Slovenji vse počne na tak način... Misliš da bi v Avstriji srali 1 mesec pred zaporo po progi z pripravljalnimi deli, ter prosili prevoznike za okno med vlaki za redno vzdrževanje in nujne zapore.... #-o
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Uporabniški avatar
Heisenberg
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 201
Pridružen: 14.07.2014, 3:22
Kraj: Koper

Re: Dela na koprski progi.

Odgovor Napisal/-a Heisenberg »

desiro napisal/-a: Ker se v Slovenji vse počne na tak način... Misliš da bi v Avstriji srali 1 mesec pred zaporo po progi z pripravljalnimi deli, ter prosili prevoznike za okno med vlaki za redno vzdrževanje in nujne zapore.... #-o
Človek božji,pa nemoreš ti primerjat progo v Avstriji in progo na Koprčanki... :? :shock:

Lep dan,Dejan
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job.
Dejan
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Dela na koprski progi.

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Človek božji,pa nemoreš ti primerjat progo v Avstriji in progo na Koprčanki..
In zakaj ne moreš primerjati proge v Avstriji s progo v Sloveniji? Štreka je štreka, vgrajene bi naj imela enake elemente in ustrezala bi naj enakim predpisom. Pristop k vzdrževanju je pa zelo različen, čemu? Pa ni tu samo Avstrija in ostale zahodne države, še na Hrvaškem se proge obnavlja na povsem drugačen način. Če pač ŽGP ne zna, ali ne more narediti koraka v smeri hitrejšega vzdrževanja, pa naj prevzame posle remontov sposobnejša firma. Sicer pa je slišati, da je ŽGP posel precej upadel........

LPL
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Dela na koprski progi.

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Ljubitelj napisal/-a:
Človek božji,pa nemoreš ti primerjat progo v Avstriji in progo na Koprčanki..
In zakaj ne moreš primerjati proge v Avstriji s progo v Sloveniji? Štreka je štreka, vgrajene bi naj imela enake elemente in ustrezala bi naj enakim predpisom. Pristop k vzdrževanju je pa zelo različen, čemu?
V Avstriji skoraj vse proge za tovorni promet ustrezajo pravilu n-1=1. Tudi Arlberška in Turska. Koprska je pač enotirno slepo črevo luke. Avstrijci so nekaj mesecev nazaj rekli. Totalsperre Semmering 11.9.-1.10. 180 vlakov obvoz. Proračun 29 milijonov, skupaj 10 kilometrov sanacije tirov, kretnic, predorov, viaduktov. Da je Koprčanka toliko dni zaprta? Ne bo šlo.
MMG Brenner do 5.1. zaprt zaradi nesreče od prejšnjega tedna.
Zadnjič spremenil Re 4/4, dne 29.12.2017, 17:43, skupaj popravljeno 2 krat.
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Dela na koprski progi.

Odgovor Napisal/-a desiro »

Heisenberg napisal/-a:
desiro napisal/-a: Ker se v Slovenji vse počne na tak način... Misliš da bi v Avstriji srali 1 mesec pred zaporo po progi z pripravljalnimi deli, ter prosili prevoznike za okno med vlaki za redno vzdrževanje in nujne zapore.... #-o
Človek božji,pa nemoreš ti primerjat progo v Avstriji in progo na Koprčanki... :? :shock:

Lep dan,Dejan

Seveda se lahko primerja, po progi vozijo enake lokomotive, avstrijci imajo ponekod enake naklone, signalnovarnostne naprave delujejo na podobnih sistemih, le vzdrževanje kot je že omenil šepa.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Dela na koprski progi.

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

V Avstriji skoraj vse proge za tovorni promet ustrezajo pravilu n-1=1. Tudi Arlberška in Turska. Koprska je pač enotirno slepo črevo luke. Avstrijci so nekaj mesecev nazaj rekli. Totalsperre Semmering 11.9.-1.10. 180 vlakov obvoz. Proračun 29 milijonov, skupaj 10 kilometrov sanacije tirov, kretnic, predorov, viaduktov.
Pri nas pa se vozi zaradi remonta 8km bolj ali manj nezahtevne proge približno 6 mesecev po enem tiru. Bi pa prišla resna firma in bi bila stvar končana mnogo hitreje, saj AHM 800 R dela remont s hitrostjo do 80 m/h.

In ko se omenja zapora Koprčanke, za remont vseh 49 km bi bilo potrebnihv optimalnem primeru in v ciklih po 1 km komaj 49 poldnevnih zapor, pa so menda cikli malo daljši, 1,2 km. To je vsa razlika, pa ne v progi temveč v miselnosti odgovornih, ki jih zapor ne motijo poreveč!

LPL
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Dela na koprski progi.

Odgovor Napisal/-a holding »

...no, no, no,.... [-X ...ne sam' kritizirat......
... božično - novoletne zapore so najprimernejši čas za zaporo:...tričetrt Evrope zaključi leto 23. decembra....... :shock: ....in začne naslednje leto 7. januarja.....
....Koperbahn je pač enotirni štuc in obvoza ni.... [-X ....

...to so doumeli tudi "lastniki" Luke in prestavili izredno skupščino LK iz začetka decembra v ta čas...... :idea: ....najbrž edina skupščina delničarjev v "katoliškem" delu sveta v tem času.... :lol: ....pa še eventuelni spontani štrajk se ne bo nič poznal....
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Dela na koprski progi.

Odgovor Napisal/-a desiro »

Saj bo bolje ko bo drugi tir, jaz samo upam da ne bodo isto minuto ko bodo odprli drugi tir starega vrgli vn xD
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Dela na koprski progi.

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

@Ljubitelj

https://scontent.fsea1-1.fna.fbcdn.net/ ... e=5AF5D9D9

Slika iz Brennerja, kjer je tovorni vlak s tandemom, brez zavor, drvel v dolino proti Innsbruku s 126! km/h, s prežganimi zavonimi diski na lokomotivi. Vzeli so si 14 dni za komplet remont. Nobenega dirjanja.
Uporabniški avatar
Heisenberg
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 201
Pridružen: 14.07.2014, 3:22
Kraj: Koper

Re: Dela na koprski progi.

Odgovor Napisal/-a Heisenberg »

desiro napisal/-a: Seveda se lahko primerja, po progi vozijo enake lokomotive, avstrijci imajo ponekod enake naklone, signalnovarnostne naprave delujejo na podobnih sistemih, le vzdrževanje kot je že omenil šepa.
Jst pa ti neznava kako vzdrževanje imajo oni dol... :wink: ..Ne smemo nekaj nakladat "desiro" če nisva ne jst ne ti prepričana o njihovem vzdrževanju železniskih prog. :mrgreen:
Meni je ful glupo pisat neke nepreverjene informacije in izmišljat toplo vodo. :? :? :?
Omenjajo se neke resne firme,daleč od tega obstojajo boljše firme in veliko boljši stroji ampak postavil bom vprašanje bi si upali isti moži pridet na to isto Koprčanko pa si pogledat malo teren..najlažje je bit glasen tam nekje za monitorjem in pisat tle obstoja to,obstoja to....dejmo bit resni :wink: [-X :thumbupr
Drugega tira nebo fantje.. :wink: Obnovil se bo obstoječi tir in vozi miško.. :thumbupl :thumbupl :thumbupl

Lep dan,Dejan
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job.
Dejan
JUNIOR DM
Začetnik
Začetnik
Prispevkov: 4
Pridružen: 01.03.2017, 18:47
Kraj: Koper

Re: Dela na koprski progi.

Odgovor Napisal/-a JUNIOR DM »

Pozdravljeni vsi skupaj :thumbupr

Malo si berem od nekaterih odgovore.. pa mi je zelo zelo slabo :mrgreen:

Kar se tiče Kopračanke ,sumiram da nekateri sploh nevejo kje se nahaja PROGA ,v kakem je stanju na splošno oz. zgornji pa spodnji ustroj ,celo še da jo komentira z bedarijami... [-X

Odsek proge Prešnica-Koper 062 ni nagib nivelete 1‰, ampak 25‰... tako da ne primerjat AUS ... [-X

Če kdo ve kaka je koprčanka to so : 1.STROJEVODJE 1-kateri fantje vozijo po progi pa vidijo stanje proge ...
2.VZDRŽEVALCI PROGE OBJEKTOV IN OSTALIH NAPRAV , delavci LV SGD KOPER -trudijo se v najboljših močeh ,kar se da naredit za progo da je prosta pa vozna...

REMONT bo narejen cca. 2km , moramo bit veseli da delajo vsaj delni remont .... KER ČE NEBO OBNOVO BO KOPRČANKA EN DAN ZAVEDNO ZAPRTA.. :P

LP
Odgovori