Dela na koprski progi.

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Dela na koprski progi.

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Si se vprašal koliko prometa imajo na Hrvašekm? :?: :| ..Omenjaš "zatvor pruge svaki drugi dan po 10h minimalno..v našem primeru to pomeni 5-10 vlakov na dan in še to bi bilo komaj izvedljivo. :mrgreen: =D> #-o
In kako se naredi rekonstrukcija proge od temeljev navzgor, s premiki osi proge drugače kakor z zaporo? Primer rekonstrukcija enotirne proge Lj-Je leta 1963(4?). Kolikor jaz vem, je bila precej zaprta, še sam sem se vozil z avtobusom namesto z vlakom. Tudi proga proti Hodošu je imela neštevilne zapore med nadgradnjo, preiskušeno.
Glede Avstrijcev pa itak da kapo dol. =D>
Zakaj pa ne bi dali kape dol izvajalcem rekonstrukcije na JŽI v RS in recimo izvedli nadgradnjo proge (obeh tirov, da se razumemo) ZM-Ce v 2 mesecih, namesto v x letih. Tipična hitrost remontov pri nas je kakšne 3 mesece za 1 tir dolžine okoli 8 km, oziroma 6 mesecev za dvotirno progo te dolžine s popolno zaporo enega tira.

Tako pa se pri nas širi fama (kakšnih 10 let nazaj recimo na tem forumu), da so naše razmere (Pr-Rače) tako specifične, da ne omogočajo strojnega dela. In kot češnja na vrh neumnosti je remont Poljčane-Dolga gora izvajala firma OHL povsem brez mehanizacije, delo kot pred 50 leti na Kitajskem. Temu primerna menda tudi izvedba in je bilo po nekaj mesecih potrebno menjavati tirnice.

Bo potrebno malo razmislit, vseeno pa lep pozdrav L
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2567
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Dela na koprski progi.

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

igor72 napisal/-a: Šele po naslednjih nekaj dneh, so si končno izborili od tovornega prometa 2h (DVE URI) zapore, da so lahko zadevo sanirali....
Kako lahko prevoznik diktira upravljalcu infrastrukture, kdaj in kako sme potekati obnova in zapora???
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4637
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Dela na koprski progi.

Odgovor Napisal/-a igor72 »

TGV Lyria napisal/-a:
igor72 napisal/-a: Šele po naslednjih nekaj dneh, so si končno izborili od tovornega prometa 2h (DVE URI) zapore, da so lahko zadevo sanirali....
Kako lahko prevoznik diktira upravljalcu infrastrukture, kdaj in kako sme potekati obnova in zapora???
Pri nas lahko, tudi na račun varnosti, da ne govorimo o potrati energije in časa.....tu poteka organizacija v kontra smeri urinih kazalcev...in tega ne moreš Ljubitelju dopovedat, kar pa sploh ni preveč čudno, saj je skregano z ZKP, ampak žal tako (trenutno) je :?
LEP DAN
Igor
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4298
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Dela na koprski progi.

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

TGV Lyria napisal/-a:
Kako lahko prevoznik diktira upravljalcu infrastrukture, kdaj in kako sme potekati obnova in zapora???
Malo špekuliram. Že tako berem, da se komaj spravi v/iz Kopra, kopičenje zamud, pa še remont na Štajerskem... Da bo pa tovor še dodatno stal? V ozadju so pogodbe o prevozih in možnost razdrtja, penali, ter preusmeritev tovora... Tega si pa nihče ne želi. Pravijo, ko je panika, razum odpove...
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Dela na koprski progi.

Odgovor Napisal/-a holding »

...je taku.... :thumbupl ...'maš prou....
...@ljubitelj, al' pa kdo drug......pobrskajte mal po podatkih o količini prepeljanega tovora na SŽ po letih za kakih 15 let nazaj.... :?: ...pa tud' Luko...
...na uč je približn tkole: 2009 : sedaj = najmanj 1 : 2+?
... :shock: ...piskr je poln... :^o ....pa da vidimo, kdo je močnejši....
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Dela na koprski progi.

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

.piskr je poln... :^o ....pa da vidimo, kdo je močnejši....
In kako dolgo bo ta piskr držal vodo ob nesistematičnem flikanju?
Kaj pa potem, saj drugega tira še dolgo ne bo.

LPL
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Dela na koprski progi.

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Malo špekuliram. Že tako berem, da se komaj spravi v/iz Kopra, kopičenje zamud, pa še remont na Štajerskem...
Jamraš zaradi remonta na ŠPtajerskem, obstajajo pa postopki, da se remont skrajša za 2-3x. Torej si neke vrste mazohist in uživaš ob težavah in nasprotuješ spremembam v delu.

LPL
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4298
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Dela na koprski progi.

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Ljubitelj napisal/-a:...obstajajo pa postopki, da se remont skrajša za 2-3x.
:lol:

Živiš v državi, kjer se na javnem razpisu gleda na ceno in ne na čas. Če ti to ne kapne, ni moj problem. Zakaj je tako, vprašaj odgovorne...
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Dela na koprski progi.

Odgovor Napisal/-a holding »

Ljubitelj napisal/-a:
.piskr je poln... :^o ....pa da vidimo, kdo je močnejši....
In kako dolgo bo ta piskr držal vodo ob nesistematičnem flikanju?
Kaj pa potem, saj drugega tira še dolgo ne bo.

LPL
...čas bo pokazal, kako bo šlo v naprej..... :roll: ...
...drugi tir?.... :?: ...ja, in v sklopu drugega tira še: "D" klasa do Šentilja, Tivolski lok in dvotirna najmanj do Vižmarij, ETCS Divača-Ljubljana..... [-o< .....do takrat je pa "piskr poln"...
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3626
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Dela na koprski progi.

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Izračuni zmogljivosti proge kažejo, da bi II. tir potrebovali v letu 2015.
Po najbolj optimističnem scenariju pa je predviden v letu 2025. Kako bomo prefurali do takrat, mi pa ni jasno.... :roll: :roll: :roll:
Lani se je na progi obrnilo slabih 12 mio neto ton, za primerjavo v letu 2002 pa slabih 6 mio neto ton.
Nekatere proge na omrežju so na meji oz. že preko svojih zmogljivosti to so Divača-Koper, Ljubljana-Divača in Ljubljana-Jesenice.
Omejitve, ki ovirajo tehnološke procese pa imamo še zaradi kategorije C na Zidani Most-Šentilj in Pivka-Šapjane.
Od vseh glavnih prog imamo tako še najmanj težav na progi Dobova-Ljubljana in Pragersko-Hodoš.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Dela na koprski progi.

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Živiš v državi, kjer se na javnem razpisu gleda na ceno in ne na čas. Če ti to ne kapne, ni moj problem. Zakaj je tako, vprašaj odgovorne...
Cena je samo eden od kriterijev, stvar investitorja pa je, da pravilno ovrednoti ostale faktorje, v tem primeru motnje v prometu. V belem svetu, si ne bi upal nihče delati nadgradnjo 8 km 2-toirne proge 6 mesecev ob skoraj konstantni enega tira. Vprašaj malo po okolici, kako bi gledali, če bi recimo v Muncnhu zaprli eno od linij S-bahna za 6 mesecev zaradi remonta. Pa remonte nedvomno delajo, sicer pa, kako dolgo so Avstrijci delali remont Špilje-Lipnica? Primerjaj z našim tempom dela!

LPL
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Dela na koprski progi.

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Nekatere proge na omrežju so na meji oz. že preko svojih zmogljivosti to so Divača-Koper, Ljubljana-Divača in Ljubljana-Jesenice.
No, ne pretiravat, Lj-Je še pred nekaj časa niso bile kritične s stališča tovornega prometa, ga je manj kot v starih dobrih časih. Bodo pač po ustaljeni in videni navadi ukinili potniški promet. Saj itak dela izgubo. In nedvomno se bo nekdo spomnil, da je odsek Podnart-Lesce (trenutno omejujoč odsek, če se ne motim 12 min v eno smer) predolg in bodo ponovno uvedli kakšno vmesno izogibališče.

Ljubljana-Divača je kritična verjetno samo na na odseku Borovnica-Logatec. Bistroumneži so pač nekoč pozabili na napajanje in ukinili vmesne odjavnice, ki so včasih parne vleke nedvomno bile. Sicer je pa izgradnja napajalne postaje predvidena, dela se pa tudi na uvedbi APB. Vsaj neke aktivnosti v smeri tega sem zasledil mimogrede.

LPL
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3626
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Dela na koprski progi.

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Ljubitelj napisal/-a: No, ne pretiravat, Lj-Je še pred nekaj časa niso bile kritične s stališča tovornega prometa, ga je manj kot v starih dobrih časih. Bodo pač po ustaljeni in videni navadi ukinili potniški promet. Saj itak dela izgubo. In nedvomno se bo nekdo spomnil, da je odsek Podnart-Lesce (trenutno omejujoč odsek, če se ne motim 12 min v eno smer) predolg in bodo ponovno uvedli kakšno vmesno izogibališče.

Ljubljana-Divača je kritična verjetno samo na na odseku Borovnica-Logatec. Bistroumneži so pač nekoč pozabili na napajanje in ukinili vmesne odjavnice, ki so včasih parne vleke nedvomno bile. Sicer je pa izgradnja napajalne postaje predvidena, dela se pa tudi na uvedbi APB. Vsaj neke aktivnosti v smeri tega sem zasledil mimogrede.

LPL
Joj, Ljubitelj, spet nekaj streljaš tja v 3 dni..... [-o<

Na Jeseniški je kar nekaj vlakov več kot konec 80 let, pa da ne omenjam prepeljanih ton, ki jih je pa bistveno več danes, kot takrat. To pomeni, da so vlaki danes težji in daljši, kot pred 30 leti. Jeseniška že vseh teh 30 let hodi po robu svojih zmogljivosti.

Ljubljana-Divača je kritična na celem poteku, izjema je le odsek Postojna-Pivka. Ljubljana-Borovnica je ena sama počasna vožnja, Borovnica-Postojna je prvi kritični odsek, Divača-Pivka pa drugi kritični odsek s podobno zmogljivostjo proge, kot prvi.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4298
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Dela na koprski progi.

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Ljubitelj napisal/-a:
Cena je samo eden od kriterijev, stvar investitorja pa je, da pravilno ovrednoti ostale faktorje, v tem primeru motnje v prometu.
Če ne kapne, ne kapne. Nima smisla več.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Dela na koprski progi.

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Na Jeseniški je kar nekaj vlakov več kot konec 80 let, pa da ne omenjam prepeljanih ton, ki jih je pa bistveno več danes, kot takrat. To pomeni, da so vlaki danes težji in daljši, kot pred 30 leti. Jeseniška že vseh teh 30 let hodi po robu svojih zmogljivosti.
To pa ne bo čisto res. Po obstoječih podatkih se je namreč leta 2009 število tovornih vlakov napram letu 2008 znižalo na vseh odsekih Lj-Je za okoli 30% in napram letu 1995 na kritičnem odseku KR-JE za 22%. Ne govoriti na pamet. Podatki iz https://www.google.si/url?sa=t&rct=j&q= ... uQ&cad=rja govore drugače. In največje povprečno število tovornih vlakov je bilo 2008 med Kr in Je celih 26/dan.
Nedvomno se je promet nato popravil, zanimivo pa je, da projektanti v letu 2016 ne razpolagajo z novejšimi in nato operirajo s številom vlakov v voznem redu, kar pa ni enako številu dejansko prepeljanih vlakov.
Kakor sem pa dejal, se bodo pač poslužili ustaljene metode, ukinili bodo nerentabilni potniški promet. če se to lahko stori proti Kopru, zakaj pa ne proti Jesenicam.

LPL
Odgovori