In kako se naredi rekonstrukcija proge od temeljev navzgor, s premiki osi proge drugače kakor z zaporo? Primer rekonstrukcija enotirne proge Lj-Je leta 1963(4?). Kolikor jaz vem, je bila precej zaprta, še sam sem se vozil z avtobusom namesto z vlakom. Tudi proga proti Hodošu je imela neštevilne zapore med nadgradnjo, preiskušeno.Si se vprašal koliko prometa imajo na Hrvašekm? ..Omenjaš "zatvor pruge svaki drugi dan po 10h minimalno..v našem primeru to pomeni 5-10 vlakov na dan in še to bi bilo komaj izvedljivo.
Zakaj pa ne bi dali kape dol izvajalcem rekonstrukcije na JŽI v RS in recimo izvedli nadgradnjo proge (obeh tirov, da se razumemo) ZM-Ce v 2 mesecih, namesto v x letih. Tipična hitrost remontov pri nas je kakšne 3 mesece za 1 tir dolžine okoli 8 km, oziroma 6 mesecev za dvotirno progo te dolžine s popolno zaporo enega tira.Glede Avstrijcev pa itak da kapo dol.
Tako pa se pri nas širi fama (kakšnih 10 let nazaj recimo na tem forumu), da so naše razmere (Pr-Rače) tako specifične, da ne omogočajo strojnega dela. In kot češnja na vrh neumnosti je remont Poljčane-Dolga gora izvajala firma OHL povsem brez mehanizacije, delo kot pred 50 leti na Kitajskem. Temu primerna menda tudi izvedba in je bilo po nekaj mesecih potrebno menjavati tirnice.
Bo potrebno malo razmislit, vseeno pa lep pozdrav L