Stran 71 od 90

Re: Dela na koprski progi.

Objavljeno: 11.09.2016, 6:43
Napisal/-a Ljubitelj
Torej je to tako, kot s Trojanskim radarjem...tam je, a ne smejo kaznovat.
Cokla, torej po tvojem tudi vaga na Verdu ne sme meriti teže vagonov. Saj gre tudi tam za dinamično tirno tehtnico..... Sicer pa dinamična vaga na progi verjetno ni uradno merilo za obračunavanje voznin temveč odkrivanje morebitnih prenaloženih vagonov, detektira tudi puščanje cistern, zazna pa tudi določene pomankljivosti na dinamiki vagonov. Recimo iz malo starega prispevka DYNAMIC WEIGHING SYSTEM OF RAILWAY CARRIAGE:
Abstract

The Dynamic Railway Diagnostics system (DRD) is a DSP-based measurement system, that analyses and stores the deformation signal of the rail caused by a passing train. The weight of the carriage is calculated by signal processing methods, by digital signal processors. This architecture makes the system capable of performing also other signal processing algorithms on this signal, e.g. faulty wheels can be detected. The DSP-based measurement method is a new approach in the field of in-motion weighing. This method can weigh and perform the diagnostics on trains travelling up to 160 km/h.
Sicer je pa vaga kot vaga z določenimi točnostnimi specifikacijami in širom sveta so zadeve že dolgoooo v uporabi in ne bi smelo biti problema s certfikatom, ki pa verjetno sploh ni potreben dokler ne gre za uradno tehtanje.

LPL

Re: Dela na koprski progi.

Objavljeno: 11.09.2016, 8:04
Napisal/-a Peter 5
Zdravo!
V bližini postajališča Osluševci (proga Pragersko -Ormož) sta bili vgrajeni med izvajanjem nadgradnje avgusta leta 2010 dve skupini "detekcijskih" pragov. Na prvem mestu je bilo nameščeno detektiranje vročih ležajev in zavornjakov (žal takrat zaradi pomnjkanja sredstev (?) samo ob severni tirnici ), ca. 50 m za tem pa skupina 7 pragov, ki so detektirali prekomerno obrabo kolesnih bandaž in tudi ploska mesta na njih. Vsi ti pragovi so bili kovinski, votli in takrat obarvani rumeno. Znotraj je bila nameščena merilna oprema. Merilni protokoli pa bi se naj pošiljali v mariborski Center za vodenje prometa . V neposredni bližini je bila postavljena tudi manjša betonska stavba, kjer je bila nameščena vsa za to potrebna računalniška in telekomunikacijska oprema. Merilna oprema je bila Siemensova in delno od General Electric.
LP - Peter

Re: Dela na koprski progi.

Objavljeno: 13.09.2016, 6:17
Napisal/-a Regan 664
Ja, to je tehtani prag - kontrola osne obremenitve vagonov - enega že imamo na Hodoški progi.
Ampak po moje, tale vaga bi morala biti na mejnih prehodih ob vstopu v Slovenijo in pa v Luki koper, da se takoj ve in vidi, če so vagoni preobremenjeni.
Kaj nam to pomaga, ko je vlak enkrat že na sredi poti....?

Re: Dela na koprski progi.

Objavljeno: 13.09.2016, 6:31
Napisal/-a Ljubitelj
Ni vse samo v ugotavljanju prenaloženih osi. preberi si kar je napisal Peter S:
V bližini postajališča Osluševci (proga Pragersko -Ormož) sta bili vgrajeni med izvajanjem nadgradnje avgusta leta 2010 dve skupini "detekcijskih" pragov. Na prvem mestu je bilo nameščeno detektiranje vročih ležajev in zavornjakov (žal takrat zaradi pomnjkanja sredstev (?) samo ob severni tirnici ), ca. 50 m za tem pa skupina 7 pragov, ki so detektirali prekomerno obrabo kolesnih bandaž in tudi ploska mesta na njih.
Imam pa vprašanje za petra. Napisal si
ki so detektirali
, ali je to lapsus, ali stvari res več ne detektirajo?

Verejtno bi pa morale biti podobne naprave nameščene na vseh krakih koridorjev.....

LPL

Re: Dela na koprski progi.

Objavljeno: 13.09.2016, 12:01
Napisal/-a bisabre
SIMY napisal/-a:Železnica naj vsakemu tam kupi 2-3 koze pa jih bodo pasli ob progi.
:thumbupr :thumbupr :lol: :lol:

Re: Dela na koprski progi.

Objavljeno: 13.09.2016, 15:09
Napisal/-a Peter 5
@Ljubitelj, pozdravljen!
Uporabil sem preteklik, ker od montaže naprav, ki sem ji prisostvoval (skupaj s kolegom Vikijem) v 3 dneh od konca julija do konca avgusta 2010, vse do do danes nisem bil več tam, in zato seveda ne morem jamčiti, da je danes vse tako , kot je bilo takrat. Tudi jaz upam, da naprave še delujejo, in tudi, da so SŽ dokupile manjkajočo opremo za detekcijo vročih zavornjakov ob južni tirnici .

Princip detekcije ploskih mest in debeline bandaž temelji na deformaciji tirnice pod tekočimi kolesi. Tirnice so podprte s krožnikastimi vzmetmi, velikost deformacij pa se zazna s tlačnimi senzorji pod njimi. Do te točke je princip najbrž podoben ali celo enak onemu pri modernih tirnih tehtnicah.

Ob sami montaži sem izvedel, da je to prva merilna točka s tako tehnologijo na omrežju SŽ, predvidevalo pa se je takrat, da bodo enake naprave nameščene na vse naše glavne proge.

LP - Peter

Re: Dela na koprski progi.

Objavljeno: 13.09.2016, 19:48
Napisal/-a Ri Majstor
Na riječkoj pruzi, malo ispod kolodvora Meja u pravcu Škrljeva, imamo već par godina nešto slično...Uređaj koji mjeri brzinu i temperaturu oboda kotača... Ipak je riječ o neprekinutom padu od mjerodavnih 26 promila u dužini od 37 km (Drivenik-Rijeka). Vjerojatno će nešto slično bit ugrađeno između Prešnice i Kopera...ili je možda već ugrađeno?

Re: Dela na koprski progi.

Objavljeno: 13.09.2016, 19:49
Napisal/-a holding
...ni več daleč čas, ko od Ljubljane do Kopra ne bo več nobenega prometnika na postajah..... :roll: ....torej: ne bo opazovanja vlakov, če kaj visi, drsi, žari, tolče,....itd....itd...
...klub posodabljanju voznega parka, pa je še vedno včasih kakšna napaka na vlečnih ali vlečenih vozilih..... :? .....in je nujno namestiti razna tipala na progo.....
...ta tipala potem obvestijo progovnega prometnika v centru vodenja prometa, on pa strojevodjo.... :thumbupr ....in glede na javljeno napako ustrezno ukrepata...(npr. 41. in 42. os previsoka temperatura)......

Re: Dela na koprski progi.

Objavljeno: 16.09.2016, 9:17
Napisal/-a Tomy
Lani, ko se je muzejski vlak vračal iz Ptuja, je v Kidričevem (mislim, da je bilo v Kidričevem) izvozni signal padel na stoj, ker je detektor vročih osi zaznal vročo 33-037... Po posvetu z dispečerjem se je vožnja nadaljevala.

Lep dan
Tomaž

Re: Dela na koprski progi.

Objavljeno: 17.09.2016, 21:47
Napisal/-a 038
Moškanjci so bili in šele po pregledu domnevno javljene vroče osi smo dobili dovoljenje za vožnjo. Progovni prometnik vodi promet na telekomandi in ne dispečer.

Re: Dela na koprski progi.

Objavljeno: 23.09.2016, 20:42
Napisal/-a igor72
Lokev in Matavun (križišče) sta ponovno povezana....podvoz je končan, hitrost je redna :)
Slika

Re: Dela na koprski progi.

Objavljeno: 13.10.2016, 17:17
Napisal/-a igor72
Ni je več......tudi pešpot za na Slavnik, je dočakala svoj kraj =D>
Slika

Re: Dela na koprski progi.

Objavljeno: 18.10.2016, 11:39
Napisal/-a Dirigent
Zavil boš proti Puli.....

Re: Dela na koprski progi.

Objavljeno: 21.10.2016, 10:27
Napisal/-a Regan 664
Menda se med Prešnico in Kozino obeta še detektor vročih osi.....

Re: Dela na koprski progi.

Objavljeno: 05.11.2016, 10:34
Napisal/-a igor72
Z betonom nad požare....v Podpeči bodo podkušali požare omejiti tudi z betonskimi pregradami
Slika

Sicer pa se tudi na večjem delu Koprčanke pospešeno dela, kar bi moralo biti narejeno....stalno :evil:
Slika

Kako fajn...po novem vidimo tudi signale :)
Slika

Slika

Slika

Izgleda da bomo po četrt stoletje ponovno zagledali nasip ... [-o<
Slika

ne eden....kar dva :mrgreen:
Slika