NijeRi Majstor napisal/-a:Zanima me je li uvedena lagana vožnja na mjestu protupožarnih radova?
Dela na koprski progi.
Re: Dela na koprski progi.
LEP DAN
Igor
Igor
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 131
- Pridružen: 26.01.2016, 22:50
- Kraj: Rijeka
Re: Dela na koprski progi.
Lijepo za čuti! Naravno, kod nas bi bila lagana od bar 40 km/h (ako ne i 20) i to permanentno! A ne samo za vrijeme radova..
Re: Dela na koprski progi.
Ri Majstor napisal/-a:Lijepo za čuti! Naravno, kod nas bi bila lagana od bar 40 km/h (ako ne i 20) i to permanentno! A ne samo za vrijeme radova..
I kod nas ima ovakih gluposti.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Dela na koprski progi.
Ve kdo kaj o posebnem nemškem muzejskem vlaku na Kp potniški? Okrog 10 temno modro zlatih vagonov počiva na tretjem tiru. Nem evri očitno odpravijo tudi zaporo, ki smo je deležni žalujoči ostali. No, en piškav IC vendarle vozi...
Zaljubljen v modelno (Märklin Digital H0) in pravo železnico
Re: Dela na koprski progi.
Tapetar napisal/-a:Ve kdo kaj o posebnem nemškem muzejskem vlaku na Kp potniški? Okrog 10 temno modro zlatih vagonov počiva na tretjem tiru.
8-vagonski Classic Courier, ki je prišel včeraj.
Re: Dela na koprski progi.
Ja, ta napis je na vagonih. Kdo se je pripeljal? Nemški turisti,..?
Zaljubljen v modelno (Märklin Digital H0) in pravo železnico
Re: Dela na koprski progi.
Tako je. Vlak je last podjetja DNV Tours, pripeljal pa je iz Nemčije prek Bohinjske proge. V sestavi pa ima nekaj pravih biserovTapetar napisal/-a:Ja, ta napis je na vagonih. Kdo se je pripeljal? Nemški turisti,..?
Poleg njega pa je bil v Kopru tudi vlak MAV Nosztalgia z zanimivo sestavo; poleg lastnih vagonov je imel tudi ležalnike družbe Wagon Service in bife vagon slovaških železnic.
Re: Dela na koprski progi.
Malo apdejta Koprčanke....Dostava novih protipožarnih blokov
Brizganje betona nad Dolom
Ni mi jasno kako in zakaj pustijo te prazen luknje vmes...
Zanigrad...vse bolj ograjen
In pa spet novi kanaleti med Rižano in Hrastovljami, kjer bo položeno napajanje za novo mobilno napajalno postajo...
Brizganje betona nad Dolom
Ni mi jasno kako in zakaj pustijo te prazen luknje vmes...
Zanigrad...vse bolj ograjen
In pa spet novi kanaleti med Rižano in Hrastovljami, kjer bo položeno napajanje za novo mobilno napajalno postajo...
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Dela na koprski progi.
In to iz rostfrajaigor72 napisal/-a:In pa spet novi kanaleti med Rižano in Hrastovljami, kjer bo položeno napajanje za novo mobilno napajalno postajo...
Re: Dela na koprski progi.
Verjetno se na skorajda povsem položnem delu uporabi princip na slikiNi mi jasno kako in zakaj pustijo te prazen luknje vmes...
LPLZanigrad...vse bolj ograjen
Re: Dela na koprski progi.
Izvedba aktivne protihrupne zaščite ob obstoječi železniški progi na odseku Divača - Koper
http://portal.drsc.si/dcjn/narocila/243 ... ocilo.html
http://portal.drsc.si/dcjn/narocila/243 ... ocilo.html
Re: Dela na koprski progi.
Vsa ta dela kažejo na to, da bo prvi tir še dolgo živ.....
Re: Dela na koprski progi.
Prav gotovo ... tudi če drugi tir začnejo delati jutri, bo gradnja trajala vsaj kakšnih 5 let.Dirigent napisal/-a:Vsa ta dela kažejo na to, da bo prvi tir še dolgo živ.....
V vmesnem času mora biti prvi tir v vrhunski kondiciji in četudi bodo zgradili tudi tretji tir, bo moral biti prvi tir v odličnem stanju do zadnjega dne uporabe. Slovenija si ne more privoščiti opešanja prvega tira pred dokončano izgradnjo naslednika.
Če pa bo obveljala gradnja (samo) enega novega tira, pa bo obstoječi v uporabi še zelo dolgo. Itak pa so Slovenski gradbeni posegi v zadnjih desetletjih nekoliko manj kakovostni in zgrajene stvari res brezhibno opravljajo svojo funkcijo bolj kratek čas. Menda prvi metri betonskega obrizga kot požarne zaščite že pokajo in dopuščajo vegetaciji, da raste po svoje ... in s tem izgubljajo svojo funkcijo. Pa so betonažo začeli kdaj ... lansko leto? Tako me ne bi čudilo, če bi tele protihrupne ograje začele razpadati prej kot v 10 letih ... kolikor je moja optimistična ocena minimalnega časa, v katerem bo prvi tir še v polni uporabi (tudi ob izgradnji dvotirnega drugega tira).
LP, Metod
Re: Dela na koprski progi.
Nekaj je že jasno, da II. tir pred letom 2025 ne bo dan v uporabo....