Dela na koprski progi.

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1073
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Dela na koprski progi.

OdgovorNapisal/-a desiro » 13.01.2018, 20:17

JUNIOR DM napisal/-a:Ahh dejte no ,kar se tiče počasne vožnje većinoma,sploh ne veste zakaj je 30 km/h in kdaj se da na 50 km/h in kdaj pa redna hitrost ? ,ne žalim nobenga ,ampak to funkcijo pustimo poblaščenim osebam SŽ infrakstuturi....IN ZAKAJ TRAJA 2 MESCA TO ? PA VPRAŠAJTE ŽAL POLITIKO RP SLOVENIJE . :D :D :D


žalostno je da nekje po RS tudi pooblaščene osebe SŽ infrastruktura ne vejo kako se počane vožnje označuje v skladu s pravilnikom, predvsem tiste zaporedne... in dokler je stanje tako da se vsem fučka kje dobesedno ležijo signalni loparji in oznake, se napredka v stilu ukinitve nepotrebnih počasnih voženj ne da pričakovat...

Če pa je tebi znano nas pa razsvetli in razloži čemu od KR 1 postaje Koper t. Cjazimo 30 km/h ? in kdaj se po remontu proge vpelje višja hitrost? Zanimivo je da se je na Ljubljanskem viču ko so pred nekaj leti naredili nov podvoz počasna vožnja na novogradnji dvignila iz 30 dokaj hitro na 50 potem 70 in se potem vpeljala voznoredna hitrost, očitno mora samo pravi čakat pred zaprtimi rampami in se da vse! #-o
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 8503
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Dela na koprski progi.

OdgovorNapisal/-a železocestnik » 13.01.2018, 21:16

desiro, pozdravljen,

ta trditev ni dale od resnice #-o :lol:

desiro napisal/-a:
Zanimivo je da se je na Ljubljanskem viču ko so pred nekaj leti naredili nov podvoz počasna vožnja na novogradnji dvignila iz 30 dokaj hitro na 50 potem 70 in se potem vpeljala voznoredna hitrost, očitno mora samo pravi čakat pred zaprtimi rampami in se da vse! #-o


Nič bolje ni na cestah. Tabla za omejitev 40 km/h in "Cesta v gradnji" visi še dolga leta potem, ko se nič več ne dela :saluti

Ko bo enkrat redar "začupatil" z radarjem tapravega, jo bodo takoj sneli :lol: :lol:

pozdrav
Darko
JUNIOR DM
Začetnik
Začetnik
Prispevkov: 4
Pridružen: 01.03.2017, 18:47
Kraj: Koper

Re: Dela na koprski progi.

OdgovorNapisal/-a JUNIOR DM » 13.01.2018, 21:43

Gospod desiro !
Nebom govoril nič proti SŽ infrastrukturi , ker poznam odlične mojstre ker poznajo boljše signalni pravilnik kot nek strojevodja ki je že več kot 20 let na odprti progi. :thumbupl

Kar se tiče počasne vožnje ,žal nebom izkazal svoje znanje na VLAKI INFO ,če pa te res zanima ,bo treba kako skripto odpreti o zgornjem ustroju...,ali pa če bo prilika ti bom povedal kar v živo. =D>

Lep pozdrav
bronz
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 435
Pridružen: 03.09.2009, 6:35

Re: Dela na koprski progi.

OdgovorNapisal/-a bronz » 13.01.2018, 21:51

JUNIOR DM pa kar sam sebi aplaudira in se naslaja nad svojo inteligenco =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Ni ga junaka...............................................................................................................
038
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 612
Pridružen: 10.03.2009, 20:49

Re: Dela na koprski progi.

OdgovorNapisal/-a 038 » 13.01.2018, 22:39

Ce so ti majstri tako dobri na SZ Infrastruktura pot tem naj mulcu ki vozi na odprti progi odgovorijo:
- zakaj dajejo dovoljenje za voznjo tam kjer ni potrebno,
- zakaj nas obvescajo o stanju na Npr- u kateri so bili izgrajeni,
- zakaj sami ne vidijo narobe vgrajenih signalnih znakov in oznak, ali tistih katere bi morale biti pa jih ni,
- zakaj ne upostevajo Navodila 963 in Prirocnika 002.69,
- zakaj ti majstri dopuscajo da je progovna hitrost v Divaci oznacena tako kot je,
- ........ , sa strinjam, taksne polemike niso za sem.
Florjan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 615
Pridružen: 16.11.2005, 18:56
Kraj: Šmartno pri Litiji

Re: Dela na koprski progi.

OdgovorNapisal/-a Florjan » 13.01.2018, 23:07

Kopirano iz "Pravilnika o zgornjem ustroju" člen 75.
5) Največja dopustna dolžina počasnih voženj med obnovo ali nadgradnjo je največ 3.500 m, od tega 2.000 m za hitrost najmanj 30 km/h in 1500 m za hitrost najmanj 50 km/h. Če se hkrati izvaja varjenje v NZT, je počasna vožnja lahko največ 5.000 m, od tega 2.000 m za hitrost najmanj 30 km/h in 3.000 m za hitrost najmanj 50 km/h. Počasne vožnje s hitrostjo, ki je manjša ali enaka 50 km/h, se morajo ukiniti najpozneje 6 dni po njihovi vpeljavi. Počasne vožnje s hitrostjo, ki je večja od 50 km/h, se morajo odpraviti in tir usposobiti za največjo dopustno progovno hitrost najpozneje v petih dneh po vpeljavi počasne vožnje, če vozi po enotirni progi najmanj 50 vlakov v 24 urah, in po dvotirni progi skupaj 120 vlakov v 24 urah, oziroma v desetih dneh, če je število vlakov manjše. Označitev počasne voženje je potrebno izvesti v skladu s Signalnim pravilnikom.
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1073
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Dela na koprski progi.

OdgovorNapisal/-a desiro » 15.01.2018, 2:48

JUNIOR DM napisal/-a:Gospod desiro !
Nebom govoril nič proti SŽ infrastrukturi , ker poznam odlične mojstre ker poznajo boljše signalni pravilnik kot nek strojevodja ki je že več kot 20 let na odprti progi. :thumbupl

Kar se tiče počasne vožnje ,žal nebom izkazal svoje znanje na VLAKI INFO ,če pa te res zanima ,bo treba kako skripto odpreti o zgornjem ustroju...,ali pa če bo prilika ti bom povedal kar v živo. =D>

Lep pozdrav


Ta trditev je povsem točna, vendar si jo lahko vsak razlaga drugače... :roll: #-o
Je pa dejstvo da imajo mojstri pri Sž infrastrukturi ponavadi več časa za temeljit pregled pravilnikov (razpis zapore, verjetno tudi v naprej narejen kak plan postavitve signalnih loparjev (dela ne poznam zato lahko le špekuliram)) medtem ko se strojevodje iz dneva v dan spopadamo s stanjem na terenu in signalni lopar vidimo praviloma 700 m pred počasno vožnjo in nimamo časa študirati pravilnikov, te moramo preprosto znati, in kadar vse ni postavljeno tako kot naj bi bilo gre lahko kar precej za nohte.....res da smo o počasnih vožnjah in drugih nerednostih obveščeni z nalogom za vožnjo vlaka, vendar ko v roke 10 minut pred odhodom dobiš spis iz aleksandrijske knjižnice ti pa moraš med tem časom pripraviti in pregledati kakšno stvarco ali dve, opraviti preizkus zavore... ti to bole malo pomaga, zato se na terenu veliko bolj zanešeš na oznake.

nauk, ne seri čez strojevodje če našega dela ne poznaš :!:
Svoje trditve pa bi pričakoval da vsaj argumentiraš, ne pa da se zanašaš na neko fiktivno znanje ljudi ki jih poznaš.

Pa da ne boš narobe razumel to ni kritika tvojega dela, ker ga prav tako kot ti mojega ne poznam tako dobro da bi lahko pisal neubloze, je bolj kritika sistema v katerem delamo, žalostno je da je naš sistem še dokaj urejen, v primerjavi z južnejšimi sistemi, žal pa smo slovenci taki da se vedno raje ozramo na sever, in prav bi bilo da bi končno kaj okrog tega tudi postorili, za začetek dvignili hitrosti tam kjer stanje proge to dopušča opravili remonte, počasnih voženj ne vlekli v nedogled in vsaj signalizacjo postavljali po pravilnikih katere smo sami sebi (z vzorom na avstrijske in nemške) napisali.

In res to ni tema za semle tako da ne mislim nadaljevati tja v tri dni...
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4475
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Dela na koprski progi.

OdgovorNapisal/-a igor72 » 24.01.2018, 12:19

In tako je minil prvi mesec cincanja po "remontu"....
Slika


So pa zapore izkoristili tudi za priprave na novo ENP
Slika

bodoče napajanje iz ENP Hrastovlje
Slika

Še vedno je v gradnji dovod iz Rižane...
Slika

Slika


Me pa zanima, če kdo ve....ali je res 20kV napajanje lahko položeno kar tako po tleh, vsem na uporabo za hojo po njem???...ali bodo, ko bo potreben prevzem, kopali vse nazaj ven?
Slika

Slika
LEP DAN
Igor
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2729
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Dela na koprski progi.

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 24.01.2018, 15:21

Misliš na kabelsko kanalizacijo?
http://www.pirnat.eu/project/gh-holding/

To, pa da štrl kabel ven na predzadnji sliki, pa ne more opraviti prevzema. Prvi udar strele, pa je zrel za menjavo. Za 20 kV mora biti 0,8 metrov pod zemljo ali v koritu.
Zadnjič spremenil Re 4/4, dne 24.01.2018, 15:24, skupaj popravljeno 2 krat.
tango
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 113
Pridružen: 05.11.2009, 0:35

Re: Dela na koprski progi.

OdgovorNapisal/-a tango » 24.01.2018, 15:22

igor72 napisal/-a:Me pa zanima, če kdo ve....ali je res 20kV napajanje lahko položeno kar tako po tleh, vsem na uporabo za hojo po njem???...ali bodo, ko bo potreben prevzem, kopali vse nazaj ven?

Ne bodo kopali nazaj (če je seveda vse pravilno položeno po načrtu). 20kV podzemni kabli so narejeni za življenjsko dobo 40+ let ne glede na vremenske vplive. Do živega bi mu prišla verjetno edino stalna potopljenost v vodi, izpostavljenost vplivom iz okolja pa razen na trdoto materiala nima večjega vpliva.
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4475
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Dela na koprski progi.

OdgovorNapisal/-a igor72 » 16.02.2018, 23:06

V sklopu obnove/modernizacije Koprčanke je tudi povečanje preseka napajalnega voda med Divačo in Rodikom, ki je bilo izvedeno med zaporami v Decembru in Januarju:
Slika

In menjava konzol, skupaj z izolaterjem in poligonacijsko ročico, na istem odseku
Slika
-------------------------------------------------------------
Bliža pa se že drugi mesec, odkar nad Hrastovljami, po obnovljenem tiru, še vedno cincamo... :evil: :evil: :evil:
LEP DAN
Igor
EG 3100
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 443
Pridružen: 16.05.2007, 12:53
Kraj: Primorska

Re: Dela na koprski progi.

OdgovorNapisal/-a EG 3100 » 16.02.2018, 23:27

V sklopu obnove/modernizacije Koprčanke je tudi povečanje preseka napajalnega voda med Divačo in Rodikom, ki je bilo izvedeno med zaporami v Decembru in Januarju


Tisto na sliki je samo nova povezava med ojačitvenim (napajalnim) vodom in nosilnim vodom VM. Ojačitveni vod je še star :arrow: 2x95mm2.
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4475
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Dela na koprski progi.

OdgovorNapisal/-a igor72 » 16.02.2018, 23:43

EG 3100 napisal/-a:
V sklopu obnove/modernizacije Koprčanke je tudi povečanje preseka napajalnega voda med Divačo in Rodikom, ki je bilo izvedeno med zaporami v Decembru in Januarju


Tisto na sliki je samo nova povezava na napajalni vod. Napajalni vod je še star 2x95mm2.

Ne bo držalo....ne vem kakšen so mere, ampak napajalni je nov! Tle je že oksidiral ker je bil ta del menjan že v Decembru, tokovne vezi pa so namestili sedaj, na koncu...
LEP DAN
Igor
EG 3100
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 443
Pridružen: 16.05.2007, 12:53
Kraj: Primorska

Re: Dela na koprski progi.

OdgovorNapisal/-a EG 3100 » 16.02.2018, 23:50

Hm... Me je preslepil kot pod katerim je slikano. Bom ob priliki pogledal na terenu, kaj in koliko so menjali.
EG 3100
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 443
Pridružen: 16.05.2007, 12:53
Kraj: Primorska

Re: Dela na koprski progi.

OdgovorNapisal/-a EG 3100 » 24.02.2018, 13:44

Pregledano na terenu... res je 2x185mm2 do ločišča v Rodiku.

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: celan, leteči vlak in 10 gostov