Stran 84 od 90

Re: Dela na koprski progi.

Objavljeno: 15.04.2018, 12:40
Napisal/-a SZ ljubitelj
Malo iz Rodika proti Kozini naletim na tele blatne toplice (slikane samo ene, jih je več)

Slika

Slika

in pa tole o tehtnici, ki se vgrajuje.

Slika

Re: Dela na koprski progi.

Objavljeno: 15.04.2018, 20:10
Napisal/-a igor72
Med Rodikom in Kozino je trenutno stanje obupno...lokomotive so vse blatne, pri že tako nizki hitrosti skačeš do stropa....v teh dveh kilometrih je preko 20 blatnih polj; cele toplice so (na sliki) tik pred Kozino...
Zraven so rezervni deli, ki bojo zamenjali speskane betonske pragove, verjetno bojo še spodbili in to bo to...rešitev za kakšnih 10-15 dni in pol začnemo znova :evil:
Slika


V dolini rižanski se končuje kablizacija za ENP Hrastovlje, katera tudi poraja nekatere dvome...kanalete so pokrili s "streho", kar je verjetno ok, da kamenje ne bi padalo nanje, hkrati pa so naredili odskoćno polico, da bo kamenje namesto v kanal, sedaj padalo na tire??
Slika


Da erozije na tem delu niso slučajne, potrjuje dejstvo, da je prišlo že med izvedbo del, do okrušenja stene in padec kamenja je potrgal kanalete in poškodoval kable....
Slika

...bomo vidli... :?

Re: Dela na koprski progi.

Objavljeno: 20.04.2018, 13:29
Napisal/-a igor72
V Ponedeljek je na svoje mesto prišla tudi ENP Hrastovlje :thumbupl
Slika

Slika


Slaba stran tega tedna pa je, da smo dobili novo počasno... :? :( :evil:
Slika

"Slabo stanje tira"....do daljnega cigumigu :(
Slika

Re: Dela na koprski progi.

Objavljeno: 20.04.2018, 14:38
Napisal/-a cokla
Tega res ne razumem....do nezavesti se vedno nekaj razkopava in dela; pa slabo stanje tira . A niso ravno tu menjavali šine?

Re: Dela na koprski progi.

Objavljeno: 20.04.2018, 14:49
Napisal/-a EG 3100
Koliko je dolžina počasne vožnje?

Re: Dela na koprski progi.

Objavljeno: 20.04.2018, 18:15
Napisal/-a holding
...napredek pa je.... :!: :!: ....ne več 30, kot ponavadi v klanc, ampak 40 :!: km/h.....

Re: Dela na koprski progi.

Objavljeno: 20.04.2018, 18:16
Napisal/-a cokla
holding napisal/-a:...napredek pa je.... :!: :!: ....ne več 30, kot ponavadi v klanc, ampak 40 :!: km/h.....

Od kje pa ti to? S pravim "porivačem" ne sme pod 55....

Re: Dela na koprski progi.

Objavljeno: 20.04.2018, 18:58
Napisal/-a holding
.. serija 363 tovorni prenos Vkr = 37,5 km/h..... :idea: ...

Re: Dela na koprski progi.

Objavljeno: 20.04.2018, 19:01
Napisal/-a cokla
holding napisal/-a:.. serija 363 tovorni prenos Vkr = 37,5 km/h..... :idea: ...
To je kritična....kdo pravi, da ne pelje hitreje? :D

Re: Dela na koprski progi.

Objavljeno: 20.04.2018, 19:08
Napisal/-a holding
...saj je počasna vožnja. ane .?.. :idea: ...

Re: Dela na koprski progi.

Objavljeno: 20.04.2018, 19:55
Napisal/-a cokla
holding napisal/-a:...saj je počasna vožnja. ane .?.. :idea: ...

Torej...40 km/h lahko... ;) mal heca...


Drugače pa je očitno nekomu "kapnilo"... ;)

Re: Dela na koprski progi.

Objavljeno: 22.04.2018, 21:31
Napisal/-a električar
Napisal/-a mkx
Kaj pa odgovor na vprašanje @preglednika? Kolikšen del električne moči se troši na uporih pri vožnji s polno močjo pri polovici kritične hitrosti? Torej kolikšen tok teče preko OT in kolikšen je padec napetosti na uporih?
Doslej ni nihče razložil koliko energije se uničuje na uporih, zato sem se lotil računanja. Ne poznam točnih lastnosti Brižitinih vlečnih tokokrogov, iz dostopnih podatkov pa skušam oceniti razmere. Iz moči in toka predpostavljam, da je ohmski padec na navitjih motorja do 200 V pri maksimalnem toku, inducirana napetost v rotorju dvojnega motorja pri V kritični in polnem vzbujanju (max. statorskem toku) pa okoli 2800 V. Predpostavljam, da je pod kritično hitrostjo inducirana napetost prenizka in je treba del mrežne napetosti (3 kV) uničevati na zagonskih uporih. Po tej logiki bi bila Ui pri 20 km/h okoli 1500 V. Torej mora biti tedaj padec na uporih cca 1300 V.
Brižita ima pri vleki 700 tonskega vlaka z 20 km/h na 2,5% vzponu moč na kolesih cca 1,2 MW, ravno toliko pa se uničuje na uporih. Če je na takem vzponu počasne vožnje, kot je bilo navedeno 1,5 km in če upoštevamo zniževanje hitrosti in pospeševanje, se za to zadržuje na odseku okoli 4 min več kot pri normalni hitrosti in porabi kakih 130 kWh dodatne energije, kar je cca 8% potrebne energije za to težo vlaka na celi poti od Kp do Divače.
Ob tem bi bilo zanimivo vedeti, do katere hitrosti lahko še vozi z vsemi motorji v seriji. Ali je možno, da tako vozi manj kot 20 km/h in ni potrebno uničevati energije na uporih. Vozni čas bi se tako podaljšal še za kakšno minuto, poraba pa približala normalni, ker bi se dodatna energija rabila le za ponovno pospeševanje. Mislim, da motorjem ne bi smelo biti hudega, dokler je tok v dovoljenih mejah in deluje prisilno hlajenje.
Glede delovanja motorja bi bilo zanimivo vedeti tudi, kako deluje pri največji hitrosti. Kolikšen je vzbujalni tok na statorju glede na rotorskega pri hitrosti 75 km/h v tovorni prestavi oz. kolikšen delež se šentira. Po logiki bi moralo skozi stator teči le pol rotorskega toka.
Naj me strojevodje dopolnijo ali popravijo.

Lp

Re: Dela na koprski progi.

Objavljeno: 23.04.2018, 7:22
Napisal/-a Ljubitelj
Zakj se pri Brižiti govori pri motorjih v množini, po mojem vedenju in kar sem videl v njej ima samo dva? No če pa verjamemo wikipediji, https://sl.wikipedia.org/wiki/S%C5%BD_serija_363, ima na vsaki pogonski osi dva:
Lokomotiva ima dve pogonski osi, na vsaki sta po dva električno ločena elektromotorja. Motorje je mogoče preklapljati na vzporedno in zaporedno vezavo. Posebnost lokomotive je tudi mehanski reduktor, ki omogoča preklop med "potniško" (lahko se jo uporablja tudi za vleko lažjih tovornih vlakov) in "tovorno" prestavo. Pri "tovorni" prestavi se razvije višja vlečna sila, vendar na račun nižje hitrosti (do 75 km/h)., ima tudi samo dve pogonski osi
Koliko ima torej Brižitka motorjev oficialno? Ampak če me še spomin še ni čisto zapustil sta ta dva (moje vedenje) motorja krmiljena preko nekih polprevodniških tiristojev, vsaj tako se je pred 40 leti navajalo. Sedaj pa samo različna vezava in segrevanje ljubega zraka..... Ali me že res zapušča spomin in so v 70 letih kupovali lokomotive na nivoju prvih enosmernih it 30 let prejšnega stoletja?

LPL

Re: Dela na koprski progi.

Objavljeno: 23.04.2018, 8:31
Napisal/-a cokla
Ljubitelj napisal/-a:
Koliko ima torej Brižitka motorjev oficialno? Ampak če me še spomin še ni čisto zapustil sta ta dva (moje vedenje) motorja krmiljena preko nekih polprevodniških tiristojev, vsaj tako se je pred 40 leti navajalo. Sedaj pa samo različna vezava in segrevanje ljubega zraka..... Ali me že res zapušča spomin in so v 70 letih kupovali lokomotive na nivoju prvih enosmernih it 30 let prejšnega stoletja?

LPL

Po kmečko.....Brižitka ima štiri motorje - električno; mehansko pa le dva, ker sta na isti osi dva rotorja vležajena v eno ohišje , ki ima dva ločena statična navitja.

Re: Dela na koprski progi.

Objavljeno: 23.04.2018, 9:03
Napisal/-a holding
...no, pa smo še nekaj izvedeli..... =D> ...

..pa nazaj na počasne....
.......fora 40...!.. namesto 30..!.. v klan'c je predvsem v tem, da brižita pri 40 "diha s polnimi pljuči" in vleče maximalni bruto...... :thumbupr ......in je možnost obležanja bistveno..!.. manjša.....posledica obležanja je pa - poleg ostalega - še vsaj min pol ure zastoja na enotirni progi...

...pa še naloga za "teoretike"...:..
...nikjer nisem zasledil koliko % max obremenitve na 26%o odpora je zmožna 363 pri 30 km/h..... :?: ....(lahk' tud' v tonah)