Maribor_Tezno
Maribor_Tezno
Imam nekaj vprašanj o postaji Maribor_Tezno.
- IsJ1 (izvoz v smer MB) stoji ob tiru 2 (napačno ob levi strani, brez opozorilnika), IsJ2 pa stoji ob tiru 1. Oznaki signalov menda nista skladni s pravilnikom.
Zanimivo je, da je IsD1 (izvoz v smer ZM) nekoč napačno stal ob levi strani tira 1, pa so ga ob zamenjavi tirov prestavili ob desno stran.
(Gl. tirno skico!-na skici manjka IsJ2).
Zakaj takšna odstopanja?
- Zanima me, kdaj bo p. Maribor_Tezno prišla na vrsto za posodobitev SV naprav? Je edina postaja s kretnicami na "ročni pogon" na progi ZM - Šentilj_d. m.
Lp Mirko
- IsJ1 (izvoz v smer MB) stoji ob tiru 2 (napačno ob levi strani, brez opozorilnika), IsJ2 pa stoji ob tiru 1. Oznaki signalov menda nista skladni s pravilnikom.
Zanimivo je, da je IsD1 (izvoz v smer ZM) nekoč napačno stal ob levi strani tira 1, pa so ga ob zamenjavi tirov prestavili ob desno stran.
(Gl. tirno skico!-na skici manjka IsJ2).
Zakaj takšna odstopanja?
- Zanima me, kdaj bo p. Maribor_Tezno prišla na vrsto za posodobitev SV naprav? Je edina postaja s kretnicami na "ročni pogon" na progi ZM - Šentilj_d. m.
Lp Mirko
Opozorilnik? Za "napačno stran" imaš verjetno v mislih svarilnik glavnega signala. Za izvozni signal proti Hočam je prej bil svarilnik, sedaj so pa naredili konstrukcijo, tako da je signal na desni strani tira.
Zakaj so signal proti Mariboru pustili na "napačni strani", pa ... Je kar prava stran, saj se na postaji Tezno začne obojestranski promet. Zaenkrat še imaš pred prvo kretnico signalno oznako OS s puščico navzgor (začetek obojestranskega prometa). Signali se pri OS vgrajujejo na zunanji strani tira, za katerega veljajo. Res da sedanji Signalni pravilnik za to zahteva "kazala za izmenični promet", ampak to je že 30 let prilagojeno na nov Signalni pravilnik... Zakaj pa oznaka J, pa ne vem.
MMG skice postaj (tiste na AŽP) - Klemen ne bit jezen - so pa narejene zelo površno. Od napačnih oznak tirov, do zamenjav MTSov z glavnimi signali ...
Zakaj so signal proti Mariboru pustili na "napačni strani", pa ... Je kar prava stran, saj se na postaji Tezno začne obojestranski promet. Zaenkrat še imaš pred prvo kretnico signalno oznako OS s puščico navzgor (začetek obojestranskega prometa). Signali se pri OS vgrajujejo na zunanji strani tira, za katerega veljajo. Res da sedanji Signalni pravilnik za to zahteva "kazala za izmenični promet", ampak to je že 30 let prilagojeno na nov Signalni pravilnik... Zakaj pa oznaka J, pa ne vem.
To še pa kugla pr šlogarci ne ve.Signal napisal/-a: - Zanima me, kdaj bo p. Maribor_Tezno prišla na vrsto za posodobitev SV naprav? Je edina postaja s kretnicami na "ročni pogon" na progi ZM - Šentilj_d. m.
MMG skice postaj (tiste na AŽP) - Klemen ne bit jezen - so pa narejene zelo površno. Od napačnih oznak tirov, do zamenjav MTSov z glavnimi signali ...
Re: Maribor_Tezno
.....to je posledica APP sistema........ ......katerega iznajdba sega v sredino prejšnjega stoletja......... ......na Balkan.....Signal napisal/-a:Imam nekaj vprašanj o postaji Maribor_Tezno.
- IsJ1 (izvoz v smer MB) stoji ob tiru 2 (napačno ob levi strani, brez opozorilnika), IsJ2 pa stoji ob tiru 1. Oznaki signalov menda nista skladni s pravilnikom.
Zanimivo je, da je IsD1 (izvoz v smer ZM) nekoč napačno stal ob levi strani tira 1, pa so ga ob zamenjavi tirov prestavili ob desno stran.
(Gl. tirno skico!-na skici manjka IsJ2).
Zakaj takšna odstopanja?
Lp Mirko
.....malo prelistaj po tem forumu, pa boš naletel še na več takšnih anomalij..... ........mogoče se bo pa zaradi prihoda tujcev kaj izboljšalo........ ....
Re: Maribor_Tezno
....menim, da še dolgo ne......... .......ko pa bo, pa prav gotovo ne v takšni tirni situaciji (in funkciji), kot je sedaj.......("globalizacija ruši sve"....press...).. ...Signal napisal/-a:
- Zanima me, kdaj bo p. Maribor_Tezno prišla na vrsto za posodobitev SV naprav? Je edina postaja s kretnicami na "ročni pogon" na progi ZM - Šentilj_d. m.
Lp Mirko
Hvala.541 napisal/-a:Opozorilnik? Za "napačno stran" imaš verjetno v mislih svarilnik glavnega signala. Za izvozni signal proti Hočam je prej bil svarilnik, sedaj so pa naredili konstrukcijo, tako da je signal na desni strani tira.
Zakaj so signal proti Mariboru pustili na "napačni strani", pa ... Je kar prava stran, saj se na postaji Tezno začne obojestranski promet. Zaenkrat še imaš pred prvo kretnico signalno oznako OS s puščico navzgor (začetek obojestranskega prometa). Signali se pri OS vgrajujejo na zunanji strani tira, za katerega veljajo. Res da sedanji Signalni pravilnik za to zahteva "kazala za izmenični promet", ampak to je že 30 let prilagojeno na nov Signalni pravilnik... Zakaj pa oznaka J, pa ne vem.
To še pa kugla pr šlogarci ne ve.Signal napisal/-a: - Zanima me, kdaj bo p. Maribor_Tezno prišla na vrsto za posodobitev SV naprav? Je edina postaja s kretnicami na "ročni pogon" na progi ZM - Šentilj_d. m.
MMG skice postaj (tiste na AŽP) - Klemen ne bit jezen - so pa narejene zelo površno. Od napačnih oznak tirov, do zamenjav MTSov z glavnimi signali ...
Za "opozorilnik" se opravičujem, z odgovorom se pa ne strijan povsem.
To, da je izvozni signal v smeri MB postavljen ob levi strani tira, zato ker je uveden obojestranski promet, ne drži. Obojestranski promet (po mojem) nima vpliva na stran postavitve izvoznih signalov.
Tira 1 in 2 sta postajna tira in ne odprta proga. Torej bi morali biti vsi štirje izvozni signali postavljeni ob desni strani tirov.
IsJ1 je očitno izjema, ki nima svarilnika, pa označen tudi ni po pravilniku (IsJ2 tudi ne).
IsJ1 (tir 2) bi moral biti IsJ2 (tir 1) in nasprotno, da bi bile oznake v skladu s Sig. pravilnikom.
Lp Mirko
Kar se svarilnikov tiče, je v JŽ Signalnem pravilniku:
Z novim Signalnim pravilnikom se svarilniki ne bodo več smeli vgrajevati, prav tako ni predvideno, da bi bili signali postavljeni na drugo stran. Seveda to velja za rekonstrukcije.
Oznake signalov se bodo pa tudi spremenile, konkretno izvozni bodo imeli v prvem delu številko tira, za katerega veljajo, nato pa številko 2 za smer proti koncu proge in številko 1 za smer proti začetku proge. Torej izvozni signal iz tira 1 proti koncu proge bo označen kot signal 12, proti začetku proge pa 11.
Kazal za izmenični promet na SŽ ni, so pač po sistemu najmanjšega odpora (APP ) uporabili samo prvi del drugega odstavka, ki nič ne govori, za katere signale pri obojestranskem prometu gre. Mogoče so celo kazala za izmenični promet bila predvidena in na račun tega niso postavili signalnega svarilnika. Železničarji pa vemo, kako zgledajo na železnici začasne rešitve - če gre 10 let, bo pa šlo še naslednjih 50.Kadar niso glavni signali postavljeni na strani tira, ki je določena .... , temveč na nasprotni strani, se morajo na strani, na kateri bi morali biti praviloma vgrajeni, vgraditi signalni svarilniki.
Na dvotirnih progah z izmeničnim prometom se ne postavljajo svarilniki glavnih signalov, če je vgrajeno kazalo za izmenični promet.
Z novim Signalnim pravilnikom se svarilniki ne bodo več smeli vgrajevati, prav tako ni predvideno, da bi bili signali postavljeni na drugo stran. Seveda to velja za rekonstrukcije.
Oznake signalov se bodo pa tudi spremenile, konkretno izvozni bodo imeli v prvem delu številko tira, za katerega veljajo, nato pa številko 2 za smer proti koncu proge in številko 1 za smer proti začetku proge. Torej izvozni signal iz tira 1 proti koncu proge bo označen kot signal 12, proti začetku proge pa 11.
Re: Maribor_Tezno
Odnos SŽ do potnikov je na "zavidljivi" ravni.
Več o tem piše v članku Odpadlega ometa še niso uspeli odstraniti.
Le tako naprej...
Več o tem piše v članku Odpadlega ometa še niso uspeli odstraniti.
Le tako naprej...
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal
Re: Maribor_Tezno
Signal napisal/-a:Odnos SŽ do potnikov je na "zavidljivi" ravni.
Več o tem piše v članku Odpadlega ometa še niso uspeli odstraniti.
Le tako naprej...
Dokler postopek z zavarovalnico ni gotov se ne sme začeti kakršen koli poseg....enako je tudi z lokomotivami poškodovanimi v ID-jih. Vedno se mora popraviti ravno tista lokomotiva pa tudi , če je še tako poškodovana.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Maribor_Tezno
Kako pa je z deli na A strani tirne skupine 48 - 51
Kretnice se prestavljajo s premetavanjem hrušk, izvoznih signalov ni, medtem ko so na B strani kretnice in izvozni signali že vključeni v ERSVN.
Kretnice se prestavljajo s premetavanjem hrušk, izvoznih signalov ni, medtem ko so na B strani kretnice in izvozni signali že vključeni v ERSVN.
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal
Re: Maribor_Tezno
Kaj dela nesposobnost projektantov.... Zaradi ene kretnice...
Datum prejema: 17.01.2018 15:19
Spoštovani! V PN je navedeno, da je potrebno povečanje prevozne zmogljivosti v skladu z IDZ št. 838, v naslednji alineji pa je navedeno, da je potrebno zagotoviti min. hitrost 50 km/h oz. min. radij kretnic in lokov na tirih 300 m. V IDZ je en radij manjši od 300m (200m) zaradi česar je hitrost, ki jo omogoča omejena na 40 km/h. Radij je sicer mogoče povečati, vendar se bo s tem po vsej verjetnosti zmanjšala koristna dolžina dveh postajnih tirov. Predlagamo, da se IzN naredi na podlagi že izdelanega IDZ-ja št. 838 (hitrost 40km/h), sicer bo novo zasnovo potrebno ponovno preučiti in potrditi na SŽ, preden bi se začelo z izdelavo IzN. Hvala in lep pozdrav!
Odgovor št. 69:
Predlog se sprejme, tako da se IzN naredi na podlagi izdelanega IDZ- ja (ostane radij 200 na tiru 48 in s tem hitrost 40 km/h čez postajo)
Re: Maribor_Tezno
saj ne da pravilnik omogoča da bi bila hitrost čez postajo 50 km/h v primeru vožnje čez omenjeno kretnico pa s hitrostnim kazalom signalizirano 40.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Maribor_Tezno
Signalni ja... pri nekem drugem pravilniku pa se zatakne.desiro napisal/-a:saj ne da pravilnik omogoča da bi bila hitrost čez postajo 50 km/h v primeru vožnje čez omenjeno kretnico pa s hitrostnim kazalom signalizirano 40.
Re: Maribor_Tezno
Saj bojo popravili s sistemom varnega upravljanja..... če verjamešEG 3100 napisal/-a:Signalni ja... pri nekem drugem pravilniku pa se zatakne.desiro napisal/-a:saj ne da pravilnik omogoča da bi bila hitrost čez postajo 50 km/h v primeru vožnje čez omenjeno kretnico pa s hitrostnim kazalom signalizirano 40.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER