Stran 1 od 2

Maribor_Tezno

Objavljeno: 06.06.2008, 16:30
Napisal/-a Signal
Imam nekaj vprašanj o postaji Maribor_Tezno.

- IsJ1 (izvoz v smer MB) stoji ob tiru 2 (napačno ob levi strani, brez opozorilnika), IsJ2 pa stoji ob tiru 1. Oznaki signalov menda nista skladni s pravilnikom.
Zanimivo je, da je IsD1 (izvoz v smer ZM) nekoč napačno stal ob levi strani tira 1, pa so ga ob zamenjavi tirov prestavili ob desno stran.
(Gl. tirno skico!-na skici manjka IsJ2).
Zakaj takšna odstopanja?

- Zanima me, kdaj bo p. Maribor_Tezno prišla na vrsto za posodobitev SV naprav? Je edina postaja s kretnicami na "ročni pogon" na progi ZM - Šentilj_d. m.

Lp Mirko

Objavljeno: 06.06.2008, 17:01
Napisal/-a 541
Opozorilnik? Za "napačno stran" imaš verjetno v mislih svarilnik glavnega signala. Za izvozni signal proti Hočam je prej bil svarilnik, sedaj so pa naredili konstrukcijo, tako da je signal na desni strani tira.

Zakaj so signal proti Mariboru pustili na "napačni strani", pa ... Je kar prava stran, saj se na postaji Tezno začne obojestranski promet. Zaenkrat še imaš pred prvo kretnico signalno oznako OS s puščico navzgor (začetek obojestranskega prometa). Signali se pri OS vgrajujejo na zunanji strani tira, za katerega veljajo. Res da sedanji Signalni pravilnik za to zahteva "kazala za izmenični promet", ampak to je že 30 let prilagojeno na nov Signalni pravilnik... :lol: Zakaj pa oznaka J, pa ne vem. :oops:
Signal napisal/-a: - Zanima me, kdaj bo p. Maribor_Tezno prišla na vrsto za posodobitev SV naprav? Je edina postaja s kretnicami na "ročni pogon" na progi ZM - Šentilj_d. m.
To še pa kugla pr šlogarci ne ve. :-k

MMG skice postaj (tiste na AŽP) - Klemen ne bit jezen :oops: - so pa narejene zelo površno. Od napačnih oznak tirov, do zamenjav MTSov z glavnimi signali ...

Objavljeno: 06.06.2008, 17:13
Napisal/-a Regan 664
541 napisal/-a:MMG skice postaj (tiste na AŽP) - Klemen ne bit jezen :oops: - so pa narejene zelo površno. Od napačnih oznak tirov, do zamenjav MTSov z glavnimi signali ...
Nisem jezen, takrat me namreč še ni bilo..... :lol:

Re: Maribor_Tezno

Objavljeno: 06.06.2008, 20:04
Napisal/-a holding
Signal napisal/-a:Imam nekaj vprašanj o postaji Maribor_Tezno.

- IsJ1 (izvoz v smer MB) stoji ob tiru 2 (napačno ob levi strani, brez opozorilnika), IsJ2 pa stoji ob tiru 1. Oznaki signalov menda nista skladni s pravilnikom.
Zanimivo je, da je IsD1 (izvoz v smer ZM) nekoč napačno stal ob levi strani tira 1, pa so ga ob zamenjavi tirov prestavili ob desno stran.
(Gl. tirno skico!-na skici manjka IsJ2).
Zakaj takšna odstopanja?



Lp Mirko
.....to je posledica APP sistema........ :idea: ......katerega iznajdba sega v sredino prejšnjega stoletja......... :cry: ......na Balkan.....

.....malo prelistaj po tem forumu, pa boš naletel še na več takšnih anomalij..... :cry: ........mogoče se bo pa zaradi prihoda tujcev kaj izboljšalo........ :) ....

Re: Maribor_Tezno

Objavljeno: 06.06.2008, 20:10
Napisal/-a holding
Signal napisal/-a:
- Zanima me, kdaj bo p. Maribor_Tezno prišla na vrsto za posodobitev SV naprav? Je edina postaja s kretnicami na "ročni pogon" na progi ZM - Šentilj_d. m.

Lp Mirko
....menim, da še dolgo ne......... :cry: .......ko pa bo, pa prav gotovo ne v takšni tirni situaciji (in funkciji), kot je sedaj.......("globalizacija ruši sve"....press...).. :oops: ...

Objavljeno: 06.06.2008, 20:22
Napisal/-a Signal
541 napisal/-a:Opozorilnik? Za "napačno stran" imaš verjetno v mislih svarilnik glavnega signala. Za izvozni signal proti Hočam je prej bil svarilnik, sedaj so pa naredili konstrukcijo, tako da je signal na desni strani tira.

Zakaj so signal proti Mariboru pustili na "napačni strani", pa ... Je kar prava stran, saj se na postaji Tezno začne obojestranski promet. Zaenkrat še imaš pred prvo kretnico signalno oznako OS s puščico navzgor (začetek obojestranskega prometa). Signali se pri OS vgrajujejo na zunanji strani tira, za katerega veljajo. Res da sedanji Signalni pravilnik za to zahteva "kazala za izmenični promet", ampak to je že 30 let prilagojeno na nov Signalni pravilnik... :lol: Zakaj pa oznaka J, pa ne vem. :oops:
Signal napisal/-a: - Zanima me, kdaj bo p. Maribor_Tezno prišla na vrsto za posodobitev SV naprav? Je edina postaja s kretnicami na "ročni pogon" na progi ZM - Šentilj_d. m.
To še pa kugla pr šlogarci ne ve. :-k

MMG skice postaj (tiste na AŽP) - Klemen ne bit jezen :oops: - so pa narejene zelo površno. Od napačnih oznak tirov, do zamenjav MTSov z glavnimi signali ...
Hvala.

Za "opozorilnik" se opravičujem, z odgovorom se pa ne strijan povsem.
To, da je izvozni signal v smeri MB postavljen ob levi strani tira, zato ker je uveden obojestranski promet, ne drži. Obojestranski promet (po mojem) nima vpliva na stran postavitve izvoznih signalov.
Tira 1 in 2 sta postajna tira in ne odprta proga. Torej bi morali biti vsi štirje izvozni signali postavljeni ob desni strani tirov.
IsJ1 je očitno izjema, ki nima svarilnika, pa označen tudi ni po pravilniku (IsJ2 tudi ne).
IsJ1 (tir 2) bi moral biti IsJ2 (tir 1) in nasprotno, da bi bile oznake v skladu s Sig. pravilnikom.

Lp Mirko

Objavljeno: 06.06.2008, 21:30
Napisal/-a 541
Kar se svarilnikov tiče, je v JŽ Signalnem pravilniku:
Kadar niso glavni signali postavljeni na strani tira, ki je določena .... , temveč na nasprotni strani, se morajo na strani, na kateri bi morali biti praviloma vgrajeni, vgraditi signalni svarilniki.

Na dvotirnih progah z izmeničnim prometom se ne postavljajo svarilniki glavnih signalov, če je vgrajeno kazalo za izmenični promet.
Kazal za izmenični promet na SŽ ni, so pač po sistemu najmanjšega odpora (APP :lol: ) uporabili samo prvi del drugega odstavka, ki nič ne govori, za katere signale pri obojestranskem prometu gre. Mogoče so celo kazala za izmenični promet bila predvidena in na račun tega niso postavili signalnega svarilnika. Železničarji pa vemo, kako zgledajo na železnici začasne rešitve - če gre 10 let, bo pa šlo še naslednjih 50. ;-)

Z novim Signalnim pravilnikom se svarilniki ne bodo več smeli vgrajevati, prav tako ni predvideno, da bi bili signali postavljeni na drugo stran. Seveda to velja za rekonstrukcije.

Oznake signalov se bodo pa tudi spremenile, konkretno izvozni bodo imeli v prvem delu številko tira, za katerega veljajo, nato pa številko 2 za smer proti koncu proge in številko 1 za smer proti začetku proge. Torej izvozni signal iz tira 1 proti koncu proge bo označen kot signal 12, proti začetku proge pa 11.

Re: Maribor_Tezno

Objavljeno: 23.01.2010, 8:56
Napisal/-a Signal
Odnos SŽ do potnikov je na "zavidljivi" ravni.
Več o tem piše v članku Odpadlega ometa še niso uspeli odstraniti.

Le tako naprej...

Re: Maribor_Tezno

Objavljeno: 23.01.2010, 9:21
Napisal/-a cokla
Signal napisal/-a:Odnos SŽ do potnikov je na "zavidljivi" ravni.
Več o tem piše v članku Odpadlega ometa še niso uspeli odstraniti.

Le tako naprej...

Dokler postopek z zavarovalnico ni gotov se ne sme začeti kakršen koli poseg....enako je tudi z lokomotivami poškodovanimi v ID-jih. Vedno se mora popraviti ravno tista lokomotiva pa tudi , če je še tako poškodovana.

Re: Maribor_Tezno

Objavljeno: 27.07.2019, 15:13
Napisal/-a Signal
Kako pa je z deli na A strani tirne skupine 48 - 51 :?:
Kretnice se prestavljajo s premetavanjem hrušk, izvoznih signalov ni, medtem ko so na B strani kretnice in izvozni signali že vključeni v ERSVN.

Re: Maribor_Tezno

Objavljeno: 18.10.2019, 10:48
Napisal/-a EG 3100
Kaj dela nesposobnost projektantov.... Zaradi ene kretnice...
Datum prejema: 17.01.2018 15:19
Spoštovani! V PN je navedeno, da je potrebno povečanje prevozne zmogljivosti v skladu z IDZ št. 838, v naslednji alineji pa je navedeno, da je potrebno zagotoviti min. hitrost 50 km/h oz. min. radij kretnic in lokov na tirih 300 m. V IDZ je en radij manjši od 300m (200m) zaradi česar je hitrost, ki jo omogoča omejena na 40 km/h. Radij je sicer mogoče povečati, vendar se bo s tem po vsej verjetnosti zmanjšala koristna dolžina dveh postajnih tirov. Predlagamo, da se IzN naredi na podlagi že izdelanega IDZ-ja št. 838 (hitrost 40km/h), sicer bo novo zasnovo potrebno ponovno preučiti in potrditi na SŽ, preden bi se začelo z izdelavo IzN. Hvala in lep pozdrav!
Odgovor št. 69:
Predlog se sprejme, tako da se IzN naredi na podlagi izdelanega IDZ- ja (ostane radij 200 na tiru 48 in s tem hitrost 40 km/h čez postajo)

Re: Maribor_Tezno

Objavljeno: 18.10.2019, 12:59
Napisal/-a desiro
saj ne da pravilnik omogoča da bi bila hitrost čez postajo 50 km/h v primeru vožnje čez omenjeno kretnico pa s hitrostnim kazalom signalizirano 40.

Re: Maribor_Tezno

Objavljeno: 18.10.2019, 14:05
Napisal/-a EG 3100
desiro napisal/-a:saj ne da pravilnik omogoča da bi bila hitrost čez postajo 50 km/h v primeru vožnje čez omenjeno kretnico pa s hitrostnim kazalom signalizirano 40.
Signalni ja... pri nekem drugem pravilniku pa se zatakne.

Re: Maribor_Tezno

Objavljeno: 19.10.2019, 10:55
Napisal/-a desiro
EG 3100 napisal/-a:
desiro napisal/-a:saj ne da pravilnik omogoča da bi bila hitrost čez postajo 50 km/h v primeru vožnje čez omenjeno kretnico pa s hitrostnim kazalom signalizirano 40.
Signalni ja... pri nekem drugem pravilniku pa se zatakne.
Saj bojo popravili s sistemom varnega upravljanja..... če verjameš :twisted:

Re: Maribor_Tezno

Objavljeno: 06.11.2019, 20:11
Napisal/-a Signal
MMG, kje v SLO so vgrajena hitrostna kazala :?: