Tudi v Ilirski Bistrici se dogaja...

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4637
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Tudi v Ilirski Bistrici se dogaja...

Odgovor Napisal/-a igor72 »

Slika
LEP DAN
Igor
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

Mogoče kdo ve, ali bo med Pivko in Ilirsko Bistrico (ter Šapjanami) vpeljana medpostajna odvisnost (MO) ali ostaja odjavni odsek :?:
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Med postajama Ilirska Bistrica in Šapjanami, je (tehnično gledano), celih 100 let razlike. Močno dvomim da bi v bližnji prihodnosti prišlo do kake posodobitve. Prej nasprotno. HŽ zagotovo niso preveč zainteresirane za posodobitev.

lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
Dirigent
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 976
Pridružen: 21.09.2005, 21:21

Kaj pa Kidričevo?

Odgovor Napisal/-a Dirigent »

Če se spominjate, je med postajama Pragersko in Kidričevim tehnično varovana medpostajna odvisnost, čeprav je postaja Kidričevo zavarovana z elektromehansko vanostno napravo in ,seveda , imenitnimi likovnimi signali. V prometni pisarni je na mizi mala komandna plošča za menjavo smeri privolitve. Če privolitev ni obrnjena v ustrezno smer, nima vrtenje ročice induktorja nobenega vpliva na sisteme uvoznega, oz. izvoznih signalov. Laično gledano menim, da taka MO ne more biti prav peklensko draga....Izvedena je tako, kot povsod na drugih postajah...preko števcev osi.
Se pravi, možna bi bila tudi med Bistrico in Šapjanami...
Pač pa me še nekaj muči....
Kaj bo s signali postaje Ilirska Bistrica?
Vsaj kakšen kos bi moral biti spravljen v železniškem muzeju, čeprav ti signali niso prav tipični za naše proge.
Morda bi se dalo tak signal nekako "odpreti" in tako prikazati delovanje menjavanja barvnih stekel in optike, ki je tudi neobičajna za naše razmere.
Lep pozdrav!
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Kaj pa Kidričevo?

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Dirigent napisal/-a: Pač pa me še nekaj muči....
Kaj bo s signali postaje Ilirska Bistrica?
Vsaj kakšen kos bi moral biti spravljen v železniškem muzeju, čeprav ti signali niso prav tipični za naše proge.
Morda bi se dalo tak signal nekako "odpreti" in tako prikazati delovanje menjavanja barvnih stekel in optike, ki je tudi neobičajna za naše razmere.
Lep pozdrav!
He, he... rezervni deli za Sežano. :twisted:

lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
Dirigent
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 976
Pridružen: 21.09.2005, 21:21

Pozabil...

Odgovor Napisal/-a Dirigent »

Pozabil sem napisati, da je postaja Šapjane zavarovana zgolj z mehansko varnostno napravo ( se pravi, nima komandne in kretniških bločnih naprav) oz. z drugimi besedami : v prometni pisarni je postavljalo za signale in predsignale z nekakšno najbolj enostavno potno zaporo. Vse je v povezavi s centralno ključavnico, iz katere se potem dobi ustrezne ključe, ki sprostijo signal...eno ali dvo ročičen, odvisno od lege kretnice.
V tem primeru je medpostajna odvisnost možna le preko kakih električnih ključavnic....nobena taka rešitev mi ni znana in jo tudi najbrž ne bo....
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

V postaji Ilirska Bistrica je že od 16. junija vgrajena nova varnostna naprava. Naprava sedaj seveda deluje še v preizkusni fazi. :D

So morda že znane kakšne reference :?:

lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Odgovori