Ljubljana - Kamnik
Evo, konkreten primer: na naši Velenjski progi, natančneje v Šmartnem ob Paki, imamo na razdalji 200 metrov štiri nezavarovane prehode. Na enem, ki je zelo prometen, so že postavili omarico za zapornice, manjkajo le še zapornice in semafor (sem že pomislil, da občina nima denarja za zapornice in semafor, vendar mi je prometnik na postaji povedal, da mora iti ta procedura čez milijon poskusov pa nevem kakšnih preizkusov). Nato bodo vse ostale tri prehode speljali do tega z zapornicami, asfalt ki vodi čez progo, pa bodo pobrali s tirov, tako da prehod preko nezavarovanih prehodov ne bo več mogoč.
Najbolj žalostno je to, tam kjer je veliko žrtev, nikdar ni ali denarja ali volje za zavarovanje ali bolje rečeno preprečevanje nadaljnih umiranj nedolžnih žrtev.
Najbolj žalostno je to, tam kjer je veliko žrtev, nikdar ni ali denarja ali volje za zavarovanje ali bolje rečeno preprečevanje nadaljnih umiranj nedolžnih žrtev.
NPR problemiv Depali vasi
Tako, kot je voznike razdelil Dolfe, tako tudi je.
Razumem ogorčene udeležence, posebno tiste, ki so zaradi nesreče izgubili najdražje....vendar.....
Nobene zapornice ne bodo pomagale, če se bodo vožnje preko NPR lotevali še naprej tako, kot se.
Odziv krajanov pa je razumljiv, posebno, če jim železnica nič ne pomeni, razen nadloge, ki del kraj na dvoje....
Razumem ogorčene udeležence, posebno tiste, ki so zaradi nesreče izgubili najdražje....vendar.....
Nobene zapornice ne bodo pomagale, če se bodo vožnje preko NPR lotevali še naprej tako, kot se.
Odziv krajanov pa je razumljiv, posebno, če jim železnica nič ne pomeni, razen nadloge, ki del kraj na dvoje....
Odziv ljudi je po svoje upravičen, saj je v tej državi sistem v razsulu. Nobene pristojne službe, inšpekcije, policija ne ukrepajo, dokler ni smrtnih žrtev. Šele ko povozi pešca postavijo semafor, ko umrejo na nezavarovanih žel. prehodih ljudje, postavijo zapornice, ko umre nekaj mladih ljudi pred diskoteko, le te začno nadzirati, ko oropajo banko, se spomnijo na nadzor varnostnih služb, ko kriminalci posilijo ali ubijejo nedolžne se pristojni počasi zganejo.
- gomulka014
- Strojevodja I
- Prispevkov: 454
- Pridružen: 18.11.2005, 13:24
- Kraj: Ljubljana
Še kratka reportažica od včeraj ...
Ljubiteljska vlakoljubska žilica mi ni dala miru, pa sem se z vlakom odpravil do Trzina in Domžal, da bi videl, kako izgleda vse skupaj. Takrat še niti vedel nisem, zaradi česa krajani protestirajo. Najprej sem bil presenečen, da je bil vlak (št. 3182, odhod iz Ljubljane ob 16.15) že v odhodu iz Ljubljane zelo prazen, očitno so bili ljudje kar dobro obveščeni o zadevi in so se raje poslužili avtobusa. Negodovanje vseh ostalih, ki so bili na vlaku, pa je bilo seveda razumljivo. Zanimivo in malo nenavadno se mi je zdelo, da je vlak od postajališča Trzin še nadaljeval vožnjo prav do samega nivojskega prehoda, kjer so krajali protestirali. Tam se je po dobrih 15 minutah garnitura obrnila in se vrnila v Ljubljano kot vlak 3185. Vlak 3184 z odhodom iz Ljubljane ob 17.15 naj bi že normalno vozil do Kamnik Grabna, saj je bil konec protesta predviden ob 17.45. Zato smo se pred famoznim nivojskim prehodom ustavili (vlak 3184 je tam nekaj minut pred 17.45) in čakali, da se nas krajani usmilijo. V tem času pa se je žal zgodil en manjši incident, ki je nazorno pokazal, kako zelo so krajani nastrojeni proti železnici. S čisto normalnim tonom sta vodja protesta in strojevodja (na pobudo slednjega) začela izmenjavati mnenja o smiselnosti takega početja; šlo je za čisto kulturen dialog. Nakar pa je nekemu krajanu dobesedno prekipelo in je začel ozmerjati strojevodjo z vsemi mogočimi zmerljivkami in žaljivkami, tudi grozil mu je.
O tem, koliko je železnica pri vsem tem kriva, pa tako vsi vemu in se strinjamo ...
Tule je še nekaj fotografij od včeraj. Jih bom prilepil kar sem, saj se mi jih ne zdi miselno dajati v galerijo.
napis čez progo
kanarčka 713-121 in 713-103 kot vlak 3182 v Depali vasi obračata za vlak 3185
ustavljen vlak pred zaporo
protestniki
pogled iz vlaka
Ljubiteljska vlakoljubska žilica mi ni dala miru, pa sem se z vlakom odpravil do Trzina in Domžal, da bi videl, kako izgleda vse skupaj. Takrat še niti vedel nisem, zaradi česa krajani protestirajo. Najprej sem bil presenečen, da je bil vlak (št. 3182, odhod iz Ljubljane ob 16.15) že v odhodu iz Ljubljane zelo prazen, očitno so bili ljudje kar dobro obveščeni o zadevi in so se raje poslužili avtobusa. Negodovanje vseh ostalih, ki so bili na vlaku, pa je bilo seveda razumljivo. Zanimivo in malo nenavadno se mi je zdelo, da je vlak od postajališča Trzin še nadaljeval vožnjo prav do samega nivojskega prehoda, kjer so krajali protestirali. Tam se je po dobrih 15 minutah garnitura obrnila in se vrnila v Ljubljano kot vlak 3185. Vlak 3184 z odhodom iz Ljubljane ob 17.15 naj bi že normalno vozil do Kamnik Grabna, saj je bil konec protesta predviden ob 17.45. Zato smo se pred famoznim nivojskim prehodom ustavili (vlak 3184 je tam nekaj minut pred 17.45) in čakali, da se nas krajani usmilijo. V tem času pa se je žal zgodil en manjši incident, ki je nazorno pokazal, kako zelo so krajani nastrojeni proti železnici. S čisto normalnim tonom sta vodja protesta in strojevodja (na pobudo slednjega) začela izmenjavati mnenja o smiselnosti takega početja; šlo je za čisto kulturen dialog. Nakar pa je nekemu krajanu dobesedno prekipelo in je začel ozmerjati strojevodjo z vsemi mogočimi zmerljivkami in žaljivkami, tudi grozil mu je.
O tem, koliko je železnica pri vsem tem kriva, pa tako vsi vemu in se strinjamo ...
Tule je še nekaj fotografij od včeraj. Jih bom prilepil kar sem, saj se mi jih ne zdi miselno dajati v galerijo.
napis čez progo
kanarčka 713-121 in 713-103 kot vlak 3182 v Depali vasi obračata za vlak 3185
ustavljen vlak pred zaporo
protestniki
pogled iz vlaka
- Mojster_Strojevodja
- Direktor
- Prispevkov: 1960
- Pridružen: 09.08.2005, 19:43
- Kraj: Bled
- Kontakt:
Jaz bom dodal samo tole iz zakona o varnosti cestnega prometa, tazadnja verzija, prečiščeno besedilo objavljeno 9.3.2006
Člen se glasi:
Sicer še se polcaji postavjo za ene par dni pa mal kazni poberejo si ga bojo kr sami plačal, misl prehod z rampami in ne sam z rdečimi utripajoči lučmi.
P.S. Ustanavljam javno inicijativo, da se začnejo zapornice nameščati na semaforje k se bo na njih prižgala rdeča luč.
K je rdeča je STOP
Člen se glasi:
In če mene vprašaš, bi taprvo, k bi kerga povozil zakasiru denarno kazn, pa šele pol pospravlju pa pomoč nudu.Prehod ceste čez železniško progo
50. člen
(1) Na prehodu ceste čez železniško progo ima vlak ali drugo prevozno sredstvo, ki se premika po železniških tirih (v nadaljnjem besedilu: vlak), prednost pred vsemi udeleženci cestnega prometa.
(2) Voznik, ki se približuje prehodu preko železniške proge, mora voziti s potrebno previdnostjo in s takšno hitrostjo, da lahko varno ustavi pred prehodom.
(3) Udeleženec cestnega prometa se mora ustaviti pred prehodom čez železniško progo:
– ko svetlobni znaki naznanjajo prihod vlaka oziroma da se bodo zapornice ali polzapornice začele spuščati;
– ko se zapornice ali polzapornice spuščajo ali so že spuščene;
– ko ustavlja promet pooblaščeni železniški delavec s predpisanim znakom;
– na nezavarovanem prehodu pa tudi, ko se prehodu približuje vlak, čeprav udeleženec cestnega prometa na to ni posebej opozorjen.
Na prehodu pešpoti ali kolesarske poti čez železniško progo se lahko namesto svetlobnega znaka iz prve alinee tega odstavka uporabi enakomerno ponavljajoč zvočni znak, ki ima v tem primeru enak pomen, kot svetlobni znak.
(4) Prehod in približevanje prehodu ceste čez železniško progo mora biti označen s predpisano prometno signalizacijo.
(5) Z globo 20.000 tolarjev se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju z drugim odstavkom tega člena.
(6) Z globo 60.000 tolarjev se kaznuje za prekršek voznik motornega vozila, ki ravna v nasprotju s tretjim odstavkom tega člena, drug udeleženec cestnega prometa pa z globo 30.000 tolarjev.
(7) Z globo najmanj 1.000.000 tolarjev se kaznuje za prekršek pravna oseba ali samostojni podjetnik posameznik, ki ravna v nasprotju s četrtim odstavkom tega člena, odgovorna oseba pa z globo najmanj 100.000 tolarjev.
51. člen
(1) Nezavarovan je prehod ceste čez železniško progo, ki je brez zapornic, polzapornic ali svetlobnih prometnih znakov, ki napovedujejo prihod vlaka.
(2) Na nezavarovanem prehodu ceste čez železniško progo mora biti udeležencem cestnega prometa:
– zagotovljena zadostna pregledna razdalja glede na hitrost vlakov na tem delu proge in
– omogočeno, da pravočasno in zlahka opazijo bližajoči se vlak.
(3) Ko se nezavarovanem prehodu približuje vlak, se morajo udeleženci cestnega prometa ustaviti pred prehodom in pustiti vlak mimo. Progo smejo prečkati šele, ko se prepričajo, da se prehodu ne približuje vlak.
(4) Z globo 60.000 tolarjev se kaznuje za prekršek voznik motornega vozila, ki ravna v nasprotju s tretjim odstavkom tega člena.
(5) Z globo 30.000 tolarjev se kaznuje za prekršek drug udeleženec cestnega prometa, ki ravna v nasprotju s tretjim odstavkom tega člena.
(6) Z globo najmanj 1.000.000 tolarjev se kaznuje za prekršek pravna oseba ali samostojni podjetnik posameznik, ki ravna v nasprotju z drugim odstavkom tega člena, odgovorna oseba pa z globo najmanj 100.000 tolarjev.
Sicer še se polcaji postavjo za ene par dni pa mal kazni poberejo si ga bojo kr sami plačal, misl prehod z rampami in ne sam z rdečimi utripajoči lučmi.
P.S. Ustanavljam javno inicijativo, da se začnejo zapornice nameščati na semaforje k se bo na njih prižgala rdeča luč.
K je rdeča je STOP
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Ej, zdaj smo pa tam!!!!!!!
Končno! Omenili ste policijo.
To ni nobena sveta krava in prav lahko jo pokritiziram.
Enkrat samkrat sem videl patrolo, ki je postavila kontrolo takoj za NPR Litostroj. Res je, da niso dolžni nadzorovati NPR-jev( zakon je seveda kristalno jasen ), nadzorujejo in počnejo pa marsikaj, kar včasih ( pa naj to hočejo ali ne) v končni fazi diši po kasiranju (naj mi bo oproščeno). Pripominjam, da se policija vede, kot da NPR problematike ni.
Če bi postavili skrito zasedo za kakšnim NPR-jem, bi imeli kaj videti.....in kaj kaznovati, seveda.
In še tole:
V vsej NPR kampaniji ni niti enkrat omenjena varnost potnikov in vlakovnega osebja........samo brezvestne šoferje cestnih vozil izpostavljajo. Če se vlak zaradi trčenja s cestnim vozilom prevrne ali vžge....nihče ne omenja te možnosti. Tudi v vlakih so otroci, ženske in ostarele osebe, pa še marsikdo, ki bi rad še nekaj časa živel.....
To ni nobena sveta krava in prav lahko jo pokritiziram.
Enkrat samkrat sem videl patrolo, ki je postavila kontrolo takoj za NPR Litostroj. Res je, da niso dolžni nadzorovati NPR-jev( zakon je seveda kristalno jasen ), nadzorujejo in počnejo pa marsikaj, kar včasih ( pa naj to hočejo ali ne) v končni fazi diši po kasiranju (naj mi bo oproščeno). Pripominjam, da se policija vede, kot da NPR problematike ni.
Če bi postavili skrito zasedo za kakšnim NPR-jem, bi imeli kaj videti.....in kaj kaznovati, seveda.
In še tole:
V vsej NPR kampaniji ni niti enkrat omenjena varnost potnikov in vlakovnega osebja........samo brezvestne šoferje cestnih vozil izpostavljajo. Če se vlak zaradi trčenja s cestnim vozilom prevrne ali vžge....nihče ne omenja te možnosti. Tudi v vlakih so otroci, ženske in ostarele osebe, pa še marsikdo, ki bi rad še nekaj časa živel.....
Nenapovedane zapore proge
Upam samo, da vse te proteste v Depali vasi vodijo razsodni ljudje. Kam peljejo nenapovedana dejanja na železnici, si lahko samo zamišljamo...
Zdi se mi da je to kar se dogaja v Depali vasi podobno kot je svoj čas bilo v Bibinjah (pri Zadru):
http://www.zeljeznice.net/forum/viewtopic.php?t=919
Razlike so sicer v temperamentu , bistvo pa ostaja...
http://www.zeljeznice.net/forum/viewtopic.php?t=919
Razlike so sicer v temperamentu , bistvo pa ostaja...
lp iz Zagreba
ZDRU
ZDRU
SŽ so pred dobrim letom izdale zloženko Varna srečanja, ki je bila na voljo na večini potniških blagajn, dosegljiva pa je tudi na njihovi spletni strani:
http://www.slo-zeleznice.si/uploads/fil ... ecanja.pdf
Kar se tiče podatka, da je v celi Sloveniji samo 52 prehodov zavarovanih z zapornicami, je to čisto možen podatek izpred let. Glede na trenutno stanje, ko je samo na Kamniški progi 15 zapornic, je številka 52 za celo državo absolutno premajhna. Sicer pa si poglejte številke v zloženki.
http://www.slo-zeleznice.si/uploads/fil ... ecanja.pdf
Kar se tiče podatka, da je v celi Sloveniji samo 52 prehodov zavarovanih z zapornicami, je to čisto možen podatek izpred let. Glede na trenutno stanje, ko je samo na Kamniški progi 15 zapornic, je številka 52 za celo državo absolutno premajhna. Sicer pa si poglejte številke v zloženki.
- gomulka014
- Strojevodja I
- Prispevkov: 454
- Pridružen: 18.11.2005, 13:24
- Kraj: Ljubljana
Re: Ljubljana - Kamnik
Živijo!!
Sam sem začel temo o Kamniški progi, ki pa je zavila čisto na stranski tir. Začeli ste debato o Depali vasi, jaz pa sem začel na splošno o Kamniški progi. Zato citiram in pričakujem tudi odgovor na moje vprašanje:
Sam sem začel temo o Kamniški progi, ki pa je zavila čisto na stranski tir. Začeli ste debato o Depali vasi, jaz pa sem začel na splošno o Kamniški progi. Zato citiram in pričakujem tudi odgovor na moje vprašanje:
SŽ 312-001 napisal/-a:Živijo!!
Ne gre mi v račun, kako lahko vlak na relaciji Kamnik Graben - Ljubljana ali obratno, kjer je borih 25 kilometrov, vozi slabo uro?? Kaj je hitrost ves čas 30 km/h???
Zakaj vlak vozi tako dolgo. Še na relaciji Celje - Velenje, kjer je 38 kilometrov, pripelje do končne postaje v 45 minutah.
SŽ 312-001 je napisal
Če si dobro bral sta ti odgovorila že Dolfe in Dirigent. Je pa med končnima postajama Ljubljana in Kamnik Graben točno 14 postajališč. Na vasakem postajališču za zaviranje, postanek in speljevanje recimo 2 minuti, pa imaš slabe pol ure, ostalih 20-25 minut je pa gola vožnja.Živijo!!
Sam sem začel temo o Kamniški progi, ki pa je zavila čisto na stranski tir. Začeli ste debato o Depali vasi, jaz pa sem začel na splošno o Kamniški progi. Zato citiram in pričakujem tudi odgovor na moje vprašanje: