Ljubljana - Kamnik
Ljubljana - Kamnik
Živijo!!
Ne gre mi v račun, kako lahko vlak na relaciji Kamnik Graben - Ljubljana ali obratno, kjer je borih 25 kilometrov, vozi slabo uro?? Kaj je hitrost ves čas 30 km/h???
Zakaj vlak vozi tako dolgo. Še na relaciji Celje - Velenje, kjer je 38 kilometrov, pripelje do končne postaje v 45 minutah.
Ne gre mi v račun, kako lahko vlak na relaciji Kamnik Graben - Ljubljana ali obratno, kjer je borih 25 kilometrov, vozi slabo uro?? Kaj je hitrost ves čas 30 km/h???
Zakaj vlak vozi tako dolgo. Še na relaciji Celje - Velenje, kjer je 38 kilometrov, pripelje do končne postaje v 45 minutah.
Govorice
Menda( tako sem slišal nekoč...) bi se dalo skrajšati čas potovanja,če bi(seveda) poleg ureditve proge izvajali križanja tudi na postaji Jarše-Mengeš, ki pa je v smislu zavarovanja z SV napravami popolnoma neprimerna za kaj takega.....
- gomulka014
- Strojevodja I
- Prispevkov: 454
- Pridružen: 18.11.2005, 13:24
- Kraj: Ljubljana
Ravno pravi dan je danes, da smo načeli temo o kamniški progi; čez nekaj ur bo tam promet prav zanimiv in nenavaden ...
http://www.slo-zeleznice.si/sl/novinars ... stila/146/
http://www.slo-zeleznice.si/sl/novinars ... stila/146/
Zakaj se sploh gre?gomulka014 napisal/-a:Ravno pravi dan je danes, da smo načeli temo o kamniški progi; čez nekaj ur bo tam promet prav zanimiv in nenavaden ...
http://www.slo-zeleznice.si/sl/novinars ... stila/146/
Je kaj več znanega?
lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Na 24.kur je malo več povedanega.
http://24ur.com/naslovnica/novice/slove ... 074277.php
Komentar, vsaj zame, ni potreben.
lp
http://24ur.com/naslovnica/novice/slove ... 074277.php
Komentar, vsaj zame, ni potreben.
lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Hja predvsem ta zadnji odstavek:Dolfe napisal/-a:Na 24.kur je malo več povedanega.
http://24ur.com/naslovnica/novice/slove ... 074277.php
Komentar, vsaj zame, ni potreben.
lp
Da imamo s Sloveniji samo 52 zapornic in kar 275 z opozorilnimi lučmi pa res nisem vedel...V Sloveniji je od 974 železniških prehodov le 52 zavarovanih z zapornicami, 275 z avtomatsko rdečo opozorilno lučjo , kar 647 pa jih je nezavarovanih oziroma opremljenih le z andrejevim križem.
Drugače pa, če imajo v eni vasi 3 prehode v razdalji cca 100 metrov, se bodo morali za začetek dvema prehodoma odpovedati.
Kaj jaz vem.664-111 napisal/-a:Če bi ljudje malo bolj pazili pri prečkanju proge do teh incidentov nebi prihajalo
Imam občutek, da sta tu dve vrsti voznikov in udeležencev.
1. Objestni lahkomiselni prepotentneži, ki mislijo da se svet vrti okoli njih in si na ta način dvigajo dozo adrenalina.
2. Udeleženci ki se v tistem trenutku sploh ne zavedajo kje so in kakšne so lahko posledice s takim ravnanjem.
Na žalost vseh, pokalo bo še naprej, pa tudi če se mreža spusti poleg zapornic preko cestišča. Tudi to sem videl, da so v takem primeru v grmovju naredili luknjo in mimo zaprtih zapornic rinili bicikle čez progo.
Andrejev križ in stop znak sta za bolj frekventne prehode res premalo in na kakšnih manj prometnih progah ga hitro spregledaš. In tu so seveda tudi krajani, ki se kar na pamet "dvajsetkrat na dan" zapeljejo čez, ker vlaka takrat pač ni. Če so pa svetlobni in zvončni znaki, pa opravičila ni.
In na to bi moral vsakdo izmed nas imeti v mislih pri prečkanju proge.
lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Sem slišal (upam sicer, da ni res), da je v okolici Pragerskega nekaj časa bilo "kul", da se je pogledalo samo v eno smer, druga smer pa pač če je bila sreča. Šlo je za mlajše voznike, ki so se hvalili, da se čez progo vozi "desno nič, levo časti zavarovalnica". Seveda bedaki niso niti pomislili, da verjetno njim ne bo "častila" ničesar.
Sem pa pred kratkim pred Pragerskim v smeri Rač opazil, da je nekdo (po sledeh sodeč) s traktorjem zapeljal čez progo na mestu, kjer sploh ni NPr.
Sem pa pred kratkim pred Pragerskim v smeri Rač opazil, da je nekdo (po sledeh sodeč) s traktorjem zapeljal čez progo na mestu, kjer sploh ni NPr.
Verjetno je nerealno pričakovati, da bodo vsi prehodi opremljeni z zapornicami, bi pa prioritetno morali vse prehode opremiti najmanj z avtomatsko rdečo opozorilno lučjo. Predvsem pa je potrebno najprej zmanjšati število prehodov, predvsem tam, kjer se jih na razdalji nekaj sto metrov nahaja 2 ali trije.
Šele potem ne bo več izgovorov, da ni bilo opozorila pred prihajajočim vlakom in bo ostale le t.i. človeška napaka(hote ali nehote pač).
Šele potem ne bo več izgovorov, da ni bilo opozorila pred prihajajočim vlakom in bo ostale le t.i. človeška napaka(hote ali nehote pač).
24ur.com : "V Depali vasi je na železniških prehodih v zadnjih 16-ih letih umrlo 6 domačinov, samo v zadnjem letu in pol sta na tirih umrli dve osebi" ....
po tej analogiji bi morali zapreti vsaj 95 % cest v Sloveniji, ker je v zadnjih 16 letih na njih umrlo precej več kot 6 krajanov , občanov, prebivalcev ...
..pa seveda zapreti vse železniške prehode, na katerih ni zapornic ali rdečih utripajočih luči ....
po tej analogiji bi morali zapreti vsaj 95 % cest v Sloveniji, ker je v zadnjih 16 letih na njih umrlo precej več kot 6 krajanov , občanov, prebivalcev ...
..pa seveda zapreti vse železniške prehode, na katerih ni zapornic ali rdečih utripajočih luči ....